comnean, la Jan 18 2011, 09:18 AM, a spus:
Mai tarziu, in urma analizei cu pilotul, am aflat si de ce optase, desi stia ca risca, pentru un thrust pipe cu pereti simpli - modelul era scale cu multe detalii, un up grade de kit, iar in extremis greutatea modelului devenise stanjenitor de mare. Ultima reducere de greutate a fost prin inlocuirea thrust pipe-ului pentru a castiga 120g. Asta a fost.
din cate sti-am eu si din cate mi-a mai spus google conceptul de singel wall vs double wall e diferit.
la single wall apare problema ca tubul se incalzeste de la gaze si trebuie luat masuri ptr acesta(izolatii etc)
la double wall care nare treaba cu rezistenta, deformare etc. are rolul de a raci tubul din inauntru folosind efectul venturi. distanta dintre tuburi este de obicei 1-1.5 cm ptr a crea efectul. ptr aer racire la unele modele se folosesc naca altii efectiv se bazeaza pe aerul care intra pe langa "gear doors".
daca chiar a luat foc modelul acela de pipe ca a venit gazele invers , ma indoiesc ptr ca trebuia sa se intample si la sol si la toate celelate zboruri, dar sa zicem ca da e propabil ca nu a ales thrust tubul corespunzator turbinei cat despre deformare din cauza presiuni alegi un material mai gros and voala its fixed. dar oricum ar trebui sa apara fenomenul prima data cand mergi spre full power.
zic si eu, poate bine poate nu.