26-27 februarie 2011 Iulius Mall Cup RC DRIFT & RC CRAWLING
#91
Postat 28 February 2011 - 07:50 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#94
Postat 28 February 2011 - 08:37 PM
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 28 February 2011 - 08:40 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#95
Postat 28 February 2011 - 08:49 PM
Au fost inscrisi in competitie 16 Concurenti, dintre care dupa 2 manse de calificari , au ramas 5 in Finala de Duminica
Catalinoiu Catalin - Axial Scorpion Ax10
Cianu Mihai - Axial Scorpion AX10
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 28 February 2011 - 08:49 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#100
Postat 28 February 2011 - 11:40 PM
Cum e30-ele acela a castigat Best body.Este carcasa cumparata, vopsita cu rosu, si puse niste leduci de la chinezi.Absolut nimic.Au fost alte masini la care s-a muncit mai mult decat la e30-ele acesta.Care au fost criteriile?Chiar sunt curios.Sau a fost doar ca e a castigatorului de la concursul de drift?
Masina lui dragos arata mult mai bine decat acest e30.
Chiar nu inteleg de ce a fost aleasa aceasta masina Best body.Nu are nimic special, doar ca....carcasa stock in sine e frumoasa...in rest nimic.
Sunt foarte dezamagit.
#101
Postat 01 March 2011 - 12:42 AM
richman, la 28 February 2011 - 11:40 PM, a spus:
Cum e30-ele acela a castigat Best body.Este carcasa cumparata, vopsita cu rosu, si puse niste leduci de la chinezi.Absolut nimic.Au fost alte masini la care s-a muncit mai mult decat la e30-ele acesta.Care au fost criteriile?Chiar sunt curios.Sau a fost doar ca e a castigatorului de la concursul de drift?
Masina lui dragos arata mult mai bine decat acest e30.
Chiar nu inteleg de ce a fost aleasa aceasta masina Best body.Nu are nimic special, doar ca....carcasa stock in sine e frumoasa...in rest nimic.
Sunt foarte dezamagit.
Jurizarea a fost efectuata de cei 3 redactori ai revistei WHP www.whp.ro (revista online de tuning) si fotograful profesionist ANDREI CHIRVAS si de pilotul de raliuri VLAD COSMA.
Te-ai trezit sa comentezi, in primul rand Dragos nici macar nu a participat la BEST BODY amice, au fost inscrise doar cateva masini. Dar in Romania asa este, apar multi,vorbesc multe si mai ales fara sa stie ! Daca ai fi fost prezent la eveniment sau macar cunosteai regulamentul de punctare sau masinile inscrise sau sa scrii corect in limba romana, stateau altfel lucrurile! Rog un moderator sa ii stearga offtopicul acestui domn!
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 01 March 2011 - 12:44 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#102
Postat 01 March 2011 - 01:04 AM
http://foto.hpi-raci...ls.php?album=79
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#103
Postat 01 March 2011 - 08:14 AM
Nu am voie sa imi dau cu parerea?Nici acest drept nu il mai am in romania?De ce sa mi se stearga postul?Nu vorbesc legat de subiect?
Sunt doar curios cum s-a ales castigatoarea.Mie unul mi s-au parut alte carcase mult, mult mai interesante.Dupa mine e30-ele acela este o simpla carcasa stock.Si atat.Regulament de punctare la best body? :lol: Chiar sunt curios sa stiu care a fost.
Singura regula a fost: carcasa sa fie vopsita "after market".
#104
Postat 01 March 2011 - 09:42 AM
richman, la 01 March 2011 - 08:14 AM, a spus:
Nu am voie sa imi dau cu parerea?Nici acest drept nu il mai am in romania?De ce sa mi se stearga postul?Nu vorbesc legat de subiect?
Sunt doar curios cum s-a ales castigatoarea.Mie unul mi s-au parut alte carcase mult, mult mai interesante.Dupa mine e30-ele acela este o simpla carcasa stock.Si atat.Regulament de punctare la best body? <_< Chiar sunt curios sa stiu care a fost.
Singura regula a fost: carcasa sa fie vopsita "after market".
Domnule "Richman",deoarece am fost coorganizator al acestui eveniment ma vad obligat sa va raspund politicos la intrebarea dumneavoastra legata de aceasta speta.
Organizatorii acestui eveniment ,in speta HPI Racing.Ro, NU au fost implicati in niciun fel in jurizarea sau arbitrarea nici unei clase constituite in cadrul acestui eveniment.Mai mult ,pentru a se evita discutiile pe seama jurizarii la "Best Body" care au fost anul trecut,am hotarat sa degrevam concurentii de aceasta obligatie.Juriul la respectiva categorie a fost facut cu PROFESIONALISM ,daca poti intelege acest lucru, de fotografi profesionisti ,specializati pe motorsport.Ca in orice competitie pareriile sunt impartite,sunt invingatori si invinsi,totul e sa sti sa pierzi cu demnitate.In speta respectiva am o intrebare:A-ti fost prezent la eveniment?Daca nu va rog sa va reconsiderati parerea deoarece NU sunte in masura sa o etalati in cadrul oficial.Pareriile de genul:"stiu eu ca ala x sau y avea mai frumoasa sau era mai bun" venite de la persoane care nu au fost printre noi ne intereseaza putin spre deloc.
PS:Probabil ar fi util pentru richman sa posteze un concurent spre "luminarea" dansului.
Cu respect
Pugna Ioan
HPI Racing Ro
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#105
Postat 01 March 2011 - 10:13 AM
richman, la 01 March 2011 - 08:14 AM, a spus:
Nu am voie sa imi dau cu parerea?Nici acest drept nu il mai am in romania?De ce sa mi se stearga postul?Nu vorbesc legat de subiect?
Sunt doar curios cum s-a ales castigatoarea.Mie unul mi s-au parut alte carcase mult, mult mai interesante.Dupa mine e30-ele acela este o simpla carcasa stock.Si atat.Regulament de punctare la best body? <_< Chiar sunt curios sa stiu care a fost.
Singura regula a fost: carcasa sa fie vopsita "after market".
Hai sa-ti mai zic ceva, una este sa vopsesti o caroserie cu un spray pt lexan obisnuit , alta este sa o vopsesti intr-o vopsitorie profesionala auto la cuptor, cu 3 straturi de lac, polishare, etc. Cand o vezi zici ca este de vis....
Intelegi ce zic... implica niste costuri si munca...
Daca in juriu au fost si fotografi , cred ca Andrei Chirvas , este normal sa aiba ochi spre calitatea vopselei, spre micile detalii, colturi, mai mult decat ce conteaza de exemplu la mine, stikere, jante colorate, tobe,etc.
Fiecare cu parerea lui este normal sa fie asa.
Aceasta postare a fost editata de Dani: 01 March 2011 - 10:15 AM
#106
Postat 01 March 2011 - 03:52 PM
Alex-T, la 27 February 2011 - 01:10 AM, a spus:
Stai linistit ca m-am dat cu ea :)))) inauntru in mall !!! sper sa apara si filmuletze cu ea, ca am facut ceva haos ;)
1.HPI Baja 5B SS
2.Team-Durango DESC 410
3.Team-Durango DEX 410
4.HPI E10 Sprint Porsche 2010 Edition
#108
Postat 01 March 2011 - 04:31 PM
La terenul pt catarat, gradul de dificultate al traseului pe o scara de la 1 la 5, participantii unde o inscriu ? Din filmuletele prezentate sunt multe puncte pe traseu f dicicile si destul de impracticabile pt diferite modele. (pante abrupte, punti fara aderenta, si parti instabile)
A fost gandit exclusiv pt modele dedicate cataratului? ex Scorpionul lui Albu Lucian s-a dus ca prin branza :) pe traseu, dar modele scale au avut un dezavantaj destul de mare din ce am vazut.
Si de ce se se depuncteaza la datul cu spatele ? Regulamentul e unul la nivel national, sau a fost adaptat dupa regulamente din afara? La viitoarele editii la nivel national va fi acest regulament tip prezentat in topic?
:)
#109
Postat 01 March 2011 - 04:49 PM
regulamentul dupa cum am citit eu zic ca este cel din state (cel oficial ) si ma gandesc ca va ramane valabil si mai departe , sau se poate face una pt tara noastra
pista a fost gandit pt crawler , dar la look este una de trail dar cu o dificultate de 7 pe o scara de 1 la 5
#110
Postat 01 March 2011 - 06:02 PM
hayabusa, la 01 March 2011 - 04:31 PM, a spus:
La terenul pt catarat, gradul de dificultate al traseului pe o scara de la 1 la 5, participantii unde o inscriu ? Din filmuletele prezentate sunt multe puncte pe traseu f dicicile si destul de impracticabile pt diferite modele. (pante abrupte, punti fara aderenta, si parti instabile)
A fost gandit exclusiv pt modele dedicate cataratului? ex Scorpionul lui Albu Lucian s-a dus ca prin branza :) pe traseu, dar modele scale au avut un dezavantaj destul de mare din ce am vazut.
Si de ce se se depuncteaza la datul cu spatele ? Regulamentul e unul la nivel national, sau a fost adaptat dupa regulamente din afara? La viitoarele editii la nivel national va fi acest regulament tip prezentat in topic?
:)
Nu stiu cat de greu e acest traseu fata de altele pentru ca e primul pe care m-am catarat.
Pentru marea majoritate a participantilor a fost o catarare la "prima vedere" pentru ca in afara de cativa participanti din Cluj care au ajutat la "fabricarea" traseului toti ceilalti am inceput calificarile fara nici un minut de antrenament.
Mie mi-a parut un traseu deosebit de ingenios in primul rand si foarte bine construit.
Avantajate crawler-ele cu directie pe ambele punti (strict parerea mea) si bineinteles avantajate crawler-ele ale caror piloti au mai facut asa ceva. Pentru mine a fost prima iesire cu crawler-ul, la fel cum a fost si pentru ocupantul locului I.
Nu conteaza ce fel de regulament s-a aplicat, important e ca s-a aplicat pentru toti in aceeasi masura.
Sa nu uitam ca a fost Open.
Felicitari organizatorilor, felicitari celor care au realizat traseul, participantilor, spectatorilor care de multe ori au oftat si aplaudat la evolutiile noastre.
A fost SUPERB !
#111
Postat 01 March 2011 - 06:15 PM
richman, la 28 February 2011 - 11:40 PM, a spus:
Cum e30-ele acela a castigat Best body.Este carcasa cumparata, vopsita cu rosu, si puse niste leduci de la chinezi.
Esti sigur ca ledurile sunt chinezesti? Mai verifica inainte de a vorbi.
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#112
Postat 01 March 2011 - 06:26 PM
#113
Postat 01 March 2011 - 06:33 PM
richman, la 01 March 2011 - 06:26 PM, a spus:
Ce sa zic, eu am facut acel sistem de leduri, iar dvs spuneti ca e chinezesc.
Seara buna!
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#115
Postat 01 March 2011 - 07:27 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#116
Postat 01 March 2011 - 07:29 PM
Chiar a fost tare asi vrea sa vad si filmuletele pentru drifft contest va rog....
Apropo stiu ca sa dat la stiri pe realitatea de consurs . poate cineva sami dea si mie videoclipul cu stirea?
Va multumesc anticipat Dr4g0s
ID- dr4g0s2004
tel.0758362575
#117
Postat 01 March 2011 - 07:40 PM
Damian constantin dragos, la 01 March 2011 - 07:29 PM, a spus:
Chiar a fost tare asi vrea sa vad si filmuletele pentru drifft contest va rog....
Apropo stiu ca sa dat la stiri pe realitatea de consurs . poate cineva sami dea si mie videoclipul cu stirea?
Va multumesc anticipat Dr4g0s
Multumim mult Dragos, sper ca cei prezenti s-au simtit de minune, iar cei care ne-au urmarit pe canalele mediatice (ziare, online, tv , radio ,site-ul nostru) au fost incantati de ce vad. Va asteptam sa fiti alaturi de noi si la urmatoarele evenimente fiindca doar asa poate sa creasca modelismul in Romania. Si mai ales prin prietenie si nu dusmanie :)
Filmarile de pe postul REALITATEA le gasesti la ei pe site. E salvata filmarea :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#118
Postat 01 March 2011 - 08:22 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#119
Postat 01 March 2011 - 08:40 PM
hayabusa, la 01 March 2011 - 04:31 PM, a spus:
La terenul pt catarat, gradul de dificultate al traseului pe o scara de la 1 la 5, participantii unde o inscriu ? Din filmuletele prezentate sunt multe puncte pe traseu f dicicile si destul de impracticabile pt diferite modele. (pante abrupte, punti fara aderenta, si parti instabile)
A fost gandit exclusiv pt modele dedicate cataratului? ex Scorpionul lui Albu Lucian s-a dus ca prin branza :blush: pe traseu, dar modele scale au avut un dezavantaj destul de mare din ce am vazut.
Si de ce se se depuncteaza la datul cu spatele ? Regulamentul e unul la nivel national, sau a fost adaptat dupa regulamente din afara? La viitoarele editii la nivel national va fi acest regulament tip prezentat in topic?
:)
salutam cu respect!
regulamentul utilizat la sectiunea de crawler la acest concurs a fost redactat de mine, fiind inspirat, adaptat si modificat din diverse site-uri de profil, nu le mentionez acilea ca nu stiu daca e voie;initial pentru uzul personal, ulterior, prin prisma comunicarii cu organizatorii acestei competitii, mi-am permis sa le transmit varianta mea de regulament, intentia mea fiind doar de a le da un exemplu alternativ: ca ei l-au adoptat, a fost decizia lor, pe mine m-a incintat sa ajut chiar si la arbitraj direct, in finala; precizez ca din cuprins lipsesc citeva capitole, care la momentul actual pot lipsi din peisaj, bunaoara capitolul privind specificatiile tehnice pe clase de concurs(acest lucru l-am considerat ca fiind prea "devreme" pentru cit de putini sintem acum la crawler...)
asa...
referitor la depunctarea pentru mersul cu spatele, fac precizarea ca e CEA MAI MICA PENALIZARE, doar 1 singur punct. nu cred ca a impietat asa de mult in economia generala a penalizarilor individuale, in conditiile in care media procentuala aproximativa a ponderii acestor penalizari a fost de sub 10%...mai grave au fost rasturnarile si repozitionarile...
in ceea ce priveste ce regulamente vor fi adoptate la viitoarele concursuri, acestea vor fi deciziile exclusive ale entitatilor organizatoare, astfel ca fiecare concurs organizat de cineva va avea regulamentul lui, nu cred ca la ora aceasta putem vorbi de o anvergura "nationala" la clasa crawler, acesta a fost primul concurs de gen...e adevarat ca si eu imi doresc cit mai multe concursuri de crawling, dar fiecare organizator isi va face regulamentul lui(mai ales la partea de punctaje si penalizari...)
referitor la gradul de dificultate a traseului, am inteles un lucru: a fost construit/conceput intr-o alta locatie, probat ACOLO si calibrat, apoi relocat la amplasamentul de concurs, FARA corectii, verificari si recalibrari, astfel ca au aparut unele locuri foarte dificile, fapt ce a dus la inerente situatii aproape imposibile; pe viitor sint sigur ca organizatorii isi vor lua masurile ce se impun si vor aparea trasee mai putin "criminale"...
nu cred ca lucrurile vor ramine asa, spre deosebire de celelalte competitii rc de la automodelism, la crawler chiar toata lumea e "la inceput"...deci se va vedea o evolutie spre simplu si normal.
ramine de vazut cum se vor adapta onor concurentii de crawler la rigorile si constringerile unor concursuri rc cu reguli clare, precise si mai ales anuntate din timp...
cit priveste modelele "scale", traseul nu a fost chiar propice lor, la concursurile de "scale crawling" exista o abordare oarecum apropiata de cea de la machete rc de la aero, fiind o proba "de stand", unde se puncteaza detalii constructiv-functionale, precum si o sectiune in care s eparcurge un traseu accidentat, dar mult mai "blind" decit la trial, unde principala masura de departajare, esenta competitiei respective este abilitatea parcurgerii unui traseu extrem de dificil, marcat cu porti, acumulind cit mai putine puncte de penalizare, cistigind cel cu mai putine penalizari, iar la cuantum de penalizari egal luindu-se in calcul timpul mai scurt...
una peste alta, eu cred ca a fost ok, iar data viitoare sper sa apara si clasa propriuzisa de scale, acest lucru cred eu ca va fi posibil daca se va stringe colaborarea cu cei de la reviste de profil auto, mai ales la partea "de stand", adica detalii de caroserie, accesorii, functionalitati, lumini, etc.,...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.