Modelism - RHC Forum: 26-27 februarie 2011 Iulius Mall Cup RC DRIFT & RC CRAWLING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

26-27 februarie 2011 Iulius Mall Cup RC DRIFT & RC CRAWLING

#1 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 17 January 2011 - 06:41 PM

Concurs de RC Drift si RC Crawling desfasurat pe parcursul unui intreg weekend,in incinta Iulius Mall din Cluj-Napoca.
Detalii si regulament RC Drift
Etapa a I-a 26-27 Februarie Iulius Mall,Cluj-Napoca



1.Generalităţi

Toţi participanţii au obligaţia să adopte un comportament şi un limbaj responsabil, fără să deranjeze sau să provoace daune celorlalţi participanţi, spectatori sau bunurilor acestora. Persoanelor aflate sub influenţa alcoolului nu li se va permite prezenţa în cadrul evenimentului. De asemenea oricărei persoane găsită că fură, avariază bunurile altor persoane sau sabotează alţi participanţi i se va interzice prezenţa la eveniment.
Este responsabilitatea fiecărui participant să respecte acest regulament pentru a putea menţine o atmosferă plăcută şi a evita degradarea reputaţiei organizatorului.
Luaţi în considerare că orice formă a sportului cu motor este periculoasă. Luati în calcul siguranţa dumneavoastră şi a celorlalţi participanţi.
Sub nicio formă, participanţii nu au voie să îşi porneasca staţiile decât în cazul când se pregătesc să antreneze/concureze, iar participanţii care au evoluat înainte si au încheiat evoluţia, trebuie sa isi opreasca transmitatoarele.
Toate electronicele, incluzând lumini aditionale, sirene, etc. trebuie bine izolate pentru a nu pune in pericol siguranţa celorlalţi participanţi.
Organizatorii vor asigura fiecarui participant un numar de concurs, care va fi montat pe parbrizul automodelului.
Taxa de participare pentru fiecare participant este de 30 ron. Limita de inscriere este 26 februarie 2011 ora 10:30.



2. Regulile competiţei


Calificările

Înainte ca participanţii să se prezinte pe pista de calificari, fiecaruia i se va înmâna câte un numar de concurs, fără de care nu poate intra pe pistă.
Când este randul dumneavoastră la calificări trebuie să vă luaţi automodelul din parcarea special amenajata, să il duceţi la START, să il porniţi şi să mergeţi la centrul de comandă. Fiecare concurent va avea o tură de acomodare, după care vă veţi opri la START, moment în care va trebui să vă daţi acordul că sunteţi pregătit.
Veţi avea 3 ture punctate la dispoziţie, cumulând maxim 100 de puncte. După terminarea celor 3 ture veţi primi punctajul de la juriu, final şi incontestabil.



3.Criteriile de punctare

Viteza

Este un aspect foarte important în calificări cat şi în finale, mai ales când sunteţi în faţa oponentului. Viteza la intrarea în curbe determină punctajul pentru viteză, deoarece automodelul este într-un pericol mai mare şi mai dificil de controlat. Viteza prea mică va fi depunctată.



Linia şi urmărirea apexului

Este cel mai urmărit aspect de către juriu. Se jurizeaza în funcţie de cât de bine se încadrează participantul în curbă şi cum urmareşte apexul curbei. Mai exact pilotul trebuie să înceapă curba dinspre exterior, să atingă marginea din interior a curbei, după care să iasă din nou pe exterior, maximizând astfel lungimea driftului.In interiorul curbei se vor afla jaloanele "CLIPPING POINT" care pot oferi punctaj crescut in cazul in care "botul" masinii este foarte aproape,lucru semnalizat de oficiali
Pentru a evita depunctarea pilotul trebuie să menţină minim 2 roti pe pistă, orice “iesire in decor” fiind depunctată.

Unghiul driftului şi contrabracarea

Unghiul driftului unei maşini se combină din direcţia arătată de botul automodelului şi direcţia în care se îndreaptă el. Întotdeauna se caută un unghi de 90° între acestea două, dar cu cât se depăşeste mai mult această valoare mai multe puncte vor fi caştigate. Unghiurile care depasesc 180° vor fi considerate rotire necontrolată, acestea nefiind depunctate, dar nici punctate. În punctarea unghiului de drift se va lua în calcul şi distanţa pe care se păstreaza acest unghi fără a contrabraca (cu roţile drept în faţă). Acest lucru înseamnă că un unghi mai mic, menţinut pe toată lungimea driftului vă va aduce mai multe puncte, decat scurtele escapade de supravirare. De asemenea, dacă se pierde prea multă viteza într-un drift datorită unghiurilor extreme obţinute nu se vor obţine atât de multe puncte.

Prezentarea

Pe lângă viteză, linie şi unghi, juriul mai ia în calcul şi prezenţa de drift. În cazul în care concurentul prezintă multă energie şi determinare în curbe, în loc să arate ezitare vor fi câştigate puncte adiţionale.

Punctarea

Juriul va lua în considerare toate aspectele prezentate mai sus. Fiecare tură este punctată separat, acumulându-se un maxim de 100 de puncte în total din cele 3 ture. Cel mai bun rezultat va fi luat în considerare la calificări.In cazul in care concurentul nu va cumula peste 50 de puncte in nici o tura de calificare, acesta nu se va califica in finale, fiind descalificat. În cazul unei egalităţi la puncte, cel de-al doilea scor sau al treilea va fi luat în considerare. Vor promova primii (xx) participanţi.



4.Competiţia Tsuiso Battle

Este termenul Japonez pentru Twin Battle Drift.

Se va da între concurenţii calificaţi.Grila de start este data de punctajul din calificari,astfel concurentul cu punctajul cel mai mare v-a intilni concurentul cu punctajul cel mai mic. Înainte de fiecare rundă punctată, concurenţii vor avea la dispoziţie o rundă de acomodare. Vor exista câte două runde punctate între doi concurenţi. În fiecare rundă vor fi punctaţi concurenţii din urmă, aceştia schimbând locurile după prima rundă. La sfârşitul celei de-a doua runde se va anunţa câştigătorul dintre cei doi, acesta calificându-se pentru următoarea finala.
În acest tip de concurs maşina din faţă se va numi maşina defensivă, iar cea din spate maşina ofensivă.
Punctarea în cadrul concursului Tsuiso se va face la fel ca la calificări, în schimb vor apărea unele elemente noi.
La începutul fiecarei runde, juriul va acorda 10 punte fiecărui concurent, după care vor adăuga şi vor scădea puncte în funcţie de ce se întâmplă pe parcursul cursei. Punctele pot varia între 0 si 7.
In cursa TWIN juriul v-a acorda un punctaj de maxim 10 puncte astfel :5-5, 6-4, 7-3 conform regulamentului.La incheierea cursei TWIN juriul v-a declara castigator una dincele trei optiuni :
1. Driver “A” wins
2. Driver “B” wins
3. One more Time
Dacă un pilot pierde controlul maşinii se învârte, iese în decor, nemaiputand continua cursa sau cauzează oponentului aceste lucruri, acesta din urma va câştiga runda cu 10-0.

Maşina ofensiva este masina din spate.
Aceasta va încerca să urmarească maşina din faţă apropiindu-se cât mai mult. Pilotul trebuie să demonstreze abilităţi mai bune decât concurentul său. Linia de drift nu este atât de importantă pe cât la calificări; se vor puncta mai mult unghiul, viteza si apropierea faţă de oponent.
Daca maşina ofensivă nu poate ţine pasul cu maşina din faţă acest lucru va fi privit ca abilitaţi inferioare faţă de oponent, lucru care se depunctează. Maşina ofensivă sub nicio formă nu are voie să lovească maşina concurentă, astfel încât să afecteze evoluţia acesteia, lucru care dacă se întâmplă duce la o altă depunctare. Depaşirea este permisă, chiar daca aceasta nu va beneficia de un punctaj ridicat. Ideea este de a urmari maşina defensivă îndeaproape (aripa din faţă a maşinii ofensive să fie cât mai apropiată de mânerul uşi maşinii defensive).

Maşina defensivă este maşina din faţă.
Dacă în timpul cursei există o depaşire şi maşinile işi schimba locurile acestea î-şi vor schimba şi rolurile.
Maşina defensivă trebuie să păstreze linii cât mai bune şi o viteză cât mai mare. Unghiul nu aduce foarte multe puncte, pe cât induce oponentul în eroare şi il face să greşească. Dacă maşina defensivă reuseşte să se distanţeze şi să dea dovadă de o bună tehnică, atunci va fi punctată mai mult. Deceleraţiile bruşte ale maşinii defensive, care pot afecta evoluţia maşinii ofensive pe parcursul turei, vor fi penalizate.
Când un pilot pierde controlul maşinii, ducând la rotiri, ieşiri în decor sau afectează evoluţia adversarului, acesta este descalificat.

Este important să înţelegem că aspectele discutate în acest regulament prinvind punctajele sunt aspecte generale şi sunt menite să educe concurenţii pentru a oferi un spectacol de calitate. Acestea nu garantează succesul şi nu ar trebui să fie folosite pentru a compara rezultatele între competitori. Driftul, ca şi punctare este destul de subiectiv, de aceea arbitrii şi observatorii lor de pe pista au decizia finală.


ORGANIZATORII I-SI REZERVA DREPTUL DE A EXCLUDE DIN COMPETITIE CONCURENTII CARE NU RESPECTA PREZENTUL REGULAMENT, FARA O AVERTIZARE PREALABILA

Aceasta postare a fost editata de Nelutu35: 17 January 2011 - 06:53 PM

Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#2 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 17 January 2011 - 06:44 PM

Taxele de Participare sunt :

1. Concurs RC DRIFT - 30 RON

2. Concurs Body Contest - 15 RON
- taxa pentru inscrierea la ambele concursuri RC DRIFT si BODY CONTEST este de 40 RON

3 .Concurs RC CRAWLING - 30 RON
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#3 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 17 January 2011 - 06:47 PM

In cel mai scurt timp voi posta si regulamentul la Crawlere.

Inscrierea in competitie se poate face on-line sau telefonic la 0740 24 34 44 Nelutu

Aceasta postare a fost editata de Nelutu35: 17 January 2011 - 06:56 PM

Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#4 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 17 January 2011 - 06:53 PM

Amin !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#5 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 17 January 2011 - 09:37 PM

REGULAMENT COMPETITIE CRAWLING


Competitia este destinata automodelelor tip “Crawler” si este de tip “OPEN” fiind admise automodele 1:10 si 1:8 cu una sau doua punti directoare, 2WD sau 4WD.


Parcurgerea circuitului va fi cronometrata de un arbitru desemnat de organizator si va incepe la trecerea primului pneu al automodelului si se opreste la trecerea ultimului pneu al acestuia, dupa trecerea prin toate portile circuitului, cu exceptia penalizarilor “rasturnare” si “touch”.

PENALIZARI

Gate touch:5 secunde
Reverse: 5 secunde pe circuit, 10 secunde intre porti
Rasturnare: 5 secunde pe circuit, 10 secunde in afara circuitului
Touch (repoziţionare): 10 secunde

“Gate Touch” adica atingerea cu orice parte a automodelului a unei porti amplasata pe circuit
“Reverse” este definit ca în orice moment, dacă oricare dintre pneuri ale automodelului se mişca înapoi sau se rotesc în sens invers, indiferent daca concurentul a dat radio comanda
sau nu sau dacă intenţionat sau nu.
Daca actiunea “reverse” are ca urmare o rasturnare se va aplica sanctiunea “rasturnare”.
“Rasturnare” este atunci când automodelul nu are in contact cu circuitul nici o roata, şi nu poate fi corectat fără a se atinge.
“Touch” Toate atingerile automodelului, exclusiv "rasturnare" , cu intenţie sau
neintenţionată.
La penalizarile “rasturnare” si “touch” arbitrul va opri cronometrul pana la repozitionarea automodelului pe circuit ,in spatele ultimei porti trecute.

Atingerea a 5 porti in timpul unei manse de concurs, aduce eliminarea concurentului din acea mansa,acesta avand acces la urmatoarele fara nicio penalizare.

Calificarile constau in 3 manse de concurs cronometrate , si se ia in considerare cel mai bun timp scos de concurent.
Finalele constau in o singura mansa de concurs.
Timpul cel mai scurt inregistrat de concurenti, castiga!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#6 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 January 2011 - 10:41 AM

Dupa cum v-am obisnuit, layoutul pistei de RC DRIFT este unul pentru piloti cu pregatire medie, este acelasi layout folosit si la evenimentul din Iunie 2010 , deoarece solicita pilotul in toate tipurile de viraje. Diferenta intre cele 2 design-uri de circuit este data de dimeniunea acestuia, anul acesta circuitul va fi mai mare, pentru a spori viteza masinilor in curbe.

Premiile concursului vor fi anuntate in cel mai scurt timp, sponsorii si partenerii sunt alaturi de noi si la aceasta competitie.

Pentru eventuale sponsorizari/parteneriate mail la : info@hpi-racing.ro


Daca se poate va rugam sa ramana postat :

ORGANIZATORII EVENIMENTULUI: HPI-RACING ROMANIA & Iulius MALL CLUJ


Informatii si inscrieri la : 0744779504 sau email la : info@hpi-racing.ro



Rugam RHC sa ne trimita un banner cu forumul sa il folosim la concurs,semn de multumire pentru faptul ca putem promova miscarea de RC DRIFT de 2 ani in cadrul acestui FORUM! VA MULTUMIM

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: circuit_drift.jpg

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 19 January 2011 - 10:48 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#7 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 19 January 2011 - 10:59 AM

Comunicat Oficial

Prima etapa pe anul 2011 al Campionatului National Privat de Rc DRIFT & RC CRAWLING organizat in exclusivitate de Hpi-Racing Romania!!!!

Mai jos oferim prezentarea evenimentului, alaturi de etapele de concurs:

DATA: 26 - 27 Februarie 2011
LOCATIE : IULIUS MALL CLUJ NAPOCA (parter langa fantana arteziana)
ORGANIZATOR : (Ioan Pugna & Andrei Suciu)


Prezentarea Evenimentului

In 26-27 februarie 2011, echipa Hpi Racing Romania , impreuna cu partenerii si prietenii, va aduce al 4-lea eveniment de RC DRIFT organizat in Romania, alaturi de o premiera, primul concurs de RC CRAWLING din Romania.
Prin acest gen de evenimente , incercam sa aducem la un loc pasionatii de automodelism din Romania, de asemenea incercam sa prezentam publicului larg acest gen de concursuri.
Evenimentul va fi impartit in 2 concursuri distincte pe perioada a 2 zile: RC DRIFT si RC CRAWLING.
Concursul de RC DRIFT consta in parcurgerea unui traseu complex de drift realizat in incinta Iulius Mall si se va desfasura pe 2 etape, antrenamente si calificari (Sambata) si finale (Duminica).
Concursul de RC Crawling , in premiera pentru Romania va consta in parcurgerea unui circuit tehnic, construit special pentru acest gen de competitii,traseu format din multiple suprafete de rulare (pamant, noroi,bolovani,pietris,nisip,butuci de lemn, etc), intr-un timp cat mai scurt contra cronometru.
Firma noastra a mai organizat acest gen de concursuri in cadrul mai multor evenimente cum sunt
Napoca Motor Days care s-a desfăşurat în Cluj-Napoca la Expo Transilvania în 30 Octombrie – 1Noiembrie 2009, unde au fost prezenţi peste 33 de concurenti şi in Oradea în incinta Era Shopping Park între 12 şi 13 decembrie 2009.
De asemenea anul 2010 a venit cu o colaborare cu Iulius Mall Cluj-Napoca, locatie unde in data de 12-13 iunie 2010 am organizat cel mai de succes eveniment de RC DRIFT,unde am avut 35 de participanti si peste 3000 de vizitatori pe parcursul a celor 2 zile de concurs.
Inscrierile la ambele concursuri, incep in data de 17 Ianuarie 2011, taxele de concurs sunt dupa cum urmeaza :

1. Concurs RC DRIFT - 30 RON

2. Concurs Body Contest - 15 RON
- taxa pentru inscrierea la ambele concursuri RC DRIFT si BODY CONTEST este de 40 RON

3 .Concurs RC CRAWLING - 30 RON

Locatia evenimentului este Iulius Mall Cluj-Napoca (lângă fântâna arteziana de la intrarea principală).


Desfăşurarea concursului Iulius Mall RC Drift Cup & RC Crawling Contest


Sâmbătă 26.02.2011 se vor desfăşura antrenamente libere şi manşele de calificări iar Duminica 27.02.2011 se vor intrece concurentii calificati pentru finale.

Arbitrajul va fi efectuat de către arbitrii specializati în acest gen de competiţii, alaturi de ajutorul publicului prezent la concurs.


PREZENTARE MEDIA:

Vom invita posturile de televiziune locale şi naţionale să participe cu echipe de filmare la acest eveniment, printr-un comunicat de presă.
Se va face publică locaţia si data evenimentului cu minim trei săptămâni înainte de desfăşurarea acestuia, prin mijloace media: radio, internet (pe site-uri de profil), afise si fluturasi pe care vor
apărea sponsorii şi partenerii evenimentului ,fluturasi distribuiţi în incinta Iulius Mall Cluj-Napoca.

Administratorii site-ului *********** în timpul concursului vor monta camere video pe automodele şi vor crea un montaj ce va fi publicat pe internet imediat dupa eveniment.

Vom publica pe internet şi regulamentul particular al evenimentului care va cuprinde clasele de concurs,modul de punctare al concurenţilor, măsurile de siguranţă pe care trebuie să le îndeplinească concurenţii şi modul de desfăşurare a concursului.

Va fi delimitată în jurul traseului o zonă pentru spectatori, iar operatorilor TV le va fi permis accesul în zona de desfăşurare pentru a înregistra imagini cât mai spectaculoase.

Participanţii vor purta tricourile oficiale ale concursului imprimate cu numele partenerilor evenimentului.

Televiziunile vor fi invitate să filmeze întreg concursul pentru a realiza reportaje în emisiunile sportive proprii şi ştiri.

Site-urile internet de profil vor găzdui afişul evenimentului şi o scurta prezentare a acestuia.
În timpul desfăşurării concursului va fi prezent un DJ care va ţine încinsa atmosfera, iar un MC va comenta concursul şi va prezenta în mod repetat sponsorii şi partenerii evenimentului.

După concurs, intenţionam să invitam din nou toţi participanţii la un After Party într-unul din cluburile din Cluj-Napoca, dând astfel ocazia sportivilor să se cunoasca şi să schimbe păreri cu reprezentanţii firmelor sponsorizante şi partenere.
Va fi realizat un TEASER de aprox 20 de secunde care va fi difuzat în incinta Iulius Mall pe ecranele de publicitate.

Concursurile RC Drift organizate în Romania în cadrul diverselor evenimente s-au dovedit dovedit un real succes, standul şi pista amenajate pentru acesta fiind vizitate de un număr foarte mare de spectatori de aceea am dorit sa aducem in premiera in Romania si primul concurs de RC CRAWLING.
Impactul media este mare în cadrul acestor evenimente de nişă deoarece este un sport relativ necunoscut încă la noi în ţară ,dar care are o expansiune foarte puternică şi rapidă.
Intrarea spectatorilor va fi liberă.

Cu o saptamana inainte de concurs , toate articolele si accesoriile de drift si de crawling din cadrul magazinului nostru vor fi vandute la preturi promotionale ,pentru promovarea imbunatatirii atat vizuale cat si tehnice ale masinilor concurentilor!

Dupa cum v-am obisnuit, premiile acordate in cadrul concursurilor organizate de noi, vor fi generoase, gratie sponsorilor si colaboratorilor nostri. Daca doriti sa luati parte la acest eveniment in calitate de sponsor sau partener va rugam sa ne contactati !!!



Pentru inscrieri,colaborari,sponsorizari,informatii:
Andrei Nelutu
Tel : 0744779504 / 0740243444


_________________
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#8 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 19 January 2011 - 09:06 PM

Pot confirma prezenta, in cadrul acestui eveniment, a firmei "Coca-Cola",carora le multumim pe aceasta cale pentru sprijinul acordat.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#9 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 22 January 2011 - 10:29 AM

Partener media ,revista on-line de tuning, "WHP"
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#10 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 22 January 2011 - 01:47 PM

Puteti si aici sa va inscrieti,on-line, cu specificarea clasei la care participati si a modelului.

ex: Skipper/Drift/Sprint 2
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#11 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 January 2011 - 02:17 PM

Dzsenci/crawler/WK custom build :D
WHEELY KING or what ?
0

#12 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 22 January 2011 - 07:38 PM

Dragos Matei/Drift/X-RAY T1
0

#13 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 23 January 2011 - 09:29 AM

Kitty/drift/Sprint 2
Kitty/crawler/CK

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#14 Useril este offline   steli2k 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1136
  • Inregistrat: 05-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 23 January 2011 - 10:22 AM

steli2k/crawler/CC

Aceasta postare a fost editata de steli2k: 23 January 2011 - 10:23 AM

0

#15 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 23 January 2011 - 11:35 PM

Varta Romania au confirmat si anul acesta prezenta in calitate de sponsori si parteneri ai evenimentului.

Event powered by Varta
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#16 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 24 January 2011 - 07:30 PM

Era doar o chestiune de timp pana au confirmat si urmatorii sponsori si parteneri la acest eveniment, care va vor incanta cu o multitudine de premii. Le multumim pe aceasta cale!!! Se pare ca anul acesta vom avea din nou o cantitate monstruoasa de PREMII !!!!

REMINGTON ROMANIA

CUSTOM WHEELS ROMANIA


Pana acum avem inscrieri telefonice dupa cum urmeaza :

18 inscrisi la RC DRIFT
9 inscrisi la RC CRAWLING

Si lista continua sa se updateze zilnic! Va asteptam cu multe surprize, suntem in miezul organizarii eventului si va vom informa cu multe noutati si multe surprize. Keep in touch!

Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 27 January 2011 - 06:53 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#17 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 24 January 2011 - 09:14 PM

Daniel Onutu / DRIFT / HPI Sprint 2 DRIFT
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#18 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 24 January 2011 - 09:37 PM

Pugna Ioan "Skipper"/Drift/Safety car
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#19 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 24 January 2011 - 09:42 PM

O mentiune pentru competitorii din sectiunea "Best Body& Light System"

Spre deosebire de anul trecut cand nu au fost reglementari specifice, anul acesta vor fi admise NUMAI caroseriile vopsite "after market".
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#20 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2011 - 10:10 AM

PROGRAM COMPETIŢIE IULIUS MALL
RC DRIFT & RC CRAWLING 26-27 Februarie 2011


Sâmbătă

■10:00 – 11:00 Înscrieri, prezentare concurenţi,verificări tehnice
■11:00 – 14:00 Antrenamente RC Drift & RC Crawling
■14:30 – 20:00 Calificări RC Drift & RC Crawling
■20:00 – 22:00 Demonstraţii automodele
■22:00 – After party

Duminică

■10:00 – 11:00 Verificari tehnice,Antrenamente
■11:30 – 13:30 Piramidă RC Drift
■13:30 – 14:30 Finala RC CRAWLING
■15:00 - 15:30 Premierea participantilor
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#21 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2011 - 10:46 AM

Importatorul si distribuitorul de produse de tuning TA TECHNIX ROMANIA sii-a anuntat prezenta in calitate de sponsor si partener al acestui eveniment. Multumim pe aceasta cale
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#22 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 25 January 2011 - 04:20 PM

O noua stire oficiala :

Parteneri oficiali ai evenimentului si membri ai juriului :

Napoca Rally Academy - prin pilotul profesionist de raliu VLAD COSMA
GTT RACING CLUB - prin pilotul profesionist de drift GABRIEL ONOFREI
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#23 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 26 January 2011 - 11:58 PM

S-a finalizat si afisul oficial al evenimentului, afis care va impanzi orasul Cluj-Napoca :D Sponsori in continuare vom invita sa ni se alature si vor fi adaugati pe parcurs,cei care mai confirma http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: afis_forumuri.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#24 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 January 2011 - 07:40 PM

fasconal - la toate clasele
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#25 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 29 January 2011 - 10:52 AM

Printre premiile oferite pot mentiona din partea firmei noastre :
loc 1 Drift - Spektrum DX3E si accesorii modelism alaturi de premiile oferite de sponsorii nostri ,
loc 1 Crawling Spektrum DX5E alaturi de accesorii de modelism si premii oferite din partea sponsorilor nostri
loc 1 Best Body & Light - diverse produse HPI RACING pentru imbunatatirea aspectului masinii si premii oferite de sponsorii nostri

Vom avea asa cum v-am obisnuit foarte multe premii si anul acesta. Multumim tuturor celor care sunt alaturi de noi si incearca sa ajute acest gen de evenimente de care avem nevoie !!!!!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#26 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 30 January 2011 - 07:14 PM

Am si eu o intrebare:

Este cineva din Bucuresti/Pitesti care vrea sa mearga la acest concurs?
Eu pot merge cu masina, as mai avea loc pt 2 persoane, sau daca merge cineva cu masina personala as avea nevoie de 2 locuri.
Daca sunt doritori un pm.

Multumesc si sper ca nu v-am poluat topicul.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#27 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 30 January 2011 - 09:26 PM


Participanţii vor purta tricourile oficiale ale concursului imprimate cu numele partenerilor evenimentului.


este obligatoriu?

Aceasta postare a fost editata de bolocang: 30 January 2011 - 09:26 PM

XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#28 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 31 January 2011 - 10:12 PM

Vezi postareabolocang, la Jan 30 2011, 09:26 PM, a spus:


Participanţii vor purta tricourile oficiale ale concursului imprimate cu numele partenerilor evenimentului.


este obligatoriu?


nu.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#29 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 01 February 2011 - 07:28 AM

Vezi postareaNelutu35, la Jan 31 2011, 10:12 PM, a spus:

nu.

No daca nu este obligatoriu ma inscriu si eu la crawler
Bolocan George; Venom Creeper: combo Lrp; 2,4ghz
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#30 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 February 2011 - 10:43 AM

Regulamentul RC CRAWLING complet (multumiri MIZZONE pentru ajutor)


REGULAMENT ORGANIZARE-DESFASURARE
REUNIUNI RC CRAWLER

Sectiunea 1 – REGULI GENERALE DE ORGANIZARE SI DESFASURARE REUNIUNI RC CRAWLER.

Sectiunea 2 – CONFIGURATIA TRASEULUI.TERMENI SPECIFICI.

Sectiunea 3 –PENALIZARI. ARBITRAJUL.

Sectiunea 4 –SPECIFICATII TEHNICE VEHICULE/CLASE CRAWLER .

Sectiunea 5 – CONDUITA SPORTIVA.SECURITATE.



1. REGULI GENERALE DE ORGANIZARE SI
DESFASURARE A REUNIUNILOR RC CRAWLER

1.1. Esenta competitiilor RC CRAWLER este parcurgerea unui traseu configurat in relief pronuntat si marcat prin PORTI DE
JALOANE, in anumite conditii si intr-un timp dat.

1.2. Orice concurent invitat va fi avizat cu privire la toate regulile de
desfasurare si specificatiile tehnice si de arbitraj/punctaj folosite in reuniunea respectiva.

1.3. Scorul general este suma tuturor punctajelor acumulate in toate
mansele incheiate: cel mai mic scor invinge.

1.4. Nu sint admise, pentru o reuniune de concurs aflata in derulare,
parcurgeri de recunoastere sau antrenament pe traseul de concurs, abilitatea de adaptare si orientare rapida in teren fiind o masura de diferentiere indirecta a concurentilor.

1.5. Nu este admisa inscrierea unei masini la mai multe clase de
concurs.

1.6. Masinile trebuie sa pastreze pe parcursul unei manse de concurs
caracteristicile tehnice specifice categoriei, nefiind admise modificari prin interventie tehnica ale ampatamentului, latimii, inaltimii, greutatii, etc..

1.7. Nu este admisa schimbarea masinii de concurs pe parcursul
reuniunii, fiecare pilot trebuie sa termine competitia cu masina cu care a intrat in concurs.

1.8. Nu este admisa modificarea traseului de concurs pe parcursul
reuniunii, toti concurentii din cadrul aceleiasi clase trebuie sa parcurga acelasi traseu.

1.9. Responsabilitatea neinteractionarii spectatorilor cu traseul si
materialul de concurs( masini, etc.) este responsabilitatea directa a organizatorului si arbitrilor.
2. CONFIGURATIA TRASEULUI. TERMENI SPECIFICI.

Traseul competitiilor RC CRAWLER este o succesiune de PORTI DE JALOANE, amplasate intr-un perimetru cu relief accidentat pronuntat.

2.1. POARTA DE JALOANE - este reperul materializat prin alinierea
a doua jaloane marcate, ce trebuie parcurs in sensul indicat in marcajul de pe jaloane si in ordine indicata in desfasuratorul traseului sau foaia de arbitraj; pot fi incluse un numar de la 3 la 10 porti in configuratia unui traseu de concurs.

2.2. POARTA ACTIVA- este considerata o poarta din traseu care nu a fost parcursa si nu a fost punctata in foaia de arbitraj; orice poarta din componenta traseului ramine considerata POARTA ACTIVA pina in momentul in care a fost atacata/parcursa conform ordinii din foaia de arbitraj; in momentul in care o poarta este parcursa, ea devine:

2.3. POARTA INACTIVA(LIBERA)- este considerata astfel o poarta parcursa si punctata conform foii de arbitraj;

2.4. POZITIE DE RELUARE – este pozitia din care se reia parcurgerea traseului dupa fiecare penalizare care reclama repozitionarea masinii(conform regulilor de arbitraj); POZITIA DE RELUARE este materializata prin alinierea axei spate a masinii la linia ultimei porti parcurse si punctate anterior penalizarii care a generat repozitionarea; daca penalizarea care genereaza repozitionarea masinii este inainte de poarta cu numarul 1 din traseu, atunci POZITIA DE RELUARE care va fi folosita va fi pozitia de START; in situatiile in care, din motive de configuratie dificila a traseului in zona unei porti, masina nu poate fi stabilizata cu axa spate pe linia ultimei porti parcurse si punctate, POZITIA DE RELUARE adoptata pentru situatia respectiva va fi un loc din traseu care permite mentinerea stabila a masinii; pentru fiecare sector de traseu, POZITIA DE RELUARE este aceeasi pentru toti concurentii;

2.5. REPARATIA ON-TIME (IN TIMPUL CURSEI) – trebuie finalizata in timpul regulamentar,cu cronometrul pornit si numai in cazurile in care pilotul decide si anunta ca are nevoie sa intervina tehnic asupra masinii;
-in cazul unei interventii tehnice asupra masinii, aceasta trebuie
repusa in traseu la ultima POZITIE DE RELUARE;
-pe parcursul unei interventii tehnice de acest gen, daca timpul regulamentar de cursa expira, se aplica penalizarea DNF(40 puncte) minus punctele bonus-progres obtinute pina la acel moment, cursa se incheie si punctajul astfel calculat ramine rezultatul valabil pentru mansa respectiva.

2.6. REPARATIA OFF-TIME(CU INTRERUPEREA TIMPULUI CURSEI )
-pilotul poate solicita oprirea cronometrului si acordarea unui timp de maxim 30 minute de interventie tehnica, iar reluarea cursei se face din POZITIA DE RELUARE aferenta ultimei porti parcurse/traversate la momentul opririi cronometrului;
-in acest caz, se aplica o penalizare sub forma unei diminuari a timpului disponibil pentru mansa respectiva, de la 1 pina la 10 minute din timpul mansei respective, in functie de numarul de porti traversate pina la acel moment, proportional;

3. PENALIZARI. ARBITRAJUL.

3.1 Se aplica PENALIZARI pentru:
- MERS INAPOI 1 punct;
- RASTURNARE 5 puncte;
- ATINGEREA VEHICULULUI (reparare&repozitionare) 10 puncte;
- ATINGERE JALON POARTA 10 puncte;
- ATINGERE JALON PERIMETRU 10 puncte;
- ABATERE SENS PARCURGERE TRASEU/PORTI 10 puncte.

3.1.1. Penalizare pentru MERS INAPOI : se aplica 1 punct penalizare cind masina merge inapoi dupa ce a mers inainte ;
- MERS INAPOI se considera in orice moment in care oricare din rotile masinii se deplaseaza inapoi sau se roteste in sens invers directiei de inaintare.
-odata ce penalizarea de MERS INAPOI a fost aplicata, nici o alta penalizare de acest gen nu se aplica pina ce masina nu merge iar inainte;
-nu se aplica penalizare de MERS INAPOI in cazul in care mersul inapoi a fost produs in cadrul unei rasturnari.

3.1.2. Penalizare pentru RASTURNARE : se aplica 5 puncte de
penalizare cind masina se rastoarna si nu poate continua cursa
fara atingere/ajutor;
-masina care dupa rasturnare revine singura pe roti si poate continua cursa fara alt ajutor NU ESTE PENALIZATA;
-nu se aplica o noua penalizare pina cind masina nu si-a reluat pozitia pe 4 roti si inaintarea;
-masina poate fi repusa pe rotile ei prin atingere din LATERAL, orice alt procedeu va fi considerat ATINGEREA VEHICULULUI si penalizat ca atare.

3.1.3. Penalizarea pentru ATINGEREA VEHICULULUI : se aplica 10 puncte de penalizare pentru orice atingere intentionata sau
neintentionata a masinii , exceptie facind atingerea pentru repunerea in pozitie din cazul explicitat la RASTURNARE;
-arbitrii vor opri cronometrul de fiecare data cind pilotul anunta atingere (intentionata) sau cind constata atingere (neanuntata/neintentionata): masina este repozitionata in acest caz inapoi la ultima poarta parcursa, in POZITIE DE RELUARE;
-ATINGEREA VEHICULULUI include dar nu se limiteaza la
atingerile din cazul reparatiilor, repozitionarilor, impingerilor, etc.

3.1.4. Pentru ATINGERE JALON POARTA se aplica o penalizare de
10 puncte;
-fiecare poarta va fi marcata cu doua jaloane marcate, pozitionate la o distanta standard conforma cu clasa de concurs aflata in desfasurare;
-jaloanele fiecarei porti vor fi inscriptionate vizibil cu numarul portii si cu o sageata ce va indica sensul de parcurgere pentru poarta respectiva;
-pentru atingerea cu o roata sau orice alta parte a masinii a unui jalon al unei porti ACTIVE se aplica o penalizare de 10 puncte, iar penalizarea nu are caracter repetitiv;
-pentru traversarea fara atingere se acorda 2 puncte de bonus-progres pentru fiecare poarta parcursa/traversata;
-odata ce o poarta a fost traversata, ea va fi considerata “inactiva” pina la sfirsitul mansei respective;
-se aplica penalizarea de 10 puncte si daca traversarea portii respective s-a facut fara ca toate cele 4 roti ale masinii sa fi trecut printre jaloanele ce marcheaza/materializeaza poarta respectiva, iar traversarea respectivei porti se considera incheiata si punctele bonus –progres acordate in momentul in care axa spate a masinii a depasit linia jaloanelor portii.

3.1.5. Pentru ATINGERE JALON PERIMETRU se aplica 10 puncte de penalizare, cu oprirea cronometrului si reluarea cursei/mansei de la ultima POZITIE DE RELUARE(ultima poarta traversata sau ultima pozitie stabila, dupa caz);

3.1.6. Pentru ABATERE SENS PARCURGERE TRASEU/PORTI se aplica o penalizare de 10 puncte, fiecare poarta trebuie parcursa in sensul indicat de marcajul jaloanelor ce materializeaza poarta respectiva, iar portile trebuie parcurse deasemenea in ordinea inscrisa in foaia de arbitraj si conform marcajelor de pe jaloane;

3.2. Numarul MAXIM de puncte de penalizare posibil pentru o mansa de concurs este 40; daca in timpul unei manse se depaseste acest punctaj, pilotul este declarat descalificat pentru mansa respectiva, cronometrul de opreste si mansa este considerata terminata pentru pilotul respectiv, cu aplicarea punctajului maxim de penalizare(40) minus punctele de bonus-progres acumulate pina la momentul respectiv.
3.3. Numarul MAXIM de puncte de penalizare pentru o poarta este de
20; in traversarea unei porti, daca se acumuleaza mai mult de 20 de puncte de penalizare, cronometrul de opreste si masina se repozitioneaza la urmatoarea POZITIE DE RELUARE, iar poarta netrecuta este declarata INACTIVA, cronometrul repornindu-se din noua pozitie a masinii in traseu;
-in acesta situatie nu se acorda punctele de bonus-progres(2 puncte);
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro