Messerschmitt Bf-110 D - Dragon Kit 1:32
#1
Postat 16 January 2011 - 04:28 PM
...... satul de atatea probleme si nave, am decis, in una dintre zile, dupa o partida de '' rasfoit cutii'' sa ma m-ai relaxez putintel si cu .....un avion.
Dupa ce .....am avut la vanzare kitul Dragonez, daca tot nu l-a vrut nimeni........ am decis sa-l pigulesc eu, cu toate ca...... matahala este groaznic de mare. La prima vedere....... am fost placut surprins , de cea ce am gasit in cutia de mari dimensiuni (format A2- chiar mai mare cu putin).
Si.......... fara prea multe mormaieli, am trecut la crosetat cocpitul care.....pare destul de ....complet, dar...... si din nou dar.........
......si poate totusi
#2
Postat 16 January 2011 - 04:30 PM
Dar........ multe probleme am sa le enumar pe parcursul constructiei, care sincer........ deja m-a dezamagit .
Per ansamblu.......... calificativul kitului pana acum, este ....... mediocru, iar nota pe care o merita pana acum...... 4 din 10. Concluzie........ Nu merita banii. Prea scump, chiar daca de pe plaiuri mioritice il achizitionezi la aroape 100 euro...... este exagerat in raport .....calitate- pret
...................
Deci......... lipsit de scrupule..... dupa minutioase cercetari si cautari, probe si dat cu presupusul, lipi si dezlipit........ am reusit cat de cat sa impletesc cokpitul, care a iesit ceva de genul.......... dar la care am ne facut o multiiiiiiime de retusuri, in principiu la capitolul mazgalit cu vopsea. Practic acum arata ca si cum asi fi aruncat cu vopseaua din pod. Cert este ca 90% din piese nu sunt fixate definitiv, acestea fiind montate partial doar ca idee, si pentru o sedinta foto.
.
.
......si poate totusi
#5
Postat 16 January 2011 - 04:39 PM
In concluzie..... un nou minus, de data aceasta la capitolul fotoechuri. Un adevarat test de nervi pentru asezarea cat de cat naturala a centurilor de pe scaunul pilotului, operatorului radio si mitraliorului. Vre-o 6 ''centuri'' au plesnit, devenind inutilizabile si am fost slit sa le refac si sa improvizez.
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 04:40 PM
......si poate totusi
#7
Postat 16 January 2011 - 04:47 PM
......si poate totusi
#8
Postat 16 January 2011 - 04:51 PM
In schimb....... destul de bine la capitolul ''lateralelor'' care intregesc cokpitul.
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 04:51 PM
......si poate totusi
#9
Postat 16 January 2011 - 04:54 PM
De lipt, si de fixat definitiv...... dupa toate retusurile la ..... panoul de bord, sezatori http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :lol: , incarcatoare si alte ....... nimicuri care sunt..... multe .
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 04:59 PM
......si poate totusi
#10
Postat 16 January 2011 - 04:58 PM
Fratilor ........ma vad nevoit sa recunosc faptul ca a trebuit sa studiez piesele care intrau in alcatuirea motorului , nu mai putin de 2 zile. Pur si simplu nu-mi dadeam seama cum vin asezate cele cam 68 piese care alcatuiau un motor. Dar....... dupa o informate prin carti si pe net...... am deslusit misterul, ca .....legat de instructiuni....... nu am inteles chiar nimic.
Totusi....... arata binisor, dar...... si la astea am de retusat enorm de mult, si de adaugat inca multe detalii.
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 04:59 PM
......si poate totusi
#11
Postat 16 January 2011 - 05:03 PM
Dupa alti nervi, si alte porcarii, cu privire la aripile barzaunelui, la care capetele aripilor erau mult prea mari, si care au trebuit raschetate si regravate; priza radiatorului din aripa care am fost nevoit sa o fac din stiren, cea originala fiind mult prea mica si nu aveam cum sa o fixez; locasurile jambelor trenului de aterizare principal, si ....... dar mai bine...... cam atat, ca .....cine are acest kit ii las placerea sa descopere singur neajunsurile.
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 05:03 PM
......si poate totusi
#12
Postat 16 January 2011 - 05:04 PM
Continuand constructia am mai descoperit noi porcarii si neajunsuri, dar......... modelismul cere si sacrificii .
Deci treaba ''sade'' in felul urmator......... Am decis ca viitorul zburator sa fie inmarticulat cu totul altfel decat ce se ofera in kit, asa ca ..... m-am oprit la varianta Bf 110 E , W.Nr 3866 din 6./ZG 76 pilotat de catre Staffelkapitan Hans-Joachim Jabs , Argos 1941.
......si m-am pus pe rascolit arhive, carti si bineinteles cu ajutorul lui mister GUGU am gasit cam ce voiam, nu mult, dar suficient .
Ca o mica completare si comparatie cu versiunea din Kit :
Extensia fuselajului adapostea intr-adevar barca pneumatica de salvare. Probabil culoarea galbena mergea pana la imbinarea profundoarelor cu fuselajul, insa nu ma pot hazarda in afirmatii gratuite fara o prealabila verificare mai temeinica.
Din cele cateva imagini, nu rezulta ca pasaroiul meu sa fi avut blindaj aplicat la partea fixa a cupolei.
Nu-mi dau seama din putinul de informatii urmarite pana acum, daca aparatul reprezentat de mine avea gura de rechin pe fond alb si haina bicolora, sau ar fi fost mai corect reprezentata in culorile ErprobungGruppe 210, incadrata in ZG 76.
Cert este ca aparatul purtand matricola M8+IP avea litera individuala ''I ''reprezentata in galben FARA bordura alba.
Ca o paranteza, fara legatura stricta cu masina ta.
Unul din elementele definitorii ale aparatelor incadrate in 4/ZG 76 era modalitatea prin care matricola individuala a aparatelor era alocata acestora, utilizandu-se initiala prenumelui pilotului. Pentru exemplificare as enumera :
M8+BM zburat de catre Feldwebell Brandstetter
M8+DM zburat de catre locotenent Martin Drewes
M8+EM zburat de catre locotenent Eisenach
M8+FM zburat de catre locotenent Froling
M8+HM zburat de catre feldwebell Hennies,
M8+PM zburat de catre feldwebell Piwarz,
etc,etc; practica fiind ulterior (doar ocazional) "imprumutata" si de catre alte Staffeln-uri, spre exemplu aparatul zburat de catre Oberfeldwebell Spitzner purta matricola M8+SP, si asa mai departe.
......si poate totusi
#13
Postat 16 January 2011 - 05:10 PM
Bun !!!!! introducerea fiind facuta sa trecem la ce-i mai rau, si anume la partea cu ....... ce va place voua cel mai mult ??? POZE ????....... ei bine atunci .......POZE !!!
.
.
.
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 05:10 PM
......si poate totusi
#17
Postat 16 January 2011 - 05:22 PM
Pana la noi modificari constructive numai bine si.............. NEXT TIME BOYS !!! :lol:
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 16 January 2011 - 05:22 PM
......si poate totusi
#18
Postat 10 February 2011 - 05:03 PM
Deci...... sa nu o mai ''lalai'' cu baliverne si povesti de adormit copii, va las sa vizualizati pozele si va urez numai bine si spor la ''bricolat'' machete...... asta pana la viitorul proiect care v-a fi un A-10 scara 1:48.
Toate cele bune .
Aceasta postare a fost editata de tom cat: 10 February 2011 - 05:04 PM
......si poate totusi