prins willem proiect nou
#33
Postat 25 August 2011 - 07:25 PM
Multumesc Jeli. Intr-adevar din cand in cand tre s-o lasam mai moale cu lucrurile care ne plac dar eu sper ca o sa recuperez acum cat am niste timp liber.
Despre scara la care e lucrat modelul nu pot spune ca sunt foarte sigur. eu lucrez dupa planurile de kit de la corel pe care le-am modificat. In planurile originale de la corel lungimea totala a navei este de 735mm scara fiind de 1:100. In planurile mele lungimea totala este de 635mm. Asta inseamna ca lucrez pe undeva pe la 1:115 ????. Daca gresesc cumva va rog corectati-ma!
Oricum nu sunt sigur nici de scara celor de la corel intrucat din cautarile mele pe net datele privind dimensiunile navei difera foarte mult(cam cu o sesime).
Despre scara la care e lucrat modelul nu pot spune ca sunt foarte sigur. eu lucrez dupa planurile de kit de la corel pe care le-am modificat. In planurile originale de la corel lungimea totala a navei este de 735mm scara fiind de 1:100. In planurile mele lungimea totala este de 635mm. Asta inseamna ca lucrez pe undeva pe la 1:115 ????. Daca gresesc cumva va rog corectati-ma!
Oricum nu sunt sigur nici de scara celor de la corel intrucat din cautarile mele pe net datele privind dimensiunile navei difera foarte mult(cam cu o sesime).
#36
Postat 03 September 2011 - 04:13 PM
Salutare, termenul corect este teuga.Toate cele bune :yahoo:
Iaht de lux
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#41
Postat 23 September 2011 - 09:59 AM
Salutare
Foarte frumos modelul !
Se mai poate folosi o metoda pentru fabricarea tunurilor care este mai rapida .Folosind un model din lemn se face o matrita din ipsos ( care se poate deschide pe jumatate ) si se toarna plumb sau cositor ; Se finiseaza si apoi se gaureste o portiune sa dea senzatia de teava
Spor la treaba !
Foarte frumos modelul !
Se mai poate folosi o metoda pentru fabricarea tunurilor care este mai rapida .Folosind un model din lemn se face o matrita din ipsos ( care se poate deschide pe jumatate ) si se toarna plumb sau cositor ; Se finiseaza si apoi se gaureste o portiune sa dea senzatia de teava
Spor la treaba !
#42
Postat 23 September 2011 - 08:55 PM
Intr-adevar fokker si metoda ta e f buna si pot sa spun ca am incercat-o mai demult cu succes folosind chiar si antimoniu. De mentionat insa ca pt a turna piese f mici ideala ar fi o matrita centrifuga ca cele utilizate de bijutieri. Iar in continuare ceva poze cu bocaportii si paramele pt deschis capacele sabordurilor (celelalte le voi lega dupa montarea tunurilor)
#46
Postat 24 September 2011 - 06:30 PM
Daca nu am precizat lucrez dupa planurile celor de la Corel iar acolo sunt f multe lipsuri iar bocaportii in cazul de fata sunt si ei unul dintre cazuri dar cand am nelamuriri ma ajut cu cartea lui Herman Ketting in care bocaportii sunt prezentati in felul urmator (nu am sa spun acum ca datorita micimii lor nu mi-a convenit asa, mi-ar fi trebuit o lama de circular de 1 mm latime ca sa ii fac in felul celalalt .... si oricum nu am circular.... :rofl: :rofl: :rofl: )
Fisiere atasate
-
feqwf.bmp (356.98K)
Number of downloads: 285
#48
Postat 24 September 2011 - 07:11 PM
eu nu am studiat planul de la aceasta nava.am intrebat pt ca am vazut mai multe mmodele,si al tau este primul facut cu bocaportii in acest mod.acum vad ca toti cei care au facut aceasta nava dupa planurile de la corel ,nu au respectat aceasta parte de plan.discuri de circular se pot cumpara,depinde de tara in care se afla fiecare.
nu ii spune unui om ca este idiot,pt ca va face tot posibilul sa iti dovedeasca ca ai avut dreptate.
#51
Postat 24 September 2011 - 08:12 PM
o alta dilema ar fi numarul de tunuri si pozitionarea lor pe borduri.sint doua modele diferite,desi se refera la aceiasi nava.a doua varianta este in fotografia de mai jos.aceasta nava este facuta dupa planuri de la Anatomy of the ship.
nu ii spune unui om ca este idiot,pt ca va face tot posibilul sa iti dovedeasca ca ai avut dreptate.
#52
Postat 24 September 2011 - 09:19 PM
Cu nr de tunuri din cate em citit eu (de pe net) explicatia ar fi ca unele planuri reprezinta nava inainte si dupa ce a fost pregatita pt razboi.
La adresa asta http://www.rijksmuse...M-11911?lang=en am gasit poze cu un model al navei construit in 1651 adica atunci cand nava a existat si care e diferit de modelul rusilor. In consecinta sunt foarte multe necunoscute legate de aceasta nava. Oricum dupa parerea mea e o nava superba ce merita lucrata in ciuda tuturor impedimentelor legate de planuri.
La adresa asta http://www.rijksmuse...M-11911?lang=en am gasit poze cu un model al navei construit in 1651 adica atunci cand nava a existat si care e diferit de modelul rusilor. In consecinta sunt foarte multe necunoscute legate de aceasta nava. Oricum dupa parerea mea e o nava superba ce merita lucrata in ciuda tuturor impedimentelor legate de planuri.