Modelism - RHC Forum: HK FIberglass L-39 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

HK FIberglass L-39 Primit gresit...

#1 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 11 June 2011 - 07:38 PM

Fac acest ARF review dipa ce eu am comandat Albatrosul care l-am avut si la RR dar l-am primit pe acesta(din gresala - dar eu tind sa cred ca nu a fost nici o gresala)...

Deci a venit frumos impachetat in 2 cutii, din care una era cu perete dublu. Piesele sunt bine facute, interiorul avionului la fel e ok, aripile au loc pentru retracturi(nu ii voi pune ca nu are nevoie) si sunt din pilostiren acoperit cu balsa de 2. Piesele nu pot spune ca se potrivesc de minune dar le voi face eu sa se potriveasca.
Prima problema e ca servourile de la aripi sunt prea groase si nu incap. Cutter ul a rezolvat aceasta problema. Pe profundor am pus un servo cu mecanica de plastic care le fel ca pe eleroane duce 1.2kg (sper sa tine). Daca voi aveti obiectii spuneti-mi ca ma bate gandul si pe mine sa il schimb ca totusi e cam slabut.

Sistemul de comanda al profundorului a fost cel mai mare chin. De la lipirea lui pana la pozitionarea tijei de comanda. Ca sa fiu mai clar atasez un screen din manual sa vedeti ce prostanaci sunt chinezii. Deci nu numai ca nu era loc ca sa pui surubul acela in sus ci si piesa de plastic e pusa invers . Sa nu mai zic ca in prima poza e aratata tija ca vine pe deasupra profundorului si surubul e situat sub profundor.
http://farm4.static.flickr.com/3100/5821709350_996608875e_b.jpg

Aripile le-am lipit cu CA subtire si mediu nu inainte de a smirghelui zona de pe foselaj si a cresta-o pana la fibra cu cutter ul. Profundorul tot cu CA subtire si mediu dar la final pe interior am pus si putina rasina. Acum astept turbina, ESC ul si bateria(FLYSUPER EDF 69mm Ducted fan W/2848-4200KV Brushless motor, Turnigy Brushless ESC 85A w/ 5A SBEC, Turnigy nano-tech 2200mah 4S 45~90C).

http://farm4.static.flickr.com/3563/5821822554_7e63ee346d_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3429/5821806176_182c5046b0_b.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5272/5821243571_2ea9608e0b_b.jpg

Mai multe poze aici.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#2 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 11 June 2011 - 07:46 PM

Butonul de edit dispare mai nou PREA REPEDE!!!
Aici aveti link catre model.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#3 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 11 June 2011 - 09:16 PM

Frumos model!!!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#4 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 11 June 2011 - 09:24 PM

Cred ca greseala lor a fost norocu tau :rolleyes: arata mult mai bine decat cel de la Rapa . La servo nu ar merge ceva MG si putin mai puternic , fiind jet ,are viteza si e forta mare pe suprafete.




Bafta!!!!
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#5 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 June 2011 - 02:15 AM

Parca mi-ar fi frica sa las cuplul necesar elevatorului pe seama unui amarat de surub ce preseaza pe o tija rotunda. Nici sa fac o suprafata plana pe tija, deci o amorsa de rupere, nu m-ar linisti. Mi se pare fragil acel ansamblu.
Multa, multa bafta, zburatorule.
0

#6 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 12 June 2011 - 08:46 AM

Initial am lasat tija cum era dar surubul aluneca pe tija. Am tot strans pana am stricat filetul pe o parte. Asa ca am scos surubul, am dat cuplajul la o parte si am pilit vreo juma de ora tija ca sa stea mai fix sirubul. Acum nu cred ca vor mai fi probleme... Mai ales ca am pus si CA si threadlock din plin.
Servoul il voi schiba cu un MG.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 June 2011 - 05:48 PM

Eram sigur. La o asamblare de acest gen, buna altminteri, surubul are capatul de o forma speciala in functie daca asamblarea este, sau nu, demontabila. In plus surubul este mult mai tare decat axul. Strans tare, cu o scula profi, lasa urma in ax. La tine, totul este pe dos: surub ordinar, axul mai tare decat el, piesa de alama nu are rezistenta necesara, etc. Este un exemplu clasic cum HK a vazut el ceva, dar nu s-a obosit sa si inteleaga cum functioneaza.
Eu, in paranoia mea, as fi scos piesa din plastic, as fi strans cat de mult se putea, as fi taiat capul surubului si as fi cositorit, cu pasta acida sau apa tare si cu un letcon de minimum 100W. Asa eram sigur ca aliajul de lipit intra intre piesa de alama, filet si ax.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 June 2011 - 05:50 PM

0

#8 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 June 2011 - 09:47 PM

frumos model...o singura observatie am si eu sa pui servoul direct in exaust e cea mai proasta idee ever....la aia chiar sau gandit prost chinezi
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#9 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 15 June 2011 - 06:24 AM

Vezi postareaIamzoli, la 13 June 2011 - 09:47 PM, a spus:

frumos model...o singura observatie am si eu sa pui servoul direct in exaust e cea mai proasta idee ever....la aia chiar sau gandit prost chinezi


Eu ma gandesc ce ar iesi daca ar fi montata o turbina,cu servoul ala acolo.

On-topic,imi place cum arata si cum iese.Tine-o tot asa :unsure:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#10 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 25 July 2011 - 05:30 PM

E gata. Turbina electrica suna fenomenal. Am schimbat servoul de pe profundor, am pus 2 bucati de balsa sa protejez la aterizare bratul servourilor de pe aripi. Locul unde intra roara din bot a fost acoperit cu fibra de sticla(4 straturi de densitate foarte mica). Am facut si 2 aerisiri care sa raceasca bateria si ESC ul. In final au intrat 45g de plumb in bot. Greutatea finala este de 1370g.

Acum, am o intrebare. Cum il lansez? Din mana pare cam riscant. Un sistem cu bungee pot face fara probleme doar ca nu m-as complica ....

http://farm7.static.flickr.com/6027/5974507466_ee3b455e4c_b.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6008/5974514320_942838784c_b.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6145/5973954989_7bbc8c7e65_b.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6123/5974511070_b2f78bd461_b.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6136/5973950897_e76c292246_b.jpg

Aceasta postare a fost editata de CamilBM: 25 July 2011 - 05:31 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 July 2011 - 06:33 PM

De pe bloc ... da cu minim 8 etaje !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro