aedrin, la 03 March 2013 - 01:53 PM, a spus:
vezi ca draciile astea sint gindite sa dea scinteia intr-un anumit fel dupa reteptia semnalului de la magnet. este vorba de un concept ce pe scurt se poate sintetiza in "unghi la aprindere"
si care inseamna ca la o anumita turatie, scinteia se da la timpul X de la primirea semnalului, timp care corespunde cu pozitia pistonului intr-un foarte particular moment.
altfel spus, sa nu te astepti sa porneasca din prima, trebuie sa te joci un pic cu el.
in alta ordine de idei, nu stiu exact ce motor ai tu, si ce cdi a fost originalul, dar 200 de grame pare cam greu... eu am 140 de grame fara bujie.
si care inseamna ca la o anumita turatie, scinteia se da la timpul X de la primirea semnalului, timp care corespunde cu pozitia pistonului intr-un foarte particular moment.
altfel spus, sa nu te astepti sa porneasca din prima, trebuie sa te joci un pic cu el.
in alta ordine de idei, nu stiu exact ce motor ai tu, si ce cdi a fost originalul, dar 200 de grame pare cam greu... eu am 140 de grame fara bujie.
chestia e ca nu am luat in calcul alimentarea cdi-ului.. care in mare parte merg la 60-70v..nu merg nici decum la 12v cum speram eu...sunt cateva modele care merg si la 12v dar is rare si scumpe..asa ca nu se merita..