Pentru mine campionatul s-a incheiat.
Nu pot veni la ultima etapa.
In concluzie imi expun parerile de pe acum.
1. Separarea clasei PRO in buggy si truck/sc chiar trebuia facuta, si anul acesta banuiesc ca toti au fost multumiti.
2. Stock si parerea mea este ca se impune separarea buggy de truck/sc.
3. Clasa truck/sc din punctul meu de vedere este ok asa (anul trecut am fost proprietar de truck, asta pentru cei care vor spune ca vorbesc in necunostinta de cauza), nefiind mari diferente intre truck si sc; daca se va face si impartirea acestei clase in stock si pro e fix treaba organizatorilor.
4. Daca se pune problema ca nu ar fi timp de 5 clase(buggy stock si pro, truck/sc stock si pro, si sc4x4)propun urmatoarele clase:
- buggy stock(tractiune 2wd)
- buggy pro(tractiune 2wd si 4 wd)- sunt destui care si acest an au mers la pro cu masini 2wd.
- truck/sc stock(tractiune 2wd)
- truck/sc pro(tractiune 2wd si 4wd)
5. Vesnica problema a ridicatorilor care voit sau nu fie se misca in reluare(din pacate doar la anumite masini) fie nu se misca deloc si recurgi fara sa vrei la MASINAAAA!- in cel mai fericit caz (deja e marca inregistrata dar daca tot i-am dat ideea asta imi permit sa citez din clasici :D )
fie se uita (iarasi voit sau nu)in alta parte. Propuneri:
- delimitarea clara a spatiului de care se ocupa fiecare ridicator(degeaba masina e rasturnata la nasul lui cand el sta cu spatele ca urmareste masina unui concurent prieten sau adversar. Au trecut masinile de zona ta poti sa te uiti unde vrei( daca e nevoie va cumpar si ziare ca sa nu cumva sa va plictisiti, promit) sau te trezesti ca spre o masina alearga 2 ridicatori din zone diferite iar la nasul lui alta masina face plaja.
- sanctionarea ridicatorilor care favorizeaza anumite persoane, iar la restul concurentilor se comporta intr-un mod de-a dreptul grosolan, si dau dovada de o crunta nesimtire.
- ridicarea masinilor si repozitionarea lor pe pista ar fi de preferat sa fie facuta cu fata in directia de rulare, cu rotile pe sol, si nu suspendate pe mantinelele de protectie.
- numerotarea posturilor de ridicatori ca daca stiga careva "ridicator va rog" si fix cel in cauza nu se simte iarasi nu e bine.
Mai mult Fair-Play nu ar strica deloc. Diferenta dintre noi ar trebui sa fie data de priceperea fiecaruia si nu de cele enuntate la "capitolul ridicatori", nepotisme si alte chestii de-astea. Nu sunt un pilot bun, dar asta nu m-a impiedicat sa repozitionez masinile pe pista asa cum ar trebui, sa ma uit intai de toate "la mine in curte" atunci cand sunt ridicator si apoi in curtea vecinului, sa ajung cat mai repede langa masinile rasturnate desi eram si eu obosit si nedormit de ore bune, sau sa fac tot ce se poate sa ajut la repararea masinilor si repunerea lor pe pista functionale(atunci cand s-a putut face acest lucru)chiar daca erau masinile prietenilor, sau adversarilor. Din pacate sunt doar cativa care dau dovada de Fair-Play si e pacat. Diferenta ar trebui sa se faca datorita pilotajului nu pe baza prieteniilor si nepotismelor.
Ar mai fi multe de spus dar acum nu imi vin in minte, mai completam pe parcurs.
Asteptam un regulament pentru anul viitor, cine il respecta bine cine nu, sau nu e de acord cu el sa fie santos.
Bafta tuturor la ultima etapa si sa ne vedem sanatosi.
Aceasta postare a fost editata de ToX: 01 September 2011 - 09:06 PM