FxRacingMS Electric Off-road Cup 2011 sezonul 2011
#241
Postat 22 August 2011 - 07:06 PM
O competitie este "serioasa" prin organizare, participare atat ca numar cat si ca talent/tehnica dar mai ales prin felul in care participantii o trateaza.
V-am pus la dispozitie o fisa de inscriere in care va cerem cateva informatii personale (obligatorii) pentru ca aceasta fisa odata semnata are rol de inscris oficial prin care luati la cunostinta cele mentionate de organizator. In orice inscris oficial o persoana se "legitimeaza" prin: nume, prenume, CNP si adresa de domiciliu. Repet, aceste informatii sunt obligatorii in orice inscris oficial ce se semneaza de catre doua parti. Unii dintre voi, fara sa cunosc motivul, ati considerat probabil ca divulgarea CNP-ului (de parca ar fi ceva top secret) ar putea avea consecinte nefaste pentru voi, caci altfel nu-mi explic secretomania de care ati dat dovada.
Apoi vi s-au cerut informatii despre telefon si/sau adresa de mail pentru o mai buna comunicare. Si in acest caz, unii dintre voi ati dat dovada de "secretomanism".
Nu in ultimul rand v-am cerut informatii despre automodel, ESC, motorizare si anvelope. Aici chiar nu am inteles de ce n-ati completat.
V-am propus un alt fel de clasament, interesant zic eu, din care puteti sa aflati lucruri interesante nu numai pozitia pe podium.
Iata clasamentul la stoc pe baza informatiilor transmise de voi si a finalelor disputate.
Trageti voi concluziile...
CLASAMENT STOCK-13-08-2011-Mc-Ciuc.pdf (209.65K)
Number of downloads: 104
Informatiile despre ture/timp sunt cele mai bune rezultate din cele trei manse de finale.
Interesant de urmarit evolutia primilor clasati din finala B adica locurile 7 - 12.
Felicitari !
#242
Postat 22 August 2011 - 07:54 PM
#243
Postat 22 August 2011 - 08:37 PM
#244
Postat 22 August 2011 - 08:55 PM
Tamiya......
tamiya-01-483-01.bmp (79.15K)
Number of downloads: 65
:)
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#246
Postat 22 August 2011 - 09:07 PM
daniZZ, la 22 August 2011 - 08:55 PM, a spus:
Tamiya......
tamiya-01-483-01.bmp
:)
scuze am uitat sa trec ESC-ul
#247
Postat 22 August 2011 - 09:08 PM
CLASAMENT 2011 - STOCK.pdf (58.43K)
Number of downloads: 108
CLASAMENT 2011 PRO-BUGGY.pdf (58.19K)
Number of downloads: 67
CLASAMENT 2011 SC-TRUCK.pdf (6.54K)
Number of downloads: 90
#248
Postat 22 August 2011 - 10:37 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#249
Postat 23 August 2011 - 09:56 AM
Iata clasamentele refacute:
CLASAMENT PRO BUGGY-13-08-2011-Mc-Ciuc.pdf (188K)
Number of downloads: 79
CLASAMENT 2011 PRO-BUGGY.pdf (58.18K)
Number of downloads: 80
Cateva explicatii despre numarul de ture si timpul afisat; sunt cele mai bune rezultate pe care le-a obtinut concurentul in cele doua din trei manse care au contat la punctajul final.
Se poate intampla ca numarul de tuire si/sau timpul unui concurent pe o pozitie inferioara sa fie mai bune decat unul dintr-o pozitie superioara.
Ex: Liviu Crihan in cele doua manse care au contat la punctaj a scos al doilea timp din concurs dar in final este doar pe pozitia 5.
Nu uitati ca pozitia in clasament se stabileste insumand cele mai bune locuri in doua manse din trei. Cel cu punctajul cel mai mic (EX: 1+ 1 =2, adica doua locuri 1) este superior. In caz de egalitate se compara numarul de ture/mansa ce a contat la punctaj si daca din nou este egaliate se ia cel mai AvTimeLap.
#250
Postat 29 August 2011 - 05:06 PM
Va rugam completati fisa de inscriere si retrimiteti la: fxsuport@adsc.ro sau pe fax la 0365-430.172
Va rugam completati toate campurile din fisa de inscriere. Dupa inscrierea propriu zisa, plata taxei si sedinta tehnica acestea (fisele) se vor semna de catre parti si vor avea calitate contractuala.
Fisa de inscriere se poate descarca de aici: Formular de inscriere FxRacingMs.doc (93K)
Number of downloads: 71
Va asteptam in numar cat mai mare.
#251
Postat 31 August 2011 - 09:22 AM
Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 31 August 2011 - 09:24 AM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#254
Postat 31 August 2011 - 04:06 PM
#255
Postat 31 August 2011 - 05:02 PM
Nu s-a schimbat nimic.
Clasa Stock are doar aceste constrangeri:
- scara 1/10
- 2WD
- motor impus de organizator
Un afis are rol de marketing doar, regulamentul acestui campionat s-a afisat la inceput de an si nu a suferit modificari.
#257
Postat 31 August 2011 - 09:36 PM
La concursurile FX s-a stabilit clar de la inceput ca la categoria stock participa laolalta buggy si truck. Dar, pentru a evidentia valoarea pilotilor, ca asta se vrea a se reliefa la stock, este normal sa se foloseasca o singura categorie de automodele. Ca la FX s-au admis doua categorii intr-una se datoreaza dorintei organizatorului de a aduna cat mai multi la aceasta clasa pentru a o promova.
Afisul, pe langa rolul de marketing, este util sa reflecte realitatea ;)
#258
Postat 01 September 2011 - 08:23 AM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#260
Postat 01 September 2011 - 09:07 AM
Lasand gluma ....da are dreptate Cata si Nelutu.Acum na si Lucian are dreptate in combinatie tot timpul vor fi mai multi. Depinde ce se vrea de la clasa respectiva...oricum e clar acolo lupta e cea mai mare B)!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#261
Postat 01 September 2011 - 10:28 AM
Glumesc, dar nu pot sa nu va reamintesc unora si sa le impartasesc altora ca, anul trecut de exemplu, la clasa Pro (Modified) alergau buggy 4x4, truck 2wd si SC (2wd) fara limita de motorizare, esc, acumulator si roti. Eu am alergat si anul trecut ca si anul acesta cu Blitz (SC 2wd) si nu m-am plans.
Daca doriti clase atat de bine definite eu zic ca sunt doua solutii (si va rog nu mi-o luati in nume de rau), fie participati la nationale fie va faceti propriul campionat.
Eu nu zic ca n-ar fi bune clase separate :
buggy 2wd stock
buggy 4wd stock (o idee aparuta de curand)
truck stock
sc 2wd stock
buggy 2wd pro
buggy 4wd pro
truck pro
sc 2wd pro
sc 4x4
dar sa fim seriosi, cate zile va tine o etapa ? cati partcipanti vor fi ? ...si multe alte semne de intrebare...
E foarte simplu sa spui ca la stock vor participa doar buggy-uri, dar ce te faci cu cei ce si-au cumparat deja truck-uri stiind ca pot participa ? Cei de la stock (cei cu interes la aceasta clasa) vor spune: "sa-si puna motor puternic sa treaca la SC/Truck", probabil...iar cei cu interes la clasa SC/Truck vor zice: "piei Satana!"
Discutam asa cum a zis si Lucian la finalul acestui campionat, dar, toleranta sa fie unul dintre criterii.
Sa ne vedem cu bine.
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 01 September 2011 - 10:30 AM
#262
Postat 01 September 2011 - 10:38 AM
In alta ordine de idei...pledez pentru ideea de a avea clasele cat mai bine configurate cu noul regulament.referitor la truck...sa ramana ori la stock 2WD ,ori la Sc/Truck 2WD.Nu mi se pare corect sa participi cu acelasi sasiu la 2 clase diferite...Parerea mea!
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#263
Postat 01 September 2011 - 11:36 AM
-limitam nr de locuri la fiecare clasa strict
-alergam fara pauze de la 9 dimineata pana la 9 seara :good:
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#266
Postat 01 September 2011 - 09:05 PM
Nu pot veni la ultima etapa.
In concluzie imi expun parerile de pe acum.
1. Separarea clasei PRO in buggy si truck/sc chiar trebuia facuta, si anul acesta banuiesc ca toti au fost multumiti.
2. Stock si parerea mea este ca se impune separarea buggy de truck/sc.
3. Clasa truck/sc din punctul meu de vedere este ok asa (anul trecut am fost proprietar de truck, asta pentru cei care vor spune ca vorbesc in necunostinta de cauza), nefiind mari diferente intre truck si sc; daca se va face si impartirea acestei clase in stock si pro e fix treaba organizatorilor.
4. Daca se pune problema ca nu ar fi timp de 5 clase(buggy stock si pro, truck/sc stock si pro, si sc4x4)propun urmatoarele clase:
- buggy stock(tractiune 2wd)
- buggy pro(tractiune 2wd si 4 wd)- sunt destui care si acest an au mers la pro cu masini 2wd.
- truck/sc stock(tractiune 2wd)
- truck/sc pro(tractiune 2wd si 4wd)
5. Vesnica problema a ridicatorilor care voit sau nu fie se misca in reluare(din pacate doar la anumite masini) fie nu se misca deloc si recurgi fara sa vrei la MASINAAAA!- in cel mai fericit caz (deja e marca inregistrata dar daca tot i-am dat ideea asta imi permit sa citez din clasici :D )
fie se uita (iarasi voit sau nu)in alta parte. Propuneri:
- delimitarea clara a spatiului de care se ocupa fiecare ridicator(degeaba masina e rasturnata la nasul lui cand el sta cu spatele ca urmareste masina unui concurent prieten sau adversar. Au trecut masinile de zona ta poti sa te uiti unde vrei( daca e nevoie va cumpar si ziare ca sa nu cumva sa va plictisiti, promit) sau te trezesti ca spre o masina alearga 2 ridicatori din zone diferite iar la nasul lui alta masina face plaja.
- sanctionarea ridicatorilor care favorizeaza anumite persoane, iar la restul concurentilor se comporta intr-un mod de-a dreptul grosolan, si dau dovada de o crunta nesimtire.
- ridicarea masinilor si repozitionarea lor pe pista ar fi de preferat sa fie facuta cu fata in directia de rulare, cu rotile pe sol, si nu suspendate pe mantinelele de protectie.
- numerotarea posturilor de ridicatori ca daca stiga careva "ridicator va rog" si fix cel in cauza nu se simte iarasi nu e bine.
Mai mult Fair-Play nu ar strica deloc. Diferenta dintre noi ar trebui sa fie data de priceperea fiecaruia si nu de cele enuntate la "capitolul ridicatori", nepotisme si alte chestii de-astea. Nu sunt un pilot bun, dar asta nu m-a impiedicat sa repozitionez masinile pe pista asa cum ar trebui, sa ma uit intai de toate "la mine in curte" atunci cand sunt ridicator si apoi in curtea vecinului, sa ajung cat mai repede langa masinile rasturnate desi eram si eu obosit si nedormit de ore bune, sau sa fac tot ce se poate sa ajut la repararea masinilor si repunerea lor pe pista functionale(atunci cand s-a putut face acest lucru)chiar daca erau masinile prietenilor, sau adversarilor. Din pacate sunt doar cativa care dau dovada de Fair-Play si e pacat. Diferenta ar trebui sa se faca datorita pilotajului nu pe baza prieteniilor si nepotismelor.
Ar mai fi multe de spus dar acum nu imi vin in minte, mai completam pe parcurs.
Asteptam un regulament pentru anul viitor, cine il respecta bine cine nu, sau nu e de acord cu el sa fie santos.
Bafta tuturor la ultima etapa si sa ne vedem sanatosi.
Aceasta postare a fost editata de ToX: 01 September 2011 - 09:06 PM
#267
Postat 01 September 2011 - 10:26 PM
ToX, la 01 September 2011 - 09:05 PM, a spus:
4. Daca se pune problema ca nu ar fi timp de 5 clase(buggy stock si pro, truck/sc stock si pro, si sc4x4)propun urmatoarele clase:
- buggy stock(tractiune 2wd)
- buggy pro(tractiune 2wd si 4 wd)- sunt destui care si acest an au mers la pro cu masini 2wd.
- truck/sc stock(tractiune 2wd)
- truck/sc pro(tractiune 2wd si 4wd)
Eu niciodata nu am considerat ca este ok clasa truck/sc, pentru ca un truck este mai usor decat un sc, de regula mai scurt, ecartamentul mai mare si roti mai late de unde rezulta un avantaj mare. De asemenea sa fie clasa truck/sc pro 2wd si 4wd nu ar fi prea bine, mici sanse cu 2wd sa castigi...cum este si la buggy pro, de cate ori a luat premiu in grupa A un buggy 2wd? Iar clasa truck/sc stock nu ar fi o idee buna, eu de exemplu am un slash, complet echipat ajunge la 2.7kg, motorul ala de 20t ar putea face fata? Pana acum as vrea doar sa fie separata clasa truck/sc, din simplul motiv ca sunt destul de multi cu truck, respectiv sc incat sa fie clasa separata.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#268
Postat 02 September 2011 - 06:20 AM
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 02 September 2011 - 06:20 AM
#269
Postat 05 September 2011 - 09:25 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#270
Postat 06 September 2011 - 01:32 PM
Harta Complex Weekend.pdf (313.89K)
Number of downloads: 386
Am insemnat cu rosu traseul.
Am rezolvat sa nu ne coste parcarea si pentru asta trebuie sa respectam urmatoarele:
- sa-mi trimiteti numerele de inmatriculare ale masinilor (si cei din Tg-mures si cei din afara) pana cel tarziu Joi 08.09.2011 pe adresa de mail fxsuport@adsc.ro
- sa intrati doar pe aceasta cale in complex (deci NU pe intrarea de la A.S.A.) si sa urmati traseul indicat de mine pe harta pentru a ajunge cat mai aproape posibil de pista.
Pentru cei ce se vor inscrie in ultimul moment n-o sa pot rezolva aceasta facilitate. Legitimatiile de intrare vor fi emise doar pentru numerele de inmatriculare transmise fara posibilitatea modificarii ulterioare.
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 06 September 2011 - 01:35 PM