Blade Nano CP X fratele mai mic al Mcpx
#1
Postat 09 January 2013 - 07:16 PM
Palele de nano sunt mici si gripul este mult mai mic decat la Mcpx - asa ca testul nu merge. Dar am facut niste poze cu cele doua heli impreuna, nu prea le are lumea pe amandoua.
Este chiar foarte mic. Head-ul are joc urias. Coada este identica cu Mcpx (dar boom mai scurt). Motorul principal se misca usor (la Mcpx se misca greu) - asta arata ca e de alt tip. Plangerea omniprezenta pe forumuri (si cam singura) e ca motorul principal se duce repede.
Asa, la ghiceala, cred ca motorul de nano este cu lamele iar cel de Mcpx cu carbuni.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 09 January 2013 - 07:35 PM
stiganas, la 09 January 2013 - 07:16 PM, a spus:
Palele de nano sunt mici si gripul este mult mai mic decat la Mcpx - asa ca testul nu merge. Dar am facut niste poze cu cele doua heli impreuna, nu prea le are lumea pe amandoua.
IMG_6731.jpg IMG_6733.jpg IMG_6734.jpg
Este chiar foarte mic. Head-ul are joc urias. Coada este identica cu Mcpx (dar boom mai scurt). Motorul principal se misca usor (la Mcpx se misca greu) - asta arata ca e de alt tip. Plangerea omniprezenta pe forumuri (si cam singura) e ca motorul principal se duce repede.
Asa, la ghiceala, cred ca motorul de nano este cu lamele iar cel de Mcpx cu carbuni.
De ceva vreme sa aprins un beculet pe creier cu acele heli micute fapt pentru care imi vand AURORA sa trec pe SPEKTRUM...
P.S-- Daca nu deranjez am sa te sun sa vorbim un pic despre aceasta trecere
#3
Postat 09 January 2013 - 07:39 PM
NAVOMARIUS, la 09 January 2013 - 07:35 PM, a spus:
P.S-- Daca nu deranjez am sa te sun sa vorbim un pic despre aceasta trecere
..buna alegere referitor la SPEKTRUM...GOOOO WEST.. :good:
#4
Postat 09 January 2013 - 07:41 PM
Aceasta postare a fost editata de DanB: 09 January 2013 - 07:41 PM
#5
Postat 09 January 2013 - 07:58 PM
Nu au nevoie sa faca bani din acest motor contra multa publicitate negativa cand oricum fac bani gramada din piesele care se duc la crashuri.
Nici Walkera nu a gasit un motor de marimea asta robust. Cu sau fara defecte nu exista alte heli mai bune decat Blade in zona micro.
In zona DSM poti alege dintre Spektrum, JR, 9X/9XR cu modul DSM si Walkera DEVO cu soft deviation.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 10 January 2013 - 12:25 AM
Asadar nu ma vad deocamdata cumparandu-mi nano. E pentru unii cu reflexe mai bune si casa mai mare.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 January 2013 - 12:25 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 10 January 2013 - 03:05 AM
stiganas, la 09 January 2013 - 07:58 PM, a spus:
Nu au nevoie sa faca bani din acest motor contra multa publicitate negativa cand oricum fac bani gramada din piesele care se duc la crashuri.
Nici Walkera nu a gasit un motor de marimea asta robust. Cu sau fara defecte nu exista alte heli mai bune decat Blade in zona micro.
In zona DSM poti alege dintre Spektrum, JR, 9X/9XR cu modul DSM si Walkera DEVO cu soft deviation.
Na, ca nu am testa nici McPX-ul si nici Nano-ul, dar Am de ceva vreme Solo Pro 125 si sunt extrem de multumit de el. Vanez acum generatia urmatoare de la Nine Eagles : http://www.mji.com.t...597416e10f7c3d2
http://www.mji.com.t...es/DSCF5296.jpg
http://www.mji.com.t...es/DSCF5300.jpg
Singura problema ar fi fost TX-ul incompatibil cu orice altceva, dar de cand Nine Eagles a facut vrabiutzele astea compatibile Futaba, cred ca multi pasionati de microheli 3D vor opta pentru ele. Pe mine cel putin m-au cucerit :)
Albert Einstein
#8
Postat 10 January 2013 - 09:53 AM
Nick Maxwell zboara ireal cu orice heli. Walkera DEVO cu soft deviationtx pot controla si elicoptere NineEagle.
Poate nu strica o mica recapitulare cu ce cred eu ca au fost Blade pionieri:
- primul microelicopter de camera reusit: Blade Msr
- ax principal de carbon - indestructibil si nu se indoaie niciodata
- primul heli micro FBL
- sistem antirotatie si linkuri ultrasimple (si de sacrificiu)
- bullet blades
- servo liniare (multi nu le iubesc dar nu stiu ca servo clasice la marimea asta sunt si mai slabe)
- cel mai mic heli FBL (care zboara pe bune) - nano cp - subiectul acestui topic
In esenta sunt primii care au facut heli micro fara sa incerce sa bage la apa un heli mare precum Align cu Trex 250.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 10 January 2013 - 11:25 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 10 January 2013 - 07:04 PM
In scurtul timp cat l-am avut nu am facut program in radio pentru el (nici nu mai am loc trebuie sa sterg alte modele) pur si simplu l-am binduit pe programul de Mcpx si a zburat fara nici o modificare.
Un heli foarte fasnet ramane fasnet chiar si cu expo.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 January 2013 - 07:07 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 15 January 2013 - 01:34 PM
#15
Postat 11 February 2013 - 10:16 PM
EFLB1501S35
http://www.d-edition.de/images/product_images/popup_images/image_hor-eflb1501s35_1.jpg
Aceasta postare a fost editata de qntt: 11 February 2013 - 10:16 PM
#16
Postat 20 May 2013 - 08:42 PM
Deocamdata e de departe preferatul meu si heliul ce are parte de cel mai mult timp in aer. Asta se datoreaza si comoditatii mele pentru ca e singurul pe care-mi permit sa-l zbor in gradina si sunt prea ocupat (a se citi lenes) sa ies pe camp cu pasaroii din clasele superioare.
Puncte negative: Doar unul - motorul principal se arde dupa 60 - 100 de zboruri dar nu costa o avere. Enervant dar acceptabil pana la urma.
Am auzit pe net ca se rup cozile daca-l trantesti.
Am avut zeci de crashuri si nici o coada rupta.
Am auzit tot pe net ca se indoaie usor axul care uneste palele (habar nu am cum se cheama in romana)
Sunt inca cu axul original.
Servourile nu dau semne de oboseala iar bateriile in regim de 3 min de zbor sunt inca fresh.
Motorul pe coada nu are moarte dar a trebuit totusi sa schimb vreo 2 cozi pentru ca am reusit sa le indoi axul. Acum am invatat sa imping elicea coada cat mai aproape de motor pentru ca in pozitia normala formeaza o parghie cu bratul prea lung si ajuta la indoirea axului in caz de crash.
Mi s-a rupt din senin un tren de aterizare dar cred ca l-am fortat eu cu o baterie si s-a rupt unul din pinii de prindere.
Super instrument de invatare si daca-l zburati peste iarba... INDESTRUCTIBIL
Nu-l recomand ca zburator de interior pentru incepatori. E prea rapid si nebun dar afara e o placere.
A... Daca va loviti cu el DOARE (nu ma intrebati de unde stiu :blink: ).
Coada este un pic lenta dar consecventa si te poti obisnui usor cu asta (perfect pentru incepatori deci nu este neaparat un punct negativ).
Problema cu tremuriciul apare daca lincurile sunt uzate si se rezolva prin inlocuirea lor sau cu solutia mea cu bucatelele de latex gaurite pe swash. Am postat cestiunea cu tot cu poze pentru 130x daca e cineva interesat.
Concluzia este ca e o mica bijuterie si 500 de zboruri mai tarziu inca imi place foarte tare, m-a invatat foarte multe si mai are foarte multe sa ma invete. Acum ca mi-am facut singur curaj ma duc sa-i mai cumpar ceva piese de schimb sa nu raman fara in concediu.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 20 May 2013 - 08:46 PM
#17
Postat 13 January 2014 - 08:54 PM
Incearca sa rezolve problema cu motorul principal. Sunt curios cata greutate adauga si daca mai tine coada avand in vedere sarcina suplimentara pe baterie.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 13 January 2014 - 08:55 PM