AutoRC OFFROAD CUP 2011 Campionatul AutoRC ptr automodele offroad 2011
#514
Postat 10 October 2011 - 05:38 PM
SHAKS, la 10 October 2011 - 10:16 AM, a spus:
Ma bucur si multumesc echipei din cluj, care a facut un efort substantial sa participe la acest concurs. Sper ca la urmatoarele sa avem si niste seri de care sa ne amintim, inainte si dupa cursa!
Un preieten a filmat simbata cite ceva la concurs, daca le vreti as vrea sa stiu cui pot sa dau DVD-ul. 1.8GB
#516
Postat 11 October 2011 - 09:52 AM
1/8 IC Buggy
1. Vlad Manescu - 310 Puncte (locul 1- 92 tururi; locul 4 – 65 tururi (157 tururi total) + locul 4 - … tururi)
2. George Bolocan – 310 (locul 5 – 81 tururi; locul 2 – 74 tururi(155 tururi total) + locul 2 - … tururi)
3. Mircea Apostol - 270
4. Matei Catalin - 250
5. Trocan Dorel - 230
6. Stoiciu Andrei - 155
7. Mihai Vladescu - 110
8. Editoiu Bogdan - 105
9. Alessandro Bassitto - 100
10. Iftinca Dragos - 97
11. Nafornita Romulus – 55 (locul 7 – 76 tururi; x ; x )
12. Botea Daniel - 55 ( x; locul 7 – 47 tururi; x )
13. Theo Perimenis – 55 ( x ; x ; locul 7 - …tururi)
14. Prisecariu Claudiu - 50
15. Cristian Ionescu - 47
16. Nuteanu Dan – 45
17. Florin Supeala - 43
18. Parvan Cristian – 41
1/8 IC TRUGGY
1. Nafornita Valentin - 150 Puncte
2. Prisecaru Claudiu - 120
3. Gherman Adrian - 100
4. Nafornita Romulus - 85
5. Vlad Neagu - 70
6. Mihai Achim - 60
7. Georgescu Mircea - 55
8. George Bolocan - 50
9. Cristian Lepadatu - 47
10. Daniel Hnatec - 45
11. Bogdan Editoiu - 43
1/10 ELECTRIC OFFROAD OPEN
1. Serban Mircea - 300 Puncte
2. Manolache Ovidiu - 240
3. Mircea Apostol - 170
4. Tudor Cristea - 125
5. Andrei Alexandru - 100
6. Bogdan Editoiu - 85 (locul 4; x )
7. Romulus Nafornita – 85 ( x ; locul 4)
8. Scurtu Sergiu - 60 (locul 6; x )
9. Vlad Sulea - 60 ( x; locul 6)
10. Alessandro Bassitto - 55
11. Horia Cristea - 50
12. Vlad Romanenco – 47
1/10 ELECTRIC BUGGY
1. Catalin Matei - 300 Puncte
2. Manolache Ovidiu - 240
3. Serban Mircea - 185
4. Nafornita Romulus - 117
5. Iulian Ciulei - 100
6. Florin Supeala - 85
7. Theo Perimenis - 70
8. Nafornita Valentin - 60 (locul 6; x)
9. Cristian Deusan – 60 ( x ; locul 6)
10. Cosmin Bunea – 55 ( x;locul 7)
11. Andrei Alexandru – 55 ( locul 7; x )
12. Florin Popescu - 50
13. Sergiu Scurtu - 45
14. Ionescu Bogdan - 43
15. Andrei Suciu - 41
Clasament general final??? Sau mai este vreo etapa amanata???
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 11 October 2011 - 09:54 AM
#519
Postat 14 October 2011 - 03:01 PM
Insa,
Vreau sa ridic o problema. Fiecare dintre noi, in numele civilizatiei respectam niste reguli, scrise si de bun simt. Nu aruncam ambalaje pe jos (in special in vazul lumii), nu furam, etc. De ce unii isi inchipuie ca atunci cand nu vin la ridicat au reusit o combinatie, au pacalit pe cineva?
Oameni buni, VA VEDEM! Nu ati pacalit pe nimeni, toti am vazut ca nu ati venit la ridicat, ati facut un furtisag marunt, in vazul tuturor! Nu exista sa uiti sa vii la ridicat, decat daca in aceeasi proportie ai uitat sa vii la pilotat.
Nu am cum sa fac singur operatia de cronometrare, si sa si urmaresc ridicatorii, dar credeti-ma, e rusinos sa iti inchipui ca esti smecher si sa nu te duci la ridicat, iar cei care o fac sunt niste prosti. Deci nu va faceti iluzii, va vedem si tragem si concluzii asupra caracterului vostru.
Fisiere atasate
-
1_8 NITRO BUGGY - A Final.pdf (59.1K)
Number of downloads: 64
#520
Postat 14 October 2011 - 05:11 PM
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#521
Postat 14 October 2011 - 05:38 PM
In acelasi timp cred ca ar fi bine sa ne inchipuim ca neamtul, francezul, americanul nu au ajuns sa aiba aceste "calitati" de buna voie. Si ei au incercat sa sfideze regulile ( cu multi ani in urma ), pana in momentul in care au fost trasi la raspundere. Mult timp dupa acest moment au reusit sa inteleaga utilitatea respectarii regulilor.
Avem si noi reguli. De ce sa nu le respectam.
Inclusiv voua, ca si organizatori, va va fi mult mai usor sa innumarati ridicatorii si sa taiati manse, decat sa rugati ( uneori in "genunchi" ) pilotii sa participe la ridicat.
Daca voi organizatorii nu faceti curatenie in acest sport, nu promovati transparenta, nu sunteti exigenti in respectarea regulamentului, atunci nu trebuie sa ne intrebam de ce nu vin noii adepti la concursuri.
Atunci cand am avut primul contact cu modelismul, un senior, mi-a spus ca acest sport creaza caractere, dezvolta personalitati. Privit din interior modelismul nu pare chiar asa.
Haideti sa schimbam ceva.
Exista oameni capabili care pot crea un nou regulament ( sau il pot imbunatati pe cel vechi ). Acesta va fi adus la cunostinta fiecarui pilot ( sub semnatura ), va fi afisat la loc vizibil pe toata durata concursului, asfel incat sa nu exista nici un fel de comentariu in momentul in care se va aplica penalizarea.
Toate cele bune
EugenS
#522
Postat 14 October 2011 - 06:14 PM
:yahoo:
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#524
Postat 15 October 2011 - 05:28 PM
Diesel, la 15 October 2011 - 10:36 AM, a spus:
am stat de 5 ori cate 10 minute.
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#525
Postat 15 October 2011 - 05:48 PM
smk, la 14 October 2011 - 05:11 PM, a spus:
EugenS, la 14 October 2011 - 05:38 PM, a spus:
In acelasi timp cred ca ar fi bine sa ne inchipuim ca neamtul, francezul, americanul nu au ajuns sa aiba aceste "calitati" de buna voie. Si ei au incercat sa sfideze regulile ( cu multi ani in urma ), pana in momentul in care au fost trasi la raspundere. Mult timp dupa acest moment au reusit sa inteleaga utilitatea respectarii regulilor.
Avem si noi reguli. De ce sa nu le respectam.
Inclusiv voua, ca si organizatori, va va fi mult mai usor sa innumarati ridicatorii si sa taiati manse, decat sa rugati ( uneori in "genunchi" ) pilotii sa participe la ridicat.
Daca voi organizatorii nu faceti curatenie in acest sport, nu promovati transparenta, nu sunteti exigenti in respectarea regulamentului, atunci nu trebuie sa ne intrebam de ce nu vin noii adepti la concursuri.
Atunci cand am avut primul contact cu modelismul, un senior, mi-a spus ca acest sport creaza caractere, dezvolta personalitati. Privit din interior modelismul nu pare chiar asa.
Haideti sa schimbam ceva.
Exista oameni capabili care pot crea un nou regulament ( sau il pot imbunatati pe cel vechi ). Acesta va fi adus la cunostinta fiecarui pilot ( sub semnatura ), va fi afisat la loc vizibil pe toata durata concursului, asfel incat sa nu exista nici un fel de comentariu in momentul in care se va aplica penalizarea.
Toate cele bune
EugenS
distinsi domni!
am asistat si eu la citeva etape, ca si SIMPLU SPECTATOR...
nu am putut sa nu remarc, in repetate rinduri, NEaplicari ale unor EVIDENTE si SIMPLE prevederi din regulamentele rc...
pentru principiile enuntate, sunteti invitatii mei la o discutie tihnita pe marginea subiectului management competitional...
sint convins ca avem multe idei de schimbat, intuiesc eu ca am multe de aflat de la voi, mai ales la capitolul "asteptari" ...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#526
Postat 18 October 2011 - 07:51 PM
EugenS, la 14 October 2011 - 05:38 PM, a spus:
In acelasi timp cred ca ar fi bine sa ne inchipuim ca neamtul, francezul, americanul nu au ajuns sa aiba aceste "calitati" de buna voie. Si ei au incercat sa sfideze regulile ( cu multi ani in urma ), pana in momentul in care au fost trasi la raspundere. Mult timp dupa acest moment au reusit sa inteleaga utilitatea respectarii regulilor.
Avem si noi reguli. De ce sa nu le respectam.
Inclusiv voua, ca si organizatori, va va fi mult mai usor sa innumarati ridicatorii si sa taiati manse, decat sa rugati ( uneori in "genunchi" ) pilotii sa participe la ridicat.
Daca voi organizatorii nu faceti curatenie in acest sport, nu promovati transparenta, nu sunteti exigenti in respectarea regulamentului, atunci nu trebuie sa ne intrebam de ce nu vin noii adepti la concursuri.
Atunci cand am avut primul contact cu modelismul, un senior, mi-a spus ca acest sport creaza caractere, dezvolta personalitati. Privit din interior modelismul nu pare chiar asa.
Haideti sa schimbam ceva.
Exista oameni capabili care pot crea un nou regulament ( sau il pot imbunatati pe cel vechi ). Acesta va fi adus la cunostinta fiecarui pilot ( sub semnatura ), va fi afisat la loc vizibil pe toata durata concursului, asfel incat sa nu exista nici un fel de comentariu in momentul in care se va aplica penalizarea.
Toate cele bune
EugenS
foarte bine punctat bolocang,am observat si eu ca regulamentul nu se respecta ad-literam,ba mai mult am observat schimbarea regulamentului pe parcursul unui concurs,ceea ce mie nu mi se pare ok
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#528
Postat 25 October 2011 - 03:21 PM
START INSCRIERI!
#531
Postat 25 October 2011 - 06:06 PM
1:10 buggy, AE b44, TEKIN, 2.4 DSM, fara transponder
1:10 open Traxxas Slash 4wd, Velineon,2.4 DSM, fara transponder
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti