Modelism - RHC Forum: jeturi ieftine pentru noi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

jeturi ieftine pentru noi Se poate si mai ieftin ?

#1 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 January 2011 - 04:11 PM

Sunt sigur ca suntem multi aici care am zbura jeturi dar ne este frica sa o facem si primul lucru care ne
opreste cred ca este investitia mare pe care trebuie sa o facem. Cautand pe net si vb cu unul si cu altul am
aflat ca se poate face si cu investitie mica bucurandu-te in acelasi timp de placerea de a zbura jet.

Pe scurt TOP 6 jeturi ieftine si bune care nu iti influenteaza rata la credit :lol: poate reusesc sa virusez pe
careva si il vedem in vara cu vreunul dintre cele care le listez
ptr clasificare se ia urmatoarele
-pret
-distanta teren de aterizare (toate merg pe iarba)
-all day jet(adica jet care sa se poata folosi oricand oriunde)

locul 6)
airtech f-20 tigershark
1.35m/2m complet gfk (sportjet)
Fisier atasat  airtech.jpg (61.12K)
Number of downloads: 168
un jet care costa nou >1000 de eur dar se gaseste sub forma second kituri noi sau asamblate pe la 300-400 de
eur .e un jet superb arata bine si sincer chiar am vrut sa imi iau unul partea faina cea care e un plus ca
merge transformat si in EDF(deci nu iti risti turbina doar dupa ce cunosti jetul).
de ce este pe locul 6 ? dupa ce am vb cu catva mi-au spus asa
-are nevoie de cel putin 150 de metri ptr decolare
-are nevoie de distanta mare ptr aliniere/aterizare
-aprox 90-100km/h viteza stall
-si zboara f f repede >200mph iar jetul fiind mic zic ca se transforma foarte repede intr-un punct pe cer
totusi au spus ca are caracteristici bune de zbor si e stabil dar precum a zis unul de fieacare data cand il

zbor il vad pe bugs bunny mancand un morcov si ma intreaba cand eu transpir complet "eehhh,whats cooking doc".
o oferta se gaseste momentan aici ptr interesati

locul 5)
bzmbau el-bonito
1.8m/1.8m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (trainer)
Fisier atasat  el_bonito.jpg (72.91K)
Number of downloads: 131
pret nou 379 eur /pret second nu am gasit. imi place ca arata a jet mai mult ca un sport jet, incarcare alara mica are flapsuri deci ar trebui sa zboare bine.
de ce e pe locul 5
-nu gasesti nici un review despre el cu toate ca e din 2006
-tot ce am gasit despre el sunt ce au spus altii "am vazut unul in 2008 a zburat fain a venit incet la aterizare" si cam atat, nu as cumpara doar din ata
-convertire la edf destul de greu (prizele de aer sunt mici ar trebui taiat in fuselej facute niste naka)

cine il cumpara cam are de experimentat cu el

locul 4)
carf kangeroo (nu mai este in productie) inlocuit cu rokie II
Fisier atasat  kangeroo.jpg (57.95K)
Number of downloads: 93
1.75m/17.5m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (trainer)
se gaseste second pe la 400 de eur. modelul zboara bine caracteristici bune nu prea ai ce comenta la el. foloseste un fuselej tip lifting body cea ce il face super manevrabil zici ca au copiat de la f-18 sau de la mig 29
-singurul lucru e problema de boucing la aterizare adica daca nu vii perfect la aterizare si ai un pic de viteza in plus incepe sa faca boucing cand atinge roata din fata si se ridica inapoi in aer (de aici si numele de kangeroo)

locul 3)
bzmbau macchini
1.5m/1.8m , fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (semi-scale)
Fisier atasat  macchini.jpg (51.07K)
Number of downloads: 93
435 eur nou second pe la 300 eur.deci jetul imi place mult , e un jet frumos, combinatie intr mb339 si eurofighter. exista review despre el aterizeaza foarte foarte incet aprox 40 km/h e delta are canards deci e si distractiv/manevabril.exista si variant light 1.3m/1.8m ptr turbine pana in 70N.
-greutatea modelului, se ajunge la prima varianta pana la 14kg dar totusi este raportat ca zboara incet si vine la aterizare incet dar va trebui un tren de aterizare adevarat ptr el din cauza greutatii
-turbina este amplasata chiar in spate si a fost raportat ca trebuie obligatoriu 600-800gr PB pus pe bot cea ce nu e chiar practic

locul 2)
airtech hotspot (trainer/sportjet)
1.47/1.62m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich.
Fisier atasat  hotspot.jpg (58.36K)
Number of downloads: 121
pret nou 579 eur second pe la 250 de eur.
design fain , rapid acrobat are numeroase premii luate la concursuri. stabil viteza mica de aterizare nu ai ce sa bagi de vina. deci nu zic nimica ca nu am ce sa zic decat de bine. se poate converti cu usurinta la edf fara sa iti risti turbina. e perfect. dar putin cam mic

locul 1) numbero uno . the one
falcon 120
1.6m/1.95m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (trainer)
Fisier atasat  falcon.jpg (168.01K)
Number of downloads: 174

la doar 220 de eur nou si 150 de eur second bijuteria asta care este o copie chinezeasca dupa bvm bobcat ,a adus foarte multi oameni in lumea jeturilor. din 2007 pana acum a dovedit ca e o chinezarie reusita. viteza maxima de zbor este 180mph si minima de 30 km/h se poate ateriza sub 50m. merge si cu trenul de aterizare cu care vine stoc. se poate pune escamotabil cu 100$ sau cu 200$de la hk mai frumos. e chiar cel mai ieftin ptr a incepe cu un jet nepetrentios si ieftin care se adapteaza perfect la terenurile noastre. e atat de reusit incat cu toate ca a fost oprita productia acum au repornito din cauza cererilor mari. a fost asa de reusit incat modellbau usa l-au copiat si au facut varianta lor numita Tornado la 450$ la exterior e identic cu falcon la interior ei zic ca e complet diferit.
se converteste super la edf deci se pot face teste fara probleme inainte de a pune turbina.
-sufera de putin wing rocking dar doar putin
-mici modificari care trebuie facute la el ptr turbina (intarit suportu ptr motor)
-daca nu incape in masina e mult de lucru cu asamblare/desamblare
uite un scurt filmuletz cat de incet vine la aterizare



sper ca il ajuta pe cineva lista asta sigur mai sunt si alte ieftine dar eu le-am pus pe cele pe care le-as alege eu, dar daca acuma as alege mi-ar fi greu sa aleg intre punctul 3,2,1

rog si alti doritori sa posteze listele lor cu best jet/edf daca o detin
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#2 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 11 January 2011 - 10:06 PM

Salut,
Cred ca ar trebui discutat un pic in principiu. Cine se apuca de jet-uri cred ca trebuie sa realizeze la ce se inhama.
Asi lua de exemplu cam cat insemana investitia in kit-ul Stingray ca sa discutam pe un caz concret caci m-am inhamat sa-l fac.
Kit = 190 eur, munca = pasiune dar si timp iar timpul inseamna bani, alte materiale = 100 Eur, Servo = 8 la o medie de 40 eur = 320, turbina clasa 80 cu toate acareturile de la 2000 Eur new (din cele de noua generatie) la un 850 Eur min. un SH, tren intre 270 si 120 Eur in functie de ce vrei (chinezarie No name sau produs italian/german / frantuzesc fabricat in China) , un Emcotec ca gestionar de EP = 180 Eur nou si 100 Eur SH, cel putin doi acumulatori LiPo 7.4V la un 2500 mAh in jur de 25 Eur buc deci = 50 Eur (min) , acumulator pentru turbina 11.1V 3000mAh = 70 Eur.
Daca tragem linie gasim : intre min 1800 si 3180 Eur sau mai mult. Nu am socotit Thrust pipe-ul si alte maruntisuri.
Fireste putem renunta la EP gestiune cu Emcotec si dual sistem si sa punem ceva de la Jeti si doar un accu. S-ar mai usura nitel socoteala. La fel se poate pune tren fix ca de aia este trainer si nu scale.
Mai mult decat atat cu anumite componente s-ar putea sa ai probleme. De exemplu instalatiile pneumatice de escamotare contin destule componente care s-ar putea sa-ti faca probleme. Ai doua variante : ori iti cumperi trenul pe bucati, improvizezi butelia si adaptezi valve de pe unde gasesti ori nu te complici si dai 300-400 eur pe un kit complet. In extremis copiezi niste jambe de pe unde gasesti dar nu e garantat ca si functioneaza.
Comparand cu chinezariile ieftine de pe piata pare intr-adevar scump dar si depinde ce vrei. In plus nu lua de bune vitezele declarate. Crede-ma ca am avut ocazia, de vre-o doi ani incoace sa ma plimb pe la cateva show-uri numai de jet-uri si baietii, ambitiosi, chiar masurau viteza modelelor. Sunt si multe mituri!
Solutia doi ar fi un SH "gata de zbor". Unul bun poti lua undeva intre 1200 si 1500 Eur pana in 10 Kg. cu totul pe el
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#3 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 10:21 AM

pe deoparte sunt de acord, orice model costa dar si un 3D costa si ala are nevoie de servouri power box etc si in general ala costa mai mult decat un jet low cost. si cand mergi la meatinguri in ro gasesti o gramada de 3d >1500 de eur deci ar putea sa cumpere si un jet low cost. Eu asta vreau sa spun ca se poate zbura jet si pe la 1500-2000 nu trebe neaparat sa ne speriem cand vedem jeturi ce costa doar kituri +tren >1000 de eur exista si alternative.

exemplu ptr falcon 120 punem totul nou, nimic second, turbina o lasam afara ptr ca la aia difera pretul
model 229eur
servo: 8 buc atlas 7kg mg+bb 200 de eur
servo: 1 ptr tren fata si unul ptr retract merge ceva ieftinatura sa zicem 20 de eur
tren aterizare hk: 160 de eur
1 ubec:35 de eur
1 baterie 7.4V: 10 eur
festo, cabluri,air connector si alte lucruri marunte 100 eur
un rezervor: 2L 20 de eur
sa zicem inca 100 de eur transport ptr componente poate e chiar mult

desigur nu e inclusa munca

total aprox 880 de eur
da sunt sigur ca costurile ies mai mici ca fiecare mai are niste servouri pe acasa , fiecare mai are un acu sau ubec

si defapt si tu ai ales un jet low cost si asta e bine si normal ptr un prim jet , dar nu stiu cati care sunt atrasi de jet stiau ca exista stingray tau la 190 de eur. poate ca multi se uita si se uita numai la jeturi scumpe , idea e sa fie oameni informatii si sa stie ca exista alternative si poate asa or sa fie impinsi sa isi cumpere un jet.
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#4 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 11:56 AM

Perfect de acord. Cel putin am reusit sa conturam un buget minim necesar.
Pentru concluzie, daca si colegii agreeaza, pentru un model de aprox 10Kg. se poate porni de la 800-900 Eur modelul fara turbo la care mai adaugam, sa zicem, 1000 Eur turbina SH.
Deci se poate incepe cu un minim de 2000 Eur in buzunar.
Cati sunt dispusi sa faca investitia?
P.S. In ultima vreme, considerand ce se scrie prin forumuri, la modul general si in particular pe la bursa, cred ca trebuie lansata o sectiune: "Coffe- modelism" (Scuze de off topic)
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 12:12 PM

Deci prima impresie este ca achizitionarea unui jet te va duce cam pe 8.000 - 9.000 Euroi cel putin .
Cautand S.H. nu am gasit mai ieftine de 5.000 Euro.
Exemplu : JET-uri S.H.

Pe de alta parte , cand iti doresti un astfel de model, te orientezi intai catre modele scale pentru ca arata intr-un mare fel , nici prin gand nu iti trece sa pui turbina pe o scandura , eventual sa fie si vizibila si dai nene cu ea la zbor doar de dragul vitezei si al sunetului specific.

Posibil astfel de modele ( sa spunem mai urate ) se gasesc la preturi mai mici.


P.S.

Daca un metanol in 2t sau 4t cam stie toata lumea cum se monteaza si despre ce are nevoie ca sa il porneasca , despre o turbina ...... nu cred ca o sa gasim asa multi care sa se priceapa.
La Nationalele 2010 de F4C a venit asa cum ne-a invatat in ultimii ani domnul Vic cu un Jet tare frumos.
Am vazut ca la prima decolare sa oprit turbina in aer. Dupa aterizare a conectat un device electronic care folosea la setarea turatiei si poate si la multe altele ( nu stiu ).
Am vazut ca mai exista un rezervor suplimentar mic cu un fel de filtru care am inteles ca ajuta la evitarea formarii bulelor de aer care duc automat la oprire.
Desi a fost setat sa spunem corect , dupa ce pornea cand se crestea gazul , poc se oprea cu un norisor de fum in spate.

Deci bine ar fi daca cine se pricepe ar posta o schema cu ansamblul circuitelor de la motorizare - circuitul electronic si cel de alimentare cu kerosen.
Eventual si procedura de pornire , setare , turatii de " ralanti " si full.
Cum se aprinde carburantul ( am vazut ca are o bujie cam ca cea de metanoale )
Am inteles ca sunt turbine care pornesc direct pe kerosenul din rezervor, altele am inteles ca sunt ajutate la pornire cu un gaz sub presiune pulverizat in admisie.
Habar nu am ......
Teama pe langa costuri ( desi se pare ca se gasesc si mai ieftine ) , dificultatea pilotajului in lipsa unei piste adecvate ( am vazut un film pus de Luci - RedSky cu jet-ul sau aterizat pe o pista betonata .... maiculita cat ia trebuit ca sa se opreasca ) a mai fost alimentata ( teama ) si de posibilitatea de a lua foc - posibil si la pornire dar si in cazul unui crash )

De ce iau foc ? Se poate intampla foarte usor ?

Parca nu mi-ar conveni sa dau foc la 6.000 - 15.000 de Euro ASA
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 12:17 PM

TOT legat de costuri ... vazand pe youtube un MB 339 de la FlyFly modificat cu turbina ( Kolibri ) mi-am zic ca fiind foarte usor, va avea nevoie de o turbina mult mai mica care nu poate fi foarte scumpa ..... aiurea ...... un Kolibri costa 2.499 Euro la care cred ca mai trebuiesc una alta ( rezervor , furtune etc )
+ un tren de aterizare mai O.K.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 12:45 PM

Da-mi voie sa te contrazic. Ultimele doua pe care le stiu achizitionate SH, sunt: Un phantom II (2000 Eur), 1.6m anvergura, 17 kg. cu tot ce este posibil in el si cu stabilizator de zbor pe o axa, power box cu sist redundant, etc. si un Eurofighter 1.5 m, 12 kg, fara turbina , in rest totul pe el 500Eur.
La polul opus T33 de la Pop Violet - 4000USD kit-ul, 2200 turbo, nici nu mai socotesc restul.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#8 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 12:48 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 12 2011, 12:45 PM, a spus:

Da-mi voie sa te contrazic. Ultimele doua pe care le stiu achizitionate SH, sunt: Un phantom II (2000 Eur), 1.6m anvergura, 17 kg. cu tot ce este posibil in el si cu stabilizator de zbor pe o axa, power box cu sist redundant, etc. si un Eurofighter 1.5 m, 12 kg, fara turbina , in rest totul pe el 500Eur.
La polul opus T33 de la Pop Violet - 4000USD kit-ul, 2200 EUR turbo, nici nu mai socotesc restul.

Kolibri face acuma ceva pe la 2oN, pornirea si racirea cu suflaiul , complicatii scumpe. Am vazut asa ceva pus pe un model de 850mm anvergura la pret cat unul mare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 01:01 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 12 2011, 12:45 PM, a spus:

Da-mi voie sa te contrazic. Ultimele doua pe care le stiu achizitionate SH, sunt: Un phantom II (2000 Eur), 1.6m anvergura, 17 kg. cu tot ce este posibil in el si cu stabilizator de zbor pe o axa, power box cu sist redundant, etc. si un Eurofighter 1.5 m, 12 kg, fara turbina , in rest totul pe el 500Eur.
La polul opus T33 de la Pop Violet - 4000USD kit-ul, 2200 turbo, nici nu mai socotesc restul.


Asa o fi nu contest ! Eu am dat un link cu S.H.-uri mai sus putin , poate sunt din alta clasa , mai mari si de aia sunt in jur de 5.000 - 7.000 euro apte de zbor si sunt S.H.
Nu am cautat si in alta parte caci mi s-a luat cand am vazut astea si cand am mai vazut ca MIG 29 de la Composit Arf numai coaja sare de 9.000 de Euro.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 January 2011 - 01:13 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 01:05 PM

Citeaza

Eurofighter 1.5 m, 12 kg, fara turbina , in rest totul pe el 500Eur.

vrem si noi asa jeturi ieftine ca cumparam, pe loc astazi pot transfera in 5 min bani, un link ceva undeva
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#11 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 01:41 PM

Real Design - Composite ARF sunt printre cei mai scumpi danu chiar. O sa caut link-ul unui turbat de neamt care ofera SU 27 cred ca la 1.8m anvergura la 25000 EUR. Intr-adevar este scale, tipul a lucrat la matrita 9 ani! si kit-ul este pana la nivelul niturilor. Apropos si trenul este scale si functioneaza ca originalul numai ca se vinde separat pentru doar 2700 Eur. Pacat ca tipul nu mai are loc pe lista de asteptare si pentru noi (fara biza). Oricum matrita merge cam 20-25 de kit-uri, dupa aia ori ii refaci acoperirea ori i-o repari.
Iamzoli - Erofighter-ul a fost luat direct de pe camp de la un tip care nu mai vroia sa se intoarca cu el acasa. Restul de pe e-bay dar trebuie sa stai cu ochii toata ziua in oferte.
Ca sa mai inveselim atmosfera:
Fisier atasat  DSCF0180.JPG (96.83K)
Number of downloads: 137
Fisier atasat  DSCF0161.JPG (166.92K)
Number of downloads: 144
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#12 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 01:49 PM

cat despre cum pornesti/opresti o turbina nu e complicat deloc iar parametri de setare ii gasesti in general pe toate forumurilor daca nu iti convine cum e setata din fabrica.
risc de foc este doar la pornire. in caz ca a ajuns combustibil in turbina inainte de a porni ai facut un pump prime sau ceva rezulta "wet start" . sau daca ai bule de aer pe circuit ("flameout"). desigur exceptand cazul in care are cedeaza turbina din motive mecanice

rezervorul suplimentar se numeste "hopper tank" si are rolul sa consume combustibil din exterior pana ce iti faci ajustarile stai la taxi sa stiu ce. in acest caz ai nevoie de "air trap" daca folosesti hopper ca sa evitzi sa iti intre aer pe traseu la turbina, de obicei se folosesc cele de la bvm sunt bune si relativ ieftine. dar astea sunt lucruri in plus fara de care se poate zbura + cu cat complici mai mult un model cu atatea e riscul sa apara probleme.

Si da, placile astea zburatoare sunt urate, exista si placi mai scumpe ca si wild hornet sau velox care sare 1000 de eur doar kitu dar sunt tot urate.

gandeam si eu mai demult cum gandesti tu acum, cei care ma cunosc stiu cum ziceam cand vedeam o placa danasta , ziceam in gura mare "alai jet ? " si acum le urasc dar acestea sunt cele mai bune ptr noi si din acel motiv exista , ma refer pret/teren/experienta

daca ai pista asfaltata si esti doctor poti desigur sa zbori doar scale si sa te razi de baietii cu placi.
cu toate ca o persoana din hu de exemplu care financiar sta bine nu stiu sa iti spun cate jeturi are ca si le schimba mereu, pot sa iti spun ca are si scale-uri mari de cazi pe spate cand auzi cat costa , cand il intalnesti la meetinguri zboara doar planoare cu jet si placi din astea cu jet. de ce simplu nu ii permite terenu sa zboara altceva, la pen-ultimul meeting unde a fost, la limita in stall a reusit sa ridice o placa danasta inainte sa se gate pista(la ultimul a venit doar cu planorul). si atunci ce facem? lu-am un jet mare de 2.7m si unde il zburam la RR/A-51/Portavion ?. Placile astea sunt numai bune ptr ce terenuri avem noi. poti sa te uiti la ele ca si la zagi. il iei si zbori peste tot (aproape). si plus cand intri intr-un domeniu intri de jos in sus nu cred ca sunt multi care cand au intrat in 3D au pornit direct cu un model de 3.5m si motor de 150cm ? sau ?

pai da asa de pe camp cred si eu ca mai sunt pe ebay sau pe forumuri gasesti unu la an si apoi cam maraie cand aude ca esti din ro :lol:)

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 12 January 2011 - 01:54 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 01:58 PM

Stiu pe neamt, am vazut poze cu toate etapele...e treaba lui ca si a celor care fac machete F4C - tot respectul pentru pricepere dar mai ales pantru timpul liber de care dispun - ( eu nu vreau inca sa divortez si nici sa stau inchis in casa - destul stau la birou ).
Dar ne indepartam.
Eu tot nu am gasit ceva ieftin - iar chilipiruri pe care nu le poti vedea live macar ... tepele plutesc prin aer.. asteapta doar fraierul sa le inspire.
Am inteles ca turbinele au un numar nu foarte mare de ore de functionare dupa care musai trebuiesc trimise la service pentru revizie, si daca ala de la revizie zice ca te costa 2.00 euro ca trebuie schimbata aia, aia, aia etc ??
Ca sa gasesti la un prieten de incredere la noi mai greu caci sunt putini !

Da-ne un site cu iefticiuni ca sa ne "contrazici" , altfel ... !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 02:07 PM

ASTA cum de aterizeaza asa de scurt , priveste la ce distanta de capatul pistei intoarce modelul ? In alte filme pentru aliniere nici nu mai vezi modelul - zici ca se duce la Arad ca sa il puna pe Chitila in Bucuresti , basca ca le trebuie
si 10 km de pista ca sa il opreasca.
E clar ca si numele pilotului conteaza !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 January 2011 - 02:08 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 02:12 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jan 12 2011, 01:58 PM, a spus:

Am inteles ca turbinele au un numar nu foarte mare de ore de functionare dupa care musai trebuiesc trimise la service pentru revizie, si daca ala de la revizie zice ca te costa 2.00 euro ca trebuie schimbata aia, aia, aia etc ??

dau au un numar limitat pana cand trebuie facuta maitenata si se trimite la producator sau service autorizat. fieacare au suma lor de exemplu la trubina xx pretul e 400$ maintenata care include se rechilibreaza, se verifica , se schimba rulmenti

Citeaza

Ca sa gasesti la un prieten de incredere la noi mai greu caci sunt putini !

Da-ne un site cu iefticiuni ca sa ne "contrazici" , altfel ... !

asta cu e adresata ca nu inteleg ?

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 12 January 2011 - 02:15 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 02:26 PM

Vezi postareaIamzoli, la Jan 12 2011, 02:12 PM, a spus:

asta cu e adresata ca nu inteleg ?


Era o gluma pentru colegul care m-a " contrazis " mai devreme putin .... vrem ieftine dar din sursa sigura ... " toate iefticiunile bune sa vina la mine "

"" Da-mi voie sa te contrazic. Ultimele doua pe care le stiu achizitionate SH, sunt: Un phantom II (2000 Eur), 1.6m anvergura, 17 kg. cu tot ce este posibil in el si cu stabilizator de zbor pe o axa, power box cu sist redundant, etc. si un Eurofighter 1.5 m, 12 kg, fara turbina , in rest totul pe el 500Eur. ""
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 January 2011 - 03:59 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jan 12 2011, 12:12 PM, a spus:

Deci prima impresie este ca achizitionarea unui jet te va duce cam pe 8.000 - 9.000 Euroi cel putin .
Cautand S.H. nu am gasit mai ieftine de 5.000 Euro.

Uite aici : http://christen.diff...line.fr/f22.htm
Costa 3500 de euro RTF cu EDF Schuebeler.Daca vrei cun turbina nu stiu pretul,dar mi-a facut mie o oferta pt F22 si asta e pretul.
Dc vrei jet probabil ca ajunge pe la 4-4500 de euro RTF.
Si cred ca sunt facute destul de bine.Numai kitul fara acc,tren si EDf costa 1400 de euro.
:lol: B)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 05:29 PM

Vezi postareaoachidori, la Jan 12 2011, 03:59 PM, a spus:

Uite aici : http://christen.diff...line.fr/f22.htm
Costa 3500 de euro RTF cu EDF Schuebeler.Daca vrei cun turbina nu stiu pretul,dar mi-a facut mie o oferta pt F22 si asta e pretul.
Dc vrei jet probabil ca ajunge pe la 4-4500 de euro RTF.
Si cred ca sunt facute destul de bine.Numai kitul fara acc,tren si EDf costa 1400 de euro.
:lol: B)


Daca ne bagam pe EDF-uri alimentate cu 12 Celule LiPo ne-am halit singuri ! Aici nu e de joaca cu pack-uri made in China iar alea adevarate costa cat avionu , iar daca le incarci cu chargere de 200 RON le strici sigur !


Deci ori EDF 90 mm 6S ori kerosen ( dar la kero eu nu am gasit modele ieftine si care sa aiba si viteza mica de stall - doar cele foarte complicate cu tot felul de stabilizatoare electronice - asa cred cel putin.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 07:23 PM

hmmm pai dece sa nu mearga 12S merge si 100S atat timp cat rata de descarcare e in limita producatorului.ex f-22 meu pe 3s trage 114A si bateria e de 5000 pe 30C(turnigy vechi de 2ani) si nam nicio treaba cu ea(poti sa tragi lejer pana la 200A din bateriile noi nano). nu conteaza numarul de celule conteaza cat curent tragi din ele. eu stiu multi care folosesc baterii CHINA 12S fara probleme printre care ma numar si eu.

Invalid Video Link
pai toate care le-am listat eu au viteza mica de stall cauta un pic pe youtube dai de exemplu hotspot landing si daca nu iti place placile zburatoare mai sunt jeturi care sunt relativ mai ieftine si au viteza mica de stall exemplu e gripen/f-15 de la jetlegend gripen porneste de la 640 de eur kitul sau daca il iei de la producator la 540$
uite aici cat de slow aterizeaza uitate la a doua aterizare. fara gyro si tractiune nai sa vezi jeturi care vin jos cu 20 de km/h


....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 07:58 PM

Posibil sa reziste pack-urile China, eu nu contest. La clubul unde zburam noi , colegii care sunt meseriasi ( profesionisti ) nu folosesc pe modele de competitie decat pack-uri tot de competitie ( Flight Power, PolyQuest , TopFuel mai nou ) care sar lejer de 300-350 Euro un 10S.
Eu am luat pack-uri de 6S pt Heli si s-au umflat fara sa le folosesc ( nu mult este adevarat , dar un pack RoPower pe care am dat l a vremea cand l-am luat 240 Euro nu avea nimic )

Chiar si asa fiind un 5000 mAh 6S NanoTech este cam 100 USD. Ca sa ii pui in serie sa faci 12S ajungi lejer cu transport cu tot la 200 USD si asta ca sa zbori doar 4-5 minute ! Se merita ?

Poti scapa mai ieftin cu direct 10 S 5000 mAh la doar 161 USD + transport dar cred ca pierzi ceva din putere cu 10S in loc de 12S .

Ca sa ai satisfactie pt. o zi de zbor , sau un drum la intalnirile organizate in tara ( daca se vor mai organiza pe vremurile astea ) eu zic ca ai avea nevoie de minim 5 pack-uri sau set-uri ....... deci cam 1000 USD.

Una peste alta cu un jet mare din fibra fie electric fie termic nu poti sa iesi ieftin fara rabat la ceva ( la pack, la ESC , la motor etc )

P.S.

De ce oare la Europenele de F3A nu au venit cu pack-uri de la H.K. ( sau au fost si nu stiu )

In filmul pus de tine , super meserias la aterizarea a II a , dar alinierea o face tot de cuca macaii .
In cel pus de mine zici ca are un termic cu DLE 55 si il intoarce in cap de pista.

Cred ca numarul redus al unor astfel de modele ( EDF sau Jet ) este dat si de greutatea in al alege intr-un final. Ba e mic, ba e mare, ba e scump,ba e spuma, ba nu tine trenul etc
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 08:22 PM

nu mai comentez -ma dau batut sa zica altcineva daca vrea

filmul tau pus cu lavi ala e cu tractiune vectoriala si e plin de gyro's de acolo si manevrele. in rest orice jet il duci la dracu in praznic si apoi il aliniezi . ai sa vezi ca si twisterul pierde greu viteza si o sa ai nevoie de ceva distanta ca sa il pui jos. atunci ai sa intelegi de ce ai nevoie la un jet scale de 10 kg care are in general aripi mici=> viteza minima mai mare de zbor si o mai mare distanta ptr aliniere
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 08:27 PM

Hai sa lasam pilotajul, ca aici era vorba de cat de ieftine sunt astfel de modele si mai putin de cum vin la aterizare !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 09:09 PM

Salut ,
Ce zici de asta?: http://cgi.ebay.de/Behotec-JB-130-Turbine_...450567241434304
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#24 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 09:26 PM

Preturi in ordine:
Fisier atasat  A10.JPG (186.88K)
Number of downloads: 60
Cam 10000 EUR , doua turbine , kit China prevopsit
Fisier atasat  2000.JPG (187.97K)
Number of downloads: 59
Totul sub 2000
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#25 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 09:31 PM

Alte preturi:
Fisier atasat  AERMACHI.JPG (169.97K)
Number of downloads: 52
12000 Eur pe garla dintr-um back fire. Faza a incantat publicul si a lasat pilotul fara replica (apropo de povestea cu incendiul posibil numai la start)
Fisier atasat  BELL.JPG (194.76K)
Number of downloads: 55
In jur de 25000 Eur. Il zbura chiar producatorul. Tipul produce kit-ul si este sponzorizat ca facand parte din Jet Team of Austria.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#26 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2011 - 09:34 PM

beton eu unul am puso la bookmark o sa vad peste 3 zile la ce pret a ajuns. nare nimica ca e de generatie mai veche turbina isi va face treaba daca are ecu restul se fac rost relativ usor.
multimim frumos domnule ptr postare te rugam sa mai pui daca mai afli ceva

rog si altii care au vazut pe vreun thread sau pe ebay sau stiu din alta parte, jeturi/ turbine etc ieftine sa le posteze daca pe ei oricum nu ii intereseaza poate are nevoie cineva .
eu de exemplu as cumpara un jet avantajos (cine nu ar face <_< )
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#27 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 09:36 PM

Altele:
Fisier atasat  L39.JPG (180.94K)
Number of downloads: 44
Self made, bijuterie, anvergura 2.8m, fuselajul din doua bucati, demontabil pt. transport, pret estimativ 27000Eur.
Nu se pune rulota special cumparata si statia.
Fisier atasat  SAAB.JPG (171.63K)
Number of downloads: 38
Primul jet construit in Austria (1990) si primul pilot de jet din Austria. Prima motorizare daca nu ma insel a fost o turbina self made. Pret - fara , poate numai valoare sentimentala.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#28 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 09:44 PM

Si ultimul:
Fisier atasat  TORNADO.JPG (189K)
Number of downloads: 36
Self made Tornado, geometrie variabila. In 2009 era in teste , pret necomunicat.
Fisier atasat  TORNADO_2.JPG (159.34K)
Number of downloads: 36
Si in 2010 in posesia unui client, vopsit custom si cu instalatie de lumini. Pret aprox. 8000 Eur.
Mentiunea pentru toate preturile afisate: TOTUL A FOST NOU CUMPARAT FIE KIT FIE SELF MADE.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2011 - 09:45 PM

Pai atunci ... unde sunt alea ieftine ? ca nu mai inteleg ! prinsesem ceva curaj si acum m-ai linistit iar : 27.000 de euro, 12.000 de euro ...?!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2011 - 09:50 PM

Scuza-ma Real Design dar uita-te bine peste poze. Cred ca am scris pe undeva ... sub 2000...
Depinde ce doresti sa ai.
Nu voi intra in polemica si ma voi abtine de a mai scrie o perioada in acest topic!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro