opreste cred ca este investitia mare pe care trebuie sa o facem. Cautand pe net si vb cu unul si cu altul am
aflat ca se poate face si cu investitie mica bucurandu-te in acelasi timp de placerea de a zbura jet.
Pe scurt TOP 6 jeturi ieftine si bune care nu iti influenteaza rata la credit :lol: poate reusesc sa virusez pe
careva si il vedem in vara cu vreunul dintre cele care le listez
ptr clasificare se ia urmatoarele
-pret
-distanta teren de aterizare (toate merg pe iarba)
-all day jet(adica jet care sa se poata folosi oricand oriunde)
locul 6)
airtech f-20 tigershark
1.35m/2m complet gfk (sportjet)
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 168
un jet care costa nou >1000 de eur dar se gaseste sub forma second kituri noi sau asamblate pe la 300-400 de
eur .e un jet superb arata bine si sincer chiar am vrut sa imi iau unul partea faina cea care e un plus ca
merge transformat si in EDF(deci nu iti risti turbina doar dupa ce cunosti jetul).
de ce este pe locul 6 ? dupa ce am vb cu catva mi-au spus asa
-are nevoie de cel putin 150 de metri ptr decolare
-are nevoie de distanta mare ptr aliniere/aterizare
-aprox 90-100km/h viteza stall
-si zboara f f repede >200mph iar jetul fiind mic zic ca se transforma foarte repede intr-un punct pe cer
totusi au spus ca are caracteristici bune de zbor si e stabil dar precum a zis unul de fieacare data cand il
zbor il vad pe bugs bunny mancand un morcov si ma intreaba cand eu transpir complet "eehhh,whats cooking doc".
o oferta se gaseste momentan aici ptr interesati
locul 5)
bzmbau el-bonito
1.8m/1.8m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (trainer)
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 131
pret nou 379 eur /pret second nu am gasit. imi place ca arata a jet mai mult ca un sport jet, incarcare alara mica are flapsuri deci ar trebui sa zboare bine.
de ce e pe locul 5
-nu gasesti nici un review despre el cu toate ca e din 2006
-tot ce am gasit despre el sunt ce au spus altii "am vazut unul in 2008 a zburat fain a venit incet la aterizare" si cam atat, nu as cumpara doar din ata
-convertire la edf destul de greu (prizele de aer sunt mici ar trebui taiat in fuselej facute niste naka)
cine il cumpara cam are de experimentat cu el
locul 4)
carf kangeroo (nu mai este in productie) inlocuit cu rokie II
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 93
1.75m/17.5m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (trainer)
se gaseste second pe la 400 de eur. modelul zboara bine caracteristici bune nu prea ai ce comenta la el. foloseste un fuselej tip lifting body cea ce il face super manevrabil zici ca au copiat de la f-18 sau de la mig 29
-singurul lucru e problema de boucing la aterizare adica daca nu vii perfect la aterizare si ai un pic de viteza in plus incepe sa faca boucing cand atinge roata din fata si se ridica inapoi in aer (de aici si numele de kangeroo)
locul 3)
bzmbau macchini
1.5m/1.8m , fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (semi-scale)
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 93
435 eur nou second pe la 300 eur.deci jetul imi place mult , e un jet frumos, combinatie intr mb339 si eurofighter. exista review despre el aterizeaza foarte foarte incet aprox 40 km/h e delta are canards deci e si distractiv/manevabril.exista si variant light 1.3m/1.8m ptr turbine pana in 70N.
-greutatea modelului, se ajunge la prima varianta pana la 14kg dar totusi este raportat ca zboara incet si vine la aterizare incet dar va trebui un tren de aterizare adevarat ptr el din cauza greutatii
-turbina este amplasata chiar in spate si a fost raportat ca trebuie obligatoriu 600-800gr PB pus pe bot cea ce nu e chiar practic
locul 2)
airtech hotspot (trainer/sportjet)
1.47/1.62m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich.
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 121
pret nou 579 eur second pe la 250 de eur.
design fain , rapid acrobat are numeroase premii luate la concursuri. stabil viteza mica de aterizare nu ai ce sa bagi de vina. deci nu zic nimica ca nu am ce sa zic decat de bine. se poate converti cu usurinta la edf fara sa iti risti turbina. e perfect. dar putin cam mic
locul 1) numbero uno . the one
falcon 120
1.6m/1.95m fuselaj fibra, aripi Styropor-Balsa sandwich. (trainer)
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 174
la doar 220 de eur nou si 150 de eur second bijuteria asta care este o copie chinezeasca dupa bvm bobcat ,a adus foarte multi oameni in lumea jeturilor. din 2007 pana acum a dovedit ca e o chinezarie reusita. viteza maxima de zbor este 180mph si minima de 30 km/h se poate ateriza sub 50m. merge si cu trenul de aterizare cu care vine stoc. se poate pune escamotabil cu 100$ sau cu 200$de la hk mai frumos. e chiar cel mai ieftin ptr a incepe cu un jet nepetrentios si ieftin care se adapteaza perfect la terenurile noastre. e atat de reusit incat cu toate ca a fost oprita productia acum au repornito din cauza cererilor mari. a fost asa de reusit incat modellbau usa l-au copiat si au facut varianta lor numita Tornado la 450$ la exterior e identic cu falcon la interior ei zic ca e complet diferit.
se converteste super la edf deci se pot face teste fara probleme inainte de a pune turbina.
-sufera de putin wing rocking dar doar putin
-mici modificari care trebuie facute la el ptr turbina (intarit suportu ptr motor)
-daca nu incape in masina e mult de lucru cu asamblare/desamblare
uite un scurt filmuletz cat de incet vine la aterizare
sper ca il ajuta pe cineva lista asta sigur mai sunt si alte ieftine dar eu le-am pus pe cele pe care le-as alege eu, dar daca acuma as alege mi-ar fi greu sa aleg intre punctul 3,2,1
rog si alti doritori sa posteze listele lor cu best jet/edf daca o detin