Modelism - RHC Forum: AutoRC RALLY & TOURING CUP 2011 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

AutoRC RALLY & TOURING CUP 2011 Campionatul AutoRC clasele Rally & Touring 2011

#121 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2011 - 10:57 PM

Liniste!!! Se lucreaza cu cifre...
Proud member of MRT Club
0

#122 Useril este offline   AutoRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 14-July 10

Postat 10 April 2011 - 01:12 AM

Iata rezultatele in urma calificarilor:
MUTU 33
SERBAN 32
UNGURELU 31
BOLOCAN 31
------------------------------
NAFORNITA 31
BASSITTO 30
EDITOIU 30
MANESCU 30
FILIP 28
APOSTOL 28
PETRUS 28
CONSTANTINESCU 27
PRISECARU 27
NEAGU 27
PERIMENIS 25
VLADESCU 25
HAITA 25
IFTINCA 24
IONESCU 18
NUTEANU 14

DUPA CUM STITI, PRIMII 4 MERG DIRECT IN FINALA, URMATORII TRAG IN 3 SEMIFINALE, CF ATASAMENT!

Fisiere atasate


0

#123 Useril este offline   NAF 

  • 0722580206
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1373
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,cringasi-regie

Postat 10 April 2011 - 07:17 AM

D-lor as dori ca in viitor sa deslusiti tainele programului de cronometrare si sa puteti posta si rezultatele(timpii pe fiecare antrenament,semifinale,finale) sa poata vedea si ochii nostri timpii(asa de transparenta,de calcule etc).
PS.shaks cum poate lucian fridik sa faca asata si tu nu??ca ai programul asta mult inainte de a incepe el sa opereze?
sper ca la pista sa existe listele de ieri,nu de alta dar din cite-mi amintesc cica-l batusem pe bolo,poate gresesc dar as vrea sa vad!!!!
0

#124 Useril este offline   AMG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 21-November 03
  • Gender:Male

Postat 10 April 2011 - 12:17 PM

Nici nu am rabdare sa se termine prima etapa a acestui concurs ca sa va declar ca v-ati batut joc de ea si mai ales de noi -participantii. Cum puteti sa aveti pretentiile unui concurs bine organizat, daca voi -auto rc- vreti sa organizati o etapa de concurs cu UN OM care cronometreaza, vinde piese, da informatii, verifica rotile masinilor, da startul, face grupe etc; UN ALTUL care este jumatate organizator, jumatate pilot si mai trebuie sa fie si ridicator; si cu UN VOLUNTAR ( toata stima ), daca nu era el, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost, in total- UN OM ( voluntarul ), o treime ( pilotul organizator ) si o optime ( Shahin NAPOLEON ).
1 Din cauza faptului ca avem ghinionul sa nu avem nici o pista pe care sa ne putem antrena, mi s-a parut deplasat ca organizatorii au incercat sa intinda pista cu foarte putin timp inaintea inceperii concursului. au venit cativa piloti in curtea liceului si la vreo 2 ore a ajuns schema pistei, care fusese afisata pe forum, insa mai bine ne-o lasau noua ca s-o putem intinde, oricum tot noi am intins-o.
2. Daca a fost anuntat un program de concurs, hai sa-l respectam, daca nu, nu-l mai puneti, unii se vor baza pe el. Eu de exemplu mi-am calculat timpii de incarcare a pack-urilor inainte de semifinale, lasandu-mi timp pentru a exersa pe pista, care - surpriza- s-a inchis mai devreme cu 15 minute. DE CE ?
3. Daca tot ati incercat sa impuneti niste reguli de desfasurare, de ce nu puneti la dispozitie oameni care sa va ajute sa urmariti toate masinile de pe traseu, oricum nu au fost prea multe ( in semifinale ). De exemplu: tamponarile din spate: chiar este nevoie sa adoptam cu totii pomelnicul de injuraturi ale lui Bolo ca sa-l facem atent pe organizator ca cineva nu respecta regulile concursului ?????????? In primul tur din semifinala am fost tamponat din spate de unul dintre concurenti ( nu stiu daca o sa se regaseasca in descrierea mea, deoarece lui i s-a parut civilizat comportamentul lui pe pista ), iar singurul reprezentant al organizatorului, care urmarea pe cat posibil cursa ( imposibil ca un singur om sa fie cu ochii dupa cel putin 4 masini pe pista ) a avut grija sa-mi atraga atentia asupra limbajului, in loc sa-l atentioneze pe pilotul civilizat care tampona din spate ), ca sa nu mai amintesc ca ar fi trebuit sa fie vorba de STOP AND GO. Asta e, vom face cu totii la fel, doar pentru ca se poate si nu vom fi pedepsiti ? Asta tot voi, organizatorii trebuie sa stabiliti.
4. Daca tot se impun reguli, ar trebui sa urmariti sa fie respectate de TOTI participantii, altfel nu se mai numeste concurs. Exemplu.: una dintre masinile din semifinale era pe pista desi nu mai avea bumper ( fiind obligatoriu, din cate stiu eu ) si nici jumatate de caroserie ), nu de alta, dar daca se poate concura fara bumper, nu mai dadeam banii pe el.

Mai sunt o groaza de spus insa nu vreau ca acest post sa capete forma de improscatura cu noroi si sa fie sters. Sper sa ia cineva aminte de cele semnalate si sa foloseasca la ceva viitorilor participanti.

Succes Catalin, "ma scuzi ca te-am deranjat si am pus frana inainte de viraj, gandeste-te si tu logic, daca nu puneam frana, poate nu te mai opreai si te duceai in balarii"
Adevarat concurent, ti-a iesit inca o data, mai ai 7 etape si iesi campion - la coada clasamentului de fair play. Succes !
0

#125 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 10 April 2011 - 03:43 PM

Poze de sambata gasiti aici... http://www.facebook....111171135
Daca nu se vad va rog sa spuneti... o sa le uploadez si aici... doar ca este mai greu una cate una.

Vor urma, ca mai avem destule.
0

#126 Useril este offline   AutoRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 14-July 10

Postat 10 April 2011 - 05:48 PM

@Romy
Ne-ai prins, ne-ai prins. Asta e. Vezi atasamente.
Dupa fiecare mansa se afiseaza printul cu toate informatiile, cu transparenta pana la cer. Aici se incheie obligatia organizatorului. Daca vrei sa-ti faci calcule, tine seama ca toate datele sunt afisate public pana la sfarsitul zilei de concurs. Pix, hartie, noteaza-ti ce crezi ca e relevant. Fiecare organizator are procedura lui. Procedura lui Lucian se aplica la concursurile lui Lucian.
Te rog sa intelegi ca in medie la un concurs cu 20 de inscrisi 10 vin la mine si ma intreaba: "N-ar fi mai bine sa...?" Deci, NU. Indiferent de propunere. Pentru ca eu sunt la lucru, si chiar daca este vorba de o idee buna si de o persoana bineintentionata nu doresc sa fac altfel decat fac deja. Nu sunt rau intentionat, dar cum as putea sa mai tin concursul, daca l-as upgrada dupa dorinta a jumatate din participanti? Cati dintre voi ati fost la un concurs in strainatate si ati propus organizatorului sa schimbe ceva?!

Tot pentru Romy

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Rally IC  - A Final Leg 2.jpg
  • Imagine atasata: Rally IC  - C Final Leg 3.jpg

0

#127 Useril este offline   AutoRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 14-July 10

Postat 10 April 2011 - 05:54 PM

Iata rezultatele finalei de 45min!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de AutoRC: 10 April 2011 - 05:56 PM

0

#128 Useril este offline   AutoRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 14-July 10

Postat 10 April 2011 - 05:58 PM

Mai tarziu voi pune clasamentul general. Gabriel Mutu a tras onorific, adica sa ne arate cum se face, dar nu a punctat. Asadar castigatorul locului I este Mircea Serban.
0

#129 Useril este offline   Skull Piler 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 12-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2011 - 06:44 PM

Oook... Pentru mine a fost bine; nu ma asteptam la un rezultat mai bun decat cel obtinut, dar am vazut ca se poate mai mult, am evaluat noua masina si i-am descoperit punctele slabe, per total o experienta pozitiva, din care am castigat experienta - ceea ce nu-i rau!

Cat despre organizare, pot spune ca mi-au lipsit comentariile pe care le-a facut Dl. Gabriel Mutu la Etapa A de Off-Road; Au dat o nota mai serioasa si mai multa spectaculozitate competitiei.

In rest, nu au aparut intarzieri si decalaje notabile in program; personal nu am fost afectat in nici un fel de cele care au existat.

In final, doresc sa-mi cer scuze celor fata de care nu am facut-o inca, pentru incidentele/accidentele de pe pista; Nu cred ca am scos pe cineva din competitie si nici nu am intentionat sa o fac.
:good:

PS: Sa curga pozele si filmele! :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de Skull Piler: 10 April 2011 - 06:46 PM

MotoSport Racing Team
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Buggy
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Rally Game
-HoBao Hyper ST Pro IC Truggy
-Robitronic Avid 1/10 Electric Touring
-Spektrum DX3R
-AMBrc: 7852437
-*Nu trag pe ploaie; Nu trag prin balti!
0

#130 Useril este offline   NAF 

  • 0722580206
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1373
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,cringasi-regie

Postat 10 April 2011 - 06:53 PM

Merci shaks pentru promptitudine,dar cum ai afisat acum rezultatele(timpii) -cred ca direct din program-sper sa-ti fie la fel de usor si pe viitor!!!
Daca nu poti asa direct din softul cursei -poate pot descarca pe un stik chiar atunci la cursa!!ramine la latitudinea ta cum e mai usor.
Stiu foarte bine cum esti de stresat,chiaunit cind e un concurs.
Pentru mine a fost un concurs reusit,in linii mari pilotii incep incet-incet sa se cizeleze-asta e bine,amg-ul are dreptate cu ajutor la concurs-arbitru,etc si sper ca pe viitor sa remediez setarile masinii sa pot urca mai sus.
Felicitari tuturor pilotilor si premiantilor.
0

#131 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2011 - 08:13 PM

Un concurs reusit , felicitari. Cat despre incidente ... e o cursa , se mai intampla. Nu cred ca vrea cineva sa te acidenteze intentionat pentru ca pierzi si tu si el, dar uneori se mai intampla si trebuie tratat ca atare, inca nu ne-am definitivat stilul de piloti sa poti sa controlezi perfet masina. Si eu am lovit si am fost lovit ...
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#132 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 10 April 2011 - 08:37 PM

Vezi postareaNAF, la 10 April 2011 - 06:53 PM, a spus:

Merci shaks pentru promptitudine,dar cum ai afisat acum rezultatele(timpii) -cred ca direct din program-sper sa-ti fie la fel de usor si pe viitor!!!
Daca nu poti asa direct din softul cursei -poate pot descarca pe un stik chiar atunci la cursa!!ramine la latitudinea ta cum e mai usor.
Stiu foarte bine cum esti de stresat,chiaunit cind e un concurs.
Pentru mine a fost un concurs reusit,in linii mari pilotii incep incet-incet sa se cizeleze-asta e bine,amg-ul are dreptate cu ajutor la concurs-arbitru,etc si sper ca pe viitor sa remediez setarile masinii sa pot urca mai sus.
Felicitari tuturor pilotilor si premiantilor.

bine zis moldovene, te astept data viitoare, felicitari tuturor si in special mie :yahoo:
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#133 Useril este offline   Vidra 

  • Senior
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 28-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2011 - 09:25 PM

Multe foto si un video aici
0

#134 Useril este offline   cata max 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2011 - 08:57 AM

Succes Catalin, "ma scuzi ca te-am deranjat si am pus frana inainte de viraj, gandeste-te si tu logic, daca nu puneam frana, poate nu te mai opreai si te duceai in balarii"
Adevarat concurent, ti-a iesit inca o data, mai ai 7 etape si iesi campion - la coada clasamentului de fair play. Succes !


Scuzele sunt acceptate, iar data viitoare cand mai apari la vreun concurs asigura-te ca poti sa-ti controlezi masina si istericalele.Te-am lovit din spate e adevarat doar pentru ca tu ai pus frana cu mult inainte de viraj(pentru asta am primit si stop&go), iar daca urmareai semifinala pana la sfarsit( si nu-ti luai jucariile si dispareai) ai fi observat parcursul meu pe pista si nu modul de de care tu vorbesti.
0

#135 Useril este offline   Skull Piler 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 12-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2011 - 09:45 AM

Ashe, fitzi rautaciosi...acum miza "este banii" :)

De la o singura lovitura pe pista nu se castiga competitii si nici nu se pierd; E alta poveste daca in schimb se intampla in repetate randuri...

Nu doresc sa ignor sau sa minimalizez fenomenul; vreau doar sa fiu o voce care afirma faptul ca exista reactii disproportionate din partea unora; Si nu numai din cauza loviturilor. Aceste tipuri de comportament dauneaza grav spiritului competitional.

Aceasta postare a fost editata de Skull Piler: 11 April 2011 - 09:46 AM

MotoSport Racing Team
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Buggy
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Rally Game
-HoBao Hyper ST Pro IC Truggy
-Robitronic Avid 1/10 Electric Touring
-Spektrum DX3R
-AMBrc: 7852437
-*Nu trag pe ploaie; Nu trag prin balti!
0

#136 Useril este offline   AMG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 21-November 03
  • Gender:Male

Postat 11 April 2011 - 10:03 AM

Vezi postareacata max, la 11 April 2011 - 08:57 AM, a spus:

Succes Catalin, "ma scuzi ca te-am deranjat si am pus frana inainte de viraj, gandeste-te si tu logic, daca nu puneam frana, poate nu te mai opreai si te duceai in balarii"
Adevarat concurent, ti-a iesit inca o data, mai ai 7 etape si iesi campion - la coada clasamentului de fair play. Succes !


Scuzele sunt acceptate, iar data viitoare cand mai apari la vreun concurs asigura-te ca poti sa-ti controlezi masina si istericalele.Te-am lovit din spate e adevarat doar pentru ca tu ai pus frana cu mult inainte de viraj(pentru asta am primit si stop&go), iar daca urmareai semifinala pana la sfarsit( si nu-ti luai jucariile si dispareai) ai fi observat parcursul meu pe pista si nu modul de de care tu vorbesti.


Nu cred ca e cazul sa mozolim acest topic, insa ma vad nevoit sa raspund:

1." ... " = ironie => acelea nu erau scuze
2."data viitoare cand mai apari la vreun concurs asigura-te ca poti sa-ti controlezi masina" RASPUNS : Din pacate controlul masinii de catre un pilot sau altul nu poate fi masurat, in cel mai bun caz, ar putea fi apreciat. Din punctul meu de vedere, consider ca imi controlez masina,( ROG SA POSTEZE AICI PILOTII CARE AU FOST LOVITI DE MINE IN SPATE DE 2 ORI IN ACELASI TUR IN ACEASTA ETAPA, asa cum mi-ai facut tu mie ), poate nu dau dovada de performanta celor mai buni piloti, insa cu antrenament, se poate rezolva. Tot din pacate, eu nu am ajuns sa pot controla masina unui alt pilot care te loveste in spate, tu daca poti, destainuie-te aici pe forum, poate progresam si noi.
3.Nu-mi aduc aminte perfect, poate ne ajuta organizatorii, insa nu cred ca in primul tur ai primit STOP & GO, din acest motiv m-am si enervat, tu m-ai tamponat de 2 ori si ti-ai continuat cursa, iar eu am ramas cu caroseria peste rotile din spate, CORECT ?
4.Din cauza nervilor pe care mi i-ati provocat, atat tu, cat si organizatorii, care nu au observat ( nici nu prea aveau cum, era un singur observator/pilot ),amandoua tamponari ale tale, am plecat si nu am putut urmari mai departe cursa. Nu este nici o problema, am vazut rezultatele finalei in care te-ai calificat, parca astea conteaza, nu ?

Daca ne poate ajuta organizatorul sa lamurim aceasta discutie in contradictoriu ar fi perfect, ca doar vorbim despre un eveniment din timpul cursei, daca nu..., in speranta ca am fost destul de clar voi pune capat discutiei aici.

Aceasta postare a fost editata de AMG: 11 April 2011 - 10:06 AM

0

#137 Useril este offline   Vidra 

  • Senior
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 28-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2011 - 10:17 AM

Vezi postareaSkull Piler, la 11 April 2011 - 09:45 AM, a spus:

Ashe, fitzi rautaciosi...acum miza "este banii" :)

De la o singura lovitura pe pista nu se castiga competitii si nici nu se pierd; E alta poveste daca in schimb se intampla in repetate randuri...

Nu doresc sa ignor sau sa minimalizez fenomenul; vreau doar sa fiu o voce care afirma faptul ca exista reactii disproportionate din partea unora; Si nu numai din cauza loviturilor. Aceste tipuri de comportament dauneaza grav spiritului competitional.


Corect

P.S.
Singurele gesturi de fair play din tot concursul pe care eu le-am vazut (nu inseamna ca n-au fost si altii) au fost in finala, cind Diesel a oprit masina sa ma astepte dupa ce ma destabilizase usor din spate, cu toate ca avea deja citeva ture in fata mea, si Ale, care cu toate ca a pilotat 2WD toata finala, se ferea sa incomodeze pe cei mai rapizi.
Concluzie: Fiecare intelege ce vrea si ce poate.

Pe viitor, Clubul Motosport Racing Team va acorda dupa fiecare etapa, diplome de Fair play si Non fair play, celor doi piloti din concurs care dovedesc ca le merita.
Voteaza organizatorii, concurentii, mecanicii si toti spectatorii.
0

#138 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 11 April 2011 - 10:25 AM

O sa fac si eu un mic comentariu, atat in calitate de organizator cat si in calitate de pilot.

In calitate de organizator:

1. Consider ca acest gen de competitie are ca scop principal intelegerea din partea participantilor a notiunii de competitie si de fair play. Faptul ca unii piloti nu inteleg sau poate nu pot sa se manifeste in contextul prezentat nu este vina organizatorului. Daca avem pretentia sa avem comisari de cursa care sa urmareasca fiecare miscare a pilotilor, atunci trebuie sa acceptam si sa achitam o taxa de participare pe masura. Cu 50 lei/participant abia achitam standul de pilotare!!!!
La sedinta tehnica, din cate imi amintesc, am cerut tuturor participantilor sa respecte cateva cerinte elementare: sa se manifeste civilizat pe podiumul de pilotare, sa nu forteze virajele in contextul in care au un pilot angajat in viraj in fata, sa participe la activitatea de ridicatori, atunci cand suntem ridicatori sa fim atenti la cursa si sa reasezam pe pozitie mantinelele lovite, etc.. Daca am aplica ad litteram textul regulamentului, in proportie de 90% din piloti, daca nu mai mult, ar fi trebuit sa primeasca cel putin un avertisment. Asa suntem noi, la concursurile de casa ne comportam altfel decat cere organizatorul si comentam, iar la concursurile de afara ne vedem de treaba si acceptam/respectam conditiile!!! Oare de ce? Va spun eu, pentru ca afara nimeni nu sta sa discute cu noi si suntem penalizati fara drept de apel.

2. Vis-a-vis de comentariul postat de de AMG in legatura cu montatul pistei.
La absolut toate comcursurile organitate de AutoRC pentru Rally pista a fost montata in dimineata zilei de sambata. Schita pistei a fost prezenta inca de la ora 09.00 cand am ajuns eu la locatie. Circuitul a fost gata la ora 11.00 asa cum ne-am propus. Este adevarat, am scurtat timpul de antrenamente libere pentru a putea finaliza inscrierile pilotilor. Din cate stiu, la multe concursuri de afara nici macar nu exista notiunea de antrenamente libere. Dar asa suntem noi, ne legam de nimicuri.
Inca ceva, daca tu consideri ca noi, cei care depunem eforturi enorme pentru a avea aceste competitii ne-am batut joc de tine, imi cer scuze si doresc sa iti returnez taxa de inscriere. Daca la urmatoarele concursuri mai doresti sa participi iti propun sa achiti taxa de participare doar dupa finalizarea concursului si doar in conditia in care consideri ca ne-am comportat pe placul tau.

Concluzionand pe acest registru, va asigur ca la urmatoarele concursuri nu vor mai exista exceptii.
Programul se va afisa si se va respecta intocmai. Vor fi postate grupele si listele de ridicatori, iar in contextul in care pilotii nu se prezinta la start este problema lor iar ridicatorii care nu respecta obligatiile ce se impun vor fi penalizati conform regulamentului.
Pilotii care nu respecta criteriile impuse de organizator vor suporta penalitati acordate la situatia creata.

In calitate de pilot:

1. Constat ca nivelul competitional a crescut si marte parte din piloti au evoluat foarte mult. Acest lucru imi arata ca efortul depus de organizatori isi atinge scopul.
2. Si acum o dedicatie ptr DISEL : sa te sparg daca mai tai virajele. Vibratoarele sunt puse pentru a fi ocolite nu pentru a trece in fata altui pilot mai bun ca tine ;). Mai bun nu inseamana ca esti mai rapid ci cat de constant esti !!!
3. Pentru Nuteanu : pacat de banii pe care ii investesti in model. Nu vei avea performanata in contextul in care nu esti atent la detalii !!! Ma refer la setarea modelului, la caroserie, la bumper, etc..

Trecand peste probleme discutate, consider ca a fost un concurs reusit si destul de echilibrat.
RHCForum - Webmaster
0

#139 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 11 April 2011 - 10:42 AM

Uff... hai sa zic si eu...

1. Sunt nemultumit ca de obicei de ridicatori. Deci, de piloti. Am vorbit cu organizatorul, si am sa scriu si aici... Nu mi se pare normal sa pilotezi, dar pentru ca poti si ai cu cine, pui pe altcineva in locul tau.
Aici te vizez si pe tine AMG, care ai venit cu mecanicul tau si l-ai pus in locul tau la ridicat, in loc sa stai tu care esti mult mai agil si mai in masura sa practici aceasta disciplina. (multumesc ca mi-ai facut pe mecanicul, dar nu despre asta este vorba aici).
Si tot aici il vizez si pe Catalin Constantinescu care statea la ridicat vorbind la telefon (si eu am fost sunat in timp ce.... si am spus ca am putina treaba momentan si sun eu inapoi).
Am vorbit de la bun inceput, de fapt organizatorul a spus: "nu aveti voie sa puneti in locul vostru ca ridicator, copii sau persoane care nu stiu cu ce se mananca automodelismul" in schimb nu a zis nimeni nimic de persoanele cu dizabilitati fizice, fie ele si temporare.
In antrenamentele controlate, calificari si semifinale, daca am fost ridicator INTOTDEAUNA am aranjat traseul imediat ce il facea unu din voi zdrente, in schimb eu in finala, la fiecare tur parcurs, traseul era modificat, mai putin in partea dreapta a traseului unde a fost Vlad Manescu (multumesc si scuze, stii tu de ce).

2. Am lovit si eu, si am fost lovit, din spate, din lateral, nu a contat foarte tare de unde a venit lovitura....dar nu m-am ofticat pe nimeni atata timp cat cel ce m-a lovit nu mi-a depasit pozitia... si eu am lovit de cateva ori, si chiar daca era pilot intarziat nu l-am depasit decat dupa ce si-a reluat cursa.

3. La orice competitie la care am luat parte (si zic eu ca am luat parte la cateva) ... aici ma refer la cele din alte tari, unde disciplina si fair-play-ul sunt cuvintele ce descriu intreaga competitie... am vazut lovituri din spate si din lateral, ce nu au fost penalizate nici macar cu o admonestare verbala... daramite cu "Stop & Go".

4. Imi place foarte tare in schimb sa vad ca toti participantii s-au pregatit, cu cateva exceptii. Dar, domnilor, a crescut nivelul tuturor pilotilor, si asta ma bucura.

5. Romy... asa ziceam si eu cand nu vroiam sa dau vina pe mine, ca am gresit... "Unde-s domne' rezultatele, ca mi-au zis mie unii si altii ca ...."
Vlad... ia-ti alt motor, si nu mai da vina pe altii.
Mutule... data viitoare!
Cataline... nu exista asa ceva: "pentru ca tu ai pus frana cu mult inainte de viraj"... trebuia (si stii bine) sa depasesti... nu sa stai la aspiratie, iar daca stateai la aspiratie sa stti/te astepti ca ai viteza mai mare si sa franezi inaintea lui... si eu am facut asta cu Gabi, si el stie... dar nu l-am atins.
Andrei...te inteleg ca ai patit ceva, si stiu ca pe cat esti de "mic" pe atat esti de nervos... dar stii bine ca nu asa se procedeaza. In anumite privinte, ai dreptate, dar asta nu iti da dreptul sa improsti cu noroi...
A fost exact ca in cazul calificarii cu deconectarea antenei de cronometrare, care s-a soldat initial cu anularea mansei, dar apoi s-a revenit asupra deciziei, deoarece restul pilotilor din mansa nu erau vinovati cu nimic, si chiar si Mihai Vladescu (pilot MRT), care a daramat antena, NU a facut-o intentionat.


Am sa mai scriu, pe parcus ce-mi aduc aminte... acum sunt putin ocupat.




0

#140 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 11 April 2011 - 10:54 AM

Si pe Bogdan Editoiu care ba statea de vorba cu Bogdan Ionescu, ba parca era la locul de pedeapsa pus pe coji de nuca si se fastacea de colo colo...
0

#141 Useril este offline   AMG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 21-November 03
  • Gender:Male

Postat 11 April 2011 - 11:05 AM

"2. Vis-a-vis de comentariul postat de de AMG in legatura cu montatul pistei.
La absolut toate comcursurile organitate de AutoRC pentru Rally pista a fost montata in dimineata zilei de sambata. Schita pistei a fost prezenta inca de la ora 09.00 cand am ajuns eu la locatie. Circuitul a fost gata la ora 11.00 asa cum ne-am propus. Este adevarat, am scurtat timpul de antrenamente libere pentru a putea finaliza inscrierile pilotilor. Din cate stiu, la multe concursuri de afara nici macar nu exista notiunea de antrenamente libere. Dar asa suntem noi, ne legam de nimicuri."

In repetate randuri ni s-au solicitat comentarii si pareri sau sugestii cu privire la aceste concursuri, uneori chiar de catre voi, indiferent de caracterul lor - pozitiv sau negativ. Acum, in urma unor neplaceri, m-am hotarat sa postez parerile si sugestiile mele ( toate ). Voi ati raspuns la cele mai putin importante, asta e.
Am inteles ca afara nu exista antrenamente libere, dar in schimb poate exista piste pe care te poti antrena. Noi, dupa ce ca nu avem ( iar eu chiar am nevoie de antrenament, cred ca nu sunt singurul ), m-am aratat dezamagit de faptul ca s-a micsorat timpul de antrenament.

"Inca ceva, daca tu consideri ca noi, cei care depunem eforturi enorme pentru a avea aceste competitii ne-am batut joc de tine, imi cer scuze si doresc sa iti returnez taxa de inscriere."
Asta, clar este jignire. Nu asta am insinuat si tu stii bine. Eforturile voastre enorme au fost permanent sustinute si de NOI ( nu pot defini clar acest "NOI", ...cativa piloti... ), pentru ca ne dorim aceste concursuri. Nu m-a deranjat niciodata sa pun mana sa ajut la organizarea pistei, sau chiar a concursului. Nu ai cum sa nu fii de acord cu faptul ca nu a fost de ajuns un sigur observator pentru toti concurentii acelei semifinale cand eu m-am considerat dezavantajat. Am simtit-o pe pielea mea.


"Daca la urmatoarele concursuri mai doresti sa participi iti propun sa achiti taxa de participare doar dupa finalizare concursului si doar in conditia in care consideri ca ne-am comportat pe placul tau."

Sincer, nu inteleg de ce imi raspunzi ironic. Nu vreau sa fac nota discordanta cu ceilalti participanti si nu vreau sa achit taxa dupa finalizarea concursului. De asemenea, nu trebuie sa fiti pe placul meu, nu asta am cerut eu. Daca cineva ar fi observat la timp evenimentul pentru care eu l-am acuzat pe Catalin, poate nu s-ar fi ajuns aici, asta am vrut sa spun.
O solutie mai putin ironica si care chiar ar rezolva multe dintre problemele organizatorice ar fi achitarea unei sume mai mari pentru inscrierea in concurs ( eventual inainte cu cateva zile, nu in ziua concursului ), daca pilotul se prezinta si concureaza i se va returna o parte din bani, daca nu, la revedere. Poate nu-si permite sa nu vina. Poate vine doar ca ridicator ( ca sa-si recupereze banii daca nu mai poate concura ), altadata nu se va mai inscrie si renunta cu 2 zile inainte de concurs si nu va veti mai confrunta nici cu problema ridicatorilor.

Ca idee, eu am fost si voi fi PENTRU ridicatori platiti, poate si observatori.

Multumesc pentru raspunsuri.
0

#142 Useril este offline   AMG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 21-November 03
  • Gender:Male

Postat 11 April 2011 - 11:18 AM

Diesel : "Aici te vizez si pe tine AMG, care ai venit cu mecanicul tau si l-ai pus in locul tau la ridicat, in loc sa stai tu care esti mult mai agil si mai in masura sa practici aceasta disciplina."

De ce-mi reprosezi acest lucru daca asa s-a hotarat inainte de inceperea concursului. Daca n-as fi avut voie sa fiu inlocuit ca ridicator, n-as fi fost inlocuit si cu asta-basta. Am vazut insa ca ai sarit si la gatul lui Gabi cand nu a stat ridicator, insa n-ai observat ca l-a insarcinat pe Alle sa-i tina locul, daca e voie...

Datorita faptului ca discutia a capatat caracterul acesta agresiv, o sa-l rog pe Catalin sa scrie aici faptul ca nu i-am adresat LUI cuvinte vulgare, chiar daca m-a enervat groaznic. AM TIPAT SI ATAT, NICI MACAR NU AM AJUNS LA NIVELUL LUI BOLO, DE LANGA CARE CHIAR TREBUIE SA VA LUATI COPIII DACA SE ENERVEAZA ( ALEA DA IMPROSCATURI CU NOROI )

Aceasta postare a fost editata de AMG: 11 April 2011 - 11:23 AM

0

#143 Useril este offline   Ale 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 16-February 09
  • Gender:Male

Postat 11 April 2011 - 11:20 AM

AMG " ma numesc Ale nu Alle" ;)
multumesc
0

#144 Useril este offline   SHAKS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1059
  • Inregistrat: 17-January 05

Postat 11 April 2011 - 11:56 AM

AMG
Ofticosule. Suntem intre prieteni toti. Cu reactia ta iti pierzi prietenii, si e mult mai grav decat ce s-a intamplat la pista. Nimeni nu e perfect, nici chiar tu, si toti incercam sa facem ce putem mai bine, inclusiv tu. Restul sunt detalii. Acum esti inca nervos, dar peste o saptamana o sa-mi dai dreptate. Esti un tip misto, crede-ma ca si Catalin este, il cunosc, si e de-a dreptul amuzant cum va haraiti voi doi pe un fault de joc, ca 2 pitbulli printr-un gard. Fiecare din voi incearca sa scoata rezultat mai bun, fara sa loveasca, cand reusiti. Eu urmaresc cursa, cat pot. N-am decat 2 ochi, si ma si uitam la un film pe laptop, evident. Cu Napoleon.
Mie mi se pare cel mai notabil faptul ca dupa ce ai adus masina in suturi la masa ta si ai plecat, motorul nu s-a oprit pana nu l-a oprit Gabi.

Deci:
Va enervati la propriul vostru hobby => o sa muriti de ficat.
Eu nu ma enervez niciodata, asa ca o sa mor de plamani. Da' plamanii nu doare.
20cm of RC experience
0

#145 Useril este offline   Skull Piler 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 12-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2011 - 12:04 PM

Vezi postareaSHAKS, la 11 April 2011 - 11:56 AM, a spus:

[...]
Deci:
Va enervati la propriul vostru hobby => o sa muriti de ficat.
Eu nu ma enervez niciodata, asa ca o sa mor de plamani. Da' plamanii nu doare.


Wise ;)

Vreau si eu ce bei/fumezi tu :cray:
MotoSport Racing Team
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Buggy
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Rally Game
-HoBao Hyper ST Pro IC Truggy
-Robitronic Avid 1/10 Electric Touring
-Spektrum DX3R
-AMBrc: 7852437
-*Nu trag pe ploaie; Nu trag prin balti!
0

#146 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2011 - 12:59 PM

Vezi postareaVidra, la 11 April 2011 - 10:17 AM, a spus:

Corect

P.S.
Singurele gesturi de fair play din tot concursul pe care eu le-am vazut (nu inseamna ca n-au fost si altii) au fost in finala, cind Diesel a oprit masina sa ma astepte dupa ce ma destabilizase usor din spate, cu toate ca avea deja citeva ture in fata mea, si Ale, care cu toate ca a pilotat 2WD toata finala, se ferea sa incomodeze pe cei mai rapizi.
Concluzie: Fiecare intelege ce vrea si ce poate.

Pe viitor, Clubul Motosport Racing Team va acorda dupa fiecare etapa, diplome de Fair play si Non fair play, celor doi piloti din concurs care dovedesc ca le merita.
Voteaza organizatorii, concurentii, mecanicii si toti spectatorii.


Au mai fost gesturi de fair-play - Vlad Manescu!!!
De asemenea Miez si SMK in semifinala in care am fost s-au lasat depasiti de mine de cateva ori desi eram la multe ture distanta dar mergeam un pic mai repede!!!

Felicitari!
Proud member of MRT Club
0

#147 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 11 April 2011 - 01:49 PM

Eu propun deschiderea unui topic, dupa fiecare concurs, topic ce trebuie inchis dupa o saptamana. Adica sa ramana deschis atat timp cat sunt si nervii inca "excitati"...
Dar nu orice topic, d-ala cu injuraturi de mame si de morti... si multa multa carne... chiar daca, am intrat in postul pastelui... (asa am inteles).
E doar o propunere, dar daca sunteti de acord as vrea sa-l deschid eu, ca sa incep cu pilotul Mutu. :))))))))
Si cu Bogdanutz, ca ma enerveaza. :)))))))))) aaaa si m-a suparat ca nu i-au mers radiosistemili ghini...

Sau inainte de festivitatea de premiere, sa il rugam pe Naf sa ne lase macar 5 minute cate 2 insi in duba lui, cu geamurile acoperite... cate 2 fiind cei care au divergente... :)

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 11 April 2011 - 01:51 PM

0

#148 Useril este offline   AutoRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 14-July 10

Postat 11 April 2011 - 01:52 PM

SEMIFINALA 1

SEMIFINALA 2

SEMIFINALA 3

Fisiere atasate


0

#149 Useril este offline   AutoRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 14-July 10

Postat 11 April 2011 - 02:00 PM

CLASAMENT PER CURSA:

MUTU GABRIEL - onorific
------------------------
1 MIRCEA SERBAN
2 UNGURELU RAZVAN
3 BOLOCAN GEORGE
4 NAFORNITA ROMULUS
5 MIRCEA APOSTOL
6 ALESSANDRO BASSITTO
7 PETRUS RADU STEFAN
8 BOGDAN EDITOIU
9 CONSTANTINESCU CATALIN
10 VLAD MANESCU
11 THEODOR PERIMENIS
12 DRAGOS IFTINCA
13 CLAUDIU PRISECARU
14 MIHAI VLADESCU
15 ANDREI FILIP
16 CRISTIAN IONESCU
17 NUTEANU DAN
18 RADU NEAGU

Felicitari tuturor!

Aceasta postare a fost editata de AutoRC: 11 April 2011 - 02:03 PM

0

#150 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 11 April 2011 - 03:12 PM

Vezi postareaDiesel, la 11 April 2011 - 01:49 PM, a spus:

Eu propun deschiderea unui topic, dupa fiecare concurs, topic ce trebuie inchis dupa o saptamana. Adica sa ramana deschis atat timp cat sunt si nervii inca "excitati"...
Dar nu orice topic, d-ala cu injuraturi de mame si de morti... si multa multa carne... chiar daca, am intrat in postul pastelui... (asa am inteles).



....da eu am scos link-ul (eu fiind buggy-man)....si era o inregistrare audio despre cum/de ce/in ce fel/cum sa iei ceva (in) la tranta.
Ce pot sa spun este ca nu se compara cu ce a scos Bolo in cele 30 de secunde pe gura, la concursul de la 23 August. Prietenii stiu la ce ma refer. Bolo esti unic asa ca pe viitor ori pui o inregiatrare proprie ori transmiti prin cod morse ce ai de spus :)

Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 11 April 2011 - 03:56 PM

XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro