Modelism - RHC Forum: Motoare electrice brushless - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Motoare electrice brushless Turns = Kv

#1 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 10 January 2011 - 01:27 PM

Informatia este luata de la Novak de pe site, intrucat eu nu stiam sa apreciez un motor decat in Turns... si stateam sa caut Kv cam cate turns inseamna...:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Turns___Kv.JPG

0

#2 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 10 January 2011 - 02:11 PM

Raportul Turns/Kv difera in functie de serie. La seria 550 rapoartele sunt diferente.

Fisiere atasate


E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#3 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 10 January 2011 - 02:32 PM

Stiu ca motorul Lrp 9.5T are 200W, iar la novak de 200W gasim cel de 13.5T
Habar nu am dece

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 10 January 2011 - 02:33 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#4 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 10 January 2011 - 03:35 PM

Cred ca difera si constructiv ca numar de poli. Asta ar influenta turatia. Si diametrul sarmei cred ca are legatura cu puterea. Cred ca diferite firme folosesc sarma cu grosime diferita si mai difera si numarul de poli cand se intampla sa fie... Nu cred ca se poate face un tabel de corespondenta de felul asta, intre marci diferite.
Nu stiu de controlere prea multe, dar s-ar putea ca la aceeasi tensiune de alimentare sa se obtina turatii diferite cu controlere diferite, indiferent ce scrie pe eticheta motorului. Zic si eu...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#5 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 10 January 2011 - 03:41 PM

Cred ca bitex are dreptate.Producatorii folosesc alte materiale si alte tehnici si din acest motiv avem diferentele acestea
Ar trebui sa punem aici toate tabelele pe care le gasim la diferite firme.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#6 Useril este offline   mugurg 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 09-January 07

Postat 10 January 2011 - 03:42 PM

Bitex are 100% dreptate. Nr de poli si diametrul sarmei difera de la producator la producator.
Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
0

#7 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 10 January 2011 - 03:44 PM

Polii si frcventa dau turatia. Nr. spirelor si diametrul sirmei dau puterea, Sigur motoarele astea lucreaza la sute de herzi. Asa si frineaza reducind frecventa pina la 3 Hz si folosind toata puterea motorului.
E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#8 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 10 January 2011 - 03:46 PM

Vezi postareabitex, la Jan 10 2011, 03:35 PM, a spus:

Cred ca difera si constructiv ca numar de poli. Asta ar influenta turatia. Si diametrul sarmei cred ca are legatura cu puterea. Cred ca diferite firme folosesc sarma cu grosime diferita si mai difera si numarul de poli cand se intampla sa fie... Nu cred ca se poate face un tabel de corespondenta de felul asta, intre marci diferite.
Nu stiu de controlere prea multe, dar s-ar putea ca la aceeasi tensiune de alimentare sa se obtina turatii diferite cu controlere diferite, indiferent ce scrie pe eticheta motorului. Zic si eu...


Aha !
Si atunci care ar fi logica stabilirii claselor de concurs (si) in functie de numarul de "turns" din moment ce, motoarele de la producatori diferiti au puteri diferite la acelasi numar de "turns"?
0

#9 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2011 - 03:58 PM

Vezi postarearad_gaby, la Jan 10 2011, 03:46 PM, a spus:

Aha !
Si atunci care ar fi logica stabilirii claselor de concurs (si) in functie de numarul de "turns" din moment ce, motoarele de la producatori diferiti au puteri diferite la acelasi numar de "turns"?


Nici o logica. Dar daca restrictia e pe numar de ture nimeni nu te opreste sa-ti alegi convenabil motorul de la ce producator vrei, il iei pe cel mai puternic :rolleyes:. Practic oricare din concurenti o poate face deci sunt aceleasi conditii pentru toata lumea, nu cred ca e cineva dezavantajat.

Dar exista si competitii la care se alearga cu motor impus de organizator, tocmai pentru a reduce si mai mult diferentele. Care oricum chiar si in acest caz continua sa existe :rolleyes:.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#10 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 10 January 2011 - 05:40 PM

Mai era un subiect cam pe tema asta, dar pentru motoarele cu perii. La fel am intrebat si eu cum e cu numarul de spire, adica de ce se prefera utilizarea unei astfel de clasificari pentru motoare (chiar pe la concursuri) si nu consumul in amperi... Mi-a raspuns cineva foarte clar, ca am fost tare multumit de raspuns, doar ca am uitat. Imi cer scuze. Sper sa revina cu explicatia ca e OK. La brushless-uri pare mai complicat, nu stiu daca e suficient numarul de spire. Probabil ca daca un electronist ar umbla la un controler l-ar putea modifica sa scoata mai mult, si asta legat de acea frecventa de comanda. La motoarele astea mie inca imi este neclar de ce se da turatia pe volt cand ea e obtinuta dintr-o frecventa pana la urma, frecventa banuiam eu fixa pentru un anumit semnal de intrare, intr-un acelasi controler. Adica pentru mine un motor brushless alimentat la 2S sau 3S ar trebui sa aiba aceeasi turatie pentru acelasi controler si aceeasi pozitie a mansei. Alt consum si alta putere, dar turatie egala, daca ea e data de o frecventa de comanda care n-ar trebui sa varieze cu tensiunea de alimentare a motorului. Sau poate variaza? Cand o sa am putin timp o sa verific singur, sa ma lamuresc.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 10 January 2011 - 05:42 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro