Blogul lui Seba -Nen77 - aci aberez eu-
#1
Postat 08 January 2011 - 10:13 PM
o sa il scriu in posturi relativ scurte , rar daca ma obosesc sa citesc un post lung de obicei e redundant sau fara continut.
m-am apucat de modelism acum cam 4-5 ani .Cam 2 ani am zburat doar avioane, mi se pare cred cel mai interesant hobby din cate exista de cand ma stiu doream sa fac ceva ce zboara.
Am investit in hobby-ul asta cam mult timp si o gramada de bani...majoritatea aruncati (lucruri cmparate fara rost)
Am cumparat un batalion de avioane si 2 escadrile de elicoptere.. in principal la inceput le-am spart
de ce??? pentru ca asemeni a 90% din cei care se perinda pe aceasta parte de forum , sunt destept si indemanatic- si pe deasupra tot timpul am o replica desteapta pregatita.
referitor la treaba asta vreau sa ma descarc -adica sa spun ce am de zis.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#2
Postat 08 January 2011 - 10:17 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 08 January 2011 - 10:20 PM
nen77, la Jan 8 2011, 10:13 PM, a spus:
o sa il scriu in posturi relativ scurte , rar daca ma obosesc sa citesc un post lung de obicei e redundant sau fara continut.
m-am apucat de modelism acum cam 4-5 ani .Cam 2 ani am zburat doar avioane, mi se pare cred cel mai interesant hobby din cate exista de cand ma stiu doream sa fac ceva ce zboara.
Am investit in hobby-ul asta cam mult timp si o gramada de bani...majoritatea aruncati (lucruri cmparate fara rost)
Am cumparat un batalion de avioane si 2 escadrile de elicoptere.. in principal la inceput le-am spart
de ce??? pentru ca asemeni a 90% din cei care se perinda pe aceasta parte de forum , sunt destept si indemanatic- si pe deasupra tot timpul am o replica desteapta pregatita.
referitor la treaba asta vreau sa ma descarc -adica sa spun ce am de zis.
Planuri de viitor ? Ce heli ti-ai cumpara ?
Aceasta postare a fost editata de tantar: 08 January 2011 - 10:21 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 08 January 2011 - 10:28 PM
o simpla cautare pe youtube cu oricare din termeni implicati in acest hobby si ...dai direct de allan szabo.
ce nu este scris in prezentarea filmuletului este faptul ca baiatul cand zboara se afla direct la servici ala e job-ul lui sa faca spectacol si isi exerseaza skill-urile cateva ore pe zi.
de aici apar visele intri pe goagal dai cautare si incepi sa faci cumparaturi ,deja te vezi pilot.
De obicei primele probleme pe care ti le pui sunt si cele mai nerelevante .
EX:
-cat de sus zboara.
- cat tine bateria
- poate sa care greutati
-cum il pot face sa zboara mail mult
e de inteles ca cel ce pune asa o intrebare nu are cunostinte in domeniu asa ca merita sa le raspunzi pertinent:
cat de sus zboara......ELICOPTERUL ZBOARA SUS .. daca reuseti sa il controlezi de obicei pe la 50-60 metri nu ii mai distingi poztia,,,etc
asta e un raspuns pentru cineva care nu stie nimic despre acest hobby
chiar acum cateva zile un individ cu expresia "frustrari " in vocabular imi trimisese pe pm o intreaga aberatie despre un calcul stintific cum ar caluculiza el ca ii tine bateria 4 minute la un trex 250 cu turatia la 50%.
dupa calulelele lui ..in mare 250-ul avea la 50% o,4kw - un fel de t-rex 250 jet.
- acestia din urma sunt cei destepti si indemanatici din care temporar am facut si eu parte, ei de abia asteapta jucaria ca sa devina peste noapte piloti.
de asemenea daca le cauti in dulap celor au de gand sa isi ia heli si deja se cred piloti vei gasi : sky-uri, sageti de dart, palete de ping-pong, tabla de sah, un set de carti de poker.
diferenta intre modelism si ping pong e pretul "mingi" ...fiecare serva gresita costa cateva zeci de euro.
Aceasta postare a fost editata de nen77: 08 January 2011 - 10:32 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#5
Postat 08 January 2011 - 11:29 PM
"daca a-ti spart acest heli nu va bateti capul oricine poate sa il cumpere insa doar 4% din cei ce il cumpara vor ajunge dupa suficient antrenament sa il zboare"
revenind la antrenament ..dupa cred ca peste 3 luni in care am dat un zbor astazi am apucat sa ies si eu la zbor, desi timisoara nu e un oras chiar asa mic ponderea de modelisti pe cap de locuitor e destul de mica iar a celor cu chef de zbor chiar inexistenta-lucrurile se schimba putin de primavara pana toamna cand se pare ca reusim sa ne adunam .
M-a asteptam sa sparg vreun heli -am fost 2 la zbor- din motivul asta am pregatit un "heli de sacrificiu" un t-rex 450 v2 nu l-am spart dar nici nu am fost multumit.Ar zbura chiar oki daca nu la fiecare figura care o fac mai adauga un balanganit dupa .Cred ca sunt servourile de vina au ceva zboruri la activ si nu are cum sa fie din mecanica (am schimbat-o de pe altul). si asa "imprecis " cum zboara e bun de invatat chesti noi .
Spre deosebire de alti piloti imi plac elicopterele mai mici(nu mie frica de ele ) si mi se par mai comode de zburat - nu ai asa factor de stres.
@Tantar.
acum am vazut ce ai intrebat.Cand vreau sa imi iau un heli nou de obicei ma consult cu Nicu(iceman575) tot timpul simte trendul ex: piloteaza mikado de 3 ani , si fbl de cand a aparut - are simtul ala de a vedea trend-ul.
Deci probabil un 700 electric desi pe moment am cateva elicoptere alea caror limite nu o sa le ating prea curand.
Cel mai probabil o sa imi zbor foarte mult cele ce le am : 600 electric , protos si 450-pro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#6
Postat 03 February 2011 - 11:05 AM
e vorba de un 450 v2 care merita sa primeasca putin de upgrade.
Este heli-ul care dupa parerea mea a revolutionat acest hobby, cu greu gasesti pilot sa nu fi zburat vreodata asa ceva.
A fost clonat rasclonat brandat rebrandat , face-liftuit etc
poze cu ce am lucrat eu:
head -2
3
tail
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#7
Postat 03 February 2011 - 11:12 AM
ultimul v2 care il am prezenta putina uzura la swash si mixing arm.
Asa ca am reusit sa adaptez head-ul de kasama pe , frame-ul de 450
A fost nevoie de putina munca pentru a pastra axul original de 450 (hardned shaft-ax mai rezistent decat cel original) , adica a fost nevoie sa regandesc toate link-urile, pentru a obtine pas simetric si zero la mijlocul cursei servourilor.
Swash-ul de minititan l-am adaptat cu putin noroc . am facut rost de burghiu si tarozi de 1,8 mm , am marit gaurile din swash de la 1,2 mm la 1,8 mm si pe swash am montat "bile " de 450, pe restul rotorului au ramas insa cele originale thunder tiger.
imbunatatirile majore observate:
pe mecanica de v2 cu pas -12 + 12 si ciclic 7 in capeti de cursa mecanica intra in bind chiar daca foloseam swash ring-ul software al statie- asta la un swash mix de 57%
dupa ce am pus head-ul kasama la 41 am pas -13 +13 , si ciclic 7 spre 8.
Heli este incredibil de agil si foarte precis.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#9
Postat 03 February 2011 - 08:38 PM
Primus, la Feb 3 2011, 07:16 PM, a spus:
Fin-ul ala rosu "asortat" cu head-ul e de mare efect.
ms mult .
e si home made , taiat ,modelat , pilit -vopsit de mine.
cum se face cald il zbor si ii fac un filmulet , pentru un batran v2 zboara excelent.
Sub canopie are un regulator de 60 amperi un bec de 5v , motor scorpion si un pinion rhino.(pe drum si main gear cnc)
Rulmenti ksc (jaf la drumul mare 56 ron bucata), stepdown de la schultze, tren Gorilaz, cum ii ajung noile echii primeste si 3x futaba 3156 , in locul batranelor hs65 mg.
canopia de dumineca pe care o avea e destul de smechera si ea dar mai am mult de pilit la ea pana ajunge la o greutate decenta.
Partea mai frumoasa e ca am investit destul de putini bani in el majoritatea componentelor atarnau prin trusele de scule.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#10
Postat 09 February 2011 - 07:44 PM
http://www.youtube.c...h?v=RNGWoW4y0bY
have fun!!!
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#12
Postat 10 February 2011 - 08:39 PM
in afara de frame care in partea de jos e lipit in vreo 7 locuri, restul mecanici, e destul de oki(desi e mega-improvizata )
de vreo 2 ani am un fuselaj care dupa cateva ore de munca l-am restaurat (kit-uit vopsit etc)
cam asta a esit:
md-5
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#13
Postat 10 February 2011 - 08:41 PM
sunetul care il face bestial...
http://www.youtube.c...h?v=mLhDRzKx6ik
la finele zborului (erau ceva grade cu minus )am observat un fenomen bestial s-a depus gheata pe paddle-uri
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#14
Postat 10 February 2011 - 11:40 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/