Stampede 4x4 VXL brushless discutii despre Monster Truck, modificari, etc
#1
Postat 01 January 2011 - 05:14 PM
De asemenea, am coborat carcasa pe sasiul masinii. Nu am avut rabdare si mi-am facut singur piciorusele de sustinere ale carcasei.
:unsure:
#2
Postat 01 January 2011 - 10:35 PM
Florin1up, la Jan 1 2011, 05:14 PM, a spus:
De asemenea, am coborat carcasa pe sasiul masinii. Nu am avut rabdare si mi-am facut singur piciorusele de sustinere ale carcasei.
;)
Foarte practice aparatorile, si eu mi-am facut, dar daca te uitai mai atent pe forum gaseai un topic special cu realizarile fiecaruia gen "home made"."N-am avut...deci mi-am facut!"este titlul topicului. Nu vreau sa fiu rautacios, dar daca deschidem fiecare un topic cu realizarile noastre........ <_<
#3
Postat 02 January 2011 - 12:24 AM
Am patit o chestie foarte ciudata azi: se decalibreaza punctul de 0 al acceleratiei. De ex: trebuie sa tin apasat putin pe "tragaci" pentru ca masina sa stea pe loc. O fi din cauza frigului? chiar asa ?? sper sa nu-mi schimb parerea despre traxxas.
Pentru rezolvarea situatiei trebuie sa intru in meniurile telecomenzii sa reglez pct de 0 dintr-un trim si nu-mi place deloc ideea.
#5
Postat 02 January 2011 - 12:41 AM
Florin1up, la Jan 2 2011, 12:24 AM, a spus:
Am patit o chestie foarte ciudata azi: se decalibreaza punctul de 0 al acceleratiei. De ex: trebuie sa tin apasat putin pe "tragaci" pentru ca masina sa stea pe loc. O fi din cauza frigului? chiar asa ?? sper sa nu-mi schimb parerea despre traxxas.
Pentru rezolvarea situatiei trebuie sa intru in meniurile telecomenzii sa reglez pct de 0 dintr-un trim si nu-mi place deloc ideea.
Nu am problema asta cu slash-ul meu, trim-ul de acc nici macar nu modifica punctul de 0..... Poate ai apasat butonul de langa volan: cel care trece pe pe modul 50/50 la 70/30.
Bafta
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#6
Postat 02 January 2011 - 12:44 AM
d4nu17, la Jan 2 2011, 12:37 AM, a spus:
rotita de trim de pe telecomanda, by default regleaza expo al directiei. Cealalta rotita regleaza unghiul 0 al directiei deci nici unul din cele 2 nu are legatura cu acceleratia. Si totusi nu-mi explic de ce cand am iesit cu ea afara, dupa ceva timp a inceput a nu mai raspunda corect.
Si-a luat o lovitura cam zdavana dar nu cred ca din cauza ei sa se fi intamplat ceva.
pt Daniel, stiu de 50/70; nu am dat de el.
Aceasta postare a fost editata de Florin1up: 02 January 2011 - 12:45 AM
#7
Postat 02 January 2011 - 12:19 PM
Florin1up, la Jan 2 2011, 12:44 AM, a spus:
Si-a luat o lovitura cam zdavana dar nu cred ca din cauza ei sa se fi intamplat ceva.
pt Daniel, stiu de 50/70; nu am dat de el.
Dar ce model de radiocomanda ai?Eu din cate stiu toate radiocomenzile de la Traxxas tip pistol au aceleasi butoane pe ele-unul pt. pct. 0 al acceleratiei si unul pt. pct 0 al directiei.Ori e defecta radiocomanda ori e alt model fata de cel care il stiu eu.Stima.
#8
Postat 02 January 2011 - 01:07 PM
Florin1up, la Jan 2 2011, 12:44 AM, a spus:
Si-a luat o lovitura cam zdavana dar nu cred ca din cauza ei sa se fi intamplat ceva.
pt Daniel, stiu de 50/70; nu am dat de el.
Acum m-am uitat mai bine pe telecomanda si am vazut ca trim-ul de acc face de fapt 3 lucruri: "steering/throttle expo", "steering/braking dual rate", "throttle trim".
Sfatul meu: reseteaz-o (nu m-am uitat in carte, dar cred ca are optiune), te duce in setarile de fabrica si pune-o pe 50/50. Si la a mea daca selectez 70/30 pleaca singura, trebuie sa apas pe tragaci (frana) ca sa stea pe loc.
Daca esti din Buc ne putem intalni si schimbam statiile ca sa o testezi pe a ta, daca nu rezolvi ceva intre timp.
Stima si spor la treaba
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#9
Postat 02 January 2011 - 01:35 PM
- steering trim apropae de 0
- throttle trim 0
- neutral 70/30
- traxxas 27 mhz digital proportional two-channel radio system fcc id: doz-2225 numai ca masina este hpi.
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 02 January 2011 - 01:36 PM
#10
Postat 02 January 2011 - 05:57 PM
Pentru folosirea tragaciului 70/30 trebuie recalibrata, dar prefer 50/50. M-am jucat mult cu ea astazi, e prea tare, nu regret niciun banut.
O sa-i cumpar si 3s lipo. Am inteles ca e recomandat sa iau hardcase.
Aparatorile de zapada nu isi fac treaba destul de bine, o sa le refac :)
#14
Postat 08 January 2011 - 01:42 AM
Cand ies cu masina afara, la scurt timp se intampla o anomalie: punctul de 0 al acceleratiei se muta si pentru a ramane pe loc trebuie tinut "tragaciul'' apasat cativa mm (s-a intamplat si sa nu mai mearga inainte sau inapoi; urmand ca singura sa-si revina)
Seara asta s-a intamplat sa nu mai mearga inapoi, dar frana functiona; de parca trecuse pe profil de racing (unde am citit ca merge numai in fata...etc). Dupa ce am mai alergat-o si-a revenit. Cineva cu Velineon si Vxl 3 a mai patit ce patesc si eu?
ma gandesc ca este o problema cu controlerul de motor, directia functioneaza perfect.
modelul este 6708
Multumiri!
Aceasta postare a fost editata de Florin1up: 08 January 2011 - 01:44 AM
#15
Postat 08 January 2011 - 12:17 PM
Florin1up, la Jan 8 2011, 01:42 AM, a spus:
Cand ies cu masina afara, la scurt timp se intampla o anomalie: punctul de 0 al acceleratiei se muta si pentru a ramane pe loc trebuie tinut "tragaciul'' apasat cativa mm (s-a intamplat si sa nu mai mearga inainte sau inapoi; urmand ca singura sa-si revina)
Seara asta s-a intamplat sa nu mai mearga inapoi, dar frana functiona; de parca trecuse pe profil de racing (unde am citit ca merge numai in fata...etc). Dupa ce am mai alergat-o si-a revenit. Cineva cu Velineon si Vxl 3 a mai patit ce patesc si eu?
ma gandesc ca este o problema cu controlerul de motor, directia functioneaza perfect.
modelul este 6708
Multumiri!
Recalibreaza esc-ul! Daca nu merge, poate s-a stricat potentiometrul din telecomanda!
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 08 January 2011 - 12:17 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#17
Postat 14 January 2011 - 01:56 AM
In schimb voi pune lumini pe ea; am descoperit celelalte 3 canale libere ale telecomenzii.. :D
O sa-i montez xenoane (LED_uri albe) de 1w :rolleyes: ...ar fi interesanta cu senzor de lumina si follow me home... revin cu poze dupa ce e gata
#18
Postat 15 January 2011 - 01:12 PM
Urmeaza probabil senzorul de lumina :(
Pana atunci o sa caut o modalitate de a raci motorul ca se incalzeste pe la 60 grade, ceea ce mi se pare mult, nu?
#19
Postat 15 January 2011 - 02:21 PM
Florin1up, la Jan 15 2011, 01:12 PM, a spus:
Urmeaza probabil senzorul de lumina :(
Pana atunci o sa caut o modalitate de a raci motorul ca se incalzeste pe la 60 grade, ceea ce mi se pare mult, nu?
60 *C este o temperatura normala pentru motor. Fa te rog o poza si cu luminile stinse.
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#21
Postat 15 January 2011 - 05:03 PM
Florin1up, la Jan 15 2011, 04:37 PM, a spus:
Am vrut si eu sa fac racire pe apa, dar am renuntat la idee. La consumul acela un led are 0.25W.
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 15 January 2011 - 05:07 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#22
Postat 15 January 2011 - 09:15 PM
Pai nu avea rost sa le tin in putere maxima. Trebuia racire mai buna si consumau inutil acumulatorul.
O sa incerc sa fac o racire problema principala v-a fi pompa de apa
#23
Postat 25 January 2011 - 11:36 PM
Am desfacut azi ESC-ul si am gasit apa in el.. destul cat sa-l faca sa nu functioneze corect.. bine ca nu s-a corodat de tot sau sa se arda vreun FET.
De jucat m-am jucat numai prin zapada, niciodata sub apa... deci.. trebuia sa-l desfac si pe asta de cand a fost nou sa-l izolez cum stiu eu <_<
Aceasta postare a fost editata de Florin1up: 25 January 2011 - 11:37 PM
#27
Postat 26 January 2011 - 02:57 PM
Florin1up de ce nu le dai un mail direct lor sa le arati scaparea pe care au avut-o? Le spui ca ti-l izolezi singur, dar ii credeai mai seriosi, sigur iti vor trimite altul cu scuzele aferente. :( (poate vei plati doar transport) +ca au reprezentat autorizat in ro e posibil sa platesti doar curierul rapid de la noi.
#30
Postat 27 January 2011 - 12:34 AM
lamav4, la Jan 26 2011, 02:34 PM, a spus:
Pe ESC (vxl 3s) scrie clar: waterproof
hayabusa, la Jan 26 2011, 02:57 PM, a spus:
Florin1up de ce nu le dai un mail direct lor sa le arati scaparea pe care au avut-o? Le spui ca ti-l izolezi singur, dar ii credeai mai seriosi, sigur iti vor trimite altul cu scuzele aferente. ;) (poate vei plati doar transport) +ca au reprezentat autorizat in ro e posibil sa platesti doar curierul rapid de la noi.
Asta am si facut, le-am dat mail si cu pozele atasate. M-am plans la ei ca ma asteptam mai mult la banii astia.. si nu am zis nimic altceva; am intrebat ce-i de facut :D
intre timp l-am reparat si izolat mult mai bine. Am optimizat si racirea fet-urilor..era cam prost facuta.
A fost mai greu cu scosul din rasina.. era turnata rasina peste tot; cu toate astea au mai ramas bule de aer si nu stiu cum s-a strecurat o picatura de apa si a ajuns la fet-uri.
Oricum asteptam bateriile li-po.
Senzorul de lumina o sa fie o schema simpla cu fotodioda si 2 tranzistoare. O sa fac schema, testez si dupa o sa o postez. Mai ramane de vazut, intre timp am descoperit si celelalte 3 canale ale telecomenzii. Pot sa-i mai pun si lumini sa dea flash-uri si claxon :)) dar o fac pom de craciun..si nu vreau