Job'ul de vis
#1
Postat 22 January 2011 - 04:40 PM
http://www.youtube.com/watch?v=5d6nQCgGTHw...feature=related
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3
Postat 22 January 2011 - 04:56 PM
REAL DESIGN, la Jan 22 2011, 04:48 PM, a spus:
Sincer eu acum ma gandesc la o afacere ..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5
Postat 22 January 2011 - 06:03 PM
tantar, la Jan 22 2011, 04:56 PM, a spus:
Da, e foarte tare, ar merge incercat si pe la noi, mai ales la agricultura, pe camp, ca prin parcuri sa dai antitantari sau de-astea nu prea merge (chestia cu cazutul elicopterului pe oameni, etc). Doar ca.... sa nu uitam ca traim in Romania... parca si vad tzaranul sef de tarla ce mecla o sa faca cand ii propui sa vii cu heli sa-i arunci chimicale de sus pe pamant...
P.S. Tot acolo mai e un filmuletz cu acel heli, dar il si aterizeaza si decoleaza din camion....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#10
Postat 23 January 2011 - 09:15 PM
LE: Cu pericolul de pierdut investitia, trebuie sa rectific, sistemul pus pe el e foarte performant, deci e cam acelasi pericol ca si buldozerul sa cada in groapa facuta de el, daca se surpa pamantul.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 23 January 2011 - 09:23 PM
#11
Postat 24 January 2011 - 05:44 PM
furios, la Jan 22 2011, 08:06 PM, a spus:
Cred ca se poate face si cu mai putin.
Un apropiat mi-a spus mai demult ca a vazut cum cineva stropea via cu un avion mic RC si am ramas surprins.
Dupa parerea mea mult mai ieftin decat cu elicopterul este cu avionul, singurul dezavantaj e ca trebuie sa ai ceva loc de decolare/aterizare.
#12
Postat 24 January 2011 - 05:55 PM
Zen, la Jan 24 2011, 05:44 PM, a spus:
Un apropiat mi-a spus mai demult ca a vazut cum cineva stropea via cu un avion mic RC si am ramas surprins.
Dupa parerea mea mult mai ieftin decat cu elicopterul este cu avionul, singurul dezavantaj e ca trebuie sa ai ceva loc de decolare/aterizare.
Se poate si mai ieftin cu vermorelul sau si mai ieftin cu spray-ul sau si mai ieftin cu un atomizor eventual actionat si mai ieftin cu gura dar nu asta era ideea....
#13
Postat 24 January 2011 - 06:06 PM
rad_gaby, la Jan 24 2011, 05:55 PM, a spus:
Atunci ideea era ?... sa o faci cu elicopterul doar ca e fun chiar daca e mult mai scump? In afaceri nu cred ca se pune problema de fun.
Depinde ce suprafete ai de stropit si cu ce substanta, in anumite cazuri ma indoiesc ca cu vermorelul iesi mai ieftin. :unsure:
Aceasta postare a fost editata de Zen: 24 January 2011 - 06:07 PM
#14
Postat 24 January 2011 - 06:49 PM
protheus, la Jan 23 2011, 09:15 PM, a spus:
LE: Cu pericolul de pierdut investitia, trebuie sa rectific, sistemul pus pe el e foarte performant, deci e cam acelasi pericol ca si buldozerul sa cada in groapa facuta de el, daca se surpa pamantul.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
#17
Postat 24 January 2011 - 07:49 PM
#19
Postat 24 January 2011 - 07:57 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#20
Postat 24 January 2011 - 08:11 PM
din wikipedia:
Hungarian Kamov operators claim that coaxial rotors of the Ka-26 creates an airflow which allows pesticides to settle underneath, rather than on top of, the leaves, this means a much more effective distribution of pesticides, as most pests and parasites do not leave on the top side of foliage. Additionally, the coaxial vortex system is symmetrical, allowing the distribution of the pesticide to be more uniform.
momete, la Jan 24 2011, 07:19 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#21
Postat 24 January 2011 - 09:35 PM
Sau poate te gandesti ca poti sa cari cate 200ml o data si sa le picuri elegant pe tarla in 5000 de curse?
Multumesc anticipat pentru lamuriri.
#22
Postat 24 January 2011 - 09:42 PM
Bafta
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#23
Postat 24 January 2011 - 09:47 PM
2 - ar fi interesante pentru pasionatii de scale ceva date ( electronica, motorizare , stabilizare gyro etc )
3 - ABERANT pretul !
4 - la fel de aberanta ideea dezvoltarii unui busines cu aplicare in agricultutura din tara noastra !
Poate ......... in zootehnie sa urci oile, magarul, catelul si de ce nu si pe domnul cioban in varful muntelui la pasunat cand drumurile nu sunt accesibile pe vreme rea ! :lol:
#24
Postat 24 January 2011 - 10:04 PM
P.S. Unii au afaceri mai subrede si masini de 50000 europtericsi, asa ca...
Aceasta postare a fost editata de rad_gaby: 24 January 2011 - 10:14 PM
#25
Postat 24 January 2011 - 10:11 PM
rad_gaby, la Jan 24 2011, 09:35 PM, a spus:
Credeam ca se stie ca pretul elicopterului respectiv este mai mare decat a unui avion ultrausor de doua locuri, asadar nici nu se mai pune problema ca un avion RC ar depasi acel cost !
Intr-adevar, alt avantaj al elicopterului este ca faciliteaza patrunderea solutiei printre plante.
Aceasta postare a fost editata de Zen: 24 January 2011 - 10:13 PM
#26
Postat 24 January 2011 - 10:26 PM
#27
Postat 24 January 2011 - 10:28 PM
tantar, la Jan 24 2011, 09:42 PM, a spus:
Bafta
T..
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#29
Postat 25 January 2011 - 07:31 AM
rad_gaby, la Jan 24 2011, 10:39 PM, a spus:
- Sigur este benzinar
- Are sisteme de stabilizare super sofisticate
- Dupa parerea mea inclusiv aterizarea pe furgoneta se face prin sistem automatizat
- Incadrarea pe aria parcelei si mentinerea zborului pe deasupra "benzilor de lucru" se face in mod automat prin GPS sau prin alte minuni. (GPS se foloseste si la stropirea cu avioane 1:1)
- Ca job nu ramane decat programarea coordonatelor de lucru (selectarea parcelelor pe harta electronica), alimentarea, pornirea, supravegherea sistemelor automatizate si curatirea dupa ziua de lucru. Poate si un pic de pilotare intre parcele, asistata de sistemele de stabilizare. Revizia tehnica si eventualele reparatii se fac la fabricant (parerea mea).
Aceasta postare a fost editata de VasiM: 25 January 2011 - 07:38 AM
#30
Postat 25 January 2011 - 03:25 PM
momete, la Jan 24 2011, 07:19 PM, a spus:
Despre el vorbeam, mersi. Sunt destul de bune pentru meseria lor, dar cam le lipseste puterea si fiabilitatea in privinta echiparii (motoare radiale, mergeau nonstop cu acceleratia aproape "la podea"). In anii '94, '96 si '02 s-a prabusit cate unul, nu prea cred ca mai sunt multe*.
Am o impresie ca au fost pe "piata" si cateva Ka-126 (sau 128) cu motor ascuns in fuselaj, nu "spanzurate" ca la Ka-26.
In legatura cu Yamaha R-Max, cand faci contract cu ei, nu prea poti face doar pentru o bucata, minim 2 (unul rezerva) si mentenanta la ei, regulat. Motorul e un boxer parca in 2 cilindri, 500cc (sper ca nu ma inseala memoria). Suna mult a motor de motocicleta produs de ei, cred ca o versiune usurata desigur.
*Am gasit si cateva detalii cand si cum au picat: Accidente elicoptere Romania
Aceasta postare a fost editata de protheus: 25 January 2011 - 03:31 PM