Team Associated SC10 Short Course pareri,impresii
#1
Postat 30 December 2010 - 12:40 AM
Dupa turele pe care le-am dat cu ea am observat ca este o masina destul de rezistenta,cu exceptia basculelor fata care daca le lovesti "unde trebe" crapa.Eu personal am reusit de 2 ori acest lucru asa ca urmatoarea investitie va fi in niste bascule rpm.Echiparea standard cu care vine masina este destul de buna(motor de 17ture) dar servo-ul este destul de puturos,cu masina stand pe loc cu greu ia curba.Barile sunt destul de flexibile si apara foarte bine masina
Am observat ca se gasesc de cumparat niste intarituri pentru partea fata a sasiului si ma bate gandu sa-mi cumpar una,sau sa-mi fac asa preventiv.Voi ce ziceti?Am sanse sa rup sasiul?se merita "investitia"?
O poza:
#3
Postat 30 December 2010 - 11:36 AM
off-road, la Dec 30 2010, 12:40 AM, a spus:
O poza:
Daca cumperi bumper RPM primesti pe langa bumper si un chassis brace, l-ai vazut pe masina mea, e foarte bun! Am sa pun si eu in curand poze cu masina mea. Deocamdata e desfacuta.
#4
Postat 07 January 2011 - 03:51 PM
#5
Postat 07 January 2011 - 04:29 PM
Asta e vrajeala maxima.
Motor + ESC + Tx/Rx + mai ales pilot, asta e combinatia castigatoare.(ordinea este aleatorie, desi cred ca incepe cu pilotul)
Daca te uiti pe timpi la ultimul concurs Fxracing un HPI v-a batut pe amandoi participantii cu SC10. Sa "strig" cat ma tin plamanii ca HPI este mai bun decat Associated ?
Bucurati-va de alegerea facuta si bafta in competitii !
#6
Postat 07 January 2011 - 05:53 PM
fasconal, la Jan 7 2011, 04:29 PM, a spus:
Asta e vrajeala maxima.
Motor + ESC + Tx/Rx + mai ales pilot, asta e combinatia castigatoare.(ordinea este aleatorie, desi cred ca incepe cu pilotul)
Daca te uiti pe timpi la ultimul concurs Fxracing un HPI v-a batut pe amandoi participantii cu SC10. Sa "strig" cat ma tin plamanii ca HPI este mai bun decat Associated ?
Bucurati-va de alegerea facuta si bafta in competitii !
Ne luam revansa la urmatorul concurs!!!promit!! dar oricum locul 1 mi se pare ca l-a luat un T4 care e 80 % Sc10!!!(diferenta este la suportii de caroserie,bumpere,caroserie si roti,deci practic partile care au legatura cu tinuta de drum sunt aceleasi)
Aceasta postare a fost editata de dragos243: 07 January 2011 - 05:54 PM
#7
Postat 07 January 2011 - 05:57 PM
dragos243, la Jan 7 2011, 05:53 PM, a spus:
Daca bagam in aceeasi oala ST-ul cu SC-ul atunci chiar nu facem nici "o branza".
Imi pare rau ca m-am bagat in acest topic.
Scuze de deranj !
#8
Postat 07 January 2011 - 06:02 PM
fasconal, la Jan 7 2011, 04:29 PM, a spus:
Asta e vrajeala maxima.
Motor + ESC + Tx/Rx + mai ales pilot, asta e combinatia castigatoare.(ordinea este aleatorie, desi cred ca incepe cu pilotul)
Daca te uiti pe timpi la ultimul concurs Fxracing un HPI v-a batut pe amandoi participantii cu SC10. Sa "strig" cat ma tin plamanii ca HPI este mai bun decat Associated ?
Bucurati-va de alegerea facuta si bafta in competitii !
Eu prin ce am scris in topic incercam sa sugerez ca e o alegere destul de buna si eu sunt multumit de masina,nu am zis ca e mai bun associated decat blitz si pe langa asta sunt perfect constient ca pilotul face diferenta si recunosc ca conduc destul de prost si mai am multe de invatat :)
#9
Postat 07 January 2011 - 06:06 PM
fasconal, la Jan 7 2011, 05:57 PM, a spus:
Imi pare rau ca m-am bagat in acest topic.
Scuze de deranj !
aici, ai dreptate fasconal, nici nu mi s a parut ok, faptul ca au amestecat in ultimul concurs de la fx, sc cu cu stadium truckurile...
#10
Postat 07 January 2011 - 06:19 PM
RXT, la Jan 7 2011, 06:06 PM, a spus:
Iti dai seama cum a fost cand concuram si cu buggy modified si "ma suparam" ca nu urcam mai sus de locul 5...
@off-road, imi pare rau ca am denaturat sensul topicului deschis despre SC10, acum e prea tarziu. Dar nici Dragos nu se lasa.
Ce legatura are postarea mea cu topicul ? Poate una de ponderare, usor acida dar cu siguranta lipsita de rautate.
Ce rost are postarea lui Dragos? Asta nu mai pot eu sa raspund...
#11
Postat 07 January 2011 - 06:35 PM
fasconal:am inteles ce vroiai sa subliniezi tu si anume faptul ca diferenta semnificativa nu o face roller-ul ci dotarea si pilotul si sunt perfect deacord.Mi se pare logic ca roller-ele sa fie apropiate din moment ce interesul firmelor producatoare e sa aduca performanta maxima
#13
Postat 07 January 2011 - 11:57 PM
La scara 1/10 intr-adevar se poate considera Stadium Truck-ul ca fiind un Truggy evoluat dintr-un Buggy 2WD, Truggy-ul neavand niste dimensiuni si o definitie bine stabilita la scara asta. Dar pur si simplu cred ca la un moment dat s-a consacrat denumirea de Stadium Truck pentru ele, deci pana la urma e o conventie de nume :(. Se pare ca totusi in state exista si Stadium Truck-uri 1/1, desi nu sunt asa de populare ca Short Course-urile 1/1.
Exista si Truggy-uri 1/10 4WD derivate din Buggy-uri 1/10 4WD, dar nu se bucura deloc de popularitate.
De exemplu la scara 1/18 Associated produce RC18T2/B2, un kit pe care il poti monta atat ca Buggy, cat si ca Truggy, sasiul ramanand acelasi :blink:.
#14
Postat 08 January 2011 - 11:05 AM
ovidiugm, la Jan 7 2011, 11:57 PM, a spus:
La scara 1/10 intr-adevar se poate considera Stadium Truck-ul ca fiind un Truggy evoluat dintr-un Buggy 2WD, Truggy-ul neavand niste dimensiuni si o definitie bine stabilita la scara asta. Dar pur si simplu cred ca la un moment dat s-a consacrat denumirea de Stadium Truck pentru ele, deci pana la urma e o conventie de nume :D. Se pare ca totusi in state exista si Stadium Truck-uri 1/1, desi nu sunt asa de populare ca Short Course-urile 1/1.
Exista si Truggy-uri 1/10 4WD derivate din Buggy-uri 1/10 4WD, dar nu se bucura deloc de popularitate.
De exemplu la scara 1/18 Associated produce RC18T2/B2, un kit pe care il poti monta atat ca Buggy, cat si ca Truggy, sasiul ramanand acelasi :).
Ms, de lamuriri ovidiu!
#15
Postat 09 January 2011 - 03:24 PM
ovidiugm, la Jan 7 2011, 11:57 PM, a spus:
La scara 1/10 intr-adevar se poate considera Stadium Truck-ul ca fiind un Truggy evoluat dintr-un Buggy 2WD, Truggy-ul neavand niste dimensiuni si o definitie bine stabilita la scara asta. Dar pur si simplu cred ca la un moment dat s-a consacrat denumirea de Stadium Truck pentru ele, deci pana la urma e o conventie de nume :). Se pare ca totusi in state exista si Stadium Truck-uri 1/1, desi nu sunt asa de populare ca Short Course-urile 1/1.
Exista si Truggy-uri 1/10 4WD derivate din Buggy-uri 1/10 4WD, dar nu se bucura deloc de popularitate.
De exemplu la scara 1/18 Associated produce RC18T2/B2, un kit pe care il poti monta atat ca Buggy, cat si ca Truggy, sasiul ramanand acelasi :).
Cred ca se prefera denumirea de truggy la stadium truck , 4WD, - modificarile tehnice derivand din acest lucru.
#23
Postat 06 February 2011 - 01:53 PM
#26
Postat 09 February 2011 - 04:30 PM
dragos243, la Feb 9 2011, 03:41 PM, a spus:
Este o intrebare capcana??
"Search Google before asking stupid questions!"
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#28
Postat 09 February 2011 - 05:17 PM
dragos243, la Feb 9 2011, 05:17 PM, a spus:
Cu faptul ca Nu exista M4! Din acest motiv te-am rugat sa cauti si tu pe Google!
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 09 February 2011 - 05:18 PM
Custom CNC parts GNS Racing