OS 91FX ...doar doua intrebari
#1
Postat 20 December 2010 - 08:27 AM
2. As vrea sa folosesc pentru el un batiu cu o treapta mai mica decat cel recomandat acestui motor, din motive de greutate, adica unul recomandat motoarelor pana la 12 cmc. E o prostie, sunt sanse reale sa se rupa batiul la o folosire normala?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#2
Postat 20 December 2010 - 11:45 AM
misumat, la Dec 20 2010, 08:27 AM, a spus:
2. As vrea sa folosesc pentru el un batiu cu o treapta mai mica decat cel recomandat acestui motor, din motive de greutate, adica unul recomandat motoarelor pana la 12 cmc. E o prostie, sunt sanse reale sa se rupa batiul la o folosire normala?
Nu se rupe batiul, oricum FX-91 are aceleasi dimensiuni exterioare cu FX-61, deci batiul ales e bun. Ca reglaj, eu zic sa mergi pe 2,5ture la initial, oricum va fi bogat. In caz ca nu porneste, sau moare dupa pornire, il mai deschizi. Da-i un PM lui typer, el are un 91fx.
PS: M-am uitat si eu pe manual. Cu batiul am dreptate, chiar ei recomanda acelasi cod de batiu pt. 61 si 91. Cu reglajul initial, ei zic asa: 1,5-2 ture pt. fx61, 2-2,5 ture pt fx91 si 3-4 ture pt fx61 dotat cu tuned pipe, adica rezonator. Deci, daca pui toba originala ii dai 2-2,5ture, daca-i pui rezo, da-i 4-5 ture.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 20 December 2010 - 11:54 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#3
Postat 20 December 2010 - 09:01 PM
Daca am demarorul, deschid HSN putin (1 tura) si ii dau. Nu o ia, il mai deschid inca 1/4 ture, apoi ii dau iar. Tot asa, il invart cu demarorul deschizand HSN-ul progresiv.
Daca nu am demaror, prefer sa deschid HSN in timp ce suflu prin furtunul de alimentare pana cand aud ca fasaie mai tare. Apoi bag tubul de alimentare la rezervor si trag gazul in carburator. Dau la pala, strang 1/4, dau la pala apoi strang 1/4, samd pana o ia. Deci fara demaror plec invers, de la limita de inecat spre sec pana o ia.
Asta pt prima pornire. Apoi reglaj mai inecat, ralanty mai ridicat, reprize scurte in full sa scoata spanul..... bla bla bla....
PS.Nu am vazut la nici un motor 5 ture; nici la aero, nici la auto, nici la NonRC-urile alea diesel!!!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 20 December 2010 - 09:03 PM
#4
Postat 20 December 2010 - 09:36 PM
incepe cu 2 1/2 ture si dupa ce-l pornesti stringe aprox 1/4 ,in rest ca la carte .
Bafta si CAVOK
#5
Postat 21 December 2010 - 11:20 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#6
Postat 25 December 2010 - 04:37 AM
TEL. 0726.191.725
#7
Postat 25 December 2010 - 12:32 PM
Fisiere atasate
-
HSN.jpg (182.25K)
Number of downloads: 20
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#8
Postat 25 December 2010 - 12:54 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.