F2A-2 "Buffalo" Ultimul proiect si ce am mai construit in ultimul timp
#61
Postat 25 January 2011 - 06:49 AM
Moldurile mi-au luat doua zile de munca, dar a meritat. Acum este cu adevarat usor. Canopia este aproape gata, vor fi mai multe
detalii, iar cabina o sa aibe pilot si instrumente. Servourile de coada sint montate si functioneaza corect, partile fixe sint si ele
montate si maine cind sint uscate le finisez mai bine si montez partile mobile.
Tot maine daca mai este timp voi trece la trenul de aterizare. Asta inseamna ca zilele ce urmeaza il voi acoperi complect si
il voi zbura.
Deja prevad ca voi avea varianta F2A-2-III, de fapt cea finala.
#62
Postat 27 January 2011 - 05:04 AM
Am spus ca nu ma ating de retractoare, ca avionul va avea trem de aterizare fix, dar nu m-am putut abtine, asa ca dupa citeva ore de munca si evident citeva incercari
am reusit sa obtin un tren retractabil. Desigur avionul nu l-am proiectat cu retractoare asa ca servourile ar trebuit sa stea pe suporti improvizati... asa ca functioneaza
doar 98%.
Oricum, modelul o sa il reproiectez pentru a fi cu tren escamotabil, ceea ce o sa ma dea inapoi citeva zile. Oricum continui constructia acestui model, trenul o sa
reziste la decolare dar in functie de conditiile zborului, cred ca o sa aiba o aterizare pe burta cu trenul escamotat.
#63
Postat 27 January 2011 - 05:50 AM
Aceasta postare a fost editata de casper20: 27 January 2011 - 05:53 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#64
Postat 27 January 2011 - 06:58 AM
Am folosit doua retractoare servoles, (care se gasesc si la Hobby King) dar pozitionarea este de 2 grade pe axa XZ si 7 grade pe axa YZ
Asa cum am mai spus, trenul acesta nu rezista la o aterizare mai dura si de aceea o sa trebuiasca sa il fac din aluminiu pe o freza.
#65
Postat 29 January 2011 - 07:25 AM
Am reusit sa pun si restul de vinilin. Mi-ar place sa-l vad in trei variante, una cea de acum, un camuflaj si unul gri. Am facut o poza cu mine pentru a se vedea si marimea lui.
Enjoy!
#66
Postat 29 January 2011 - 07:33 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#67
Postat 29 January 2011 - 07:28 PM
Acu' întreb, cam din postura ăluia de măsoară marea cu degetul: Folosind aceeaş tehnică, ar fi posibil realizarea corpului avionului, respectiv aripilor ? Ceva de genul unei carapace, avînd în interior o structură de rezistenţă din balsa (sau depron ) la modul,nervuri ,lonjeroane,...
Presupunem, din capul locului, că problemele de ordin tehnic, ce ţin de termoformare sînt rezolvate. Din punct de vedere al rezistenţei mecanice, greutăţii modelului, uşurinţei de finisare (vopsire) ar fi un plus ?
Legat de afirmţia mea, "probleme de ordin tehnic rezolvate", nu mă judecaţi prea aspru , gîndiţi la modul: " Iartă-l Doamne, că nu ştie ce spune ".
#68
Postat 30 January 2011 - 01:58 AM
pccdtk si eu sint nerabdator sa termin cu el ca sa pot trece la urmatorul.
Rasputin, imi cer scuze dar nu am inteles intrebarea ta, fi putin mai detaliat.
#70
Postat 31 January 2011 - 09:50 AM
Considerăm că am realizat scheletul unui aeromodel, executat în varianta clasică, cu lonjeroane, nervuri,..Ajungem la pasul următor, cînd trebuie să acoperim acest schelet. Acoperirea o putem face cu: balsa, solar-film, depron, mătase, hîrtie sau fibră de sticlă.
Curiozitatea mea este : Se poate folosi, pentru acoperire, plasticul din care dvs. aţi realizat elementele cozii lui F2A-2 "Buffalo" ?
Ar asigura acest material, suficientă rezistenţă mecanică şi rigiditate, ar prezenta avantaje de genul unei greutăţi mai mici a modelului, a uşurinţei de finisare ?
#71
Postat 01 February 2011 - 07:28 PM
Rasputin, acum am inteles, tipul de constructie mentionat de tine se foloseste, nu este prea popular deoarece
in cazul unui crash pierderea este totala, ca si la materialele compozite. Deosebirea este ca avioanele din
FG sint mult mai rezistente in cazul unui crash.
Totdeauna plasticul se foloseste in tandem cu lemn sau foam. Este foarte usor de detaliat si duplicat, dar
costa mult pentru a fi reparat.
#72
Postat 05 February 2011 - 04:18 AM
Dar lasind gluma laoparte, in ultima vreme nu am mai construit nimic, doar am lucrat la "skin"-uri,
iar acum ca le-am terminat si le incarc la printer, am putin timp si fac toate update-urile,
asa ca atasez doua mici sectiuni din camuflaj.
Una aici si a doua in urmatorul post
Sper sa va placa.
#76
Postat 05 February 2011 - 07:28 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#77
Postat 07 February 2011 - 12:52 AM
pina cind soseste trebuie sa invatz SketchUp... Este un mic pas inapoi, dar merita deoarece toate avioanele cu elice, ex WWII, vor
avea fuselajul 3D dintr-o bucata de depron de 8mm plus LitePly pentru suportul motorului, bateriei si a aripi.
Adio sectiuni, slefuit, si praf. Singura inconvenienta este ca trebiue sa se dea jos aripa pentru a avea acces la baterie. Dar oricum se da jos
pentru transport, asa ca...
Deocamdata lucrez la el asa ca o sa incep un nou post in curind...
#78
Postat 07 February 2011 - 09:34 AM
Watt_the?, la Feb 5 2011, 04:18 AM, a spus:
Nu ma mir, ai cu ce atrage "clientela" privitoare pe aici. De la inceput tot astept sa vad ce e nou, ce mai invat si cum mai arata.
#79
Postat 07 February 2011 - 06:13 PM
si incerc sa invatz cit mai multe, dar problea mea este ca nu prea mai gasesc lucruri
interesante. A nu se intelege ca le stiu pe toate, ci ca am trecut la nivelul la care
tot ce este nou de invatzat costa bani, nu mai gasesti free si multe din aceste lectii sint
lucruri vechi sau banale "ambalate" cu o prezentare noua. Carti care au titlurile foarte ademenitoare
si duoa ce le cumperi gasesti in ele aceasi teorie de pe vremea lui Vlaicu, si nimic practic.
Asa ca am inceput sa filmez toate experimentele cu diferite materiale, moduri de constructii si alte chestii de genul asta.
Toate rezultatele o sa le fac publice dar o sa ia putin timp deoarece am nenumarate proiecte ce merg
in parallel si sint doar 24h intr-o zi :unsure:
#80
Postat 13 February 2011 - 11:28 PM
jerfit... La aterizare, a cedat trenul de aterizare, cum ma asteptam, si... asta este tot. Pina nu fac rost de o freza, trenul de aterizare o sa fie
fix. Daca ar fi fost mobil ar fi trebuit sa modific structura de rezistentza, dar asa totul este perfect.
Am atasat citeva imagini cu stadiul constructiei. Am pozat doar 5, ele sint in total 10, nepunind la socoteala cele doua MKI si MKII pe care
le-am pierdut, dar nu le-am mai adus pe toate in casa.
Aceasta postare a fost editata de Watt_the?: 13 February 2011 - 11:28 PM
#81
Postat 14 February 2011 - 01:15 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#82
Postat 14 February 2011 - 06:37 AM
dupa care voi deschide si un magazin online atunci cind gasesc metoda adegvata de ambalat si transport.
Mai am doar de cumparat o freza CNC pentru a putea lucra in metal si citeva alte scule mici.
Acum lucrez la un site personal dedicat RC-ului. O sa mai dureze deoarece nu prea am timp dar totul
inainteaza destul de bine.
#83
Postat 17 February 2011 - 04:42 PM
la mine in atelier (garaj). Nu prea mai am loc de intors acum, dar nu stiu ce o sa se intimple cind o sa apara si CNC-ul.
Enjoy !!!
#84
Postat 17 February 2011 - 06:10 PM
Arata foarte bine, stau acolo ca si puisorii iesiti din oua!
Ca de obicei indemnarea ta este impresionanta, un model de urmat. Sunt curios cum vor fi skin-urile acelea. Se vede ca ai investit multa munca in ele.
Cat despre loc, inca mai ai :yahoo: pana nu ajunge la tine in dormitor. Eu ca sa ies din camera, trebuie sa inchid patul si sa mut vreo doua minute treburile hehehe.
Se zice ca nevasta iti spune cu adevarat cand NU mai ai loc :)
Mult spor si sanatate pe de-asupra
Numai bine,
Mihai
#85
Postat 17 February 2011 - 07:23 PM
Ai dreptate cu locul, norocul meu este ca am reusit sa nu depasesc spatiul acordat... dar nu stiu cum o sa ma descutc pe viitor.
Acum o sa am alta problema, cea legata de transport. Ideea mea a fost sa le dau pe plan local, dar raspunsul este neasteptat si nu prea stiu cum o sa fac deoarece
avionul a fost conceput sa il dau asamblat. O sa vad cum ma descurc, iar pe viitor o sa iau in considerare si transportul deoarece nu voi face decit ARF si PNP.
Cu skin-urile se intrevede o mica problema, fiind singurul lucru pe care nu-l pot face, trebuie sa astept si asta imi da peste cap toate socotelile.
Pina la urma o sa trebuiasca sa cumpar si thermal plotter dar pe parcurs, urmatorul pe lista fiind o freza CNC.
#88
Postat 23 February 2011 - 08:35 AM
cum ar fi compartimentul bateriei care momentan are si clear tape pe margine dar
la varianta finala totul o sa fie perfect. Vinilinul este de calitate superioara, o sa fie si taiat la plotter,
Momentan coada nu este montata si nici eleroanele nu sint taiate.
M-am hotarit sa folosesc StyroSpray, desi este destul de scump, viitoarele modele vor avea
anvergura peste 2m deci este necesar.
Enjoy!!!
Aceasta postare a fost editata de Watt_the?: 23 February 2011 - 08:39 AM