F2A-2 "Buffalo" Ultimul proiect si ce am mai construit in ultimul timp
#93
Postat 23 February 2011 - 10:11 PM
Nu stiu cata munca de chinez batran implica, dar, arata foarte bine skin-urile tale!
Se pupa bine la toate imbinarile? Cum e materialul? il poti intinde cu caldura sau ceva de genul, pentru forme mai aiurea? La capele aripilor ma gandesc daca poate sa acopere bine.
Design-ul imi place foarte mult. Daca reusesti sa termini, pune te rog o poza si cu partea de jos.
Mai ai putin si termini tot nu?
Mult spor in continuare,
Mihai
#94
Postat 23 February 2011 - 11:09 PM
Am reusit sa reduc neconcordantzele si acum totul se imbina perfect 99%.
Skin-ul se modeleaza si la caldura, dar este avionul este din foam si la trailing edge este problematic cu caldura... De aceea o sa pun pe ele
StiroSpray si o sa fie alta situatie. Adaug acum si partea de jos a avionului cu toate ca este o mica eroare... camuflajul, jumatate din el
este negru si pe aripa si la coada nu mi-au iesit detaliile iar cercurile de inmatriculare au nuantze diferite.
Poate fi o neconcordare intre calculatorul meu si cel de la compania tiparitoare dar asta este... totul costa timp si nervi tocati pina se
rezolva.
Asa cum am mai spus, aveam de gind sa postez poze cu partea inferioara dupa ce terminam trenul de aterizare, dar postez acum
o poza ca sa nu mai astepti pina miine.
Mersi de urare si tie la fel.
#99
Postat 25 February 2011 - 09:41 AM
Felicitari, un thread soooper interesant.
#100
Postat 25 February 2011 - 04:47 PM
Practic nu pot sa aleg un anumit lucru ce m-a facut sa privesc altfel automodelismul.
Cred ca cel mai tare m-a influentzat faptul ca de fiecare data cind am foat la magazin
erau oameni cu masini pe pista si faceau cu ele tot felul de "exibiti"
Asta m-a determinat cel mai mult dar si faptul ca pretzurile (in magazin) au scazut la anumitee modelele
mai vechi. Nu stiu daca o sa fie de durata... am inceput si cu elicopterele la fel, am achizitionat
trei T-Rex de la Align, un 150, un 250 si un 500. Primele doua au fuselaj MD500 galben cu rosu
iar cel mare fuselaj AirWolf verde cu alb... Acum colecteaza praf.
Mi-a cam trecut "virusul" elicopterelor deoarece imi plac doar cele scale si nu prea ai ce face cu ele.
ele. Am zburat in casa 150 si 250 dar nu este fun deloc...
Intre noi fie vorba, sint pilotzi intre pilotzi... iar eu unul nu sint unul dintre acei piloti care sa poata
cobori un 700 cu rotorul in jos de la 10m si sa il opreasca la firul ierbii, adica exact la citiva
centimetri far nici un fel de exagerare.
Cu toate astea se mai intimpla sa plece de la terenul de zbor cu ele in bucati... si asta costa in
jurul miilor de dolari...
#101
Postat 28 February 2011 - 12:57 AM
Acum astept alt motor si am modificat racirea motorului in asa fel incit aerul are trecere directa.
Am ajuns cu greutatea avionului gata de zbor la 1,8 Kg si tractiunea motorului la 2,2Kg, deci se poate
face 3D cu el fara probleme.
Pentru a fi inpartial, o testare si un zbor va fi facut de un angajat al magazinului Mike's Hobby Shop, cel mai
mare magazin din Dallas. inainte de a avea avioanele la vinzare.
#104
Postat 01 March 2011 - 10:34 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#105
Postat 01 March 2011 - 10:52 AM
Watt_the?, la 01 March 2011 - 04:10 AM, a spus:
Foarte puternic ! Super.
Am cumparat un motor HiMax si in manual am gasit o .. sa spunem recomandare in alegerea motorelor functie de cum vrem sa zboare modelul .
Mai pe scurt :
1 - pentru modele zbor scale - trainer - 100 Watt / kg
2 - pentru modele zbor acro - patern - 200 Watt / kg
3 - pentru modele zbor 3D - 300 Watt / kg
Deci la ce greutate ati estimat cred ca un 600 - 650 Watt este suficient - nu de alta dar sa nu suprasolicite pack-ul - doar o parere nu sunt sigur.
Eu am pus acel motor HiMax ca pusher pe un F22 Raptor din depron ( modelul avea 650 grame iar motorul 100 Watt ) si am constatat ca nu poate urca pe verticala mai mult de 5-6 m.
L-am inlocuit cu un motor de T-Rex 450 de 300 Watt si desi modelul sa mai ingreunat cam cu 100 grame ( am pack mai mare si motorul putin mai greu ) acum torul este O.K. - arata si el a "supersonic"
#106
Postat 01 March 2011 - 05:30 PM
pccdtk, o sa fie si video de data asta.
RD ai dreptate, daca avionul ar fi doar pentru mine asa as fi gindit si eu, dar a ajuns la 2200g gata de zbor (poate fi zburat pe vint fara nici o problema),
deci 600W este overkill, si vreau sa duc airframe-ul la limita in materie de G ca sa vad daca ii pot plia aripile in zbor.
Consider ca trebuie sa aflu toate datele si problemele avionului pe care vreau sa il vind in kit. Nu mi se pare correct ca cei care il vor cumpara sa aibe
de suferit financiar din cauza unor probleme de structura.
Am avut doua crash-uri cu doua avioane din modelul acesta si de fiecare data am reusit sa repar totul in cimp doar cu CA si tape.
Singurele componente ce au "trebuit" schimbate a fost motor cowl-ul pentru ca nu am vrut sa imi bat capul sa il
repar daca tot aveam piese de schimb si suportul motor care imi da automat unghiul in care este pozitionat motorul.
De bateri nu imi este frica sa se "prajeaca" deoarece sint doua in serie ca sa imi mareasca mAh la 4400 iar voltajul ramine la 11,1V.
Rata de descarcare este de 45C constant si pick 90C pentru 10sec.
Motorul duce 6s si i-am facut racirea excelenta. Aseara, dupa test motorul si bateriile ereau, practic, reci...
Acum imi este de controlor, care desi este de 60A si duce pina la 6s s-a cam incalzit.
Cred ca o voi merge cu throttle doar pina la 3/4 sau ii schimb elice de la 14x7 la 12x6 si termin cu toate problemele.
Multa bafta.
#109
Postat 02 March 2011 - 10:10 PM
A fost defect din fabricatie sau prea mare putere pentru care nu a fost proiectat sa reziste axul, nu stiu.
Acum trebuie sa comand un alt fel de ax, care se prinde cu suruburi pe carcasa, doar ca eu nu am ax pentru 3 suruburi, ci doar pentru 4.
Trebuie sa amin zborul pina imi soseste piesa.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/mad.gif
#110
Postat 03 March 2011 - 04:16 AM
Multa, multa bafta.
#111
Postat 03 March 2011 - 05:04 AM
Nu-i nici un fel de suparare, de acea postez pe forum, sa discutam.
Elicea a fost echilibrata, am verificat-o. Doar conul sa nu fi fost dezechilibrat, dar in cazul asta ar fi trebuit sa fie
si ceva joc in rulmentii motorului. Ma gindesc, dar nu sint sigur, ca a cedat pentru ca l-am supus la peste 1000W
in repetate rinduri in testele statice si poate a fost un defect in metal si a cedat.
Nu am avut niciodata un ghinion asa de mare cu un model, dar nu ma las pina nu-i fac video in zbor,
#112
Postat 03 March 2011 - 06:10 PM
Imi pare rau sa vad ca te lovesti de atatea ghinioane.
Poate e consolare poate nu, dar sa stii ca si eu umblu pe acelasi carari. Rescriu "legile lui Murphy".
Cred ca cel mai important este sa nu te lasi afectat de aceste mici inconveniente, si sa fii tare si sa iti vezi in continuare de drum. Daca ar fi usor, probabil ca toata lumea ar face asta...
Ca si alinare, am citit undeva ceva in genul asta:
"cineva este expert pentru ca gresit tot ce se putea gresi. Un maestru a facut toate gresile de doua ori"
Deci, stay strong! si la mai mare :) Nu mai ai mult. Vei avea o satisfactie foarte mare cand iti vei vedea "puiutul" in zbor ;)
Succes in continuare,
Mihai
#113
Postat 03 March 2011 - 07:29 PM
Avand gaura in el ca sa intre axul de motor , ramane mai putin rezistent la torsiune.
Unele le am rupt direct la strangere , altele s-au rupt sub forta motorului cu elicea montata.
In momentul in care nu le am mai strans foarte tare totul a fost O.K.
In rest nu cred ca aveti nevoie de incurajari la experienta ce se arata si in acest forum ,caci doar nu s-a surpat cerul - sa rupt un prapadit de adaptor metalic.
Bafta !
P.S.
Unul foarte meticulos ar folosi cheie dinamometrica la strans - acum eu nu stiu forta de strangere pentru un astfel de dispozitiv.
#114
Postat 03 March 2011 - 08:04 PM
O sa-i dau de cap pina la urma, Acum astept sa imi vina piesa comandata.
Sper ca in curind sa pot termina cu modelul asta si sa trec la urmatorul,,,
Cheia dinamomentrica este o idee buna dar nu stiu ce date ar trebui folosite si
daca elicea fiind din material "moale" nu iti anuleaza in timp fortza cu care
ai strins piulitza initzial.