Modelism - RHC Forum: FXRacingMS Electric Open Cup 2011 & Winter Series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

FXRacingMS Electric Open Cup 2011 & Winter Series Clubul sportiv FxRacing Mures

#1 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 20 October 2010 - 02:59 PM

Anul 2010 este pe cale sa ia sfarsit si un nou inceput se contureaza la orizont.Doresc sa multumesc pe aceasta cale tuturor participantilor care ne-au onorat cu prezenta in 2010 si echipei RHC care ne-a facilitat comunicarea pe acest forum. Am creat acest nou topic pentru a putea discuta despre noile clase pe care vi le doriti la curse in Romania si propuneri pentru regulamentul competitiei din ani urmatori. Au trecut cativa anisori de la prima cursa FX si am evoluat atat ca structura cat si ca mod de gandire si organizare a competitiilor speram pe placul sportivilor participanti. Scopul principal al grupari FxRacingMs este de a dezvolta si promova modelismul in Romania prin intermediul mijloacelor disponibile. FxRacing Electric Open este deja la al 3-lea an de desfasurare si ne dorim a fi o traditie astfel:

2009- FxRacing Electric open 4 etape o singura clasa de concurs
2010- FxRacingMs Off-Road Cup- 5 etape
- clasa electric scara 1:10 Stock automodele 2WD tractiune spate cu motor limitat si unic omologat de organizator
- clasa electric scara 1:10 Pro Modified automodele 2WD -4WD fara limita de motorizare sau restriciti la acumulator
- premiile in materiale de concurs
-cronometrare cu sistem I-laps

Propunerii competiti 2011:

2011-FxRacingMS Off-Road Cup - 5 etape

-clasa electric scara 1:10 Stock automodele cu tractiune spate 2WD cu motor omologat de organizator (cuprins in inscriere) si acumulatori Ni-MH
-clasa electric scara 1:10 Pro Modified Buggy automodele cu tractiune spate sau integrala 2WD sau 4WD fara restricti la motor sau acumulator (Li-po hardcase obligatoriu)
-clasa electric scara 1:10 Pro Truck & Short Course automodele cu tractiune spate sau integrala 2WD sau 4WD fara restricti la motor sau acumulator (Li-po hardcase obligatoriu)
-premiile in materiale de concurs
-cronometrare cu sistem I-laps

2011-FxRacingMS Indoor Winter Series 3 etape

-clasa electric scara 1:10 Stock automodele cu tractiune spate 2WD cu motor omologat de organizator si acumulatori Ni-MH
-clasa electric scara 1:10 Pro Modified Buggy automodele cu tractiune spate sau integrala 2WD sau 4WD fara restricti la motor sau acumulator (Li-po hardcase obligatoriu)
-clasa electric scara 1:10 Touring Open Modified regulament EFRA (exceptie caroseriile care nu au restricti)
-clasa electric scara 1:10 Touring Stock motoare de 13.5 brushless sau 17T brushed roti controlate de organizator ( in inscriere este cuprins un set de roti)


Astept alte sugesti si propuneri aici de la doritori care vor sa participe la aceasta competitie

Cu stima Fridrik Lucian menbru fondator FxRacingMS

Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 20 October 2010 - 03:03 PM

Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#2 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 20 October 2010 - 03:15 PM

1. 2wd orice categorie de sasiu?

2. la truck pot fi si 4wd ?

3. anduranta ?

4. ai hotarat ce motor se va folosi la anuul la stock?
0

#3 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 20 October 2010 - 03:34 PM

te rog sa postezi si niste date orientative
0

#4 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 20 October 2010 - 04:02 PM

Vezi postareaFlorinSS, la Oct 20 2010, 04:15 PM, a spus:

1. 2wd orice categorie de sasiu?

2. la truck pot fi si 4wd ?

3. anduranta ?

4. ai hotarat ce motor se va folosi la anuul la stock?



Sper ca punctul 2 este o greseala (din mesajul lui @FlorinSS)
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#5 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 20 October 2010 - 04:44 PM

La stock orice fel de sasiu in limita 1:10. Motorul este acelasi de 20T de la Step-up care va fi folosit si la anduranta. La Short Course vom modifica pe doar 2wd din moment ce lumea nu vrea si 4.

Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 20 October 2010 - 04:45 PM

Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#6 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 20 October 2010 - 05:07 PM

Vezi postareaFxpower, la Oct 20 2010, 05:44 PM, a spus:

La stock orice fel de sasiu in limita 1:10. Motorul este acelasi de 20T de la Step-up care va fi folosit si la anduranta. La Short Course vom modifica pe doar 2wd din moment ce lumea nu vrea si 4.



Te rog sa iei pe rand clasele si sa detaliezi fiecare amanunt .

adica REGULAMENT CONCURS CAMPIONAT FX RACING

VEZI REGULAMENT CAMPIONAT NATIONAL

EU MA GANDEASCA SA IAU UN TRUCK , ASA CA TREBUIE SA STIU FFFFFFF BINE UNDE MA DAU CU EL (2WD SAU 4 WD)
0

#7 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2010 - 05:22 PM

Stiu ca am mai discutat o parte din cele de mai jos, dar revin :)

1. De ce nu se merge la Stock Off-road pe aceeasi idee de motorizare ca la Touring? Adica sa se permita atat brushed cat si brushless de un anumit numar de ture (numarul de ture diferit intre brushless/brushed, evident)? (vezi mai jos, ambele motoare sa fie eventual omologate si furnizate de organizator)

2. De ce neaparat restrictia la NiMH?

Toata lumea a vrut sa scape de NiMH si de brushed tocmai ca sa aiba cat mai putine batai de cap si cat mai putina mentenanta de facut, si acum ne intoarcem la ele? Pana si federatia permite LiPo si brushless pe toate clasele. De ce sa fortam oamenii sa investeasca in tehnologii depasite, mai ales cand unii au deja LiPo, ESC etc? Deci s-ar alinia foarte usor la regulament doar cu un motor brushless care pana la urma ar putea fi tot un model omologat si eventual furnizat de organizator :).

E important sa existe un regulament bine pus la punct care sa nu se schimbe pentru ca practic oamenii isi iau modelele in functie de asta. Nu poti sa zici "clasa de SC 2WD" si pe urma sa se transforme in "clasa de SC 2WD si 4WD" :D.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 20 October 2010 - 05:23 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#8 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 20 October 2010 - 05:54 PM

Motor brushless stock inseamna peste 100 de Ron si problema este ca nu toata lumea vrea sa investeasca sau intelege avantajele brushless. Nu toata lumea isi permite un regulator sau sistem brushless. 80% din modelele vandute RTR la un pret accesibil sunt cu motor brushed si acumulator Ni-MH. Am avut multe polemici in legatura cu Li-po la stock si anume ca cel care are e mai bun si la fel toata lumea nu isi permite Li-po. Clasa Stock va fi in continuare entry level desi concurenta e mai acerba. Am sa incerc sa fac o oferta tuturor pentru acumulatori Li-po de calitate la un pret rezonabil dar nu pot obliga lumea sa cumpere daca nu doreste. Pentru cei care vor mai mult exista doua clase alternative unde pot pune ce doresc. Clasa de SC si Truck va fi din start clasa de 2WD. Pot alerga modele 4WD dar cu tractiunea fata dezactivata punct :) . In momentul in care tehnologia brushless va domina peste cea clasica la modele RTR vom incerca sa impunem un motor de 13.5 si la off-road pana atunci vom ramane cu cel de 20T. Regulamentul competitiei este in lucru de asta discutam deschis aici ca sa ne orientam in ce directie o va lua. Truck si Short Course inseamna modele 1:10 de la fabricant de ex: Asso RC10T4, Losi XXXT, Asso SC10, Hpi Blitz etc.
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#9 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 21 October 2010 - 12:24 PM

Pareri:
Clasa stock cum bine zice Lucian trebuie (e bine sa fie) o clasa de entry level. Daca stam sa ne gandim, ne dorim cu totii cat mail multi pasionati/participanti de modelism/automodelism/curse.
Limitarile impuse nu sunt tocmai limitari daca e sa ma intrebati pe mine pentru ca un NiMh prost incarcat si descarcat nu se compara cu unul de care se "are grija" dar cu multi bani bagati in "scule" performante.
Da, motorul este slabut dar poate fi rodat in mai multe feluri si stiti bine la ce ma refer. Sa nu uitam si ESC-ul care nu are limite.
Ramane totusi o clasa unde sansele sa zicem ca sunt egale. Eu votez pentru propunerea lui Lucian.
Cat despre celelalte clase, daca tot se vorbeste despre propuneri eu zic sa se incerce, macar acum in faza de proiect, o diversificare cat mai mare.
Merg mai departe si propun urmatoarele clase:
Buggy
ST
SC
impartite mai departe pe grupe de 2WD si 4WD.
Functie de numarul de doritori aceste clase pot exista cu adevarat sau pot fi comasate.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#10 Useril este offline   d.andrei 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/Cluj
  • Interests:rc short course

Postat 21 October 2010 - 02:08 PM

La Indoor Winter Series se poate adauga clasa pentru Short Course si truck ? Sa stiu daca sa mi vand buggy-ul sau nu

Aceasta postare a fost editata de d.andrei: 21 October 2010 - 02:10 PM

Team Associated SC10 4x4
0

#11 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 21 October 2010 - 02:47 PM

Si daca eu folosesc lipo maxamps care nu sunt hard case,nu am voie sa particip sau ce?
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#12 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 21 October 2010 - 02:53 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Oct 21 2010, 03:47 PM, a spus:

Si daca eu folosesc lipo maxamps care nu sunt hard case,nu am voie sa particip sau ce?



Tu vin-o numai si-ti imprumut eu hardpack-uri.

Aceasta postare a fost editata de fasconal: 21 October 2010 - 02:54 PM

Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#13 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 21 October 2010 - 02:55 PM

Vezi postareafasconal, la Oct 21 2010, 03:53 PM, a spus:

Tu vin-o numai si-ti imprumut eu hardpack-uri.

Sincer chiar o sa vin !!
Odata ce termin slash-ul o sa incep cursele :D!
Sper ca se accepta un slash cu hex 17 si roti de buggy si altele la pro...

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 21 October 2010 - 02:56 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#14 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2010 - 05:03 PM

Sunt de acord, si io care voiam sa pun truck-ul la vanzare, e a doua oara cand ma sucesc in privinta lui, bine ca nu ai anuntat clasa de truck dupa ce il vindeam.

Sa ne vedem sanatosi.
0

#15 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 22 October 2010 - 10:50 AM

Avand in vedere numarul redus de masini din pacate nu putem avea inca clasa separat nici 4WD nici SC sau Truck asa ca pentru moment raman propunerile :

2011-FxRacingMS Off-Road Cup - 5 etape

-clasa electric scara 1:10 Stock automodele cu tractiune spate 2WD cu motor omologat de organizator (cuprins in inscriere la prima cursa) si acumulatori Ni-MH
-clasa electric scara 1:10 Pro Modified Buggy automodele cu tractiune spate sau integrala 2WD sau 4WD fara restricti la motor sau acumulator (Li-po hardcase obligatoriu)
-clasa electric scara 1:10 Pro Truck & Short Course automodele cu tractiune spate sau integrala 2WD fara restricti la motor sau acumulator (Li-po hardcase obligatoriu)
-premiile in materiale de concurs
-cronometrare cu sistem I-laps

Ni-mh la stock pentru ca este foarte ieftin poti lua un pack de 1800 la 50 de Ron si este suficient, cine isi permite mai mult poate lua acumulatori selectionati dar la un pret decent deja in plus probabil clasa cu premiile cele mai mari. La buggy nu putem separa 2wd de 4wd deoarece sunt din nou putine modele si a-ti fi surprinsi sa aflati ca cu un model 2wd bine setat poti face fata in top. La fel la SC si Truck nu putem crea un clasament separat pentru moment plus ca modele 4wd isi permite putina lume in concluzie ramane stabilit 2WD ca standard. Acum urmeaza propuneri:

-ridicarea timpului de cursa la clasele pro de la 5 la 6 min
-in cazul in care sunt mai putini de 9 sportivi la o clasa o singura grupa de calificari si maxim 8 sportivi in finala A (adica nr 9 nu mai trage)
-daca in finale intr-o grupa sunt mai putini de 3 sportivi aceasta nu se va mai alerga si se va ramane la ordinea din calificari
-in caz de egalitate in finale se vor apliga regulile EFRA ( cel mai bun al doilea rezultat al sportivului)
-scurtarea manselor de calificare la 4 min in loc de 5

mai departe astepta pareri si alte ropuneri
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#16 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 22 October 2010 - 10:55 AM

A si uitasem sa va spun. Momentan magazinul Fxmodells care a furnizat si in 2010 suportul de premiere este unicul sponsor al competitiei asigurat pentru 2011, asteptam si alti sponsori cu propuneri pentru o eventuala colaborare :D

Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 22 October 2010 - 10:56 AM

Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#17 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 22 October 2010 - 03:02 PM

Vezi postareaFxpower, la Oct 22 2010, 11:55 AM, a spus:

A si uitasem sa va spun. Momentan magazinul Fxmodells care a furnizat si in 2010 suportul de premiere este unicul sponsor al competitiei asigurat pentru 2011, asteptam si alti sponsori cu propuneri pentru o eventuala colaborare :lol:



Nu astept laude dar nu numai fondul de premiere e important...
Sponsori sub orice forma pot ei participa sunt cred, bine veniti.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#18 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 22 October 2010 - 03:36 PM

Exact :lol: . Punct ochit punct lovit!!
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#19 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2010 - 03:50 PM

Lucian, uniformizarea cu motor periat si NiMH e o utopie, stii si tu si stim cu totii. Cum a zis si Lucian (fasconal), investitiile in echipamente profi pot si vor face diferenta. Intr-un fel o sa mearga un RTR stoc cu un NiMH de 50 de lei incarcat la nimereala, si altfel va merge un model scump (si usor) cu motorul rodat ca lumea, NiMH matched incarcat cu scule de competitie. Nu rezolvi mare lucru cu restrictia la NiMH, poate doar sa multumesti pe unii si pe altii :lol:.

Mi se pare foarte buna o aliniere a regulamentului competitiei la regulamentele internationale :(.

Inca ceva: inainte de fiecare etapa, ar fi de dorit publicarea unui program orar al competitiei si respectarea acestuia (eventual tot cu o precizare foarte clara in regulament ca se poate cere o data de catre un participant o decalare de 5 minute pentru probleme tehnice, sau cum gasesti tu de cuviinta sa formulezi). Pentru cei care nu sunt "de-ai casei" si pleaca la drum dupa concurs asta e un lucru important :). Practic sa nu se mai stea dupa intarziati ca sa se lungeasca totul la nesfarsit.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#20 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 22 October 2010 - 05:50 PM

Ovidiu ai perfecta dreptate (cum sa n-ai daca m-ai aprobat pe mine... :) ) dar trebuie pastrate aparentele.
Pentru cine ma cunoaste se stie ca nu apar o cauza pentru ca as fi direct interesat. Ma refer la faptul ca "apar" pozitia tizului meu de la fxracing.
Daca motorul este "ingradit" la unic furnizor si acumulatorul la NiMh strict din motive economice aparent si repet aparent, se ofera niste conditii de participare egale.
Unii piloti sunt extraordinari si se vor bate cu cei care compenseaza prin dotare extraordinara si per total va exista un echilibru.
Sa dezvolt ideea mea si probabil si a lui fxpower fara sa ma consult cu el in prealabil:
- plecam de la ideea ca ne dorim cu totii (vanzatori de echipament, organizatori e competitii si nu in ultimul rand participanti) cat mai multi automodelisti prezenti la competitie.
- cei mai multi incep cu un automodel entry level (e si cazul meu)
- isi doresc sa participe la curse
- nu vor fi descurajati de cei cu bugete "mai largi"
Acum va dau exemplul cu Magor (sper ca nu i-am stalcit numele) care a venit intr-un campionat cu o masina de super, super entry level cu toate piesele stock si i-a batut frate fara drept de apel pe alti participanti dotati cu cele mai performante masini si componente. Era intr-adevar o competitie de drift si poate dotarile nu erau atat de importante. Oricum un pilot bun (Magor) s-a batut cu servo-uri ultrarapide, masini bestiale setate bestial (masina lui Liviu Crihan, multiplu campion national), statii de competitie etc.
Ideea este ca un buget modest si cu talent se poate bate cu ceilalti.
Va mai dau un exemplu de data asta "de partea astalalta a baricadei": sotia mea care a dovedit ca nu este un mare talent la pilotaj, are o masina dotata astfel incat spera/sper sa nu se faca de ras. Statie performanta, servo de directie ultrarapid si Tekin rs. Limitarea motorului face ca aceste dotari sa nu conteze in fata unui "pusti" talentat.
Sper ca m-am facut inteles.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#21 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 22 October 2010 - 09:50 PM

Toate cele spuse mai sus sunt absolut corecte. In ceea ce priveste programul orar acesta va trebui respectat strict din moment ce vom avea inca o clasa in plus. Cu mentinuea ca trebuie sa exista o pauza de 45 min intre manse pentru incarcarea acumulatorilor. Sfatul meu luati-va acumulatori si faceti revizia la masini inainte de fiecare concurs. Cine nu face fata la mai multe clase va trebui sa se limiteze la mai putine. Pregatiti-va astfel timp alocat calificarilor 3 ore, timp alocat finalelor 4 ore, plus o marja de o ora si o ora pauza de masa dupa calificari. As propune ca ora de inceput pentru curse ora 8 dar " nici iarba nu se usca" asa ca probabil va fi ora 10 ca sa ajunga tot poporul si finish la ora 19.00 pentru toate cursele.
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#22 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 22 October 2010 - 10:15 PM

Vezi postareaFxpower, la Oct 22 2010, 10:50 PM, a spus:

Toate cele spuse mai sus sunt absolut corecte. In ceea ce priveste programul orar acesta va trebui respectat strict din moment ce vom avea inca o clasa in plus. Cu mentinuea ca trebuie sa exista o pauza de 45 min intre manse pentru incarcarea acumulatorilor. Sfatul meu luati-va acumulatori si faceti revizia la masini inainte de fiecare concurs. Cine nu face fata la mai multe clase va trebui sa se limiteze la mai putine. Pregatiti-va astfel timp alocat calificarilor 3 ore, timp alocat finalelor 4 ore, plus o marja de o ora si o ora pauza de masa dupa calificari. As propune ca ora de inceput pentru curse ora 8 dar " nici iarba nu se usca" asa ca probabil va fi ora 10 ca sa ajunga tot poporul si finish la ora 19.00 pentru toate cursele.

avand in vedere ca anul asta am inceput in medie pe la 13-14 si am terminat pe la 18-19 cu 2 clase probabil este bine asa cu 3
0

#23 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 24 October 2010 - 11:31 AM

Clasa 1/10 truck la winter va rog!cine e de acord?

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 24 October 2010 - 11:41 AM

0

#24 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 24 October 2010 - 11:41 AM

daca se face pe un traseu calumea da!asa oval...mai bine stai acasa! :rolleyes:
Drive them like you hate them!!!

0

#25 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 24 October 2010 - 11:44 AM

Vezi postareaoff-road, la Oct 24 2010, 12:41 PM, a spus:

daca se face pe un traseu calumea da!asa oval...mai bine stai acasa! :rolleyes:

Am modificat video-ul cu ceva mai frumos,e bine asa Domnule Ionel ? si cu ce ai veni la cursa ma rog frumos? :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif cu duba cu cutie de viteze ce curse poate :lol: Ia-ti si tu SC10!

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 24 October 2010 - 11:45 AM

0

#26 Useril este offline   RXT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 10-August 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:auto si aero

Postat 24 October 2010 - 12:51 PM

Vezi postareadadooo-stayl, la Oct 24 2010, 12:31 PM, a spus:

Clasa 1/10 truck la winter va rog!cine e de acord?

eu ma bag daca se face
0749115177
0

#27 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 24 October 2010 - 07:36 PM

Ceva mai frumos <_<
SC 10 RULEZ!
0

#28 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 24 October 2010 - 09:16 PM

Lucian @fxpower, roaga te rog un moderator sa faca curat aici.
Discutam despre clase, conditii de participare, sponsori sau postam filmulete cretine de pe youtube?
Daca continua asa eu ma retrag.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#29 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 24 October 2010 - 10:32 PM

Vezi postareafasconal, la Oct 24 2010, 10:16 PM, a spus:

Lucian @fxpower, roaga te rog un moderator sa faca curat aici.
Discutam despre clase, conditii de participare, sponsori sau postam filmulete cretine de pe youtube?
Daca continua asa eu ma retrag.

Eu am dat exemple de piste si cum vor arata niste truck-uri pe mocheta,hai sa nu mai fim chiar asa de...maturi (pana la urma toti avem ceva copilaresc in noi, deaia ne "jucam" inca cu masinute).Eu am propus ceva si am dat exemplu lumii prin 2 filmulete despre cum va arata pentru a-si exprima parerea, asta e un motiv sa te retragi? nu cred, esti mai bun de atata :lol:
0

#30 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 25 October 2010 - 07:58 AM

Topice pentru postat filmulete sunt nenumarate pe FORUM.
Daca iti par insuficiente poti sa mai deschizi tu unul/unele dupa bunul tau plac.
Pe acest topic cred ca se dorea altceva.
M-am gandit mai bine, chiar ma retrag de pe acest topic. Ramai tu Dragos si stabileste conditiile de participare, eventual poate ca o sa si sponsorizezi cursa de pe mocheta din filmele tale...
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro