Modelism - RHC Forum: Kerosen in loc de nitrometan - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Kerosen in loc de nitrometan opinii

#1 Useril este offline   R3dD3vil 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 1076
  • Inregistrat: 01-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane, elicoptere si orice zboara

Postat 22 December 2012 - 12:35 AM

Am pus mana pe ceva kerosen zilele astea si ma intrebam daca il amestec cu ulei de ricin si il bag in rezervor la termic cum ar merge? stie cineva ceva, a mai incercat? sau sa il folosesc in amestecul de metanol in loc de nitrometan?
MultiRotor: MultiWii Quad

---------------------------------

Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------



Tx: Turnigy 9X





----------------------------------------------
Imagine postata
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2012 - 04:05 AM

Nu-i nevoie de nici o opinie, totul este reglat de mult:
- la motoarele cu autoaprindere, deci cele fara bujie incandescenta, se folosesc petrol lampant (kerosen), ulei mineral si eter etilic, in parti egale.
- la cele cu aprindere prin bujie incandescenta se folosesc alcool metilic, ulei si nitro.
Multa, multa bafta.


0

#3 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 22 December 2012 - 06:52 AM

 dan_mitea, la 22 December 2012 - 04:05 AM, a spus:

Nu-i nevoie de nici o opinie, totul este reglat de mult:
- la motoarele cu autoaprindere, deci cele fara bujie incandescenta, se folosesc petrol lampant (kerosen), ulei mineral si eter etilic, in parti egale.



Am si eu un motor rusesc MK-17 de pe vremuri si parca mergea cu ceva petrol lampant.As vrea sa il pornesc dar ce fel de ulei mineral trebuie si de unde,idem pentru eter etilic..
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2012 - 06:59 AM

Ulei obisnuit de motor, M30, ce-o fi. Eter etilic de la spitale. Se foloseste pentru anestezie locala. Este cel care se folosea in filmele vechi, pus pe batista, pentru a o adormi pe frumoasa eroina.
Multa, multa bafta.
0

#5 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 22 December 2012 - 11:10 AM

 R3dD3vil, la 22 December 2012 - 12:35 AM, a spus:

Am pus mana pe ceva kerosen zilele astea si ma intrebam daca il amestec cu ulei de ricin si il bag in rezervor la termic cum ar merge? stie cineva ceva, a mai incercat? sau sa il folosesc in amestecul de metanol in loc de nitrometan?

kerosen+ulei ricin+eter etilic in parti egale numai la motoare Diesel cu aprindere prin compresie
La motoarele cu bujie daca bagi kerosen nu se va aprinde never.
Se foloseste kerosen si la motoarele cu turbina la jeturi acolo fiind o flacara intretinuta prin injectie de kerosen ce invarte turbina
Alte inventii nu exista sau inca nu am auzit eu
:good: :pardon:
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#6 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19171
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 December 2012 - 11:19 AM

Parca stiam ceva cu terebentina... :unsure: :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#7 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 22 December 2012 - 11:30 AM

Kerosenul este un fel de petrol mai rafinat care li folosesc avioanele turbopropulsoare si turboreactoarele.

Nu poate fi folosit la motoare pe benzina si nici la motoare pe metanol.

Se poate folosi la motoare Diesel Cu Aprindere Prin Compresie erau mai de mult tor felul de 1-1,5-2,5 cm3 acum nu am mai vazut.

Aveti grija cu cherosenul e toxic deoarece se baga in el niste solutii sa nu inghete pe la 10000 de metri nu merge nici la gargara nici pe par cum faceau cei mai in varsta cu petrol.

Ciao Sorin
0

#8 Useril este offline   laur58 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 14-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Postat 22 December 2012 - 12:02 PM

@ Dom*PROFESOR are dreptate, aceasta este varianta corecta ! :good:
0

#9 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 22 December 2012 - 02:10 PM

 renatoa, la 22 December 2012 - 11:19 AM, a spus:

Parca stiam ceva cu terebentina... :unsure: :D

Asta-i pentru partea din dos.
Kerosenul e gazul lampant la care se adauga niste aditivi(dupa cum a spus Sorin),dar suna exotic si multa lume crede ca e un super combustibil.
0

#10 Useril este offline   R3dD3vil 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 1076
  • Inregistrat: 01-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane, elicoptere si orice zboara

Postat 22 December 2012 - 02:45 PM

Multumesc mult pentru raspunsuri, o sa caut o lampa pe la tara sa ard kerosenu:D
MultiRotor: MultiWii Quad

---------------------------------

Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------



Tx: Turnigy 9X





----------------------------------------------
Imagine postata
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2012 - 08:03 PM

 laur58, la 22 December 2012 - 12:02 PM, a spus:

@ Dom*PROFESOR are dreptate, aceasta este varianta corecta ! :good:


 dan_mitea, la 22 December 2012 - 04:05 AM, a spus:

Nu-i nevoie de nici o opinie, totul este reglat de mult:
- la motoarele cu autoaprindere, deci cele fara bujie incandescenta, se folosesc petrol lampant (kerosen), ulei mineral si eter etilic, in parti egale.
- la cele cu aprindere prin bujie incandescenta se folosesc alcool metilic, ulei si nitro.
Multa, multa bafta.


Cele 33% de ulei, pot fi, doar ulei de ricin, jumatate-jumatate ricin si ulei mineral sau, daca nu vrei sa cureti mult dupa pornire, nu vrei performanta maxima si nu faci, decat o incercare, doar ulei mineral.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 December 2012 - 08:03 PM

0

#12 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 23 December 2012 - 02:46 PM

Noi pe vremuri faceam combustibilul pentru motoare cu aprindere prin compresie 50 % eter, 25% petrol (kerosen) 25% ulei de ricin imi amintesc cum cumparam de la farmacie eter (dupa o vreme nu se mai dadea dect cu reteta) si ulei de ricin.Ce vremuri eram un pusti rebel si rau de 12-13 ani.

Ciao Sorin
0

#13 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5155
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 January 2013 - 01:43 PM

hehe - erau motoarele alea chinezesti de 2,5cmc, la care le beleam axul la captive... Le dadeam eter celor de la carturi de le faceau rachete!!!...(asta se intampla la Casa Pionierului din Cluj-Napoca uf ce a mai trecut timpul...

Asta sa ne aducem aminte de ETA Elite de 3,5cmc de la coase....

PS - atentie la utilizarea kerosenului la lampa - mie mi s-a aprins una cu totul. E drept era petrol T1. Cine l-a consumat stie ce e ala!...si eu am halit cateva tone, probabil cateva sute....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro