Modelism - RHC Forum: Am nevoie de ajutor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Am nevoie de ajutor Daca se poate

#1 Useril este offline   stick3r 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 08-December 10

Postat 09 December 2010 - 03:11 PM

Salut , ma numesc Alin si sunt din Craiova .In present detin un aeromodel Cessna 182 N9268 brushless de culoare albastra.Abia ieri l-am achizitionat,si am cateva probleme. In primul rand eu sunt un incepator deci cunostintele melee despre aeromodelism sunt limitate.Prima problem e ca manualul de instalare al aeromodelului nu e explicit in create Ce priveste montarea elicei,de fapt nici macrar nu e mentionata ,iar o Alta problem ar t
Fi: eu testam servodirectile si motorul , radiocomanda era aprinsa iar la un moment dat am stins-o si am raprons-o (radiocomanda) si dupa aceea nu mi-a Mai raspuns la comenzi si eu am umblat la frecventa si le-am schimbat si am uitat cum erau inainte.Dupa ace mi-am dat seama ca motivul pentru care avionul nu Mai raspundea la comenzi era faptul ca era descarcat.Radiocomanda pe care o utilizez este Art -Tech de 2.4ghz.Daca ma poate ajuta cineva care este din Craiova sa ne intalnim sau oricine stie cum sa resolv problema sa imi dea pm cu numarul lui de telefon sau sa imi dea un beep sau sa ma sine la nr. 0729071701 , as Fi foarte recunoscator.Va multumesc.
0

#2 Useril este offline   tetea 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08

Postat 09 December 2010 - 04:26 PM

Rugam un moderator sa mute postul acesta la rubrica "Coltul incepatorului"...este mai potrivit acolo.....

In alta ordine de idei.......daca tot ne-ai gasit pe acest forum, si ai sa citesti cu atentie, ai sa vezi ca in Craiova este o comunitate mare de zburatori......cauta informatii in "Jurnal de zbor" si in "Terenuri de zbor"

Te mai rog sa fi atent la ortografie......cu totii tinem la limba noastra....