Modelism - RHC Forum: Jurnal de Zbor Constanta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 33 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Jurnal de Zbor Constanta Sa dam piticilor de pe creier ... ce-i al lor ...

#121 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 29 October 2011 - 12:50 PM

Imagine atasata: Sagita dupa zbor.jpg
Azi a fost zi de zbor la "oierie". Motoplanorul s-a comportat excelent chiar şi fără termică. Toată distracţia a durat pentru mine aproximativ o oră. La momentul sosiri mele acolo Domnul Florin deja descărcase câţiva acumulatori (de, cine se scoală de dimineaţă.....). S'auzim de bine şi zboruri line.
Sultan Eduard
0

#122 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 October 2011 - 04:01 PM

Da' frumos mai zboara pasaroiu ala!!! Si ce frumos sta cu putin vant!!! E superb, se vede ca-i facut cu foarte mult cap Sagita!

Nu cred c-am sa uit prea curand cioara aia care incerca sa planeze cu aripile imitand planorul tau si ... cat de nedurmerita era ca nu putea sa planeze cum plana Sagita!
Vorba ta: "au si pasarile problemele lor"
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#123 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 October 2011 - 11:05 AM

Azi se anunta intalnire aeromodelistica de mare amploare pe terenul de zbor de la Oierie, incepand cu orele 15:00. Conditiile meteo sunt ... nu tocmai perfecte, dar mai mult decat pretabile pentru zbor, astfel avem 10-11 grade celsius (mainile n-or sa simta prea comod pe stick-uri), vantul va fi in scadere de la 3,3m/sec spre 2,4m/sec (la orele 17:00 cand si soarele ne va parasi), cerul in mare parte noros - ne va ajuta sa filmam.

Eu voi veni, chiar taras pe burta - de va fi nevoie, cu mine il voi aduce si pe tanara speranta Alex cu Cessna 182, care sper sa nu-l mai manince in ... sa faca figuri la firul ierbii si sa adunam Cessna pe bucati.
Domnul Edi si-a manifestat dorinta sa vina sa descarce macar un acumulator cu al lui planor lemnos Sagita, de o rezistenta incredibila pentru un lemnos din balsa! (sper sa nu ne demonstreze din nou cat este de rezistenta ... sagita).
Voi incerca sa dau de Cristi, sa vedem cat de rezistenta este spuma de la Multiplex (ca tot am avut o dezbatere furtunoasa pe aceasta tema) desi acromasterul a primit un "upgrade" sub forma de ranforsari diferite la interior ...
Cosmin, l-am sunat, insa munceste pana la orele 18:00 si ... oricum are "jucariile" impachetate bine, pentru ca inca n-a terminat de mutat.

Sa speram ca va fi o dupa masa superba, fara incidente, numai cu aterizari line!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#124 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 October 2011 - 07:09 PM

Vremea superba, a facut posibila ca adunarea aeromodelistica care se anunta mai devreme sa fie frunctificata din plin.
Au fost prezenti la "adunare" Cristi cu acromasterul ranforsat, Fernando cu acromaster si o huiduma de planor multiplex (nu stiu cum ii zice) pe care are instalata o duda FPV cu absolut tot ce-i trebuie, Edi Sultan cu a lui Sagita, Bogdan cu twisterul reparat la mare arta, Alex cu Cessna 182 Art-Tech si subsemnatul cu Esky-Nemo + Epoparkjet + F15 50mm EDF.
Aglomeratie mare pe cerul de deasupra oieriei ... in medie, de pe la orele 14:30 si pana pe la 16:30, zburdau pline de verva, cel putin 3 aeromodele.

Cateva "instantanee" le puteti gasi aici:

Toata lumea a avut parte de aterizari line si nici un model nu a avut de suferit. Edi insa este crancen de nemultumit de ... coada Sagitei, din motive care mie imi scapa si deja are fabricate noua coada si profundor ce vor fi montate cat de curand pe aceasta!

O dupa masa perfecta!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#125 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 30 October 2011 - 11:39 PM

Multumesc frumaos de prezentare. Filmuletul este mai mult decat graitor. Pentru cei care cunosc "Sagita" in forma ei originala, ceea ce zbor eu este forma filtrata si adaugita dupa ani de experienta. De fapt profesorul meu de la cercul de aeromodele din Tulcea m-a invatat ca nu conteaza planul initial atata timp cat stii ce vrei sa faci cu modelul, asa ca am modificat planul initial si am marit distata intre aripa si ampenajul orizontal. Ceea ce a rezultat este un model foarte stabil si docil chiar si pe vant. Singura mea greseala de structura a fost respectarea fibrei materialului la fuzelaj, care se repercuteaza acum prin slabirea structurii in zona ampenajului orizontal. Oricum asa cum spune domnul Florin am pregatit un nou fuzelaj pentru planor (scuze motoplanoir) fiindca in planul original "SAGITA" este planor de acrobatie. Oricum una peste alta ceea ce zbor in momentul de fata imi insenineaza zilele cand sunt "pe campii" si imi reda stabilitatea psihica sa trec peste greutatile vietii de zi cu zi. De fapt ce ar fi pasiunea pe care multi dintre noi o impartasim daca nu refugiul fata de ceea ce ne inconjoara si uneori ne coplesesete intr-o forma sau alta? Si acum le multumesc profesorilor mei de la cercul de modelism pentru ceea ce m-au invatat (da fac parte din cei care au facut modelism de performanta pe vemurile de demult). Am invatat cum sa construiesc si sa fac un model sa zboare asa cum rar mai reusesc sa vad. Sincer va multumesc ca existati ca si comunitate si intr-o forma sau alta ducem mai departe spiritul aeromodelismului. Va salut si va respect. Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#126 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 03 November 2011 - 09:56 PM

Sambata dimineata de pe la 08:00 pana pe la 12:00 vantul se anunta a fi intre 1,6 m/s la 3,2m/s, adica extrem de favorabil zborului!
Eu personal, va marturisesc ca am avut o saptamana superba de concediu in care am bagat zbor din greu in fiecare zi dimineata de la 09:00 pana pe la 11:00 si dupa-masa de la 14:00 sau 15:00 pana pe la 16:30 si am avut vant de maxim 16kmh!
Cam nasol cu temperaturile care au fost ... sub 15 grade si soarele n-a fost tot timpul prezent! Da' cum "sufera baba la frumusete" ... asa am strans si eu din dinti si ... am dat din stick-uri!

Acuma, care aveti o fereastra de timp liber si doriti sa vi-l petreceti la un zbor ... sambata ar fi ziua cea mai buna, pentru ca duminica vantul va fi prezent ... si prezent de pe la 3,1m/s la orele 08:00 pana pe la 4.6 - 5m/s la orele 12:00 si nu va fi pretabil pentru zborul cu ... acromasterele, de ex. (nu ca ele n-ar zbura, da' n-ar mai face figuri acrobatice asa usor)
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#127 Useril este offline   verde 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 24-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 07 November 2011 - 06:14 PM

Primul zbor FPV in afara razei vizuale s-a incheiat cu succes. Vremea a fost ok, vantul a batut cam tare. Am setat return home pe OSD PRO cu Eagle Tree Guardian si functionaza excelent.

http://youtu.be/7BLMDguSieE?hd=1

Am dus Cularis-ul la limita semnalului RC. Nu sunt multumit de range-ul statiei, doar 1.8km (dupa ce am descarcat telemetria) pana intra RTH. Am sa mai fac niste teste, poate am mai mult succes pe alte combinatii de frecvente.
0

#128 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 08 November 2011 - 02:28 PM

Antena la statie sta tot timpul pe directia avionului ca parca asa am vazut la inceputul clipului? Si statia e cumva in 2.4 GHz? Emisia cea mai buna e perpendicular pe antena, prin varf se emite cel mai slab. ( s-a explicat pe undeva pe RHC ca emisia e sub forma de covrig sau gogoasa cu gaura in mijloc, adica emisie foarte buna in lateral, nu vertical)

Aceasta postare a fost editata de protheus: 08 November 2011 - 02:33 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#129 Useril este offline   verde 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 24-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 08 November 2011 - 06:30 PM

Vezi postareaprotheus, la 08 November 2011 - 02:28 PM, a spus:

Antena la statie sta tot timpul pe directia avionului ca parca asa am vazut la inceputul clipului? Si statia e cumva in 2.4 GHz? Emisia cea mai buna e perpendicular pe antena, prin varf se emite cel mai slab. ( s-a explicat pe undeva pe RHC ca emisia e sub forma de covrig sau gogoasa cu gaura in mijloc, adica emisie foarte buna in lateral, nu vertical)


Da, statia e in 2.4 cu modul Frsky cu telemetrie (avertizare sonora la RSSI). In primii 3-400m nu are nici o problema. Cand era la limita range-ului am incercat diverse orientarii ale statiei, si spre el si perpendicular si nu am observat diferente.
0

#130 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 15 November 2011 - 07:35 PM

Constanteni zburatori, sambata si duminica se anunta doua zile frumoasa, insorite, cu temperaturi scazute ce-i drept (-1 la 8 grade sambata si 0 la 9 grade duminica), aproape fara pic de vant (2m/s dimineata si culmea 1m/s la pranz, atat duminica cat si sambata)!
Care aveti timp, care aveti dispozitie, care le aveti p-amindoua acasa, scoateti acumulatorii de la "iernat", manusile cu degete sau dispozitivele de incalzit mainile de prin debarale sau pe unde le-ati mai ascuns si ... haideti la o tura cu zburatoarele pe la oierie!

Ieri si azi au fost niste zile fara pic de vant, insa un cancer ... de te dureau degetele pe stick-uri!

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 15 November 2011 - 07:36 PM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#131 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 16 November 2011 - 07:20 PM

Incerc duminica, dar nu promit. Ma "maninca degetele" dar e in functie si de scoala...... Mai vedem (oricum il iau sambata in masina si vad cum ies duminica) Zboruri line...
Sultan Eduard
0

#132 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 17 November 2011 - 08:05 PM

Zilele astea, desi scarba de vant si-a facut de cap, asa cum isi face el zilnic in Dobrogea, am aveoanele in masina si imediat cu am iesit de la munca, pe campul din zona descarc repede 5 acumulatori, sa nu ... apuna soarele si sa nu mai vad nimic!

Nasol rau de tot cu ... iarna asta, ca deja pe la 16:25 - 16:30 greu spre deloc mai disting aveoanele si trebuie sa le zbor in maxim 75m de mine! Si ma inseala privirea cu cel putin 10m pozitia la verticala, astfel am impresia ca dincoace de gard, in vreme ce aveonul aterizeaza ... in curtea omului!

Abia astept sambata sa pot sa zbor si eu mai mult, ca zilele astea abia daca am reusit sa fur cate o juma de ora ... Ba intr-o zi (marti parca), la coada la benzinarie am scos F16-le si l-am zburatacit pe deasupra cu un morcov sa nu-l dau pe unde nu trebuie ... de nu se poate!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#133 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 18 November 2011 - 09:22 AM

Duminica pe la ce ora va intalniti si pe este locul de zbor "La Oierie" ? Eventual niste coordonate GPS?
Daca va intalniti pe la 11-12 ma gandesc sa dau o fuga pana la Constanta pentru o intalnire de zbor :D
Nu promit nimic dar poate se leaga ceva.
0

#134 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 19 November 2011 - 07:44 PM

Eu o sa fiu acolo intre orele 10:00 si 12:00!
Zona cu Oieria este punctul "B" din acest link:
http://maps.google.c...&sz=16&t=h&z=16

Azi pe la 09:15 m-a luat din scutece Bogdan si am iesit la zbor. El a venit cu un MX 2 frumos, care m-a impresionat placut, mai ales prin rezistenta din care-i facut, mai ales ca eu am nevoie.
De ce am nevoie de rezistenta in plus la un model cu roti?! Pai pentru ca ...nu pot sa-mi dau seama de pozitia la verticala a modelului si daca as vrea sa-l aterizez pe pista, am mari sanse sa-l pun pe langa desi eu as fi ferm convins ca-l pun pe pista. Singura varianta in care pot sa pun avionul pe pista este ... ca eu sa fiu in capul pistei - in lungul ei si sa aduc avionul catre mine, cu riscul de a-mi trage una cu el in freza.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#135 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 19 November 2011 - 08:31 PM

Multumesc Florin pentru coordonate, din pacate nu prea am cum sa ma incadrez sa ajung pana in 11:30 la locul de zbor + ca Dorin nu pote veni la Constanta. In consecinta ramanem la Tulcea desi imi doresc enorm sa vin sa cunosc zbiratorii de la malul marii.
0

#136 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 19 November 2011 - 08:49 PM

Asta este, alta data!
Oricum, daca ajungi in c-ta si ai un aveon in portbagaj cu care vrei sa dai o tura ... da-mi un beep!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#137 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 20 November 2011 - 01:11 PM

Aproape ca uitasem de asta iarna pana acum, cum este sa tii stick-urile in mana la temperaturi cu minus. Ceata a fost si n-a fost o problema, da' eu imbracat de ... vara/iarna am inghetat ca un ... iar mainile ma dureau pur si simplu, dupa primele 15 minute de zbor.

Am incercat sa pilotez aveonul din masina, insa ... chiorul de mine n-a prea reusit figura si a trebuit sa inlocuiesc elasticu' de la porpsaver rupt in aterizarea nu tocmai lina a ganganelului. Adevarul este ca mi-am si gasit ce aveon sa zbor din interiorul masinii, epo-parkjet-ul, echipat cu lipo 3s ... proasta inspiratie.

Cred ca un alula sau un salaz, m-ar fi ajutat mai mult sa ma incalzesc, da' nu prea vad cum ar fi rezolvat problema degetelor bocna! N-am mai venit acasa demult cu acumulatori incarcati/nezburati, da' tura asta chiar n-am putut sa stau mai mult de 2 ore!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#138 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 25 November 2011 - 09:45 PM

Sambata se anunta vant de cca 13 - 16kmh si 7 grade celsius. Duminica insa vantul pare ca prinde ceva mai multa putere si s-ar putea sa urce de la 16kmh la 18, chiar 20kmh. Azi insa a fost ca-n cada, nici un pic de vant!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#139 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 01 December 2011 - 12:58 PM

Azi am reusit sa "rup" o ora si am reusit sa ajung la "Oierie" pentru o tura de zbor. Frig.... foarte frig....si vint, nu foarte puternic dar mai puternic decat cel cu care m-am obisnuit. Am montat zburatoarea si dupa verifcarile la sol am ridicat-o in aer. Surprinzator, am constatat ca modelul se comporta extrem de bine si pe conditii vitrege (pina acum am urmarit ca vintul sa nu depaseasca 10 Km/h), asa ca pe viitor voi sti ca pot zbura si pe vint mai puternic(15-20 Km/h).
Sultan Eduard
0

#140 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 December 2011 - 05:42 PM

Daca stiam ca vii, mai ramaneam si eu si Alex! Am fost si noi mai dimineata, am zburat doua ore si ... inghetati, dar fericiti, am plecat!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#141 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 03 December 2011 - 07:05 PM

Azi a fost o zi ... proasta, care a inceput frumos! Am ridicat pluta cu un lipo 3S de 2200mAh si am avut 16 minute de splendoare, in care am facut cu ea ... si pluta pe spate, dar mai mult am folosit-io pe post de ... planor. Apoi i-am pus plutei un lipo 2s de 1800mah si am continuat un zbor frumos, folosind-o pe post de planor si am ridicat-o sus, suuus de tot, cand prostia si imbecilitatea m-au lovit grav la cap: mi-am luat ochii de la avion, incercand sa-mi aprind o tigare!!!!! ;) Cand mi-am ridicat chiorii de ochi inapoi pe cer, ia pluta de unde nu-i!!! Nu mai vedeam decat niste ... musculite care bazaiau destul de sus deasupra mea, dar pluta ... nu era de gasit!!! I-am taiat motorul si am dat de stick stanga, doar-doar poate-o vad inclinata ... nici o sansa!!! Mi-am luat telecomanda si am mers pe camp, undeva, departe, unde am vazut o forma care semana a ... pluta, dar dupa ce-am mers pe jos cca 1km am vazut ca era doar ... o punga! Am crezut c-am pierdut pluta, eram chiar deznadazduit, cand am zarit o forma in iarba uscata care parea sa fie ... pluta!!! Am fost de mi-am luat masina de pe camp si ... am plecat sa vad forma aceea!!! URAAAA, era pluta! Elicea rupta (ca de obicei) o tija de la un eleron, suportul de plastic rupt, crucea de la servo de pe eleroane rupt si el ... dar nimic grav!

Cum pluta era ... reparabila, cu 2-3 picaturi de superglue, am scos F16-le si l-am pregatit de zbor! Am uitat ca un acumulator nu l-am mai incarcat si l-am pus fix pe acela, dar nu asta a fost problema ... ci ESC-ul (care poarta si acum urmele primei trante gospodaresti, cand mi-a luat foc acumulatorul) asa ca, nenea ESC-ul s-a hotarat sa nu mai alimenteze receptor si ... la nici 5 secunde dupa lansare, am pierdut controlul radio asupra lui F16 care ... s-a infipt in bot si s-a rupt!!!! Nimic nereparabil cu 2-3 stinghii de balsa, superglue si putin pistol electric de lipit!

Scot si gangania si ... macar asta a zburat frumos!

Dupa masa, dupa ce mi-am reparat "jucariile", ies la zbor cu ele sa verific ... "lucrarea"! Pluta, care-i pluta si incredibil de rezistenta, a zburat, ca de obicei, frumos! F16-le, la fel, doar ca aterizarea in musuroaiele de cartita si iarba uscata ... a facut cateva stricaciuni la un eleron si un profundor, nimic grav! Daaaar, daaar un acumulator al lui F16, de la tranta de dimineata nu mai vrea sa incarce o celula din cele 3 dincolo de 4,11V!!!! Chiar mi s-a incalzit celula respectiva in timpul incarcarii!

Desi vremea si vantul a fost ca in cada, fara pic de vant, ziua a fost naspa! Poate maine o sa fie mai bine!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#142 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 03 December 2011 - 10:40 PM

Trebuie sa fii fericit ca ti-ai gasit pluta, restul se repara :drinks:
0

#143 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 26 December 2011 - 10:04 PM

Nasol e sa zbori la temperaturi cu minus, chiar daca-i minus 1 grad ... Iti ingheata mainile, fesul devine insuficient, ochelarii se aburesc, mainile la un moment dat ajung sa te doara rau de tot si devin "de lemn" si atat de "indemanatice" incat si cea mai simpla operatiune devine ... chirurgie pe creier!!! Da' tot e frumos sa-ti vezi aveonu' pe ceriu!!

Desi mosu' la mine e ... pe drum si s-ar putea sa vina dupa 01 ianuarie, ieri si azi la zbor si la congelat de ... degete. Desi vantul n-a fost prea gospodaresc, ba chiar a fost pe la 10-15kmh, cu ceva ceata si multa umezeala, frigul cu umezeala patrund prin haine, intr-un mare fel. Daaaar toate acestea sunt date uitarii din secunda imediat urmatoare lansarii aveonului.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#144 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 27 December 2011 - 03:40 PM

Frumoasa pledoarie si in acelasi timp invitatie la zbor. Momentan sunt prins cu pregatirile pentru examene, dar scap eu si de astea........Zboruri line tuturor si un an nou cu ceea ce isi doreste fiecare....
Sultan Eduard
0

#145 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 31 December 2011 - 01:48 PM

My link
Imagine atasata: Resize of IMAG0165.jpg
Ultimul zbor pe anul acesta pentru Sagita in configuratia actuala. Vintul fost aproape inexistent, in schimb am avut parte de multi curenti descendenti. Aterizarea a fost "aproape necontrolata" deoarece in maini aveam telefonul pentru filmare,asa ca modelul a venit singur la sol.
Sultan Eduard
0

#146 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 24 January 2012 - 08:44 PM

Daca tot a nins ... am iesit si azi cu flota la zbor! Dupa ce de dimineata ma prins vant zero si am avut o dimineata minunata, dupa masa am ridicat T33-ul si dupa cateva ture, m-a mancat in ... sa-i tai motorul sa-l planez!!! Ca sa fie si mai frumos am ales si un moment cand era cu spatele in vant!!! Rezultatul?! T33-ul s-a infipt voiniceste in pamint ... prin zapada inghetata si ... iar s-a rupt botu'. N-a fost prea mare bai ca ar fi zburat si fara, dar cum firele iesisera de la receptor ... degetele n-au mai vrut sa ma asculte sa le bag la loc - de frig. Asa ca am zburat celelalte modele.

Cam asa arata la oierie:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#147 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2075
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 24 January 2012 - 10:26 PM

Frumos.... Zboruri line... si la mai multe.
Sultan Eduard
0

#148 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 28 January 2012 - 05:37 PM

Azi pe la 12:00, dupa ce am vazut pe viu "calamitatea" naturala care a lovit Dobrogea si cauza pentru care drumurile din jud. C-ta au fost inchise, adica maxim 10cm de zapada pe camp, am iesit la zbor cu EDF-urile, pe campul de la Oierie. M-am gandit ca EDF-urile consuma acumulatorii destul de repede si ... n-o sa inghet prea tare, mai ales ca ma asteptam sa le tavalesc pe amindoua, F16-le (cel nou) din cauza de receptor/ESC si T33-ul din cauza de ... pilot.
Pot sa spun ca am avut si ghinion si noroc, pentru ca F16-le s-a comportat impecabil dupa ce am mutat receptorul in bot si cu un acumulator de 800mAh am reusit sa zbor si la mai putin de jumatate de throttle mai bine de 6 min, iar cand l-am reincarcat a tras numai 500mAh (sau cel putin asa spune incarcaretul), iar cu acumulatorul de 1500mAh ... dupa 7 min l-am adus jos pentru simplul motiv ca nu-mi mai simteam degetele.
T33-ul s-a comportat impecabil si el, desi ... la primele ture am avut si iepurele pe langa morcov adanc infipti in mine, vantul si gerul ma faceau de plangeam ne-batut, cum n-am mai plans ... de multa vreme. Pe masura ce-mi reveneam din ... panica, prindeam curaj si reduceam "gazul", insa n-am avut curaj sa-l reduc la mai mult de 75%. Chiar si asa, dupa 5 minute de zbor, acumulatorul respectiv a luat cca 850mAh. Celalalt acumulator insa l-am supt binisor, pentru ca doza de curaj a crescut si am incercat (si reusit) cateva loopinguri, cateva tonouri si cateva treceri la putin deasupra capului, cu motorul la 80 - 85%.

Totusi, dupa cele aproximativ 35 de min de stat in frig, inghetasem bine de tot, iar degetele devenisera dureroase. Cu toate acestea, cele 25 de minute de zbor ... au meritat din plin. Zilele astea de furtuna si ninsoare care m-au tinut departe de camp ... m-au facut sa-mi doresc sa stick-uiesc intr-un mare fel!

Multa sanatate tuturor si aterizari line!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#149 Useril este offline   ggsolom 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 28-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Aeromodelism, FPV, pescuit

Postat 05 February 2012 - 10:29 PM

Salutari zburatorilor de la "Oierie".
Eu si un var mergem (cand ne permite vremea bineinteles) pe campul din spate de la BMW ( drumul spre Ovidiu). Ultima oara am fost ieri , sa probam la zbor ultima achizitie : EPP FPV de la HK - se misca frumos , da' viteza mica de deplasare il face greu de manevrat pe vant (erau cam 10 km/h ) , printre picaturie de ploaie ...
Poate ne intalnim cumva la vreun zbor cand se va mai potoli cu codurile astea .

Salutari si zboruri line !

PS
Eu sunt Gigi , varu e Gabi

ggsolom@yahoo.com
0744-644321

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: FPV-EPP-8(1).jpg

Canard LRS FPV
Spider Quad LRS FPV
Quad Eachine 250 FPV
Egreta Glider
Phoenix 2000 Glider
Skyfun
Combat Wing
T-45 Goshawk

T9 & FrSky mod
FrSky Taranis Plus

Life is short, fly fast fly low !
0

#150 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 06 February 2012 - 10:37 PM

Abia astept, mai ales ca de cand cu codurile astea, abia daca am reusit sa mai ridic un model in aer mai mult de 3 minute ... fara sa inghet sau fara sa fiu obligat sa-l aduc jos datorita vantului puternic.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

Arata acest topic


  • 33 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

33 useri citesc topicul
0 membri, 33 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro