Jurnal de Zbor Constanta Sa dam piticilor de pe creier ... ce-i al lor ...
#422
Postat 03 August 2012 - 09:58 PM
Acuma insa caut un regulator pentru ... F16. A binevoit de s-a ars intr-un mare fel.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#423
Postat 04 August 2012 - 12:55 PM
Am constatat cu oarecare suprindere ca ... magazinul fizic s-a inchis. Am incercat sa-i contactez la telefon pe numarul de contact de pe site-ul lor, sa vad daca au respectivul ESC si sa-l comand. La telefon am auzit cum ca "abonatul nu poate fi contactat".
Nasol! Economia asta de piata ... si criza asta economica, pe langa abordarea (zic eu) putin gresita ... cred ca au facut ca rulajul sa fie extrem de mic si ... inchiderea magazinului inevitabila.
Oricum, in C-ta sunt, poate, 10 - 15 aermodelisti (din care maxim 4 activeaza pe acest forum), posibil 30 de auto-modelisti, vre-o 10-20 de navomodelisti, iar modul descurajant la care se trateaza aceste subiecte, atat dpdv financiar cat si ca promovare, dar si ca acceptanta ... chiar si aici pe forum, in mod evident n-avea cum sa faca ca numarul acestora sa creasca si in nici un caz sa scoata banii din buzunar sa achizitioneze noi si noi modele, piese de schimb si accesorii pentru acestea, ceea ce dupa parerea mea, ar fi facut ca rulajul sa fie la niste cote suficiente macar pentru supravietuire daca nu si pentru dezvoltare. Sa scada ... da, dar sa creasca, in nici un caz.
Cat poti sa vinzi la ... 50 de oameni pasionati si deja cunoscatori?! Cat poti sa vinzi la inca posibil 100 de admiratori si doritori de asa ceva, mai ales in conditiile in care ... doar aici pe forum, primesti un tratament ... "absolut perfect" pentru promovarea si atractivitatea acestui hobby, asigurand un caracter exclusiv extrem acestui hobby?!
Daca ar fi sa ma iau numai dupa ce citesc pe acest forum, in mod clar trebuie sa fii foarte, foarte determinat sa te apuci de aero-modelism/latura pilotaj, iar daca ar fi sa ma iau dupa preturi, in mod clar, aero-modelismul devine o tagma eclusivista si accesibila doar ... celor extrem, extrem de hotarati si determinati.
Bine da' ce stiu eu?! Poate ca magazinul, a fost deschis de proprietar ca o preocupare menita sa-i umple timpul liber ... sau o activitate conexa cu acelasi rost clar, nicidecum pentru a realiza promovare, vanzare, rulaj si de ce nu profit. Poate ca nici acest forum nu a fost deschis pentru ... promovare, acceptarea celor care inca nu sunt pasionati dar cocheteaza cu ideea de a se apuca de oricare ramura a modelismului si este doar impresia mea ca acest forum a fost deschis pentru schimbul liber de informatii ...
Complicata viata, cum zice un bun prieten de-al meu!
Cert este insa faptul ca accesul in tagma aero-modelismului, al pasionatilor de aero, este unul extrem de dificil, atat pe partea comerciala, cat si partea relationala si informationala ...
PS: Respect pentru cei de la Auto-RC pentru promtitudinea de care dau dovada si modul la care stiu sa puna problema!!!! (sincer si fara nici o ironie)
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 04 August 2012 - 12:56 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#424
Postat 09 August 2012 - 08:29 PM
Zbor de relaxare la apusul soarelui şi pentru mine "şcoală" cu Ultronul care se comportă deosebit de bine şi aşa cum a afirmat şi Florin nu prea are nici o treabă cu tăria vântului. Zboruri line.
#425
Postat 10 August 2012 - 07:34 AM
Aaaa, Ultronul lui Edi - despre el era vorba, care desi e supramotorizat, nu e ... supramotorizat in nesimtire, cum e al meu. Si ... are expo pe el ... la greu, la toate suprafetele de comanda.
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 10 August 2012 - 07:39 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#426
Postat 12 August 2012 - 10:47 AM
#427
Postat 12 August 2012 - 02:46 PM
Da' deh se mai intampla si d-astea si ... mai ai un ultron gata doar sa-l echipezi si ... sa-ti iei revansa si pentru cel cazut glorios azi, la datorie (Dumnezeu Sa-L Odihneasca).
Eu zic ca cu putina migala lego-ul se putea aduce din nou in stare zburabila, dar ... supararea din acel moment ...
Parte/"organe" din Ultronul tau vor trai in ultronul meu, cand va veni timpul ... ca "organele" ultronului meu, fragezite de ... "vreme" incet dar sigur imbatranite vor face ca, fie sa trec modelul in rezerva si implicit sa-l scot la pensie, ori ... sa-l revigorez cu un "transplant de organe".
Din nefericire, sfarsitul "abrupt" - la propriu si tragic al ultronului tau Edi, combinat cu generozitatea ta, a prelungit viata ultronului meu, care de azi are ... "organe vitale", noi gata sa-i aduca o noua tinerete ultornului meu!
Imi pare nespus de rau!
Pune-te si echipeaza-ti celalalt ultron ca d-acuma, mai rar o sa mai prindem zile de zbor care sa nu puna sagita in dificultate! Apoi ... celelalte doua planoare care le ai pe masa de lucru, sunt proiectate ... astfel incat sa se apropie de performantele acrobatice ale ultronului si ... face bine la antrenament. Parerea mea!
Multa sanatate, bafta si aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#428
Postat 12 August 2012 - 03:53 PM
P.S.: Acesta era motivul pentru care la concursuri se pregăteau de obicei două modele. Asta era limita pentru anumite probe, în rest imaginaţia şi îndemănarea făceau ca un model rupt azi să zboare mâine.
Zboruri line.
#429
Postat 12 August 2012 - 05:06 PM
edisultan, la 12 August 2012 - 03:53 PM, a spus:
D-aia zic eu ca e bine si un T33 la casa omului ... Pana inainte de a "descoperi" sfg-urile alea, aproape ca nu era zi de la bunul Dumnezeu, sa nu vin cu el de la camp si sa nu am ceva de mesterit la el, ceva de lipit ... niste spuma de corectat, o ... aripa de "intarit", un eleron de pus la loc, ceva ... uneori chiar si un lego din spuma si piese de facut. Acuma sacosa si sacul ala din portbagaj ... pentru asemenea momente era/este destinat.
Momentele in care mesteresti la T33 pui si cate un pic de suflet si cu cat mesteresti mai mult ... cu atat pui mai mult. Apoi momentele in care-l impantezi, uneori mai putin violent - alteori de-l aduni cu sacosa de pe camp ... te pregatesc pentru ... momentul in care impamintarea este atat de violenta incat lego-ul e ... inimaginabil de complex. Provocarea este sa ai vointa necesara sa rezolvi lego-ul cel mai complex ... si sa-l si faci sa zboare.
Bine, acuma, la mainile si indemanarea ta ... sa te apuci acum sa rezolvi lego, parca, parca nu se cade ... iti ia mai putin sa faci un alt model de nou ... da' la mine insa ... rezolvarea lego-ului e o stare de necesitate.
Trebuie sa recunosc insa ca-mi si place faptul ca de-o bucata de vreme incoace, cosmarul vietii mele, T33-ul, a inceput sa vina acasa de la camp fara ... avarii si fara sa mai fie nevoie sa lipesc nimic la el, nici macar canopia si asta in conditiile in care descarc toti acumulatorii pregatiti pentru el cu el in zbor, cel putin o tura!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#430
Postat 13 August 2012 - 12:41 PM
La f16 aveam de testat niste mici modificari: i-am pus rachetutele alea cu care venise in kit ieri si am constatat cu surprindere ca se misca chiar mai frumos, mai stabil pe vat si la viteze mai mici, in ciuda greutatii sale care ... a cam depasit simtitor ceea ce recomandau producatorii pentru acest mic model. Initial el avea 325g, cu un acumulator 3s 1000, acuma, dupa ... ce zilele trecute eleroanele s-au desprin de aripa de ... uzura, la care s-a mai adaugat niste scoci pe burta si pe unde a mai fost necesar, iar capac pun acumulatorii 3s1300, acum a ajuns undeva pe la 380g.
Revenind la ... rachetute, ieri le montasem asa cum le-a facut producatorul, adica putin mai lungi, insa la o aterizare, datorita vantului lateral (m-a mancat undeva ..), o rachetuta s-a agatat in iarba si varful s-a indoit putin si inevitabil s-a crapat. Nimic grav, pentru ca cu o picatura de CA problema s-a rezolvat la fata locului. In dimineata asta insa, m-am gandit sa mai scurtez partea din fata a rachetutelor cu 2cm ca sa nu mai agate atat de repede si ... zis si facut, apoi zborurile de verificare. Zborurile de verificare au fost o incantare, iar pe langa asta, am constatat ca ... in acelasi regim de zbor, consumul :unsure: :help: :blink: de curent a scazut (parca vorbim de ... autoturisme ...)!
Duda este ca ... azi m-a mancat undeva sa pun ultronul pe plafonul masinii pe un vant de 18-23kmh, ca sa ... nu mai adune furnici si sa le plimb prin aer si mai apoi acasa, cum am patit in alte dati. Proasta inspirate ... pentru ca vantul l-a umflat si la dat jos de pe plafonul masinii in ... coada, astfel profundorul s-a ... rupt si eleronul dreapta s-a ... indoito-rupt asa putin. Astfel, am mai fragezit inca putin ultronul, fara sa-l zbor!!! Am impresia ca incep sa capat un talent si o indemanare deosebita in a fragezi modelele si culmea, nu in zbor!!! :wacko: Bineinteles ca n-am mai putut zbura ultronul si acasa m-am apucat de ... facut puzzle la el. Acum, e gata de zbor, pentru sesiunea de seara!
Multa sanatate, aterizari line si ... nu faceti ca mine: nu lasati modelele pe plafoanele masinilor sau ... in locuri de unde ar putea cadea!!!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#431
Postat 13 August 2012 - 01:34 PM
Vezi sa nu dai peste furnica furioasa sa-ti devoreze Ultronu' si F-urile :))
http://img809.imageshack.us/img809/4356/furnica1.gif
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 13 August 2012 - 01:37 PM
#432
Postat 13 August 2012 - 02:19 PM
Furnica furioasa, sa mai stea la coada, am pisici in casa ... de-o curiozitate ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#435
Postat 16 August 2012 - 07:36 PM
Le stiti cum zboara (care le stiti si le-ati vazut la lucru), le-ati si pilotat ... da-ti-i de lucru, acuma cat are timp si chef de lucru.
Atentie insa, se fabrica NUMAI ultroane de zburat pe vant, d-alea de zburat cand nu se misca frunza-n copac ... nasol, profilul aripii si modelul in sine permite, da' se pierde tot farmecul zborului ... :nea:
Hai nea' Edi, maine seara cu ultronul la camp, la centraj! :drinks:Maine dupa masa, dupa orele 17:00 vantul se anunta perfect pentru centrajul ultronului, cca 2m/s
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 16 August 2012 - 07:40 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#437
Postat 17 August 2012 - 10:09 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#439
Postat 18 August 2012 - 08:47 PM
Din pacate ESC-ul ultronului "nu stie" de 2S si ca atare nu porneste motorul!!!!! :D
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 18 August 2012 - 08:52 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#440
Postat 18 August 2012 - 09:00 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#442
Postat 19 August 2012 - 08:13 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#444
Postat 22 August 2012 - 10:29 PM
Spider Quad LRS FPV
Quad Eachine 250 FPV
Egreta Glider
Phoenix 2000 Glider
Skyfun
Combat Wing
T-45 Goshawk
T9 & FrSky mod
FrSky Taranis Plus
Life is short, fly fast fly low !
#445
Postat 23 August 2012 - 07:48 AM
Am tras totusi cateva zboruri la munca, in pauza de masa, cat sa nu-mi pierd antrenamentul.
Ma bucur ca pheonixul e in regula acum.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#447
Postat 23 August 2012 - 07:36 PM
Sau o fi fost alzheimer-ul si subit a avut o revelatie si pret de cateva momente mintea de copil i-a revenit, Dumnezeu stie! Greu de spus, fara un control medical si psihiatric adecvat ...
Daca o sa ajung si eu asa, am sa rog de pe acuma un coleg, sa i se faca mila de mine si sa-mi scurteze suferinta devenita atat de grava (din moment ce eu nu mai imi dau seama) si sa ma ... impuste, sau sa faca in asa fel incat sa ajung intr-un loc unde nu este nici intristare nici suspin ...
Da' nu-i nimic, ca azi dupa masa, la un vant asa cum imi place mie, mi-am luat macar putin revansa o ora jumate de zbor.
Sa stii ca a fost tragedie, pentru ca, daca ieri la munca am avut pluta si F16-le, in seara asta nu ma hotaram cu ce model sa ies la zbor. Am mai patit duda asta, insa pana la urma am ales T33-ul ca tot batea vantul si el se simte excelent pe vant si Ultronul, ca sa nu se plictiseasca si ca beculeste.
In ultima perioada am inceput sa patesc urmatoarea faza: mi se aseaza muste sau ... insecte zburatoare pe ... ochelari!!! Si afurisitele, nici nu se lasa duse cu una cu doua ... si ne privim ochi-n-ochi secunde bune, timp in care modelul ... zboara si el vazut cu un singur ochi! Nasol este ca aproape de fiecare data, eram cu modelul intr-o postura care nu-mi permitea sa iau manile de pe stick-uri.
Ce as putea sa fac sa previn duda asta?!
PS: in ultimele 6 luni nu imi aduc aminte sa fi fost doua zile consecutiv fara sa fi iesit la zbor ... sper sa nu fie si la mine un inceput de alzheimer ...
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 23 August 2012 - 07:37 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#449
Postat 23 August 2012 - 09:08 PM
Nu mi se pare o idee rea duda aia de apicultor. Cred ca am s-o incerc intr-una din zilele astea -_-
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#450
Postat 24 August 2012 - 05:59 AM
PaunFD, la 23 August 2012 - 09:08 PM, a spus:
Nu mi se pare o idee rea duda aia de apicultor. Cred ca am s-o incerc intr-una din zilele astea -_-
Ai uitat STATIA ,bateriile incarcatorul si pinul de la carduri breee -_-