Modelism - RHC Forum: FunJet ULTRA - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

FunJet ULTRA Multiplex

#1 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 December 2010 - 06:32 PM

V-am zis la topicul cu vitezistii ca mi-am luat FunJet asa ca ma apuc sa fac review :)
Sa incepem cu inceputu... Cand am luat modelu de la magazin am zis ca e altceva in cutie pt ca era destul de mica. Dar se pare ca astia de la Multiplex au imprumutat tehnica IKEA si l-au impachetat foarte misto. Modelul este dintr-un EPP pe care nu l-am mai intalnit. Este foarte tare/dur, zici ca e de lemn. Nu prea imi plac bavurile alea Multiplex stile de la matrita. Nu situ de ce dar la 400 la ora cred ca o sa afecteze cam ca gheata depusa pe aripa unui avion, asa ca am decis sa le iau cu jmirghel fin si sa il vopsesc. Kitul este foarte calitativ in rest. Sper sa bage ceva viteza...Am sa ma apuc de el zilele astea

Date tehnice:
Anvergura: 783 mm
Greutate de zbor: de la 875 gr
Lungime totala: 750 mm
Suprafata portanta: 14,5 dmp
Incarcare alara: 60 gr/dmp


Fata de FunJetul vers. I s-au schimbat urmatoarele:
- Aripa multa mai subtire
-Materiarul mult mai dur
-Au scapat de rezervoarele alea dupa capetele aripilor (au ajuns la concluzia ca produc drag prea mare)


La echipare m-am gandit in felul urmator:
Motor: KB28-57-06L 4800kv Brushless Motor
Servo: Ceva din metal ScannerRC pe care nu stiu daca am sa le pun. Servourile sunt foarte misto (full metal) dar trag prea putin (1,1 kg).
Regulator: Hextronic 80A
Pak: 3s 2200mah
Elice Cam Speed Pop 4,7x4 cred

Si acum poze:

...

...

...

...

...

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#2 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 03 December 2010 - 06:36 PM

cred ca ar trebui mai multe celule, io am incercat cu 3 si nu prea treci de 200km/h
FLYING IS AN ART
0

#3 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 December 2010 - 06:37 PM

la 4s cu motorul ala am calculat cu Bicut si elicea la varf de pala o sa aiba 1800KM/H, deci nu merge :)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#4 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 03 December 2010 - 07:15 PM

hmm...sonic boom? :))
FLYING IS AN ART
0

#5 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 03 December 2010 - 07:25 PM

Frate, fara suparare dar nu prinzi 400 cu o spuma...
1800km/h sunt teoretici, kv este pentru motorul mergand in gol. Cu o rezistenta aerodinamica extrem de mare din partea elicei, stai linistit ca motorul n-are forta s-o duca la turatii prea mari.
It's difficult to make things simple!
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2010 - 07:57 PM

Cred ca acele servo sunt cam anemice, eu as pune ceva in genul asta:

D933MG Digital Metal Gear Servo 2.0kg/ 12g/ 0.10sec

le am pe un heli si sunt foarte misto, sunt mai inalte decat cele tipice de 9g si au vreo 15g. Sunt solide. Ai nevoie de o baterie adevarata, ceva gen nanotech 2200mah, 45-90C discharge. Am eu una de asta, o putem pune la munca.
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 December 2010 - 09:33 PM

Sa anunti maiden-ul ca sunt tare curios !

P.S.

Daca ai reusi sa il vopsesti cu ceva foarte, foarte lucios dupa ce il slefuiesti cu un smirghel fin de tot - 400 , 500 nu stiu exact !
Cum este planorul lui Cataero ( ala de viteza cu motorul pus pe switch ) ! Asta ar insemna insa mult de munca - slefuit, o " mana " de vopsea si iar slefuit si vosit final ! Prima mana va scoate in relief " scamele " , asperitatile etc .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 03 December 2010 - 09:47 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 3 2010, 09:33 PM, a spus:

Daca ai reusi sa il vopsesti cu ceva foarte, foarte lucios dupa ce il slefuiesti cu un smirghel fin de tot - 400 , 500 nu stiu exact !

Sper ca glumesti :rolleyes:
Daca nu, este bine de stiut ca marea forta de rezistenta vine de la suprafata frontala(fuselaj,aripi groase) si putin de la finetea suprafetei.

Aceasta postare a fost editata de Zen: 03 December 2010 - 09:48 PM

It's difficult to make things simple!
0

#9 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 December 2010 - 09:59 PM

Vezi postareaZen, la Dec 3 2010, 07:25 PM, a spus:

Frate, fara suparare dar nu prinzi 400 cu o spuma...
1800km/h sunt teoretici, kv este pentru motorul mergand in gol. Cu o rezistenta aerodinamica extrem de mare din partea elicei, stai linistit ca motorul n-are forta s-o duca la turatii prea mari.




Ba frate, si daca prind ce faci???
Motorul duce nu iti fa griji. Poti sa calculezi si cu cel mai ordinar program dupa net si ai sa vezi ca nu te mint. S-au atins viteze de peste 350km/h cu FunJet, ce te face sa crezi ca nu poate si 400? daca vrei sa vezi cam ce poate spuma asta te sfatuiesc sa citesti cele 200 de pagini dupa rcgroups inainte sa dai sfaturi aiurea.

RD, am sa incerc sa il scot din prima daca e. O sa iti pun doua poze sa vezi cum a facut unu, jmirgheluit si vopsit (se pare ca la fuselaj s-a plictisit :rolleyes: )

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#10 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 December 2010 - 10:05 PM

Vezi postareaZen, la Dec 3 2010, 09:47 PM, a spus:

Sper ca glumesti :rolleyes:
Daca nu, este bine de stiut ca marea forta de rezistenta vine de la suprafata frontala(fuselaj,aripi groase) si putin de la finetea suprafetei.


Asa o fi , dar atunci de ce patinatorii de viteza, inotatorii, si sunt muuulte alte exemple folosesc materiale speciale la costume ?
Ei ( sportivii ) fiind la fel de grasi sau de slabi !
Sau , in domeniul de fata, de ce planoarele de viteza de la F5B sunt atat de lustruite de te vezi in ele ca in oglinda , fara a fi poroase , rugoase etc la suprafata materialului ? Doar ca sa arate bine ?
Intreb pentru caci nu am terminat aeronave si nici nu am citit prea mult despre chestia asta !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 December 2010 - 10:07 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#11 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 03 December 2010 - 10:16 PM

Nu am zis ca nu ar conta finetea suprafetei,ci faptul ca are o pondere mica in comparatie cu aria suprafetei. Normal ca daca vrei sa-i imbunatatesti cat mai mult performanta il lustruiesti oglinda.
@florin100% Ce sa ma fac, ma fac de ras :rolleyes: Cu conditia sa dovedesti acuratetea masuratorii.
It's difficult to make things simple!
0

#12 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 03 December 2010 - 10:57 PM

Sunt sigur ca va veni o zi cand o sa ai un model de 400 kmh, il meriti si in general ai cam facut tot ce ti-ai propus dar nu e asta avionul man :rolleyes: , multumestete cu ~300 poate cu plus ,stiu ca entuziasmul e mare dar e mai bine sa fii un pic mai realist si oricum iti garantez ca aia 300 generaza mai multa adrenalina decat Kawasaki.
Se pot castiga cativa kmh buni din aerodinamica asa ca :
-Slefuitul este o idee buna dar suprafata va ramane in continuare poroasa ,va trebui sa revopsesti modelul, tu alegi daca da sau nu.
- Indeparteaza elicea de suport deplasand motorul cam 2 cm in spate si daca poti prelungeste conul cu unul de spuma care inchide mai aproape de diametrul motorului- obtii flux de aer mai bun .
- Inchide lufturile de la eleroane cu fasii flexibile lipite doar pe aripa -sunt mari si genereza turbulenta
- Acopera sevourile cu capace aerodinamice sau macar cu ceva folie adeziva.
-Imbraca bordul de atac cu ceva folie neteda ca are si eficienta aerodinamica si nu stai dupa aterizari sa scoti firele de iarba din BA
-Daca bordul de fuga este mai gros de 2 mm mai subtiazal un pic
Succes !!!
P.S. Pentru carcotasi!

Fisiere atasate


0

#13 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 December 2010 - 11:07 PM

Felicitari pt model! Pt tine va fi mult mai simplu sa-l zbori decat mi-a fost mie.
In cazul de fata, viteza maxima atinsa depinde doar de parametrii unui motor bun cu care sa dai bine intr-o elice inspirat aleasa, de niste baterii cat mai naravase, dar mai ales si de felul in care incerci sa o obtii. Restul E discutii.
Durata de viata a modelului depinde in afara de o eventuala gresala de pilotaj, de servouri, ranforsari si desigur, de stilul de zbor. Degeaba punem servo super-strong si-i dam picaj cu maxim gas, la 250 sau mai mult, iar la 10 metri de pamant ne speriem si tragem blana profundor: adio model indiferent de ce servouri punem pe el sau ce ranforsari are. Chiar daca-l zbori in picaj pe drept foarte-foarte repede, uneori peste limita de care se sperie unii, iar apoi ii dai comenzi pt revenire cat mai largi posibil (dupa ce ai taiat complet gazul), modelul nu se va dezintegra niciodata. Daca ma insel, si sansele sunt de 100%, incepator fiind, am totusi intentia si posibilitatea de a mai exersa pe camp, fiind mai relevant decat pe hartie. Eu sper totusi anul asta macar la un 300, iar anu`poate voi reusi mai mult.

Cum a spus cineva: Sa ai picaje reusite, sa atingi cu ``un deget`` 400!

PS
In teorie avionul zboara daca aripa are profil, daca are... daca daca,,,, in realitate zboara si caloriferul si masina de tocat daca vrea muschii modelistului.
Bafta, deci! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 December 2010 - 11:13 PM

0

#14 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 03 December 2010 - 11:58 PM

bafta si bine ai venit in lumea vitezomanilor.
400 e o tinta destul de sus care ti-ai proposo . eu sper sincer sa o atingi sa mai avem inca un motiv ptr care sa ne mandrim cu tine.
sfaturi ai primit destule . Ascultale :rolleyes: sau mai bine zis citestele :)

pS; poti sa imi trimiti te rog si mie numarul postului din threadul de pe rcgroups unde sustin aia ca zboara cu 350 km/h , vreao sa vad si eu . nu o lua de rau chiar ma intereseaza. multumesc
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#15 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 04 December 2010 - 09:57 AM

mdea...Am cautat Zoli dar nu mai gasesc. Ori am inflorit io ce am vazut ori nu mai stiu. Stiu ca ziceau ca au atins 200 mph in zbor orizontal masurat cu pistol radar. Eu vreau sa ma apropii de viteza asta in picaj ca pe zbor orizontal nu a ajuns nimeni la mai mult de 300 km/h. O sa mai sap in subiect pana gasesc.
http://www.youtube.com/watch?v=txPOJTw6Bz0...player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=UBr2PEu8Cgs...player_embedded
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#16 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 December 2010 - 10:45 AM

Aha momentan recorduri acceptate pe rcgroups




momentan 300 max dar asta nu inseamna ca nu poti sa ii spargi <_<)
setup urmator zic cei de pe rcgroups
4S
2w-25
6 x 4 sport
ICE 100
= 140 mph
bafta dar vezi ca doar vitezele level sunt recunoscute ca si recorduri fara vand din spate si fara "out of a dive"
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#17 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 04 December 2010 - 06:19 PM

Vezi postareaIamzoli, la Dec 4 2010, 10:45 AM, a spus:

doar vitezele level sunt recunoscute ca si recorduri


Ca tot aduse HESS in vorba caloriferul si portanta sa,
intrebare: ce viteza prinde un calorifer lasat in cadere libera din avion? :D

Aceasta postare a fost editata de Zen: 04 December 2010 - 06:21 PM

It's difficult to make things simple!
0

#18 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 December 2010 - 09:06 PM

Daca are 23,18Kg, iar avionul zboara cu 800Km/h, dand drumul caloriferului la 8500m, acesta atinge viteza maxima de 283Km/h. La sol cantitatea de beton dislocuit de impact este de : nr de elementi calorifer x 23,18x 280 000 la patrat GRAME!

Calculator parametri calorifer RC:

http://www.calculato...ru_zburator.com
0

#19 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 December 2010 - 09:10 PM

Hmmmmm........ :huh:

http://pulsejet.amtj...nical_info.html

Poate cine stie...... B)

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 December 2010 - 09:11 PM

0

#20 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 04 December 2010 - 09:36 PM

Aaa se pare ca ti-ai facut tema... Acum refa calculele pentru un calorifer din fonta de 60kg si spargem recordul!
It's difficult to make things simple!
0

#21 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 December 2010 - 11:01 PM

haha o asemenea discutie era prezenta si pe rcgroups; o caramida legata cu un edf ,aruncata din avion :huh: new record B)))
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 December 2010 - 11:25 AM

Hai sa vedem ce face Florin 100 % si sa lasam topicul curat ! Eu chiar sunt interesat sa vad ce si cum !

P.S.

Daca vreti ... un topic separat cu elefanti, vaci, porci, si calorifere aruncate de pe varful .... ciomu !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 December 2010 - 09:24 PM

Am incercat azi sa vopsesc/slefuiesc/astup gaurile la una din directii. Imi place cum a iesit. E un pic de munca dar nu ma grabesc nicaieri asa ca asa am sa il fac pana la urma. Procedeul este urmatorul: astupat gaurile alea adanci de la matrita, slefuit (jmirghel de 600), dat grund, slefuit, iar grund si pe urma vopsea. Diferenta dintre ele este de 1 gr. Per total ma declar multumit si am sa ma apuc sa fac si restul avionului. In poze parca se vad bilutele de spuma dar e de la blitz. La atingere e perfect neted. Pentru astuparea gaurilor am folosit si io ce aveam prin casa adica chit de rosturi pt balsa de la robbe, din ala ultra light. Grund de la RC Colours care e bestial si vopsea dupli-color auto gri metalizat.

...

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#24 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 06 December 2010 - 10:18 PM

foarte frumos arata florin. oricum cu aceasta metoda slefuid fii sigur ca vei castiga catva km in plus.
ca un model sa zboare repede (nu numai modele defapt e in genreal valabil peste tot)
doua lucruri sunt cele mai importante.
1)cat mai putin drag (cel mai mare dusman cu care trebe sa lupti)
2) cat mai usor


o chestia care ajuta foarte mult la modele de viteza e , nu stiu cum ii zice in romana (trailing edge) sa fie ascutite altfel creaza turbulenta si creaza o forma de back-drag (stiu ma depaseste si pe mine) dar asta am citit prin posturi despre modele rapide.

o idee era, nu e nici acum prea tarziu, sa ascuti suprafetele unde poti si pe urma inainte de grund sa dai cu un strat de epoxy ht-2 , devine modelu cu 50 de grame mai greu dar barem e din sticla si ar trebui sa taie aieru ca si glontu + ca modelul devine tare ca frasu +ca vopseau arata superb pe sticla
zic si eu ce imi trece prin cap :rolleyes:
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#25 Useril este offline   Mitch 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 07 December 2010 - 03:14 PM

Florine ... ScannerRC a fost pentru mine o experienta extrem de proasta.
De exemplu, am luat 5 servo care in specificatie erau "dual bearing". Binenteles
ca am desfacut unul de curiozitate. Si avea doar un "bearing", si nici ala nu era macar
pus la iesirea din carcasa ... Dai, contacteaza "producatorul", poze, etc.
Mi-au trimis 5 capace superioare "compatibile", cu rulment. Datorita formei adoptate
pentru carcasa in zona respectiva, materialului plastic folosit, etc., in anumite zone
ale umarului in care era fixat rulmentul, peretele de plastic "ar fi trebuit sa fie" atat de
subtire, incat lipsea cu desavarsire. Adica 3 din 5 capace aveau mici fante in zona respectiva.

Pana la urma am trimis si servourile, si capacele, si povestea, la prietenii nostri din Austria.
Sa le monteze ei, la avioanele lor.

Era sa uit - sugeau curent, ceva teribil, mon cher !

Asa ca tot cu Fu.., tot cu Hi.. parca e mai sigur - desi mai sunt si altii. Da' parca astia au
fost prea de tot (de ce nu s-or fi limitat ei la scannere si le-a trebuit si servo, e un mister,
probabil ca le-a luat mintile avantul economic din Romania anilor trecuti !)

Spor la treaba !
0

#26 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 December 2010 - 09:14 PM

Zoli, am sa iau in considerare ideea ta. Am sa ascut pe cat posibil si BF-ul la aripa...

Mitch, iti multumesc pt sfat. Oricum nu o sa pun servourile alea pt ca sunt prea fleasca. Ma gandeam acum la ceva gen HS81MG Hitec, dar sa vad, ca daca o sa trebuiasca sa scobesc prea mult in aripa sa le pun, o sa ma reorientez.

p.s. Zoli, vezi ca ai mesageria PLINA !!!

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 07 December 2010 - 09:23 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#27 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 December 2010 - 11:08 PM

Te coafeaza batiul asta, sau vrei sa mai lucrez la el:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#28 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 December 2010 - 11:17 PM

Vezi postareaMLGore, la Dec 7 2010, 11:08 PM, a spus:

Te coafeaza batiul asta, sau vrei sa mai lucrez la el:



S-a dus editul, asta-i ala final:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 December 2010 - 12:12 PM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 7 2010, 09:14 PM, a spus:

Zoli, am sa iau in considerare ideea ta. Am sa ascut pe cat posibil si BF-ul la aripa...

Mitch, iti multumesc pt sfat. Oricum nu o sa pun servourile alea pt ca sunt prea fleasca. Ma gandeam acum la ceva gen HS81MG Hitec, dar sa vad, ca daca o sa trebuiasca sa scobesc prea mult in aripa sa le pun, o sa ma reorientez.

p.s. Zoli, vezi ca ai mesageria PLINA !!!



Nu ar trebui sa te orientezi catre niste servouri cu joc cat mai mic in pinioane ? Cred ca cele din carbonit au joc mai mic decat cele MG.
Ca forta tin cam tot atatea kg. si banuiesc ca o sa ai curse f. mici si important ar fi sa nu "tremure" in jocul danturii de la pinioane !

P.S.

Sau vezi ce au mai pus si aia unde ai citit
!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 December 2010 - 02:13 PM

Hs-81 are rotile din nylon sau metal. Cele cu roti din nylon m-au dezamagit profund:
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...st&p=425022
Dar alt lot, mai vechi, a fost ok. Poate am avut eu ghinion.
Urmasul lui, HS-82MG, cel putin la mine, a fost la inaltime. La aceasta dimensiune, la servo-uri analogice, nu am gasit cu roti din carbonit.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 December 2010 - 02:15 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro