Model pentru benzinar 26 cc Va zbura cum vreau eu?
#3
Postat 03 December 2010 - 08:38 AM
Panoul de foc si prinderea lui nu erau proiectate cand am taiat celelalte panouri asa ca le-am taiat tot cu traforajul
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 03 December 2010 - 08:39 AM
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
#11
Postat 07 December 2010 - 07:53 PM
Construiti, construiti, domnul Pojar......Stiti cine va zbura de prima oara avionu nu?.........
Arata bine de tot abia astept sa il zbor.....
Arata bine de tot abia astept sa il zbor.....
Babos Andras Sandor
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#14
Postat 11 December 2010 - 10:08 AM
Pe vremuri incercasem sa fac un regulament de bun simt legat de : cine va zbura modelul si ce responsabilitati are.Concluzia: daca ti l-am dat sa-l zbori responsabilitatea e numai a mea! Inseamna ca mi-esti prieten,am incredere in tine si sunt convins ca te vei stradui sa-l dai jos bland! Frecvent modelele mele au fost zburate de dl.Giro,Csongy acromanicul,DJ Andrei,Avi si mai ales de Florin 100%.
La testare e bine sa ai o mana sigura langa tine.
Legat de frumusetea de constructie: cu ce te pot ajuta?
La testare e bine sa ai o mana sigura langa tine.
Legat de frumusetea de constructie: cu ce te pot ajuta?
Bine ca zboara si....insectele !
#15
Postat 11 December 2010 - 06:37 PM
@flypol La noi (la Cluj) regulamentul e forte clar, nu esti sigur ca poti zbura un model de prima data sau pentru trimaj il dai unuia mai experimentat decat tine, daca el il rupe si tu l-ai fi rupt sigur, pagubele nu se platesc, daca modelul este zburat si colegul il cere sa-l zboare si-l rupe plateste toate pagubele, cred ca mai de bun simt decat atat nu se poate.
In ceia ce priveste ajutorul multzumesc pentru oferta, deocamdata nu am dat de greu, nu voi ezita sa cer sfaturi celor care intradevar fac o treaba buna cu cele doua maini drepte pe care la au ( tu, gicosul, dan mitea, valteras) si probabil ca mai sunt si alti dar care din motive de memorie nu mii amintes.
In ceia ce priveste ajutorul multzumesc pentru oferta, deocamdata nu am dat de greu, nu voi ezita sa cer sfaturi celor care intradevar fac o treaba buna cu cele doua maini drepte pe care la au ( tu, gicosul, dan mitea, valteras) si probabil ca mai sunt si alti dar care din motive de memorie nu mii amintes.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
#27
Postat 10 March 2011 - 09:52 AM
incepatoru, la 09 March 2011 - 07:41 PM, a spus:
...nu-i cam MARE pentru 26cc?...cam cat cantareste in faza asta?...bafta
Nu este mare casa este mica. Ca si greutate acum are 1360 gr nu este rau zic eu, ar putea fi si mai usor, cred sa-l scot sub 5500 gr. La 1800 mm anvergura si cu un motor care trage 7,5 Kg sper sa zbore bine.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
#28
Postat 10 March 2011 - 12:32 PM
foarte misto avionul, foarte frumos lucrat si e ok si greutatea. Motorul ala de 26(daca e de la crrc) e lesinat rau, nu trace 7.5kg, da' te poti orienta la un DL30 care trace cat spui tu.
Bafta.
Bafta.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#30
Postat 11 March 2011 - 07:24 AM
MVVS Rulz! Prietenii stiu de ce!
Extra mai este inca functional? Cred ca au mai ramas doar ultimele doua, al dvs. si al meu.
Extra mai este inca functional? Cred ca au mai ramas doar ultimele doua, al dvs. si al meu.