Modelism - RHC Forum: EPP-CF FPV 1.8M de la HK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EPP-CF FPV 1.8M de la HK propunerea chinezeasca pentru platforma FPV

#1 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 01 December 2010 - 12:03 PM

Mi-a sosit zilele trecute unul din primele astfel de modele in Romania. E bataie mare pe ele pe saitul producatorului si in transa a doua abia am reusit sa prind o bucata, cu greu. Probabil sunt foarte potrivite pentru FPV si musterii se ingramadesc ... macar de curiozitate. Si in teorie ar trebui sa fie cu adevarat potrivit acestui scop deoarece respecta reteta specifica genului. Burta mare, pusher, usor, CG reglabil, avion - planor cu anvergura medie, usor adaptabil, etc.
Am apucat sa pun cateva imagini de dupa desfacerea cutiei aici. Inainte sa-l urc insa pe masa de operatie voiam sa va adresez o intrebare. In manual nu zice nimic despre tipul de lipici ce trebuie folosit iar acest material EPP eu stiu ca nu accepta decat cianocrilat.... ma insel? Recomandati un anumit tip, o anumita vascozitate, un anumit timp de intarire? Si oare ce inseamna EPP-CF ?

Fisier atasat  1.jpg (61.84K)
Number of downloads: 53
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#2 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2010 - 12:34 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Dec 1 2010, 12:03 PM, a spus:

Mi-a sosit zilele trecute unul din primele astfel de modele in Romania. E bataie mare pe ele pe saitul producatorului si in transa a doua abia am reusit sa prind o bucata, cu greu. Probabil sunt foarte potrivite pentru FPV si musterii se ingramadesc ... macar de curiozitate. Si in teorie ar trebui sa fie cu adevarat potrivit acestui scop deoarece respecta reteta specifica genului. Burta mare, pusher, usor, CG reglabil, avion - planor cu anvergura medie, usor adaptabil, etc.
Am apucat sa pun cateva imagini de dupa desfacerea cutiei aici. Inainte sa-l urc insa pe masa de operatie voiam sa va adresez o intrebare. In manual nu zice nimic despre tipul de lipici ce trebuie folosit iar acest material EPP eu stiu ca nu accepta decat cianocrilat.... ma insel? Recomandati un anumit tip, o anumita vascozitate, un anumit timp de intarire? Si oare ce inseamna EPP-CF ?

Atasament 1.jpg



CA subtire si mediu+ activator. E singura reteta!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#3 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 December 2010 - 11:25 PM

Am apucat duminica sa lucram la el si imi pare rau ca nu l-am terminat, insa nu mai e mult. Robert s-a aratat mai mult decat multumit de model, iar eu... sunt extaziat. Pare cu edevarat misto. O sa urcam multe imagini, desi am facut o oarecare selectie, insa presupun ca oricum pozele vorbesc mai bine decat mine... Daca exista intrebari vom fi bucurosi sa raspundem:

Fisier atasat  IMG_0007.jpg (46.21K)
Number of downloads: 45Fisier atasat  IMG_0008.jpg (49.66K)
Number of downloads: 38Fisier atasat  IMG_0009.jpg (48.98K)
Number of downloads: 34IMG_0009.jpg]
Fisier atasat  IMG_0010.jpg (41.91K)
Number of downloads: 33Fisier atasat  IMG_0011.jpg (21.79K)
Number of downloads: 28Fisier atasat  IMG_0012.jpg (43.08K)
Number of downloads: 30IMG_0012.jpg]
Fisier atasat  IMG_0013.jpg (31.06K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  IMG_0014.jpg (36.05K)
Number of downloads: 31Fisier atasat  IMG_0015.jpg (68.74K)
Number of downloads: 34IMG_0015.jpg]
Fisier atasat  IMG_0016.jpg (37.55K)
Number of downloads: 33Fisier atasat  IMG_0017.jpg (41.85K)
Number of downloads: 43

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 06 December 2010 - 11:25 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#4 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 December 2010 - 11:27 PM

Fisier atasat  IMG_0018.jpg (35.53K)
Number of downloads: 23Fisier atasat  IMG_0019.jpg (33.56K)
Number of downloads: 16Fisier atasat  IMG_0020.jpg (37.04K)
Number of downloads: 18IMG_0020.jpg]
Fisier atasat  IMG_0021.jpg (45.61K)
Number of downloads: 16Fisier atasat  IMG_0022.jpg (39.78K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  IMG_0023.jpg (39.83K)
Number of downloads: 18IMG_0023.jpg]
Fisier atasat  IMG_0025.jpg (46.79K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  IMG_0024.jpg (38.54K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  IMG_0026.jpg (45.71K)
Number of downloads: 23IMG_0026.jpg]
Fisier atasat  IMG_0027.jpg (51.73K)
Number of downloads: 23Fisier atasat  IMG_0028.jpg (47.62K)
Number of downloads: 28
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#5 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 December 2010 - 11:29 PM

Fisier atasat  IMG_0029.jpg (40.49K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  IMG_0030.jpg (33.01K)
Number of downloads: 16Fisier atasat  IMG_0031.jpg (34.84K)
Number of downloads: 19IMG_0031.jpg]
Fisier atasat  IMG_0032.jpg (55.29K)
Number of downloads: 19Fisier atasat  IMG_0033.jpg (45.8K)
Number of downloads: 20Fisier atasat  IMG_0034.jpg (36.16K)
Number of downloads: 23IMG_0034.jpg]
Fisier atasat  IMG_0035.jpg (55.61K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  IMG_0036.jpg (54.91K)
Number of downloads: 34Fisier atasat  IMG_0037.jpg (56.54K)
Number of downloads: 34IMG_0037.jpg]
Fisier atasat  IMG_0038.jpg (43.76K)
Number of downloads: 36Fisier atasat  IMG_0039.jpg (42.5K)
Number of downloads: 40
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#6 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 December 2010 - 11:31 PM

Fisier atasat  IMG_0041.jpg (49.22K)
Number of downloads: 27Fisier atasat  IMG_0042.jpg (37.45K)
Number of downloads: 14Fisier atasat  IMG_0043.jpg (55.04K)
Number of downloads: 28IMG_0043.jpg]
Fisier atasat  IMG_0044.jpg (78.31K)
Number of downloads: 36

Deocamdata atat, probabil sunt deja prea multe... imi cer scuze, am vrut numai sa surprind cat mai multe detalii :rolleyes:
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#7 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 December 2010 - 11:38 PM

Vezi postareaMLGore, la Dec 1 2010, 12:34 PM, a spus:

CA subtire si mediu+ activator. E singura reteta!


Scuze, uitasem sa-ti multumesc pentru sfat, asa am facut... doar ca fara activator. Am luat CA mediu si permite exact atat timp cat potrivesti piesele, 15-30 sec, perfect, MULTUMESC!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#8 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 December 2010 - 11:46 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Dec 1 2010, 12:03 PM, a spus:

Si oare ce inseamna EPP-CF ?


EPP e clar de ce..

CF.. si aici destul de clar
CF = carbon fiber

Mai lipsea sa treaca in denumire si placajul :rolleyes:
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#9 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 11 December 2010 - 07:34 PM

Dane,hai cu filmul de astazi cu primul zbor,ca fost super. Felicitari tie,lui Robert care te-a ajutat la construirea noului model si bine inteles pilotului de incercari Mihai.Multumim si celui de sus ,ca ne-a oferit o zi superba la timpul asta,pentru a practica cu mare bucurie zboruri reusite cu modelele noastre.Numai de bine.
0

#10 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 12 December 2010 - 10:08 AM

Iaca filmul, ievribadi hapi tare... zbura cucuveaua ca turtureaua, creca dupa ce-i punem giro pe eleroane si o sa luam o camera mai "de Doamne ajuta", va fi totul mega extra super!!!
Mi s-a parut totusi greut, dar 1kg aveau numai bateria + lestul. Ca sa-l echilibram fiindca nu am avut echipament FPV de pus in bot, am folosit contragreutati. Motorul este suficient, chiar prea mult daca folosim baterii cu 4celule. Si nu consuma mult deoarece zboara preafrumos si prealin :)
Va fi o sarcina grea pentru bimotorul nostru sa-l egaleze/depaseasca pe acest soim chinezesc... the war is on!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#11 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 12 December 2010 - 08:59 PM

Dane,nu te supara pe mine ,dar modelul pt. filmari e putin cam instabil,are viteza cam mare pt. filmari.Daca ii pui un 3s poate se mai apropie de ce vrei tu.
Parerea mea,e ca ar trebui sa aiba o viteza mai mica pt. o calitate mai buna de filmare. Laur e cel mai competent sa se exprime. Numai bine,
0

#12 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 12 December 2010 - 09:02 PM

PS. Modelul zboara super ,Felicitari pt.achizitie.Numai zboruri reusite.
0

#13 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 12 December 2010 - 09:19 PM

Mie imi pare logic ca, cu cat are o viteza mai mare(naturala, nu marita prin inaintarea CG) cu atat este mai putin influentat de vant si rezulta filmare mai lina.

Aceasta postare a fost editata de Zen: 12 December 2010 - 09:25 PM

It's difficult to make things simple!
0

#14 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 13 December 2010 - 11:05 AM

Se poate filma la orice viteza, alegerea vitezei se face functie de subiect. De ex dorinta mea este sa filmez in Piatra Craiului, sa-l duc pana pe creasta si sa incerc cateva sute de metri de lung de creasta. Iti imaginezi ca la altitudinea si curentii de acolo nu poti zbura incet nici macar cu un 1:1
Un alt exemplu de la cealalta extrema este un eveniment ce trebuie filmat de sus. Presupun ca nu poti trage portrete de nunta cu un planor de mare viteza.
Vreau sa spun ca fiecare scop are uneltele lui dedicate!

Planorul-avion din acest topic este un compromis excelent si dimpotriva, mie mi s-a parut ca a zburat foarte stabil. Cu giro va fi si mai bine!
Sa nu te lasi pacalit de briza usoara si calduta de la sol, sus in aer curentii erau puternici, temperaturile fiind scazute (pe minus) si soarele pe cer... adica ideal pentru curenti haotici. Un avion care zboara lent cred ca este direct proportional mai afectat de vant, deci ar fi filmat si mai zbuciumat in acele conditii.
As vrea sa aud si parerea celorlalti prezenti: Stig? Robert?

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 13 December 2010 - 11:07 AM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#15 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 15 December 2010 - 04:10 PM

Mie mi s-a parut OK . Nu mi s-a parut rapid ci dimpotriva . Dupa mine aripa cu un usor sweep si profil semisimetric este un compromis foarte bun pt.zbor in aproape orice conditii. De abia astept sa il vedem zburand FPV si echipat cu un giro pe eleroane. ....va urma ....
0

#16 Useril este offline   NashuL 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 21-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2011 - 02:46 PM

Vezi postareaBiciclistu, la 13 December 2010 - 11:05 AM, a spus:

Se poate filma la orice viteza, alegerea vitezei se face functie de subiect. De ex dorinta mea este sa filmez in Piatra Craiului, sa-l duc pana pe creasta si sa incerc cateva sute de metri de lung de creasta. Iti imaginezi ca la altitudinea si curentii de acolo nu poti zbura incet nici macar cu un 1:1
Un alt exemplu de la cealalta extrema este un eveniment ce trebuie filmat de sus. Presupun ca nu poti trage portrete de nunta cu un planor de mare viteza.
Vreau sa spun ca fiecare scop are uneltele lui dedicate!

Planorul-avion din acest topic este un compromis excelent si dimpotriva, mie mi s-a parut ca a zburat foarte stabil. Cu giro va fi si mai bine!
Sa nu te lasi pacalit de briza usoara si calduta de la sol, sus in aer curentii erau puternici, temperaturile fiind scazute (pe minus) si soarele pe cer... adica ideal pentru curenti haotici. Un avion care zboara lent cred ca este direct proportional mai afectat de vant, deci ar fi filmat si mai zbuciumat in acele conditii.
As vrea sa aud si parerea celorlalti prezenti: Stig? Robert?



Ai ajuns in piatra craiului in creasta cu el pina la coada?
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro