EPP-CF FPV 1.8M de la HK propunerea chinezeasca pentru platforma FPV
#1
Postat 01 December 2010 - 12:03 PM
Am apucat sa pun cateva imagini de dupa desfacerea cutiei aici. Inainte sa-l urc insa pe masa de operatie voiam sa va adresez o intrebare. In manual nu zice nimic despre tipul de lipici ce trebuie folosit iar acest material EPP eu stiu ca nu accepta decat cianocrilat.... ma insel? Recomandati un anumit tip, o anumita vascozitate, un anumit timp de intarire? Si oare ce inseamna EPP-CF ?
1.jpg (61.84K)
Number of downloads: 53
#2
Postat 01 December 2010 - 12:34 PM
Biciclistu, la Dec 1 2010, 12:03 PM, a spus:
Am apucat sa pun cateva imagini de dupa desfacerea cutiei aici. Inainte sa-l urc insa pe masa de operatie voiam sa va adresez o intrebare. In manual nu zice nimic despre tipul de lipici ce trebuie folosit iar acest material EPP eu stiu ca nu accepta decat cianocrilat.... ma insel? Recomandati un anumit tip, o anumita vascozitate, un anumit timp de intarire? Si oare ce inseamna EPP-CF ?
1.jpg
CA subtire si mediu+ activator. E singura reteta!
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#3
Postat 06 December 2010 - 11:25 PM
IMG_0007.jpg (46.21K)
Number of downloads: 45 IMG_0008.jpg (49.66K)
Number of downloads: 38 IMG_0009.jpg (48.98K)
Number of downloads: 34IMG_0009.jpg]
IMG_0010.jpg (41.91K)
Number of downloads: 33 IMG_0011.jpg (21.79K)
Number of downloads: 28 IMG_0012.jpg (43.08K)
Number of downloads: 30IMG_0012.jpg]
IMG_0013.jpg (31.06K)
Number of downloads: 29 IMG_0014.jpg (36.05K)
Number of downloads: 31 IMG_0015.jpg (68.74K)
Number of downloads: 34IMG_0015.jpg]
IMG_0016.jpg (37.55K)
Number of downloads: 33 IMG_0017.jpg (41.85K)
Number of downloads: 43
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 06 December 2010 - 11:25 PM
#4
Postat 06 December 2010 - 11:27 PM
Number of downloads: 23 IMG_0019.jpg (33.56K)
Number of downloads: 16 IMG_0020.jpg (37.04K)
Number of downloads: 18IMG_0020.jpg]
IMG_0021.jpg (45.61K)
Number of downloads: 16 IMG_0022.jpg (39.78K)
Number of downloads: 18 IMG_0023.jpg (39.83K)
Number of downloads: 18IMG_0023.jpg]
IMG_0025.jpg (46.79K)
Number of downloads: 18 IMG_0024.jpg (38.54K)
Number of downloads: 18 IMG_0026.jpg (45.71K)
Number of downloads: 23IMG_0026.jpg]
IMG_0027.jpg (51.73K)
Number of downloads: 23 IMG_0028.jpg (47.62K)
Number of downloads: 28
#5
Postat 06 December 2010 - 11:29 PM
Number of downloads: 26 IMG_0030.jpg (33.01K)
Number of downloads: 16 IMG_0031.jpg (34.84K)
Number of downloads: 19IMG_0031.jpg]
IMG_0032.jpg (55.29K)
Number of downloads: 19 IMG_0033.jpg (45.8K)
Number of downloads: 20 IMG_0034.jpg (36.16K)
Number of downloads: 23IMG_0034.jpg]
IMG_0035.jpg (55.61K)
Number of downloads: 26 IMG_0036.jpg (54.91K)
Number of downloads: 34 IMG_0037.jpg (56.54K)
Number of downloads: 34IMG_0037.jpg]
IMG_0038.jpg (43.76K)
Number of downloads: 36 IMG_0039.jpg (42.5K)
Number of downloads: 40
#6
Postat 06 December 2010 - 11:31 PM
Number of downloads: 27 IMG_0042.jpg (37.45K)
Number of downloads: 14 IMG_0043.jpg (55.04K)
Number of downloads: 28IMG_0043.jpg]
IMG_0044.jpg (78.31K)
Number of downloads: 36
Deocamdata atat, probabil sunt deja prea multe... imi cer scuze, am vrut numai sa surprind cat mai multe detalii :rolleyes:
#7
Postat 06 December 2010 - 11:38 PM
MLGore, la Dec 1 2010, 12:34 PM, a spus:
Scuze, uitasem sa-ti multumesc pentru sfat, asa am facut... doar ca fara activator. Am luat CA mediu si permite exact atat timp cat potrivesti piesele, 15-30 sec, perfect, MULTUMESC!
#8
Postat 06 December 2010 - 11:46 PM
Biciclistu, la Dec 1 2010, 12:03 PM, a spus:
EPP e clar de ce..
CF.. si aici destul de clar
CF = carbon fiber
Mai lipsea sa treaca in denumire si placajul :rolleyes:
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#9
Postat 11 December 2010 - 07:34 PM
#10
Postat 12 December 2010 - 10:08 AM
Mi s-a parut totusi greut, dar 1kg aveau numai bateria + lestul. Ca sa-l echilibram fiindca nu am avut echipament FPV de pus in bot, am folosit contragreutati. Motorul este suficient, chiar prea mult daca folosim baterii cu 4celule. Si nu consuma mult deoarece zboara preafrumos si prealin :)
Va fi o sarcina grea pentru bimotorul nostru sa-l egaleze/depaseasca pe acest soim chinezesc... the war is on!
#11
Postat 12 December 2010 - 08:59 PM
Parerea mea,e ca ar trebui sa aiba o viteza mai mica pt. o calitate mai buna de filmare. Laur e cel mai competent sa se exprime. Numai bine,
#12
Postat 12 December 2010 - 09:02 PM
#13
Postat 12 December 2010 - 09:19 PM
Aceasta postare a fost editata de Zen: 12 December 2010 - 09:25 PM
#14
Postat 13 December 2010 - 11:05 AM
Un alt exemplu de la cealalta extrema este un eveniment ce trebuie filmat de sus. Presupun ca nu poti trage portrete de nunta cu un planor de mare viteza.
Vreau sa spun ca fiecare scop are uneltele lui dedicate!
Planorul-avion din acest topic este un compromis excelent si dimpotriva, mie mi s-a parut ca a zburat foarte stabil. Cu giro va fi si mai bine!
Sa nu te lasi pacalit de briza usoara si calduta de la sol, sus in aer curentii erau puternici, temperaturile fiind scazute (pe minus) si soarele pe cer... adica ideal pentru curenti haotici. Un avion care zboara lent cred ca este direct proportional mai afectat de vant, deci ar fi filmat si mai zbuciumat in acele conditii.
As vrea sa aud si parerea celorlalti prezenti: Stig? Robert?
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 13 December 2010 - 11:07 AM
#15
Postat 15 December 2010 - 04:10 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#16
Postat 07 April 2011 - 02:46 PM
Biciclistu, la 13 December 2010 - 11:05 AM, a spus:
Un alt exemplu de la cealalta extrema este un eveniment ce trebuie filmat de sus. Presupun ca nu poti trage portrete de nunta cu un planor de mare viteza.
Vreau sa spun ca fiecare scop are uneltele lui dedicate!
Planorul-avion din acest topic este un compromis excelent si dimpotriva, mie mi s-a parut ca a zburat foarte stabil. Cu giro va fi si mai bine!
Sa nu te lasi pacalit de briza usoara si calduta de la sol, sus in aer curentii erau puternici, temperaturile fiind scazute (pe minus) si soarele pe cer... adica ideal pentru curenti haotici. Un avion care zboara lent cred ca este direct proportional mai afectat de vant, deci ar fi filmat si mai zbuciumat in acele conditii.
As vrea sa aud si parerea celorlalti prezenti: Stig? Robert?
Ai ajuns in piatra craiului in creasta cu el pina la coada?