Modelism - RHC Forum: MASINA ANULUI 2005 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

MASINA ANULUI 2005

#1 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 03 December 2004 - 02:41 PM

Aseara in transmisiune directa pe Antena 1 s-a finalizat prin voturi direct exprimate(fara nici un fel de campanie) masina anului 2005 aceasta fiind Mitsubishi Colt. Loganul abia a ajuns pe locul 5. No Comments. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_.gif
Pe cand o discutie despre cele scrise mai sus? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 03 December 2004 - 03:03 PM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#2 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 03 December 2004 - 03:04 PM

e bine !
Logan pe locul 5 e foarte bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#3 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 03 December 2004 - 03:07 PM

LooSeR, la 3 Dec 2004, 15:04, a spus:

e bine !
Logan pe locul 5 e foarte bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

E bine ... dar atunci unde este smenu' mai bine era sa se mearga pe mana Loganului sau interese meschine au propulsat Mitsubishi Colt pe primul loc?

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 03 December 2004 - 03:12 PM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#4 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 December 2004 - 03:45 PM

LEXXRDM, la 3 Dec 2004, 14:41, a spus:

prin voturi direct exprimate(fara nici un fel de campanie) masina anului 2005 aceasta fiind Mitsubishi Colt.

sa intzeleg ca vorbesti despre masina anului 2005 in Romania???
sau in general http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
flying is my life...
0

#5 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 03 December 2004 - 04:37 PM

ar fi culmea sa fie masina anului in ungaria http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
ce-i drept Colt cred ca merita... nu stiu restul contra candidatelor sper sa nu fi fost dacia 1100 sau 1310, De Peugeot 407 s-a zis ceva? (nu de alta da' imi place destul de mult)
0

#6 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 06 December 2004 - 10:38 AM

SILVIU66, la 3 Dec 2004, 15:45, a spus:

LEXXRDM, la 3 Dec 2004, 14:41, a spus:

prin voturi direct exprimate(fara nici un fel de campanie) masina anului 2005 aceasta fiind Mitsubishi Colt.

sa intzeleg ca vorbesti despre masina anului 2005 in Romania???
sau in general :)

Da... din Romania!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#7 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 06 December 2004 - 10:40 AM

MrSpace, la 3 Dec 2004, 16:37, a spus:

ar fi culmea sa fie masina anului in ungaria :)
ce-i drept Colt cred ca merita... nu stiu restul contra candidatelor sper sa nu fi fost dacia 1100 sau 1310, De Peugeot 407 s-a zis ceva? (nu de alta da' imi place destul de mult)

Din pacate De Peugeot 407 nu s-a pomenit nimic, s-a insistat pe primele 5 candidate la podium. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 06 December 2004 - 10:41 AM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#8 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

  Postat 30 December 2004 - 03:20 PM

si cum au facut ei clasamentul asta? dupa best selleruri? ca asa si cartile sandrei brown erau best seller, dar asta nu reflecta calitatea. :(
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#9 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 30 December 2004 - 07:48 PM

LEXXRDM, la 6 Dec 2004, 10:40, a spus:

MrSpace, la 3 Dec 2004, 16:37, a spus:

ar fi culmea sa fie masina anului in ungaria :(
ce-i drept Colt cred ca merita... nu stiu restul contra candidatelor sper sa nu fi fost dacia 1100 sau 1310, De Peugeot 407 s-a zis ceva? (nu de alta da' imi place destul de mult)

Din pacate De Peugeot 407 nu s-a pomenit nimic, s-a insistat pe primele 5 candidate la podium. :(

Intradevar multi dintre noi nici nu stiu cum arata Mitshubishi Colt. E clar ca ceva e total aiurea . Problema cu Peugeot 407 e ca e prea scump. Ca atare putin probabil sa castige concursul asta in romania. Daca s-ar lua mereu cea mai tare masina fara sa se tina cont de pret e clar. Se alege un Mercedes , RR sau mai stiu ce supermasina si castiga in fiecare an. E clar ca daca compari un Logan cu un Mercedes castiga mercedesul mereu. Daca introduci si factorul pret situatia se schimba. Io zic ca pt logan locul 5 e super elegant. Nu am stat sa analizez bine masinile ce s-au lansat anul asta in romania dar e posibil ca Mitsubishi Colt sa fie una care sa indeplineasca conditiile concursului. la 1.3 L sa ai 95 cai si 125 cuplu (logan la 1.4 are 75 cai si 112 cuplu) !! Cred ca e bine. Mie personal nu imi place dar pe hartie arata bine. In clasamentul meu Skoda Octavia ar bate tot. modelul cu 2.0 TDi 140 cai dar intervine din nou pretul.
Astea au fost masinile din concurs (intr-o ordine aleatoare)
CITROEN C4 ,DACIA LOGAN,FIAT IDEA,HYUNDAI TUCSON,KIA PICANTO,OPEL ASTRA,PEUGEOT 407,SEAT ALTEA,SKODA OCTAVIA

De altfel e complicat sa compari TUCSON cu Altea sau cu Colt. Unu e jeep altu monovolum si coltul un mini. Cred ca idea concursului e un pic bizara.
Revenind la topic e normal ca loganul sa fie pe locul 5. Nu l-as pune in fata Opelulul ,Skodei, Citroenului , Seatului sau a Peugeotului. Voi l-ati pune ?
DT
0

#10 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 30 December 2004 - 09:50 PM

ZOD, la 30 Dec 2004, 19:48, a spus:

LEXXRDM, la 6 Dec 2004, 10:40, a spus:

MrSpace, la 3 Dec 2004, 16:37, a spus:

ar fi culmea sa fie masina anului in ungaria :(
ce-i drept Colt cred ca merita... nu stiu restul contra candidatelor sper sa nu fi fost dacia 1100 sau 1310, De Peugeot 407 s-a zis ceva? (nu de alta da' imi place destul de mult)

Din pacate De Peugeot 407 nu s-a pomenit nimic, s-a insistat pe primele 5 candidate la podium. :(

Intradevar multi dintre noi nici nu stiu cum arata Mitshubishi Colt. E clar ca ceva e total aiurea . Problema cu Peugeot 407 e ca e prea scump. Ca atare putin probabil sa castige concursul asta in romania. Daca s-ar lua mereu cea mai tare masina fara sa se tina cont de pret e clar. Se alege un Mercedes , RR sau mai stiu ce supermasina si castiga in fiecare an. E clar ca daca compari un Logan cu un Mercedes castiga mercedesul mereu. Daca introduci si factorul pret situatia se schimba. Io zic ca pt logan locul 5 e super elegant. Nu am stat sa analizez bine masinile ce s-au lansat anul asta in romania dar e posibil ca Mitsubishi Colt sa fie una care sa indeplineasca conditiile concursului. la 1.3 L sa ai 95 cai si 125 cuplu (logan la 1.4 are 75 cai si 112 cuplu) !! Cred ca e bine. Mie personal nu imi place dar pe hartie arata bine. In clasamentul meu Skoda Octavia ar bate tot. modelul cu 2.0 TDi 140 cai dar intervine din nou pretul.
Astea au fost masinile din concurs (intr-o ordine aleatoare)
CITROEN C4 ,DACIA LOGAN,FIAT IDEA,HYUNDAI TUCSON,KIA PICANTO,OPEL ASTRA,PEUGEOT 407,SEAT ALTEA,SKODA OCTAVIA

De altfel e complicat sa compari TUCSON cu Altea sau cu Colt. Unu e jeep altu monovolum si coltul un mini. Cred ca idea concursului e un pic bizara.
Revenind la topic e normal ca loganul sa fie pe locul 5. Nu l-as pune in fata Opelulul ,Skodei, Citroenului , Seatului sau a Peugeotului. Voi l-ati pune ?

Tot ce pot exclama este ca Peugeot 407 SW + cupola vitrata =UUUhhhhh MAMA! Sa tot ai asha car :( !!!

In rest traiasca Loganu, ca e fiu de roman sadea chiar de-i zic ajtia "micul bastard francez"...., noi am semnat pt. el, nu? Deci sa fim mandri http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif !
Apropos, care conduce f'o unul sa-mi spuna si mie pe bune cam ce metehne are, ca de laude sunt satul... In rest, sa dea Al de sus sa fie mashina de succes, caci altfel cam vai de Colibashi ...si nu de alta, dar cei de acolo cam de pe urma Loganului traiesc.
Ne mai citim, pe curand!
...audaces fortuna iuvat...
0

#11 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2005 - 11:06 AM

rezultatul de la masina anului este consecinta directa a unei profunde(chiar foarte adinci!) politici de marketing, trebuie sa se vinda mitsubishi, ca e pui de-a lu' tiriacauto, ce e asa greu de descifrat?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#12 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 12 January 2005 - 01:12 PM

Prezentarea unui nou model ce poarta initiala "M" este o ocazie rara si extrem de excitanta pentru toti pasionatii de automobile. Lansarea noului M6, editia pentru 2005, este inca o dovada a performantelor atinse de tehnologia BMW si de puterea departamentului sportiv al constructorului german.
Venit la putin timp dupa prezentarea oficiala a lui M5 si folosind multe solutii de design si tehnice de la M3 CSL, noul M6 este o combinatie intre charisma unui "supercar" si potentialul unui Grand Touring. Aceasta masina face parte dintr-un club de elita, fiind al patrulea model M lansat in ultimul deceniu. Ca sa va faceti o parere despre noul M6, o descriere pe scurt arata in felul urmator: un propulsor V10 de 5.0 litri care produce 507 CP, cutie de viteze SMG cu sapte rapoarte, acceleratie 0-100 km/h in 4,2 secunde, viteza maxima 250 km/h limitata electronic.
Toate acestea dovedesc ca noul M6 este un demn urmas al legendarului M635CSi din 1985. Masina a fost pregatita cu multa atentie inaintea prezentarii sale, fiind testata pe circuitul de la Nurburgring, acolo unde a obtinut timpi foarte buni pe un tur. Sub capota acestei bestii se afla acelasi propulsor de 4.999 cmc care echipeaza si versiunea M5, capabil sa dezvolte 507 CP. Se continua astfel traditia modelelor M de la BMW, care au o putere mai mare de 100 CP pe litru. Cei 507 caluti sint obtinuti la o turatie de 7.750 rpm, linia rosie pe turometru aflindu-se la 8.250 rpm. In acelasi timp, momentul motor maxim este de 520 Nm la 6.100 rpm, dintre care 450 Nm sint disponibili inca de la 3.500 rpm. Sasiul noului M6 permite o acceleratie laterala mai mare de 1g. Legat de acest lucru, si motorul V10 beneficiaza de o lubrifiere ce se poate face si la o forta laterala de 0,6g, cind se activeaza una dintre cele doua pompe electronice de ulei, care sint alimentate de la doua rezervoare separate. O adevarata opera de arta este si sistemul electronic MS S65, care controleaza functionarea masinii. Acesta coordoneaza toate functiile motorului folosind trei procesoare capabile sa efectueze peste 200 de operatiuni pe secunda si sa primeasca 50 de semnale in acelasi timp.Tot la capitolul opere de arta se inscrie si noua transmisie manuala secventiala cu sapte rapoarte, SMG cu Drivelogicul folosit si la M5. Drivelogicul ofera 11 posibilitati de schimbare a vitezelor, dintre care sase sint valabile in modul manual, iar cinci in modul automatic.
De asemenea, transmisia SMG ajuta soferul si daca se ruleaza pe drumuri in panta sau pe suprafete cu aderenta scazuta. In modul automatic, SMG recunoaste daca masina urca si mentine motorul la turatii ridicate, iar daca se coboara o panta cutia schimba automat intr-o treapta inferioara pentru a beneficia la maxim de frina de motor. Suspensia noului M6 se bazeaza pe geometria standard de la 645Ci,suferind doar citeva modificari. Si frinele au fost pregatite special pentru un asemenea bolid, masina putandu-se opri de la o viteza de 100 km/h pe o distanta de 36 de metri, iar de la 200 km/h pe 140 de metri echivalentul unei decelerari de 1,3g. Jantele sint din aliaj usor si au 19 inch. Pe puntea fata rotile sint echipate cu pneuri de 255/40ZR19, iar pe puntea spate sint de 285/35ZR19.
Noul BMW M6 se va pune in vinzare la sfirsitul lui 2005, lista de preturi nefiind inca anuntata.
:rolleyes: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_.gif

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 12 January 2005 - 02:26 PM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#13 Useril este offline   cristi_d6 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 18-February 11
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 10:09 AM

eu cred ca nici locul 5 nu trebuia sa ia loganul...masina anului nu inseamna neaparat cea mai populara masina.
Boilere , Panouri solare
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro