In ce "mode " zburati ?
#1
Postat 20 November 2010 - 05:25 PM
#3
Postat 20 November 2010 - 09:13 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#4
Postat 20 November 2010 - 10:19 PM
stiganas, la Nov 20 2010, 09:13 PM, a spus:
Nu chiar... Donatas Pauzuolis zboara in 4
#5
Postat 20 November 2010 - 10:20 PM
Ca veni vorba de ciudatenii, am vazut pe cineva folosind modul 2, insa profundorul inversat (impins de mansa ridica profundorul). Brrrr...
#7
Postat 21 November 2010 - 08:10 AM
In rest, da, modul 2 e cel mai intuitiv, cel mai apropiat de pilotarea avioanelor mari.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#8
Postat 21 November 2010 - 04:59 PM
Oricum ailerons si elevator trebuie sa fie pe acelasi stick, altfel nu recomand, e aiurea si din cate am inteles s-a mentinut la unii obiceiul de a zbura asa de mai demult cand statiile aveau doar cate 4 butoane in loc de un stick si comenzile principale(elevator-ailerons) nu puteau fi actionate de o singura mana.
#9
Postat 21 November 2010 - 09:00 PM
PS : Imi cer scuze daca exprimarea mea din primul post a fost ambigua !
#11
Postat 21 November 2010 - 09:16 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 22 November 2010 - 12:05 PM
Thr +eleroane pe stanga
ruder+elevator dreapta
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#13
Postat 22 November 2010 - 12:07 PM
pilo, la Nov 22 2010, 12:05 PM, a spus:
Thr +eleroane pe stanga
ruder+elevator dreapta
asta nu e mode 2
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#14
Postat 22 November 2010 - 12:36 PM
Aceasta postare a fost editata de RAPTOR: 22 November 2010 - 12:36 PM
#16
Postat 22 November 2010 - 04:51 PM
pentru celelalte moduri,singurul inconvenient ar fi ca nu esti compatibil cu tovarasii de zbor.Nu prea poti fi ajutat si nu poti ajuta.
#17
Postat 22 November 2010 - 08:53 PM
BogdanStancu, la Nov 22 2010, 12:07 PM, a spus:
Da,mea culpa.Defapt zbor in mode 4.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#18
Postat 22 November 2010 - 09:09 PM
Ce conteaza, important e sa zbori cum zboara unii mai dibaci din gasca ta; vei avea nevoie de ajutorul lor. Iti faci prea multe probleme.
#20
Postat 22 November 2010 - 10:07 PM
Dar oare chiar zbor ???! Se pare ca da ! macar cate putin !
#21
Postat 22 November 2010 - 10:12 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#22
Postat 23 November 2010 - 11:41 AM
#23
Postat 23 November 2010 - 12:34 PM
Dragos Avramescu, la Nov 20 2010, 10:20 PM, a spus:
Ca veni vorba de ciudatenii, am vazut pe cineva folosind modul 2, insa profundorul inversat (impins de mansa ridica profundorul). Brrrr...
Sal! Defect de EZ fara eleroane zburat mai bine de 1 an ......am trecut pe 2.
multzam !!!
#24
Postat 23 November 2010 - 03:11 PM
Exista un motiv pentru care e bine o singura mana sa controleze panta si directia (nu in sensul de 'partea mobila a ampenajului vertical', ci efectiv de directie de zbor). La planor, umblu rar cu mana stanga. Totul fac cu mana dreapta. Daca as avea profundorul la o mana, si eleroanele la cealalta, ar fi mai complicat. Planorul respectiv are doar profundor si flaperoane, insa daca avea profundor si directie tot pe mana dreapta as fi lucrat.
#26
Postat 23 November 2010 - 03:48 PM
florin100%, la Nov 20 2010, 10:19 PM, a spus:
Si Gernot Bruckmann in 1.
Eu in 2 .
Pana acu n-am vazut pe nimeni cu 3 ...
Later edit:
comnean@ parerea mea e ca nu
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 23 November 2010 - 03:54 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#27
Postat 23 November 2010 - 03:50 PM
E cumva un "must" sa zbori in 2?
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#30
Postat 23 November 2010 - 09:00 PM
AG-74-HESS, la Nov 23 2010, 09:56 PM, a spus:
compliatie cu ce?