IAR 823 detalii
#61
Postat 04 March 2011 - 07:02 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#62
Postat 04 March 2011 - 07:34 PM
pccdtk, la 04 March 2011 - 07:02 PM, a spus:
Multumesc mult.
E bine ca iese sub 2 Kg si drept urmare, incarcare alara sub 60g/dmp.
Cu ocazia asta m-am mai uitat la "ochelarii" din ultima poza si am hotarit sa-i debavurez un pic si sa-i folosesc asa.
Ca sa va faceti o idee, au cam 1 cm diametru...
bizu
#63
Postat 09 March 2011 - 11:13 AM
Tocmai ma bucuram la vestea asta cind am "busit" directia. Din pricina asta, cred ca servoul e "un pic" stirb...
Ca sa-l schimb, va trebui sa operez folia (se reface fara cicatrici) dar n-am s-o fac inca. O sa manevrez un pic tija si ajustarea servoului din statie astfel incit sa nu ajung in zona afectata a pinionului. Stirbirea nu e pe centru ci undeva la cap de cursa. Voi obtine o cursa ceva mai mica si suficient de sigura pentru primul zbor. Dup'aia l-oi schimba.
Masa totala este 1930grame ceea ce inseamna cam 57 g/dmp incarcare alara. Ar trebui sa fie zburabil. Centrajul: 30g plumb in bot dar nu sint absolut convins ca este necesar. Voi vedea la primul zbor.
Sper sa ma mobilizez curind, asta si in functie de vreme, pentru "primul bal".
Citeva poze.
#64
Postat 09 March 2011 - 11:20 AM
- aripa pe miez de spuma (profil NACA 24xx cu grosime si coarda in limite de variatie relativ mici).
- tren fix (la modelul asta, trenul atirna cam 150grame asta in plus fata de roti si tija)
- chiar si fuselajul se poate "desena" in spuma si apoi acoperi cu balsa; la al meu ar fi fost tare utila balsa de 1,5 sau chiar de 2mm la acoperire. In poze se vede ca cea de 1mm face "burta".
L-as face mai mic (pentru motor electric) sau mai mare pentru electric ori termic dar cu posibilitatea evidentierii detaliilor mult mai bine.
Bafta
#65
Postat 09 March 2011 - 11:26 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#66
Postat 09 March 2011 - 04:41 PM
bizu, la 09 March 2011 - 11:13 AM, a spus:
N-am avut liniste si l-am operat.
Servoul nu are nimic, in schimb, echia de pe el se pare ca e un model gresit, motiv pentru care, la sarcina mare ii "sar dintii". S-a rezolvat; chestia asta putea fi o problema naspa la zbor...
L-am inchis si astept sa-si revina. :clapping:
Olivian, daca vremea ramine cum promit astia, ne vedem la 3D in WE.
#67
Postat 12 March 2011 - 06:46 PM
N-a zburat ... inca.
Doua probleme de nerezolvat la cimp.
In primul rind, elicea musca din tarina; s-a rezolvat cu marirea rotii de bot cu alta, cu diametrul putin mai mare. Zic eu ca s-a rezolvat, vom vedea.
A doua, axele trenului principal au inceput sa joace in mecanismul de escamotare inca de la rimul rulaj...
Sper s-o fi rezolvat si p'asta cu epoxi. La roata de bot deja facusem chestia asta si acolo n-au fost probleme.
Imi pare rau ca, in ciuda vremii perfecte si a asistentei curioase, IAR ul nu a zburat. La prima ocazie insa, vom incerca din nou.
Bafta.
#68
Postat 12 March 2011 - 07:54 PM
Este super, felicitari
#69
Postat 12 March 2011 - 09:43 PM
Horja, la 12 March 2011 - 07:54 PM, a spus:
Este super, felicitari
Pai, desi am rezolvat cumva problemele de azi, nu il mai scot pina saptamina viitoare. Daca nici atunci nu poti, alta data.
Sper sa nu-l fac surcele inainte sa-l vezi.
Tinind cont de faptul ca tu esti, intr-un fel "taticul" lui, chiar vreau sa-l vezi.
Pe data viitoare,
Bizu
#71
Postat 09 February 2012 - 05:12 PM
dan_mitea, la 09 February 2012 - 07:33 AM, a spus:
Momentan, ca-n tren...
Asadar, cronologic:
- la primul zbor, am avut CG ul prea in spate iar trenul s-a paradit la decolare. Odata in aer, l-am tinut cit de mult am putut ca sa ma bucur de imagine, stiind ca am tren nasol si CG in spate asa ca nu-mi faceam iluzii cu aterizarea. Nu a avut cine sa filmeze. La aterizare am facut o semiroata cu daune minore. Observind ca fuselajul dar si aripa dintr-o bucata mi-au umplut masina si fiind destul de fragil necesita grija la manipulare, am zis ca-l scot la pensie... Un coleg de zbor a zis ca-l vrea el. L-am dezechipat, am reparat micile daune si l-am predat noului proprietar.
- noul proprietar l-a echipat si a zburat admirabil o gramada de timp (o sesiune de vreo 15 minute). Comportament de planoras, capabil de zbor in viteza, frumos. Iar n-a filmat nimeni. Dupa ceva vreme si dupa un tur cu motor in plin, a iesit un pic de fum de sub capota si motorul a tacut. Pilotul, incercind sa-l apropie de pista, l-a intors in vint dar fara sa pice si l-a angajat. Daune ceva mai mari de data asta, cadere cam de la 10m si cam in bot... L-am declarat recuperabil (si chiar era). L-am reparat dar nu am mai avut rabdarea de prima data asa ca, dupa predare, a mai umblat si noul proprietar. Arata la fel de bine ca prima data.
- In momentul asta, din cite am aflat, e reechipat si gata de zbor, asteapta numai vreme buna.
De data asta voi fi pregatit pentru filmare ca sa-nchid si eu review ul asta ca la carte.
Bafta
PS. Uitasem; trenul escamotabil a fost "extras" si inlocuit cu un tren "batrinesc" cu sirma gospodareasca. Super ok asa.
PPS: "pedeapsa" mea a fost ca dupa a doua bubuiala, a trebuit sa refac capota integral. Noroc ca ramasese matrita...
Aceasta postare a fost editata de bizu: 09 February 2012 - 05:14 PM
#72
Postat 09 February 2012 - 06:38 PM
Ai putea sa pui ceva poze cu IAR 80 ce apare in una din pozele de la inceputul topicului.
Sunt curios sa vad cu ti-a iesit.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#73
Postat 09 February 2012 - 07:02 PM
casper20, la 09 February 2012 - 06:38 PM, a spus:
Ai putea sa pui ceva poze cu IAR 80 ce apare in una din pozele de la inceputul topicului.
Sunt curios sa vad cu ti-a iesit.
E ala vechi, facut odata cu tine.
In topicul tau sint niste poze pe la postul 64. Daca vrei poze "noi", cu placere.
Saracul nu a mai zburat de un an pentru ca motorizarea lui a mers pe SU. Pentru ca SU trece la termic, ma gindesc sa-l reechipez pentru primavara. Mai vedem.
Bafta
#74
Postat 01 July 2012 - 07:53 PM
dan_mitea, la 09 February 2012 - 07:33 AM, a spus:
In sfirsit, azi am facut un filmulet cu zborul IAR ului.
La "butoane" a fost noul proprietar.
Enjoy.
https://vimeo.com/45022726
#75
Postat 01 July 2012 - 10:44 PM
Robert.
P.S.Pista de zbor nu se'ridica' la nivelul machetei ..
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 01 July 2012 - 10:45 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#76
Postat 02 July 2012 - 12:48 AM
Stiu ca ai muncit mult, dar rasplata este pe masura.
La cat mai multe.
#77
Postat 02 July 2012 - 07:54 AM
#79
Postat 03 July 2012 - 03:58 PM
bizu, la 01 July 2012 - 07:53 PM, a spus:
La "butoane" a fost noul proprietar.
Enjoy.
https://vimeo.com/45022726
Si eu sunt multumit.
Sper sa mai colaboram!
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927