Modelism - RHC Forum: Un combat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Un combat Prea greu pt motor, sau e OK?

#31 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 20 December 2010 - 08:13 PM

Hai bre, ca am pus-o asa, de arogantza, sa vad cum i-ar sade si lui cu elice..... ^_^ Nu e aia elicea, si nici conul nu e ala. B)

http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...mp;#entry444274
Trebuia si un Toma necredinciosu` sa incerce si asta. Lasati-ma sa ma sinucid. ;) Orice sfat sau opinie constructiva; nu antagonica, e bine venita.

Da` de ce alea de aero au cuplul mare si la turatie mica iar alea de aero nu? Ca eu ma holbai la OS-urile de am dat link, si nu vad nici o diferenta care sa sustina treaba cu cuplul.... Ca treaba cu turatia nu se vede in poze si nici in specificatii. :) Cursa/diametru identice.... Ce-o fi oare? Sau s-a umflat chiulasa`n ele? :D

Ia uite ce rau e asta:
http://www.youtube.c...h?v=8vxwmZI2HlU

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 20 December 2010 - 08:26 PM

0

#32 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 December 2010 - 12:36 AM

Diferenta este de 10 000 de rpm, semnificativ pentru randamentul elicei. As face un test: cel auto cu o elice invartita la 29 000rpm si cel aero la 19 000. Ar fi interesant de masurat tractiunea.

Inca o tema de studiu:
http://www.osengines...s/osmg2076.html
3HP la 28 000rpm. Daca asta poate zbura Decathlonul meu de 2 200mm am sa cred orice de acum inainte.

Pace tuturor.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 December 2010 - 12:40 AM

0

#33 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 21 December 2010 - 06:18 PM

Poate zbura orice aeromodel dat in specificatii cu motor de 4...7cc!
Deasemenea, nu cred ca te gandesti la trainer sau biplan cu motor auto...

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 21 December 2010 - 06:20 PM

0

#34 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2010 - 05:15 AM

De ce nu? Are 3HP, de ce n-ar trage o namila de 8kg? Decathlonul zboara decent cu un benzinar de 2HP. Care este diferenta?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 December 2010 - 05:16 AM

0

#35 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 December 2010 - 06:40 PM

Vezi postareadan_mitea, la Dec 22 2010, 05:15 AM, a spus:

De ce nu? Are 3HP, de ce n-ar trage o namila de 8kg? Decathlonul zboara decent cu un benzinar de 2HP. Care este diferenta?

Daca vrei neaparat, pune-i un 3:1 si poate reusesti; nu stiu. Intreaba pe cineva care a facut asta practic. (nu pe unul care crede ca stie). Dupa cum ai vazut, pe mine nu ma pasioneaza sa incerc sa pun un motor auto pe o namila de 8 Kg. Nu am ajuns la nivelul tau sa zbor 8Kg. Eu vreau doar sa vad cat de repede zboara un motor auto si atat. Ca de asta pun de auto, nu ca sa tarasca un pasaroi. Si nici nu as pune un benzinar pe un jet, indiferent de puterea lui....
Deci nu puterea e totul.

Un modelist cu experienta zice ca nu poate decola. Are dreptate: nu e gata.
PS ca o lungim in teorie si nu-mi place scoala: tu ce crezi, va zbura repede? :)

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 22 December 2010 - 06:53 PM

0

#36 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 22 December 2010 - 07:31 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Dec 22 2010, 06:40 PM, a spus:

Deci nu puterea e totul.


Evident.
Puterea = Forta(sau cuplul) * Viteza(sau turatia). La un model ca al lui Dan ai nevoie de cuplu mai mare, deci nu e OK sa ai un motor de putere suficienta care vine insa(din formula) de la o viteza a fluxului de aer inutil de mare.
It's difficult to make things simple!
0

#37 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2010 - 10:19 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Dec 22 2010, 06:40 PM, a spus:

Daca vrei neaparat, pune-i un 3:1 si poate reusesti; nu stiu. Intreaba pe cineva care a facut asta practic. (nu pe unul care crede ca stie). Dupa cum ai vazut, pe mine nu ma pasioneaza sa incerc sa pun un motor auto pe o namila de 8 Kg. Nu am ajuns la nivelul tau sa zbor 8Kg. Eu vreau doar sa vad cat de repede zboara un motor auto si atat. Ca de asta pun de auto, nu ca sa tarasca un pasaroi. Si nici nu as pune un benzinar pe un jet, indiferent de puterea lui....
Deci nu puterea e totul.

Un modelist cu experienta zice ca nu poate decola. Are dreptate: nu e gata.
PS ca o lungim in teorie si nu-mi place scoala: tu ce crezi, va zbura repede? :rolleyes:



Zboara, de ce sa nu zboare! Am si eu un auto de 3,5 care asteapta sa-l montez pe un...SkyCat de la Multiplex. Asta invarte o 6,5 cu 6,5 dar nu stiu la cate ture. A! Sa nu te tenteze sa-i lasi pull-start-ul ca e pericol sa ramai cu botul in mana daca-l ineci!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#38 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 23 December 2010 - 09:01 AM

Nu e dotat cu pull; si daca avea nu-l puneam. Deci sa nu pui motor auto pe avion ca nu merge!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Credeam sa sunt singurul sinucigas.....
Caut elice si nu gasasc. Caut elice si nu gasasc. Toate carboanele sa apeleze la mine! :blink:
0

#39 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 February 2011 - 10:50 PM

Asa cum am banuit inca din postul 4, odata cu desfasurarea constructiei, mi-am dat seama ca modelul va fi prea greu pt OS-ul de 2,5.... Asa ca desi intentia initiala a fost de a face un combat, se pare ca am ajuns la un bolid termic de viteza.
0

#40 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 February 2011 - 10:56 PM

Dupa acest stadiu, urmatoarea modificare a fost alegerea unui rezervor mai mare; pe masura motorului. Am pus unul de 170ml. Problema aparuta: foarte greu de bot. Indiferent cat de in spate dispun servo si acumulator, receptor, bec, etc, nu pot iesi cu CG-ul unde trebuie. Unica solutie a fost sectionarea avionului si lungirea ``fuselajului``.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 February 2011 - 10:57 PM

0

#41 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 05 February 2011 - 12:00 PM

Nu mai sunt modificari de facut, am iesit OK cu CG-ul, mai am de tras doar comenzile si de fixat acu si Rx, deci ultimele date tehnice ar fi:
-Anvergura 900mm
-Greutate 1,5...1,6Kg
-Motor 4,3cc; 1,35hp/28 000rpm
-Rezervor 170ml
-Servo: cate unul metal 2,7kg fiecare eleron; servo 3,2Kg profundor; 3,2Kg deriva, metal 2,7 kg gas.
-Acu Rx 2S 1000mAh
-Futaba 2,4.

Din pacate nu am reusit inca sa-l scot la 1Kw/Kg; deocamdata am aprox 670W/Kg. In functie de cum va zbura voi mai face unul mai ``elaborat``, cu minin 1Kw/Kg dotat cu un motor de peste 30 000rpm, actualul fiind un experiment pt a testa cum se comporta un motor auto pe avion.
Astept vreme mai calda sa rodez motorul.
0

#42 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 05 February 2011 - 10:12 PM

De unde scosesi trompeta aia de motor? La 4+ cc, mai toate au peste 2,5 cp. Unele chiar 3-3,5. (Asta dupa specifcatiile declarate, nu masurat, dar totusi...)
0

#43 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 05 February 2011 - 11:19 PM

Atata poate, bre, ce ai cu bietul motoras? E un ST. 27 ``desumflat`` :mellow: Nu ai un DuraTrax? Te-a pacalit chiulasa. Oricum o sa mai tai din ea.
Nu vreau sa vorbesc despre ``trompeta``. Merci, asa-i va ramane porecla. Avionu` de fier zis trompeta. Daca treci prin zona dau o bere ca mi-a placut, si acum rad....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 05 February 2011 - 11:22 PM

0

#44 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 10 February 2011 - 09:17 PM

Din cauza greutatii la care ajunge a trebuit sa intaresc pe exterior prinderea aripii. Terminat si cotetzul receptorului. Nu stiu inca ce elice sa-i pun. Imi trebuie de 9 sau 10, problema fiind ca ce gasesc pe piata nu duc peste 25 000rpm. Am deocamdata un Master Airscrew (formula one pentru pylon si combat) nylon armata cu fibra de sticla dar dupa calculul facut din prospectul ei turatia maxima acceptata este de 18 300rpm. Daca-i pun mai mica ca sa cresc turatia maxima admisa nu mai trage caramida.De carbon nu am gasit inca. Daca ma poate ajuta cineva in sensul asta.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 10 February 2011 - 09:20 PM

0

#45 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 March 2011 - 08:19 PM

Avionu` de fier e gata si asteapta motor rodat. Motorul sper sa-l rodez zilele astea,(fara elice), apoi mai am doar de taiat chiulasa. Cred ca-i voi lasa doar 2 sau maxim 3 aripioare. Abia astept sa vad cum zboara un fier de 1,7Kg (atat a iesit) pe o aripa de 900mm.....
(filtrul de aer va disparea dupa rodaj, precum si 75% din chiulasa:D )

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 25 March 2011 - 08:21 PM

0

#46 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 April 2011 - 06:56 PM

Am facut rodajul motorului (80%) si se ridica in ture de-l ia dracu. Deja ma baga la idei, in sensul ca nu am si nu stiu ce elice sa-i pun. De carbon nu am gasit nimic. E adevarat ca l-am rodat fara elice, dar oricum, m-a cam pus pe ganduri si nu stiu daca elicea mea (Master Airscrew formula one pentru pylon si combat, nylon armata cu fibra de sticla) va face fatza. Imi e teama ca va exploda....
Sugestii?
0

#47 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 April 2011 - 07:04 PM

De ce oare, motoarele aero sunt facute pentru turatii mai mici?
Ar trebui sa arunci o privire la captivele de viteza. Folosesc elice speciale cu o singura pala, destinate turatiilor uriase.
Multa, multa bafta.
0

#48 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 April 2011 - 07:15 PM

Dane, nu am elice din aia si nici nu ma bag sa fac asa ceva.
Ce spui tu referitor la motoare aero pe avioane si motoare de masini pe masini e normal. Dar prea spun multi ca nu se poate!
Eu vreau sa se poata si dau ca boul inainte. Vreau doar un lucru sa obtin: sa ZBOARE REPEDE. Nu 3D, nu acrobat.
Dupa cum imi spune mie inima cand il tin asa in mana si meditez, cred ca va fi un bolid greu de stapanit. Stiu ca nu va avea viata lunga, dar imi voi lua o pata de pe creier doar atunci cand va trece ca sageata pe cer aruncand fum si facand zgomot infernal cu chiulasa rosie ca o cometa :D Ce romantic am fost! :yahoo: Mai am multe pete. :good:
Vom vedea....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 April 2011 - 07:16 PM

0

#49 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 April 2011 - 07:31 PM

Uite Dane,
Motor aero:
SPECIFICATIONS
Stock Number: OSMG0715
Displacement: 0.152 cu in (2.49 cc)
Bore: 0.598 in (15.2 mm)
Stroke: 0.539 in (13.7 mm)

Practical rpm: 2,500-19,000
Output: 0.5 hp @ 18,000 rpm
Weight: 5.99 oz (170 g)
Recommended Props: Sport: 7x5, 7x6, 8x4, 8x6, 9x4; Aerobatic: 8x4, 8x6

Motor auto:
Engine Displacement
(cu in) Bore
(in) Stroke
(in) RPM Output
(HP@rpm) Weight
(oz) Weight w/Recoil Starter
(oz) Parts Listing
15CV 0.152
(2.49 cc) 0.598
(15.2 mm) 0.539
(13.7 mm) 3,000-30,000 0.68 @ 29,000 9.32
(264 g) 11.38
(322 g) 11523

Deci 2,5cc: 15.2 mm cu 15.2 mm amandoua. Dar Aero=0.5 hp @ 18,000 rpm iar Auto=0.68 @ 29,000. De ce???

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 April 2011 - 07:32 PM

0

#50 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 April 2011 - 07:53 PM

S-a dus editul. Deci eu zic ca poti face simplu un pylon racer cu motorul de auto din foto doi, taind din chiulasa si renuntand la pull. Pe cand cu primul nu stiu daca ajungi la viteze mari. Posibil chiar sa se potriveasca direct chiulasa de la cel de aero, dar cu garnitura originala, ca e posibil schimband si garnitura sa-l ``desumfli`` prea mult. Deci zic ca practic, la aceeasi capacitate, un motor de aero e de fapt un motor auto mai ``desumflat``. (evident lasand la oparte volumul chiulasei, starter,carb,,,). Pierderea de putere fiind data de diferenta de turatie ``obtinuta`` prin decomprimare.
0

#51 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 April 2011 - 06:00 AM

Cat ma pricep, as zice asa: au redus puterea si, implicit turatia, petru ca elicea nu are randament la turatii mari. As paria ca motorul aero cu elicea potrivita trage mai tare decat cel auto, chiar daca, cel din urma, are o putere mai mare.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 April 2011 - 06:01 AM

0

#52 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 April 2011 - 06:27 AM

S-a dus editul...
Este similar, as spune, cu folosirea reductoarelor. In definitiv, datorita randamentului subunitar al reductorului, puterea la elice este mai mica, dar, tractiunea are de castigat. Adu-ti aminte, te rog, de diferenta uriasa intre un speed cu sau fara reductor.
Multa, multa bafta.
0

#53 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 07 April 2011 - 08:18 PM

``Decapitarea`` a 50% din chiulasa in prima faza. Posibil in urma masuratorilor ulterioare cu elice montata sa mai tai din ea.
0

#54 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 09 April 2011 - 07:11 PM

Weekend-ul viitor zboara si aveonu` de fier.....
0

#55 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 April 2011 - 06:36 PM

Forta sa fie cu tine.
0

#56 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 11 April 2011 - 07:41 PM

Vezi postareadan_mitea, la 11 April 2011 - 06:36 PM, a spus:

Forta sa fie cu tine.

Da, da da! :D
0

#57 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 11 April 2011 - 09:33 PM

Cum adica "forta", mai Darth Hess; Vrei sa spui "The Dark Side". (Astia spera in secret sa nu-ti iasa, numai pentru a-ti spune pe urma "Ti-am zis eu!").
0

#58 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 April 2011 - 01:14 PM

Oricum ar fi, tot vom gasi ceva de carcotit.
Tu zboara-l si noi vom comenta ''favorabil''.
Multa, multa bafta.
0

#59 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 12 April 2011 - 05:22 PM

Vezi postarearad_gaby, la 11 April 2011 - 09:33 PM, a spus:

Cum adica "forta", mai Darth Hess; Vrei sa spui "The Dark Side". (Astia spera in secret sa nu-ti iasa, numai pentru a-ti spune pe urma "Ti-am zis eu!").

Hm.... Cam asa este. Rebelii stau la panda.
Nu ma las; deja fac planu pentru a doua masinarie zburatoare tot cu un motor auto dar unul foarte foarte dangeros. De data asta ma gandesc sa fie cel mai rapid termic RC din Romania. Va fi mult mai elaborat, cu carbon si lucrat dupa un plan, nu la ochi ca cel de acum.
Mai multe detalii la vremea respectiva. Pana atunci, dupa zborul avionului de fier voi mesteri si un avion normal: un Katana 50 cu 10cc.
0

#60 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 April 2011 - 04:09 PM

Astazi cu Avionu` de Fier la camp:
1. Primul``zbor`` a fost un chin cu emotzii la maxim. Avionul a decolat si imediat s-a pus in ``cobra``, apoi imediat a inceput si sa incline rau pe aripa stg. A fost un chin sa-l tin in aer, zburand in pozitia aia si balansand rapid pe o parete si pe cealalta, si sa-l aterizez. Din fericire cea mai ``batzaita`` aterizare mi-a reusit; avionul ramanand 100% intreg.
Greseli: unghiul spre dreapta al motorului insuficient, si cel mai rau, am uitat sa lipesc in bot plumbul cu care l-am echilibrat acasa.(pe care il aveam la mine, in trusa :D )

2.De la inceput am vazut ca motorul nu se tureaza suficient deoarece nu am taiat suficient din chiulasa iar temperatura era mica. Am zis totusi sa-l zbor asa. Am pus plumbul si am incercat al doilea zbor. Vantul batand transversal pe pista nu am avut spatiu sa-l decolez decat latimea pistei.Nu a vrut sa decoleze; nu lua altitudine si vazand ca se indreapta spre avioane, l-am lasat sa ``aterizeze/cada`` dupa ce luase cam 1 metru inaltime. Fara viteza, caramida nu are comenzi deloc.Un coltz mic la aripa impreuna cu un eleron au sarit; fara alte pagube.

Ce trebuie facut? Unghi mai mare la motor; taiat mai mult chiulasa si un nou reglaj la motor in noile conditii.
Avionul are gata de zbor 1700g fara zeama. Cea mai mare dilema pe care o aveam de cand l-am terminat de construit,daca pot incarca o aripa de 900mm anvergura cu 1,8Kg; nu credeam se se va mai ridica. Dar, ZBOARA!
Voi remedia erorile, si Aveonu` de Fier cu motor auto va zbura REPEDE!
Concluzie SE POATE!
PS. Cand va fi totul OK, si va zbura cum vreau, voi pune un film ca sa-i incurajez pe toti cei care vor sa incerce si altceva.
Avionu` de Fier se intoarce in curand si cu film! :D
Yesssssssssss!
Bafta tuturor ``nebunilor``!
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro