Biciclistu, la Nov 27 2010, 11:14 PM, a spus:
Dupa cateva decolari si aterizari am reusit sa echilibram balaurul si sa-l civilizam. Fara vorba lunga, cei interesati pot urmari filmul evenimentului pe youtube si sa-si faca singuri o impresie, insa a mea este clara: cu sau fara motoare contrarotative, daca este bine echilibrata bestia zboara ca gloaba care manca jar in poveste. Din momentul echilibrarii parca a mancat jar si s-a transformat in Enterprise... zboara docil si sta in vant nestramutata! Consumul pare si el decent dar aici mai e nevoie de masuratori.
Stig... fara cuvinte, al mai mare pilot de test de la Napoleon pan'acu. Sa traiaaascaaaaaa!!!!!
Sper ca v-a placut trenul de aterizare, are 350g cu totul. Pt viitor, proiectantul si executantul lui - inginerul nostru de serviciu Dl Doru (sa traiaaascaaaaa!!) - se gandeste si la amortizare, un sistem care va permite acestui tres sa preia din socurile aterizarilor!
Tot ca proiect de viitor, dom' arhitect pccdtk (sa traiaaascaaaaaa!!) se gandea sa usureze aripa. Stig spunea ca are anvergura prea mare, Robert dadea vina pe coarda (in proiect trebuia de 38cm si aripa mea are 45)... iar in practica e prea grea (2Kg fara electronica, fara tren). In consecinta, vom face alta dar nu inainte de a experimenta o idee a lui dom' arhitect: decupaj in extrudat la sange, cam tot ce se poate decupa. Apoi infoliere... nu stim daca exista o solutie sa punem folie normala (datorita temperaturii mici de topire a polistirenului) insa poate va merge cu hartie japico!
Una peste alta, a zburat aproape perfect cu 350g pe bot. Stig spunea ca ar trebui cam 1/3 mai usor balastul din bot ca sa fie perfect.. asta inseamna ca o camera de 250 de grame ar fi IDEALA.
To be continued... someday!
felicitari domnilor
misto magaoaia