Campionat automodelism 1/28 Speed and Fun - IMGB Concurs auto 1/28 Miniz
#121
Postat 11 March 2011 - 08:42 AM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#122
Postat 11 March 2011 - 10:32 AM
Glumeam :unsure:, de fapt metodologia si mijloacele tehnice prin care se vor face verificarile nu fac obiectul regulamentului si nu vor fi comunicate.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 11 March 2011 - 10:32 AM
#123
Postat 11 March 2011 - 07:57 PM
ovidiugm, la 11 March 2011 - 10:32 AM, a spus:
Glumeam :drinks:, de fapt metodologia si mijloacele tehnice prin care se vor face verificarile nu fac obiectul regulamentului si nu vor fi comunicate.
INADMISIBIL.
nu am intilnit NICAIERI asemenea atitudine dezechilibrata si unilaterala, poate doar cind, neavind alta alternativa competitonala rc decit celebrul circ federal, ajungeam sa tragem in competitii in care nu numai ca nu se stia nici macar o bruma de regulament, dar se si aplicau reguli ciuntite, partial si arbitrar...ne e greu sa credem ca vreti sa calcati pe urme atitudinii federale de batjocura si desconsiderare la adresa celor care fac eforturi sa se implice in rc-ul competitional...este pacat ca nu intelegeti ca intotdeauna consistenta si perenitatea unei astfel de activitatio o dau cei care vin, participa si solicita un mediu competitional educat, elaborat si nu doar o reuniune de weekend la marginea unui maidan sau printr-o hala parasita/dezafectata...
cum adica sa nu se specifice modalitatile de control?!!! unde s-a mai pomenit asa ceva?!!!! procedurile de investigare si verificare a materialului tehnic de concurs este OBLIGATORIU sa fie aduse la cunostinta concurentilor in timp util, fie si numai prin prisma acordarii particularitatilor constructive/tehnice ale modelului cu sdv-istica staff-ului tehnic oficial!!!!...nemaivorbind de asigurarea de catre organizator ca procedurile de verificare si control RESPECTA, ASIGURA si MENTIN integritatea materialului de concurs!!!
imi aduc aminte cu deosebita si accentuata dezamagire de un episod cu aceeasi conotatie, cind, cu ani in urma(vreo 12...chiar, cite concursuri aveati la activ p-atunci al'de matale...?...), la o finala nationala la Vaslui, desi declarase/recunoscuse sincer ca nu cunoaste si habar n-are de prevederile tehnice, nici macar ale regulamentului simplu de concurs(la vremea aceea era la moda ca regulamentul competitional sa fie un simulacru de reguli insiruite pe doua pagini abia-abia, iar situatiile particulare sa fie judecate exclusiv SUBIECTIV pe baza influentelor si intereselor meschine de club), s-a trezit o marioneta a vremii sa conteste caroseria ce o aveam montata pe model, pe motiv ca nu era, chipurile, regulamentara...astfel, m-am prezentat la sedinta biroului federal, cu documentatia completa, inclusiv regulamentul EFRA de la acea data, inclusiv cu planse si fotografii in detaliu...mi s-a replicat condescent:"...ei, si dumneata, stim TOTI ca ai dreptate, dar ce vroiai sa facem, era organizatorul concursului, daca-i spunem ca e prost, la anul nu ne mai organizeaza etapa...!"....!!!
asa vrea sa ajunga speed&fun~???!!!...ne e greu sa credem asa ceva...!
invatati sa respectati participantul/concurentul AVIZAT, ca el da consistenta competitiilor perene si de anvergura, nicidecum entuziastii de conjunctura...
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 11 March 2011 - 08:00 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#126
Postat 12 March 2011 - 07:46 AM
pentru ca nu imi place sa spal rufele in public o sa tinem o sedinta duminica dimineata la ora 9 , sa lamurim problemele.
In aceasta etapa, se va desfasura prima data in acest campionat clasa stoc (standard) care va avea urmatoarele reguli simple .
masina stock cu rulment si t-bar optional.
restul masinii originala kyosho cu consumabile Kyosho.
avand in vedere ca sunt anuntati doar 6 piloti nu vom exagera la controlul masinii.
Oricum , orice masina tunata se observa in felul in care merge pe pista.
Clubul nostru se numeste SPEED AND FUN deci vreau sa avem spirit de competitie dublat de o stare de distractie, ca doar de aceea ne "jucam" cu masinutele.
Vad ca a-ti neglijat rugamintea de a va inscrie , deci eu nu stiu cati oameni sunt maine si iara o sa fie probleme de organizare.
Ne descurcam noi, ca intotdeauna.
Bafta tuturor .
Acum trebuie sa plec la competitie la Palatul copiilor.
Bafta Tuturor si va astept duminica sa ne distram.
azi si maine sala de 1/10 este deschisa de dimineata.
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :clapping: :rolleyes: :rolleyes: :drinks:
#127
Postat 12 March 2011 - 07:50 AM
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr03 - asf
2. Claudiu Andrei - Andu - Mr02 Asf
3. Radu Petrus - Nea taticu - Mro3 ASF
4. Mares Placinta - Mares - Mr02 - ...
5. Micu Mihai - Mizzone - Mr02 ASF
6. Cianu Mihai - Pletila - Mr02 ASF
7. Tudor Cristea - Tudor - Mr015 - 27.255
8. Florin Supeala - FlorinSS - Mr02 ASF
9. Botea daniel - DanielB - mr03
10. Razvan Ungurelu - Vidra- mr02asf
11. alessandro Bassito
12. Cristian Ionescu
13. Alexandru Tatar
14. Dragos Ciobanescu
Clasa Standard 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr02 - asf
2. Tudor Cristea - Tudor "Fulgeras" - Mro2i - 27,995
3. Claudiu Andrei - Andu - Mr-03 ASF
4. Remus Dan
5. Octavian Baba
6. Nitu Stefan
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 12 March 2011 - 07:55 AM
#128
Postat 12 March 2011 - 04:30 PM
FlorinSS, la 12 March 2011 - 07:50 AM, a spus:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr03 - asf
2. Claudiu Andrei - Andu - Mr03 - asf
3. Radu Petrus - Nea taticu - Mro3 ASF
4. Mares Placinta - Mares - Mr02 - ...
5. Micu Mihai - Mizzone - Mr02 ASF
6. Cianu Mihai - Pletila - Mr02 ASF
7. Tudor Cristea - Tudor - Mr015 - 27.255
8. Florin Supeala - FlorinSS - Mr02 ASF
9. Botea daniel - DanielB - mr03
10. Razvan Ungurelu - Vidra- mr02asf
11. alessandro Bassito
12. Cristian Ionescu
13. Alexandru Tatar
14. Dragos Ciobanescu
Clasa Standard 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr02 - asf
2. Tudor Cristea - Tudor "Fulgeras" - Mro2i - 27,995
3. Claudiu Andrei - Andu - Mr-02 - asf
4. Remus Dan
5. Octavian Baba
6. Nitu Stefan
Nu m-am prezentat azi la palat din cauza unai temperaturi neastepatate dar beau ceaiuri, tuici, sucuri de lamaie si ma odihnesc in speranta ca maine o sa-mi fie mai bine cat sa particip.
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#129
Postat 12 March 2011 - 07:21 PM
FlorinSS, la 12 March 2011 - 07:50 AM, a spus:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr03 - asf
2. Claudiu Andrei - Andu - Mr02 Asf
3. Radu Petrus - Nea taticu - Mro3 ASF
4. Mares Placinta - Mares - Mr02 - ...
5. Micu Mihai - Mizzone - Mr02 ASF
6. Cianu Mihai - Pletila - Mr02 ASF
7. Tudor Cristea - Tudor - Mr015 - 27.255
8. Florin Supeala - FlorinSS - Mr02 ASF
9. Botea daniel - DanielB - mr03
10. Razvan Ungurelu - Vidra- mr02asf
11. alessandro Bassito
12. Cristian Ionescu
13. Alexandru Tatar
14. Dragos Ciobanescu
Clasa Standard 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr02 - asf
2. Tudor Cristea - Tudor "Fulgeras" - Mro2i - 27,995
3. Claudiu Andrei - Andu - Mr-03 ASF
4. Remus Dan
5. Octavian Baba
6. Nitu Stefan
Cristake nu vine.
#131
Postat 13 March 2011 - 06:42 PM
REzultate:
Finala A:
1. Ovidiu Manolache
2. Botea Daniel
3. Radu Petrus
4. Tudor Cristea
5. Ungurelu Razvan
6. Alessandro Bassitto
Finala B:
1. Florin Supeala
2. Micu Mihai
3. Mares Placinta
4. Remus Dan
5. Dragos Marinescu
6. Lucian Dutu
Finala C:
1. Claudiu Micu
2. Stefan Nitu
3. Paun Razvan
4. Matei Ionescu
Clasa Stock:
1. Ovidiu manolache
2. Tudor Cristea
3. Tatar Alexandru
4. Florin Supeala
Il felicit pe Ovidiu pentru castigarea ambelor clase. Daca nu castiga il mancam de viu :D :p :yahoo:
De asemenea il felicit pe domnul Botea pentru modul in care piloteaza, era pe aproape sa castige.
Domnului Radu Petrus ii urez succes in continuare si vad ca a inteles ca o masina puternica nu este mereu in favoare pilotului.
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 13 March 2011 - 06:42 PM
#132
Postat 13 March 2011 - 06:57 PM
Propun la urmatorul concurs sa se afiseze un program clar si cine nu are masina pregatita nu este asteptat, numai asa putem sa ne disciplinam .
Aceasta postare a fost editata de danielb: 13 March 2011 - 06:58 PM
#133
Postat 13 March 2011 - 08:07 PM
danielb, la 13 March 2011 - 06:57 PM, a spus:
Propun la urmatorul concurs sa se afiseze un program clar si cine nu are masina pregatita nu este asteptat, numai asa putem sa ne disciplinam .
nenea daniel, felicitari pentru solicitare...abia astept sa vad cind ti s-o onora cererea, ca noi ne-am plictisit de cind cerem in competitii o MINIMA ordine si claritate...ce-ti spuneam eu azi, asa-i ca n-am gresit?...bunaoara, daca stai nitel sa socotesti, la trei serii cu cite sase starturi, trei calificari si trei finale, ar ajunge ok 240 minute,adecatelea 4 ore cu totul, in care ar incapea si clasa stock, la care NU E NEVOIE DE CALIFICARI, fiind putini, acolo s-ar fi putut desfasura doar trei starturi, cel mult patru, una de stabilit grila si restul ca si manse finale...deh...
ai vazut si auzit si matale, nenea dan...poate nu credeai ce iti spuneam...
una peste alta, competitia in sine este, ca si proiect, de salutat, dar URGENT trebuie facut ordine, ca daca o lungim inutil pentru fiecare ametit care ba nu se prezinta la start, ba nu vine la ridicat, intervine INEVITABIL starea de disconfort, si e pacat...trebuie facut diferenta CLARA intre CONCURS si simpla reuniune...
in plus, trebuie instruiti atent si cei care fac pe ridicatorii, in sensul ca nu se intervine decit in cazul in care masina nu poate reveni singura in traseu, nu si in cazul in care intarzie daca trebuie sa dea cu spatele...mai mult, nu se repune masina aflata in dificultate in traseu, daca pe aliniamentul in care se intentioneaza sa se faca repunerea se apropie alt concurent si repunerea masinii aflata in dificultate il jeneaza, evitind astfel situatiile regretabile cind ba nu-ti vezi modelul de ridicator, ba te trezesti cu alta masina in fata, asa, aiurea...deasemenea, exista recomandarea ca atunci cind dintr-un motiv sau altul, o masina este nevoita sa faca manevre de redresare pentru a reintra in trasa de concurs, sa evite manevre care ar incomoda pe ceilalti care vin din spate(de exemplu, nu e corect sa intorci in fata masinii care se apropie, sau sa dai cu spatele jenind ceilalti concurenti...)
o fi greu? zau asa, nu le inventam noi, sint reguli care se folosesc de zeci de ani in rc...doar trebuie aplicate...!si asa de simplu, doar sa vrei si sa intelegi ca am venit LA CONCURS, nu sa reglam sau sa reparam cataragele...si nu uit sa mentionez si interdictia de a parasi podiumul de pilotaj de catre concurenti decit dupa ce se anunta CURSA FINALIZATA!
cit de ok ar putea fi cursele astea rc doar cu putina vointa si efort "dendrito-axonic"...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#135
Postat 13 March 2011 - 09:09 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#136
Postat 14 March 2011 - 05:46 AM
Clasa modified va fi tratata ca o competitie la sange si va fi organizata cu pauze de 5 minute , fara solicitari de pauza pentru defectiuni.
Cine nu intra la timp ASTA E .
dupa clasa modified va fi o pauza de 40 de minute pentru cei care vor sa intre si la stok.
O sa fac calculele sa vedem la ce ora se va da startul la stock.
Clasa stock , in care voi insista sa intre toti juniorii sau cei care nu au experienta sau tehnica necesara va fi organizata separat dupa clasa modified.
va multumesc inca o data pentru partcipare.
Urmatoarea etapa pe 2 Aprilie 2011.
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 14 March 2011 - 05:50 AM
#138
Postat 14 March 2011 - 09:23 AM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#139
Postat 14 March 2011 - 09:55 AM
mizzone, la 14 March 2011 - 09:23 AM, a spus:
bafta si minuni!
m-am gand nu mai este timp sa facem incercarea asta .
urmatoarele weekenduri sunt ocupate , poate doar sa vedem ce program vor avea pe 26 la palat.
deci ramane pe 3 aprilie
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 14 March 2011 - 09:55 AM
#140
Postat 14 March 2011 - 02:04 PM
FlorinSS, la 13 March 2011 - 06:42 PM, a spus:
Masina e ok... am fost urmarit de ghinion... o rasturnare in prima finala fara ridicatori pe pozitie si un cauciuc sarit in a doua finala ( aici e vina mea ca nu am lipit pneurile de janta si nu e prima oara cand am problema asta dar vad ca nu ma invat).. a treia fina a fost ok, dar era prea tarziu.
Felicitari tuturor celor prezenti si nu in ultimul rand felicitari tie pentru inca un concurs de nota 10.
P.S. A gasit cineva o surubelnita mica rosie de ceasornicar in minus. O foloseam pentru scoaterea accumulatorilor si spre sfarsitul concursului mi-a disparut de pe masa.
De asemenea sambata la curatenia salii de 1/10 am gasit o agrafa aurie de 1/18.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#142
Postat 14 March 2011 - 02:54 PM
Diesel, la 14 March 2011 - 02:31 PM, a spus:
E la mine, o las la Florin cand ajung la sala.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#143
Postat 23 March 2011 - 06:21 AM
#145
Postat 23 March 2011 - 12:37 PM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#146
Postat 29 March 2011 - 12:58 PM
Clasa OPEN :
1. Manolache Ovidiu
2. Andrei Alexandru
3. Radu Petrus
4. Placinta Mares
5. Tudor Cristea
6. Mihai Cianu
7. Micu Mihai
....
Clasa Stok :
1. Manolache Ovidiu
2. Andrei Alexandru
3. Tatar Alexandru
4. Tudor Cristea
......
#147
Postat 29 March 2011 - 01:41 PM
Intrebare : la stock sunt obligatorii jantele cu care a venit modelul sau merg si unele similare identice la offset si dimensiune?
Aceasta postare a fost editata de neataticu: 29 March 2011 - 01:43 PM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#148
Postat 29 March 2011 - 03:35 PM
neataticu, la 29 March 2011 - 01:41 PM, a spus:
Intrebare : la stock sunt obligatorii jantele cu care a venit modelul sau merg si unele similare identice la offset si dimensiune?
jante de plastic - fara alte precizari (fara delrin , aluminiu)
suport de motor stoK avem pe raft, daca plateste daniel , eu iti dau unul nou .
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 29 March 2011 - 03:37 PM
#150
Postat 30 March 2011 - 09:32 AM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.