Campionat automodelism 1/28 Speed and Fun - IMGB Concurs auto 1/28 Miniz
#91
Postat 07 March 2011 - 04:47 AM
Au fost 18 concurenti care au fost grupati in 3 Grupe de calificare . Fiecare grupa a fost puternica , in finala A urcand piloti din fiecare grupa.
Castigator al concursului , Botea Daniel care a luptat foarte mult cu Razvan Ungurelu sa isi pastreze locul .
Rezultatele :
Finala A:
1. Botea Daniel
2. Razvan Ungurelu
3. Dingher Valentin
4. Tudor Cristea
5. Micu Mihai
6. Parvan Cristian
Finala B:
1. Octavian Baba
2. Florin Supeala
3. Cianu Mihai
4. Placinta Mares
5. Lucian Dutu
6. Dragos Ciobanescu
Finala C:
1. Alexandru Visan
2. Nitu Stefan
Au fost prezenti dar au abondonat din motive tehnice sau au plecat inainte de
finale din motive personale : Cristian Ionescu, Alessandro Bassitto, Radu Petrus, Stefan Gadea.
Le multumesc tuturor pentru prezenta si va astept pe 13 martie la etapa a 3 a Campionatului Speed and Fun .
Ii urez multa bafta pilotului Dingher Valentin care va concura saptamana viitoare la Masterul din Germania. La anul sper sa mergem si noi.
Radule , te rog sa postezi pozele pe care le-ai facut .
#92
Postat 07 March 2011 - 05:00 AM
O sa incercam sa trecem la un nivel mai profesional de organizare al competitiei.
Vom posta detalii.
Nu uitati ca organizam si prima etapa de Standard.
deci va rog sa va inscrieti
Postez eu primii:
Clasa Open 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr03 - asf
2. Claudiu Andrei - Andu - Mr02 Asf
3. Radu Petrus - Nea taticu - Mro3 ASF
4. Mares Placinta - Mares - Mr02 - ...
5. Micu Mihai - Mizzone - Mr02 ASF
6. Cianu Mihai - Pletila - Mr02 ASF
7. Tudor Cristea - Tudor - Mr015 - 27.255
8. Florin Supeala - FlorinSS - Mr02 ASF
...
Clasa Standard 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr02 - asf
2. Supeala Florin - FlorinSS - Mro2i - 27,995
3. Petrus Radu - Nea Taticu - ....
4. Claudiu Andrei - Andu - Mr-03 ASF
....
listele sunt deschise
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 07 March 2011 - 05:03 AM
#94
Postat 07 March 2011 - 08:53 AM
FlorinSS, la 07 March 2011 - 05:00 AM, a spus:
O sa incercam sa trecem la un nivel mai profesional de organizare al competitiei.
Vom posta detalii.
Nu uitati ca organizam si prima etapa de Standard.
deci va rog sa va inscrieti
Postez eu primii:
Clasa Open 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr03 - asf
2. Claudiu Andrei - Andu - Mr02 Asf
3. Radu Petrus - Nea taticu - Mro3 ASF
4. Mares Placinta - Mares - Mr02 - ...
5. Micu Mihai - Mizzone - Mr02 ASF
6. Cianu Mihai - Pletila - Mr02 ASF
7. Tudor Cristea - Tudor - Mr015 - 27.255
8. Florin Supeala - FlorinSS - Mr02 ASF
...
Clasa Standard 1/28:
1. Ovidiu Manolache - OvidiuGM - Mr02 - asf
2. Supeala Florin - FlorinSS - Mro2i - 27,995
3. Petrus Radu - Nea Taticu - ....
4. Claudiu Andrei - Andu - Mr-03 ASF
....
listele sunt deschise
venim, nene, dar vezi ca nu numai la orar mai e de lucrat, ci si la procedura de start(ai scris cu minuta matale ca e-n "grila"...) si la cea de inchidere a cursei, precum si la disciplina concurentilor vis-a-vis de activitatile conexe(de exemplu, la "ridicat"...nu trebuie dat startul pina nu sint intrunite conditiile MINIMALE de cursa!).
in plus, INSATI MATALE trebuie sa stai macar alea 5-8 minute la pupitru, in timpul curselor, sa fie clar situatia operativa a derularii cursei, pentru ca au fost situatii in care nu s-a terminat cursa pentru toata lumea si deja unii concurenti au coborit de pe podium, obturind vizibilitatea pentru ceilalti...(nu mai zic si de interdictia de a cobori de pe podium pe parcursul cursei, sub sanctiunea descalificarii, ca iar ziceti ca sintem circotasi...
desemenea, formular cumulativ de inscriere, in care sa se mentioneze si frecventa/canalul...ca mai sint destui si in FM...plus problema transponderelor...
ne vedem la etapa!
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#95
Postat 07 March 2011 - 09:14 AM
mizzone, la 07 March 2011 - 08:53 AM, a spus:
in plus, INSATI MATALE trebuie sa stai macar alea 5-8 minute la pupitru, in timpul curselor, sa fie clar situatia operativa a derularii cursei, pentru ca au fost situatii in care nu s-a terminat cursa pentru toata lumea si deja unii concurenti au coborit de pe podium, obturind vizibilitatea pentru ceilalti...(nu mai zic si de interdictia de a cobori de pe podium pe parcursul cursei, sub sanctiunea descalificarii, ca iar ziceti ca sintem circotasi...
desemenea, formular cumulativ de inscriere, in care sa se mentioneze si frecventa/canalul...ca mai sint destui si in FM...plus problema transponderelor...
ne vedem la etapa!
bafta si minuni!
asa cum am discutat sambata te rog sa ma ajuti in organizarea competitiei , numarul participantilor obligandu-ma la diverse lucruri care imi distrag atentia de la cursul competitiei.
Regulamentul va fi definitivat saptamana aceasta.
Asa cum am facut mereu , sala se deschide la ora 9 iar la ora 10 se va da startul primei manse .
de acum se va merge dupa programul anuntat.
#96
Postat 07 March 2011 - 09:47 AM
duminica se va da startul la 10 FIX, indiferent de cine e sau nu e prezent!
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#99
Postat 07 March 2011 - 04:05 PM
Cum intercalezi open-ul cu stock-ul ? Eu daca particip la amandoua cu o singura masina o sa termin filetele la suportul de motor daca se trag clasele intercalate.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#100
Postat 07 March 2011 - 04:15 PM
neataticu, la 07 March 2011 - 04:05 PM, a spus:
Cum intercalezi open-ul cu stock-ul ? Eu daca particip la amandoua cu o singura masina o sa termin filetele la suportul de motor daca se trag clasele intercalate.
Clasele le tragem intercalate.
Eu cu ovidiu o sa avem doua masini diferite .
Detalii privind clasa standard am mentionat in posturile anterioare .
#101
Postat 07 March 2011 - 05:24 PM
2. Standard
Orice model Mini-Z 1/28, precum (dar nu exclusiv) MR-01, MR-015, MR-015i, MR-02, MR-02 LM, MR-03. Se accepta modele Iwaver si Firelap in configuratii stock.
Configuratia trebuie sa fie formata din componentele incluse in ReadySet-ul in care vine. Se aplica urmatoarele reguli si exceptii:
2.1. Modelul poate avea rulmenti, exclusiv ceramici.
2.2. T-bar-ul poate fi inlocuit cu unul din carbon, SSG, fibra de sticla, lexan etc. Nu poate fi inlocuit cu o alta componenta echivalenta cu rol de amortizare.
2.3. Orice jante, atata timp cat corespund offset-ului corect al caroseriei folosite.
2.4. Sunt acceptate caroseriile Kyosho AutoScale (inclusiv cele disponibile nevopsite), cele stock de Iwaver, Firelap. Nu sunt acceptate caroseriile Pan-Car sau caroseriile din lexan.
2.5. Orice cauciucuri marca Kyosho.
2.6. Orice acumulatori NiMH/NiCd in format AAA.
2.7. Orice arcuri pentru amortizare.
2.8. Se poate configura modelul in orice configuratie Middle Mount (MM), Rear Mount (RM), High Mount (HM), LeMans (LM) cu conditia folosirii suportilor de motor originali Kyosho.
2.9. Trebuie folosit motorul original Kyosho. Momentan nu avem alta alternativa pentru cine nu mai detine, din varii motive, acest motor. Ca alternativa la acest motor, vom lua in considerare posibilitatea folosirii unui motor echivalent ca performante si cu accesibilitate mai mare pe piata.
In caz ca exista vreo indoiala, nu se permite:
- FET stacking
- Folosirea altor pinioane decat cele din ReadySet
Pot surveni modificari ulterioare ale acestei liste.
#102
Postat 07 March 2011 - 08:05 PM
ovidiugm, la 07 March 2011 - 05:24 PM, a spus:
2. Standard
Orice model Mini-Z 1/28, precum (dar nu exclusiv) MR-01, MR-015, MR-015i, MR-02, MR-02 LM, MR-03. Se accepta modele Iwaver si Firelap in configuratii stock.
Configuratia trebuie sa fie formata din componentele incluse in ReadySet-ul in care vine. Se aplica urmatoarele reguli si exceptii:
2.1. Modelul poate avea rulmenti, exclusiv ceramici.
2.2. T-bar-ul poate fi inlocuit cu unul din carbon, SSG, fibra de sticla, lexan etc. Nu poate fi inlocuit cu o alta componenta echivalenta cu rol de amortizare.
2.3. Orice jante, atata timp cat corespund offset-ului corect al caroseriei folosite.
2.4. Sunt acceptate caroseriile Kyosho AutoScale (inclusiv cele disponibile nevopsite), cele stock de Iwaver, Firelap. Nu sunt acceptate caroseriile Pan-Car sau caroseriile din lexan.
2.5. Orice cauciucuri marca Kyosho.
2.6. Orice acumulatori NiMH/NiCd in format AAA.
2.7. Orice arcuri pentru amortizare.
2.8. Se poate configura modelul in orice configuratie Middle Mount (MM), Rear Mount (RM), High Mount (HM), LeMans (LM) cu conditia folosirii suportilor de motor originali Kyosho.
2.9. Trebuie folosit motorul original Kyosho. Momentan nu avem alta alternativa pentru cine nu mai detine, din varii motive, acest motor. Ca alternativa la acest motor, vom lua in considerare posibilitatea folosirii unui motor echivalent ca performante si cu accesibilitate mai mare pe piata.
In caz ca exista vreo indoiala, nu se permite:
- FET stacking
- Folosirea altor pinioane decat cele din ReadySet
Pot surveni modificari ulterioare ale acestei liste.
MOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAA ce reguli, nici la Formula 1 nu sunt regulile astea.
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#105
Postat 09 March 2011 - 12:23 AM
#107
Postat 09 March 2011 - 01:02 PM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#109
Postat 09 March 2011 - 01:29 PM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#111
Postat 09 March 2011 - 04:01 PM
mizzone, la 09 March 2011 - 01:29 PM, a spus:
bafta si minuni!
Conform paragrafelor 4.1 si 4.2, capitolul 4 din regulamentul in lucru:
4.1. Verificarea tehnica a modelelor
Organizatorii isi rezerva dreptul de a efectua verificari tehnice ale modelelor pentru a se asigura ca acestea respecta restrictiile tehnice in vigoare.
4.2. Contestatii privind materialul de concurs folosit de competitori
Concurentii au dreptul de a inainta organizatorilor contestatii asupra modelelor altor competitori. Taxa pentru contestatie este de 70 lei. In caz de solutionare pozitiva aceasta taxa va fi returnata contestatarului.
Rabdare ca o sa vina si regulamentele finale. In acest moment am publicat doar dotarile tehnice pentru a se putea participa la clasa Standard.
Din pacate rulmentii nu sunt singurii care necesita demontare, la fel se vor verifica prin demontare PCB-urile, servo-ul, motorul si orice va mai fi cazul.
Punctul 2.1. din specificatiile tehnice ale clasei Standard se modifica astfel:
ovidiugm, la 07 March 2011 - 05:24 PM, a spus:
#112
Postat 09 March 2011 - 08:16 PM
distinsi domni...
in competitiile/intrecerile sportive in care, pe linga omul in sine, sint angrenate si MATERIALE de concurs(de exemplu masini, barci, avioane, biciclete, motorete, alte echipamente) cu PARAMETRI TEHNICI care in mod vadit au o importanta deosebita in valoarea finala a rezultatului sportiv, in mod simplu si pe cale de consecinta aceste materiale implicate in respectiva competitie fac obiectul unor reglementari si prevederi specifice, reglementari si prevederi care pot avea caracter restrictiv sau permisiv.
in acest sens si pentru a ridica ponderea si rolul factorului uman in rezultatul final al respectivei competitii, punerea in practica a reglementarilor cu specific tehnic se face in principal prin doua mari categorii de verificari ale acestor parametri: CU demontarea expresa a unor parti/subansamble din materialul tehnic de concurs si FARA demontarea unor astfel de parti/piese/subansamble/repere.
cele care se fac CU demontarea unor parti din materialul de concurs se fac LA INCEPUTUL COMPETITIEI, dupa care asamblarea se SIGILEAZA si verificarile ULTERIOARE facute pe parcursul concursului respectiv sint doar de natura vizuala si vizeaza integritatea sigiliului aplicat(exemplu chiar din RC-ul contemporan: la mondialele de veliere, se cintareste lestul, care este reglementat, si in mod evident se cintareste demontat, apoi se marcheaza cu un sigiliu sau stampila, simpla prezenta pe acel lest a sigiliului sau stampilei respective va atesta ca este regulamentar pe perioada concursului respectiv).
asa...
punctualizind la regulamentul invocat a fi in faza de proiect, intervenim suplimentar cu intrebarile urmatoare, mai ales la paragraful 4.1 :
va rugam sa precizati IN CE MOMENT, si mai ales FARA a perturba cronologic desfasurarea competitiei vor asigura domnii organizatori respectarea/verificarea unei prevederi tehnice din categoria celor care presupun demontari/montari, stiut fiind ca aceste operatii de verificare necesita timp si acuratete; suplimentar, am fi incintati sa cunoastem cum se vor asigura domnii organizatori ca, DUPA verificarile tehnice, pe parcursul competitiei, nu se vor face modificari(VOLUNTAR sau INVOLUNTAR)...veti asigura asa zisul PARC INCHIS?....
recomandare:
evitarea includerii in regulamentele de organizare si desfasurare a competitiilor RC ce presupun implicarea de material tehnic-sportiv a prevederilor sau restrictiilor ce nu pot fi asigurate in mod REZONABIL, CLAR si fara echivoc de catre organizator...o fi greu?...
nu se pot edita nici un fel de specificatii tehnice FARA a indica SIMULTAN, in mod EXPLICIT si mai ales COMPLET si procedurile prin care aceste restrictii sau prevederi vor fi asigurate de organizatori...e ca si cum ai da o lege fara norme metodologice, si, din pacate, stim pe pielea noastra, zi de zi, la ce nedreptati si abuzuri asistam din aceste cauze...
tot vis-a-vis de proiectul de regulament invocat: IN CE MOMENT se consemneaza eventuala contestatie si care este procdura de solutionare, tehnic vorbind; care este termenul limita de validare a rezultatelor tehnice si implicit termenul limita de admitere ca procedura a eventualelor contestatii...tot aici: care este masura coercitiva ce deriva pe cale de consecinta din actiunea unei eventuale contestatii: anularea rezultatului sportivului, reprogramarea cursei, refacerea clasamentelor/punctajelor, ???
sint prea multe intrebari?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#113
Postat 09 March 2011 - 08:54 PM
Punctual:
- Nu se vor sigila materialele de concurs.
- Modelele se vor inspecta ori de cate ori organizatorii vor considera necesar, pe parcursul competitiei, nu intr-un moment anume. Concurentilor nu li se va comunica in avans programarea verificarilor tehnice. Orarul competitonal va fi programat in consecinta.
- Orice concurent poate solicita o verificare tehnica printr-o contestatie, caz in care exista posibilitatea ca orarul competitional sa se decaleze.
- Sactiunile si termenul de solutionare nu au fost inca definitivate.
#114
Postat 10 March 2011 - 08:48 AM
in acelasi context, tinind cont ca nu se pot valida si publica rezultatele sportive decit in interiorul termenului de solutionare a tuturor eventualelor cauze ce ar putea influenta ulterioare punctaje, asteptam cu deosebit interes sa aflam cum se va face omologarea rezultatelor, fara a fi stabilit termenul si modalitatea de rezolvare a contestatiilor, de exemplu.
intrebare suplimentara: daca se incheie competitia, dar materialul de concurs NU A PARASIT INCA incinta de desfasurare, mai poate fi supus controlului sau verificarilor tehnice?
in ce moment se declara concursul inchis(si implicit rezultatele validate?)...vrem sa stim...
bunaoara, intr-un alt sport, si anume tenis de masa, l-au intors din drumul spre casa, de pe autostrada, pe campionul german Timo Boll, dupa doua ore, deoarece verificari tehnice facute DUPA INCHEIEREA partidei ce o pierduse in fata romanului Adrian Crisan, au relevat ca paleta romanului nu mai era regulamentara, desi la controlul dinaintea partidei fusese declarata apta de joc...ce faceti in astfel de posibile situatii? daca apuc sa plec din sala, si se trezeste vreunul sa-mi conteste masina, iar eu deja sint in metrou, ce faceti, ma sunati sa ma intorc?...daca vin cu alt sasiu la aceste verificari ulterioare...?
vrem sa fie foarte clar de la inceput totul, nu credem in longevitatea si perenitatea unor concursuri care pot genera situatii ambigui, ce pot avea drept consecinte situatii conflictuale care pot degenera, ca in atitea situatii de pina acum, numai esecuri organizatorice...
cum o sa fie?
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 10 March 2011 - 08:51 AM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#115
Postat 10 March 2011 - 08:54 AM
FlorinSS, la 09 March 2011 - 02:32 PM, a spus:
NU vreau sa ingreunam mult regulamentul , doar sa fie categorii distincte .
raspuns corect!
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#116
Postat 10 March 2011 - 09:19 AM
Ma ofer voluntar la verificarile tehnice pentru clasa stock.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#117
Postat 10 March 2011 - 04:45 PM
mizzone, la 10 March 2011 - 08:48 AM, a spus:
in acelasi context, tinind cont ca nu se pot valida si publica rezultatele sportive decit in interiorul termenului de solutionare a tuturor eventualelor cauze ce ar putea influenta ulterioare punctaje, asteptam cu deosebit interes sa aflam cum se va face omologarea rezultatelor, fara a fi stabilit termenul si modalitatea de rezolvare a contestatiilor, de exemplu.
intrebare suplimentara: daca se incheie competitia, dar materialul de concurs NU A PARASIT INCA incinta de desfasurare, mai poate fi supus controlului sau verificarilor tehnice?
in ce moment se declara concursul inchis(si implicit rezultatele validate?)...vrem sa stim...
bunaoara, intr-un alt sport, si anume tenis de masa, l-au intors din drumul spre casa, de pe autostrada, pe campionul german Timo Boll, dupa doua ore, deoarece verificari tehnice facute DUPA INCHEIEREA partidei ce o pierduse in fata romanului Adrian Crisan, au relevat ca paleta romanului nu mai era regulamentara, desi la controlul dinaintea partidei fusese declarata apta de joc...ce faceti in astfel de posibile situatii? daca apuc sa plec din sala, si se trezeste vreunul sa-mi conteste masina, iar eu deja sint in metrou, ce faceti, ma sunati sa ma intorc?...daca vin cu alt sasiu la aceste verificari ulterioare...?
vrem sa fie foarte clar de la inceput totul, nu credem in longevitatea si perenitatea unor concursuri care pot genera situatii ambigui, ce pot avea drept consecinte situatii conflictuale care pot degenera, ca in atitea situatii de pina acum, numai esecuri organizatorice...
cum o sa fie?
bafta si minuni!
OK. Concurentii au obligatia de a respecta specificatiile. Organizatorii se vor asigura ca aceste specificatii sunt respectate. NU se va preciza in regulament modul in care se vor face verificarile tehnice de catre organizatori. Acestea chiar vor fi aparent aleatorii si complet imprevizibile. Orarul competitiei va fi facut in asa fel incat sa permita asta.
In cazul in care un concurent este convins ca alt participant foloseste o configuratie nepermisa, poate face contestatie. Solutionarea contestatiei se va face inainte de inceperea urmatoarei manse. Exista o posibilitate ca acest lucru sa decaleze orarul competitiei.
In cazul in care se dovedeste ca un concurent nu a respectat specificatiile tehnice, acesta va fi eliminat din concursul in desfasurare si nu va puncta in acel concurs (echivalent cu neprezentarea). Rezultatele celorlalti concurenti de pana in acel moment nu se vor modifica.
Contestatiile si verificarile tehnice se vor face pana in momentul afisarii pe avizier a rezultatelor ultimei manse. Concursul este valid din punct de vedere al respectarii specificatiilor tehnice, din acest moment. Se pot contesta in continuare in termen de 24 de ore rezultatele cronometrarii si calculul punctajelor individuale.
#118
Postat 10 March 2011 - 09:53 PM
ovidiugm, la 10 March 2011 - 04:45 PM, a spus:
In cazul in care un concurent este convins ca alt participant foloseste o configuratie nepermisa, poate face contestatie. Solutionarea contestatiei se va face inainte de inceperea urmatoarei manse. Exista o posibilitate ca acest lucru sa decaleze orarul competitiei.
In cazul in care se dovedeste ca un concurent nu a respectat specificatiile tehnice, acesta va fi eliminat din concursul in desfasurare si nu va puncta in acel concurs (echivalent cu neprezentarea). Rezultatele celorlalti concurenti de pana in acel moment nu se vor modifica.
Contestatiile si verificarile tehnice se vor face pana in momentul afisarii pe avizier a rezultatelor ultimei manse. Concursul este valid din punct de vedere al respectarii specificatiilor tehnice, din acest moment. Se pot contesta in continuare in termen de 24 de ore rezultatele cronometrarii si calculul punctajelor individuale.
ne este foarte greu sa credem ca oameni corecti, realisti si pragmatici isi vor angaja materialul de concurs(care nu este deloc ieftin!) intr-o competitie in care NU SE PRECIZEAZA din start modul in care se vor face verificarile tehnice...!!!??? poate o vor face unii care au accesat materialul de concurs oarecum mai facil...
personal nu am mai intilnit in nici o competitie DECENTA din domeniu asemenea atitudine impertinenta...repet, nu am intilnit NICAIERI verificari tehnice din categoria celor ce presupun DEMONTARI/MONTARI facute IN TIMPUL DESFASURARII PROBELOR DE CONCURS SAU CARE SA AFECTEZE ORARUL COMPETITIEI in MOD ALEATOR sau IMPREVIZIBIL! consideram acest mod de abordare o lipsa de respect in primul rind pentru efortul concurentilor de a investi in materialul de concurs, nemaivorbind de timpul alocat sau de bugetele aferente prezentei propriuzise la fata locului...
ne face placere sa ne implicam in competitii, dar este nevoie de un MINIM RESPECT al opiniei entitatilor implicate si care confera prin implicarea lor consistenta si culoare acestor concursuri; consideram abordarile de fata erori regretabile care speram ca vor fi corectate coerent, decent, operativ si mai ales REZONABIL si REALIST, in concordanta cu realitatea cotidiana din rc-ul contemporan...ar fi pacat ca ceea ce s-a construit pina acum ca si exercitiu organizatoric si competitional la speed&fun sa fie umbrit din cauza lipsei de minima informare si studiu preliminar in alcatuirea unor regulamente tehnice si de organizare competitionala aprofundate; in fond, de ce venim la curse: sa ne simtim bine, NU sa fim pusi in situatii jenante cum ar fi nerespectarea unui program orar sau alte astfel de neplaceri cum ar fi INEXACTITATI sau ARBITRAR in normele de desfasurare ale reuniunii competitionale...
asteptam cu deosebit si REAL interes adoptarea solutiilor PERTINENTE, REALISTE si mai ales de o ACURATETE accentuata pentru specificatiile si reglementarile tehnice care trebuie a fi folosite in astfel de concursuri.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#119
Postat 11 March 2011 - 12:16 AM
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 11 March 2011 - 12:17 AM
#120
Postat 11 March 2011 - 01:43 AM
Odiseea verificarilor tehnice cum e la modele mai mari aici nu se aplica datorita modului de constructie si deasemenea regulamentul nu are restrictii greu de "controlat" (exemplu rulmenti otel sau ceramici) deci irelevant.
Voi si exemplifica: categoria stock ->reguli specifice: se permite doar schimbarea de arcuri, t-plate, king pin-uri si rulmenti restul stock = usor de vazut, inspectie motor demontam clema; ti-am inspectat masina cat ai baut un pahar de suc.
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]