Specificatii tehnice:
Suprafata aripii: 2213 cm patrati
Anvergura: 73.7 cm
Lungime: 97.5 cm
Greutate RTF: 570g
Incarcare alara: 25.63 g/dm patrat
Motor: Grayson 2212-06
Batterie: Thunder Power 2100 mAh 11.1V Prolite
Elice: APC 6x4
Consum: 22 amp
Controler: Grayson 30 amp
Receptor: Berg 7P
Comenzi: Elevator, eleroane, carma
Modelul poate fi echipat cu motorul Grayson 2212-06 si acumulator de 2100 mAh. La o greutate de 570g, cu aceasta echipare, motorul asigura 190 W si o tractiune statica suficienta pentru urcare verticala nelimitata, precum si o viteza maxima de 100 km/h, la o incarcare alara de doar 25.63 g/dm patrat. In plus, diametrul de doar 6" minimizeaza efectul de rotire in jurul axei.
Ca multe alte hidroavioane, acest model dispune de o forta mare a motorului, totusi, trimajul trebuie corelat cu motorul. Asta deoarece si motorul, si stabilizatorul orizontal, sunt instalate la o incidenta de 2 grade fata de aripa. Acest trimaj este necesar doar la viteze mici si la zbor foarte jos deasupra apei, cand, la o accelerare brusca, poate cadea cu botul in jos. Atat timp cat elevatorul este in suflul elicei, exista control suficient pentru corectia la viteze mici, asa ca nu trebuie sa ne facem probleme. In cea mai mare parte a timpului, cat aceasta pasare a zburat, nu a trebuit sa-mi fac probleme pentru motor.
Unul din secretele din spatele acestui control fantastic la viteza mica este plasarea elicei in fata elevatorului si carmei. acest lucru confera nu numai un control foarte bun la viteze mici, dar asigura si un anumit grad de control similar cu cel al avioanelor park jet vectoriale. La viteze mici, modelul poate executa loop-inguri foarte rapide.
Modelul final este din depron de 6mm, decorat cu banda colorata. Acest lucru pastreaza modelul foarte usor, rapid de construit, si usor de reparat. In plus, banda adeziva este plasata strategic in zonele care trebuie intarite, cum ar fi fundul fuselajului si capetele aripilor.
Video:
Aceasta postare a fost editata de P I T: 04 November 2010 - 03:39 PM