Ca si constructie este foarte asemenator cu ME 109 pe care il fac acum,as putea spune chiar identic,singura diferenta fiind roata in fata versus bechia de la Me.In rest aripa lipita,acelasi mod de prindere a aripilor,trenul relativ similar.
Asa cum zice si Silviu nu prea vad probleme de constructie /asamblare.
Bafta!!
incepator zburator termic va rugam nu dati cu pietre
#61
Postat 05 April 2011 - 01:48 PM
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#62
Postat 05 April 2011 - 03:14 PM
Daca stau bine sa-mi aduc aminte am avut doua probleme cu el. Deci, motorul trebuie sa fie mai mare de cat cel recomandat de 4cm2 macar 5 daca nu 6 cm2 (dece la zburat prima data cu 4 si dupa aia a trecut la ceva mai mare si era exact ce-i trebuia). Si intareste mai bine panoul din fuselaj in care intra suruburile de prindere al aripii, ala a fost primul si singurul care a cedat la o aterizare mai topaita.
Distractie ultra-placuta la zbor :drinks:.
Distractie ultra-placuta la zbor :drinks:.
#63
Postat 05 April 2011 - 03:24 PM
matei_silviu, la 05 April 2011 - 03:14 PM, a spus:
Daca stau bine sa-mi aduc aminte am avut doua probleme cu el. Deci, motorul trebuie sa fie mai mare de cat cel recomandat de 4cm2 macar 5 daca nu 6 cm2 (dece la zburat prima data cu 4 si dupa aia a trecut la ceva mai mare si era exact ce-i trebuia). Si intareste mai bine panoul din fuselaj in care intra suruburile de prindere al aripii, ala a fost primul si singurul care a cedat la o aterizare mai topaita.
Distractie ultra-placuta la zbor :).
Distractie ultra-placuta la zbor :).
Asta asa e cu motorul.Asta a si fost motivul principal pt care mi-am cumparat alt avion.Motorul de 4 cc era prea mic.Parca ii trebuia ceva mai mult,mai ales la decolare.Cat despre panoul de prindere al aripilor nu stiu ce sa zic,cel actual de pe Sonic arata beton,probabil ar trebui sa il schimb si pe cel de pe ME ca urmare a acestei discutii. :drinks: :unsure:
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S