Modelism - RHC Forum: incepator zburator termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

incepator zburator termic va rugam nu dati cu pietre

#61 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 April 2011 - 01:48 PM

Ca si constructie este foarte asemenator cu ME 109 pe care il fac acum,as putea spune chiar identic,singura diferenta fiind roata in fata versus bechia de la Me.In rest aripa lipita,acelasi mod de prindere a aripilor,trenul relativ similar.
Asa cum zice si Silviu nu prea vad probleme de constructie /asamblare.
Bafta!!
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#62 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 05 April 2011 - 03:14 PM

Daca stau bine sa-mi aduc aminte am avut doua probleme cu el. Deci, motorul trebuie sa fie mai mare de cat cel recomandat de 4cm2 macar 5 daca nu 6 cm2 (dece la zburat prima data cu 4 si dupa aia a trecut la ceva mai mare si era exact ce-i trebuia). Si intareste mai bine panoul din fuselaj in care intra suruburile de prindere al aripii, ala a fost primul si singurul care a cedat la o aterizare mai topaita.

Distractie ultra-placuta la zbor :drinks:.
0

#63 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 April 2011 - 03:24 PM

Vezi postareamatei_silviu, la 05 April 2011 - 03:14 PM, a spus:

Daca stau bine sa-mi aduc aminte am avut doua probleme cu el. Deci, motorul trebuie sa fie mai mare de cat cel recomandat de 4cm2 macar 5 daca nu 6 cm2 (dece la zburat prima data cu 4 si dupa aia a trecut la ceva mai mare si era exact ce-i trebuia). Si intareste mai bine panoul din fuselaj in care intra suruburile de prindere al aripii, ala a fost primul si singurul care a cedat la o aterizare mai topaita.

Distractie ultra-placuta la zbor :).

Asta asa e cu motorul.Asta a si fost motivul principal pt care mi-am cumparat alt avion.Motorul de 4 cc era prea mic.Parca ii trebuia ceva mai mult,mai ales la decolare.Cat despre panoul de prindere al aripilor nu stiu ce sa zic,cel actual de pe Sonic arata beton,probabil ar trebui sa il schimb si pe cel de pe ME ca urmare a acestei discutii. :drinks: :unsure:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#64 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 05 April 2011 - 03:38 PM

Panoul este foarte bun dar nu este lipit chiar cu simnt de raspundere. De aia recomand cateva intarituri, eu l-am relipit de doua ori si cel putin o data Horja din cate stiu.
Adica nu a cedat in niciun fel doar s-a dezlipit.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro