Modelism - RHC Forum: incepator zburator termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

incepator zburator termic va rugam nu dati cu pietre

#31 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 November 2010 - 01:22 PM

 Horja, la Nov 29 2010, 11:54 PM, a spus:

Referitor elice. Am incercat 9x5 APC, 9x6 APC 10x4 APC, MA si Graupner.
Personal 10x4 a fost ce mi s-a parut pe gustul meu....... de gustibus. ^_^

Sfaturile date de Dan trebuie luate in serios.
De exemplu doar cu ruginitul. Ezista si o explicatie. :lol:
Urmare proceselor de ardere se dezvolta compusi reziduali cu sulf care in combinatie cu apa dau
minunatul acid sulfuric. Concentratii infime dar in timp impreuna cu higroscopicitatea recunoscuta a
nitrometanului adica aduna apa duce la .....
Deci la final de zbor, eu cel putin, fac astfel:
la pista
golesc rezervorul clasic cu ajutorul pompei.
pornesc motorul si las sa consume tot
acasa, daca preconizez ca nu voi zbura mai devreme de o saptamana,
clatesc motorul cu alcool etilic.
ung din belsug cu ulei de scule pneumatice / after run what ever si am grija sa ajunga
si la rulmenti. Ungerea o fac pe la bujie , pe care o demontez si prin carburator, rotind vibrochenul astfel incat sa trag uleiul in carter.

Lipsa reprizei motorului de la 50% acceleratie la 100% in aer cred ca inseamna ca amestecul devine sarac.
Intr-adevar trebuie verificat tot traseul de combustibil pentru aer fals, inclusiv carburatorul.

De exemplu la Rozi cu TT42 am demontat tot , am schimbat si rezervorul ca sa constat ca defapt la iesirea din rezervor , unde se termina tevuta de alama furtunasul, din cauze poltergeist , dar sunt sigur ca perfect plauzibile, facuse o mica fisura.

Mici scapari pe langa butoiasul de acceleratie in conditiile specificate de tine nu sunt super critice. Gandeste-te ca trebuie sa aibe si el un mic joc de 0,05 - 0,1 mm ca sa se roteasca liber .
Pistonul in cursa catre punctul mort inferior face compresie in carter pentru a ajuta procesul de admisie-evacuare. Daca opresti rotirea in acel punct compresie scapa pe langa piston si clapeta(butoiasul) de acceleratie.
Motorasul desi un Magnum a fost nou nout si la mine nu a papat mai mult de 2l . A functionat perfect si nu am avut nici un deadstick. Urmele de ulei erau pal galbui de la ricinul folosit de mine.
Deci sapam dupa cauze si gandeam .......
Numai bine
Horja
PS
RFM (read the f... manual http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif )

Horia si Dan,
am inteles ce e de facut.Oricum tinand cond ca timpul de zbor se poate spune ca s-a terminat ma gandeam sa bag motorul la hibernare.Acum Horia daca tot ai intrat in joc spune tot:ce ulei sa folosesc pentru ungere,din ala de masina e bun?ca am pe la servici,iar ca alcool etilic "tuica"e buna :rolleyes: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ca am si din asta pe acasa si nu o bea nimeni!!
Am facut rost si de manual in lb romana si l-am citit,acum urmeaza sa aplicam ce scrie acolo.Cu elici de 9x5 sau 9x6 cum se recomanda de producator de ce spui ca nu ti-a placut?Cu 9x6 nu avea tractiune mai mare?Ma gandeam sa imi comand la la HR niste elice Master Airscrew de 9x6 care sunt gata echilibrate de fabrica.Acum nu stiu de dimensiune are gaura pt ax ?Sau se adapteaza prin largire in functie de necesitate?Asa scrie in manualul motorului! :D
Cat despre procedura de oprire uite ce scrie tot in manual:" Pentru a opri motorul, ajustati intrarea aerului astfel incat sa poata fi inchis complet. De aemenea puteti strange tubul de combustibil pentrru a-l opri, daca aveti acces."Tot aici se recomanda folosirea unui amestec mai bogat deoarece in timpul zborului datorita fluxului de aer marit ce intra in carburator amestecul are tendinta de saracire.
Uleiul de ricin de la farmacii e acelasi cu cel pe care il folositi la avioane sau e diferit? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif :blink:
Oricum ma gandeam ca o sa desfac motorul sa vedem cum arata si sa verificam starea lui (curatare inclusiv).
Asa ca mai studiem...
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#32 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 November 2010 - 02:16 PM

Te rog sa ma scuzi pentru ca ma bag in discutie neintrebat.
Tuica nu-i buna, are multa apa.
Uleiul after run este ceva special, care absoarbe apa. Nu-i scump. Alti mari meseriasi mai recomanda si ulei de arma.
Nu desface, fara rost, motorul. Este rodat. Cand il vei remonta nu ai cum sa nimeresti cilindrul, exact, in aceeasi pozitie.
Desfa toba, scoate bujia si spala bine motorul, pe la bujie, carburator si fereastra de evacuare cu petrol lambant. Este, tot ceea ce poate fi mai bun pentru asa ceva. Nici carburantul nu-i bun, deoarece resturile ramase in motor vor trage apa. Dupa spalare utilizezi ulei din belsug si astupi gaurile. Cu bujia, inchizi carburatorul si pui dop, pui toba si-i pui si ei, dop.
Uleiul de ricin este acelasi, indiferent de unde il cumperi. Atentie, trebuie utilizat cu multa zgarcenie. Daca nu-i ...nu stiu cum se spune...degumizat, va naclai motorul.
Multa bafta.

PS. Da, da, da, intotdeauna amestec mai bogat. Nu strica niciodata. Pierzi, un pic, de putere dar castigi fericire.
PPS. S-ar parea ca APC-urile sunt mai bune.
PPPS. Orice elice trebuie echilibrata. Nu se poate altfel.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 November 2010 - 02:25 PM

0

#33 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 December 2010 - 05:20 PM

 dan_mitea, la Nov 30 2010, 02:16 PM, a spus:

Te rog sa ma scuzi pentru ca ma bag in discutie neintrebat.
Tuica nu-i buna, are multa apa.
Uleiul after run este ceva special, care absoarbe apa. Nu-i scump. Alti mari meseriasi mai recomanda si ulei de arma.
Nu desface, fara rost, motorul. Este rodat. Cand il vei remonta nu ai cum sa nimeresti cilindrul, exact, in aceeasi pozitie.
Desfa toba, scoate bujia si spala bine motorul, pe la bujie, carburator si fereastra de evacuare cu petrol lambant. Este, tot ceea ce poate fi mai bun pentru asa ceva. Nici carburantul nu-i bun, deoarece resturile ramase in motor vor trage apa. Dupa spalare utilizezi ulei din belsug si astupi gaurile. Cu bujia, inchizi carburatorul si pui dop, pui toba si-i pui si ei, dop.
Uleiul de ricin este acelasi, indiferent de unde il cumperi. Atentie, trebuie utilizat cu multa zgarcenie. Daca nu-i ...nu stiu cum se spune...degumizat, va naclai motorul.
Multa bafta.

PS. Da, da, da, intotdeauna amestec mai bogat. Nu strica niciodata. Pierzi, un pic, de putere dar castigi fericire.
PPS. S-ar parea ca APC-urile sunt mai bune.
PPPS. Orice elice trebuie echilibrata. Nu se poate altfel.

Gata! azi am efectuat operatiunea "monstrul".Am desfacut bujia si am turnat alcool tehnic in motor si l-am spalat pe toate partile,i-am facut o baie buna.Apoi am luat uleiul recomandat si l-am bagat si pe la bujie si pe la carburator sa ii ajunga si l-am invartit putin ca sa ajunga unde trebuie.Desfacand motorul am constatat ca 2 furtune din 3 erau crapate,cel mai important cel de alimentare la carburator.Asa ca la primavara o sa aiba furtune noi,ca pana atunci o sa se scalde in ulei. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif (banuiesc ca ceva rau nu are ce sa i se intample;ne vedem la primavara cu el,pana atunci exersam in aerofly )
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#34 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 12 December 2010 - 08:35 PM

....Parerea mea ..MAI DAI LA PALA ...nu-l lasa sa leneveasca... asa vreo 5 minunte nu pe zi ci la saptamana ...e pacat .Eu asa le fac o data pe saptamana le pornesc..(asta e ...zgomotul ).bafta
0

#35 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 March 2011 - 08:57 PM

Nu a fost cazul!1Azi a pornit;ce-i drept cu ajutorul lui Turok,ca eu l-am desfacut si cand l-am curatat nu am pus ceva la loc bine dar a mers.Pana a picatttt!Dupa ce s-a oprit motorul cand eram la catva metri a intrat in limita si a sarit motorul si aripa.Problema a fost ca s-a intors sorbul in rezervor si s-a sugrumat si adio carburant.Asa ca pentru ca tot nu imi place schema de culori si cum am mai vazut ca mai e trosnit pe ici pe colo,nu numai botul,sa ii desfac folia sa il lipesc ca lumea si sa il infoliez din nou.Ar trebui schimabt si furtunul din rezervor cu unul mai gros care sa nu mai flexeze si sa nu mai repetam incidentul.
Ceva sugestii in legatura cu refacerea?Doar fuselajul a avut de suferit.Aripa s-a desprins cu totul si nu are nimic.Coada la fel e intacta.O sa fac maine niste poze.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#36 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 13 March 2011 - 09:48 PM

si pozele promise!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090810.JPG
  • Imagine atasata: P1090811.JPG

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#37 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 13 March 2011 - 09:58 PM

si acum intrebarile:dupa ce am desfacut avionul,sau ce a mai ramas din el,am descoperit un set intreg de bureti de bucatarie indesati acolo,in jurul rezervorului.Acum pt ca nu am mai vazut,sau nu am dat importanta acestui aspect cum se prinde un rezervor pe un avion de balsa? Trebuie sa fie fix,ma gandesc sa nu aiba jocuri.Dar ce rol aveau acei bureti?sa nu se miste rezervorul in avion??Pt ca nu ii vad alt rol.Dc vreau sa renunt la bureti cum ar trebui sa prind rezervorul?Turok avea dreptate in legatura cu furtunul din interiorul rezervorului.Era foarte subtire,si datorita acestui fapt a putut sa se indoaie foarte usor in interior si sa se sugrume ajungand astfel in aceasta situatie.Asta e, mai invatam si sa bricolam,si sa deslusim din tainele termicelor.Putin cate putin.. vorba lui Stratan..Am lipit bucatile lego-ului cu aracet si bison din ala galben mic pt lemn.Acum vedem cat o sa tina dc o sa tina.Pana il facem bucati,macar ne facem mana cu termice si balsa. ^_^

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090817.JPG
  • Imagine atasata: P1090814.JPG

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#38 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 March 2011 - 11:37 PM

Rezervorul nu se prinde rigid, deoarece, datorita vibratiilor s-ar face spuma si motorul va merge rau sau se va opri. In acest scop a fost prins intre bureti. Paranoicii pun drept greutate in rezervor o piesa speciala din bronz sinterizat. Aceasta impiedica intrarea spumei in furtunul de alimentare. Dar nu se renunta la bureti.
Multa, multa bafta.
0

#39 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 March 2011 - 09:36 AM

 dan_mitea, la 13 March 2011 - 11:37 PM, a spus:

Rezervorul nu se prinde rigid, deoarece, datorita vibratiilor s-ar face spuma si motorul va merge rau sau se va opri. In acest scop a fost prins intre bureti. Paranoicii pun drept greutate in rezervor o piesa speciala din bronz sinterizat. Aceasta impiedica intrarea spumei in furtunul de alimentare. Dar nu se renunta la bureti.
Multa, multa bafta.

Dane si totusi aici nu vad nici un burete?? http://www.rhcforum....4-extra-260-35/
Sau vorbim de lucruri diferite.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#40 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2652
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 14 March 2011 - 09:39 AM

Modelul ala nici nu-i trosnit ca lumea. Are nevoie de o reparatie usoara. Bucatile pe care le mai ai le lipesti, cele lipsa va trebui sa le confectionezi. Oricum intreg modelul este asamblat prin lipire, nici o complicatie tehnica. Va fi mai tare si din pacate, mai greu (EVO2).

Neaparat rezervorul pune-l in burete.
0

#41 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 March 2011 - 11:03 AM

 vlad1, la 14 March 2011 - 09:39 AM, a spus:

Modelul ala nici nu-i trosnit ca lumea. Are nevoie de o reparatie usoara. Bucatile pe care le mai ai le lipesti, cele lipsa va trebui sa le confectionezi. Oricum intreg modelul este asamblat prin lipire, nici o complicatie tehnica. Va fi mai tare si din pacate, mai greu (EVO2).

Neaparat rezervorul pune-l in burete.

Nu inteleg ce tot aveti cu buretele?? :angry2: :blink: Uite aici Florin l-a prins doar cu velcro;eu de ce nu pot face la fel?
http://www.rhcforum....2m/page__st__60
Lamuriti-ma si pe mine.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#42 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 14 March 2011 - 12:24 PM

Buretii eu i-am indesat asta a fost optiunea mea pentru fixarea rezervorului. Poti pune si acea banda fara probleme dar trebuie sa o prinzi de ceva, adica sa dai gauri pentru soricei sau sa o lipesti zdravan de lemn. Am ales acel mod pentru ca era cel mai usor si sigur mod de a fixa rezervorul.

p.s. Nu uita ca la motorul termic vibratiile sunt considerabile si rezervorul prins fix de fuselaj nu este o idee foarte buna.

Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 14 March 2011 - 12:26 PM

0

#43 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 14 March 2011 - 12:31 PM

p.s.2 La florin in poza se vede ca el a avut cum sa fixeze destul de sigur rezervorul avand acces la el. La modelul asta nu ai acces la rezervor acesta intrand in acea fanta.
0

#44 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 14 March 2011 - 12:46 PM

Acum ca am citit intreg topicul :angry2:.
Deci, pentru motorul si aeromodelul cu pricina iti recomand elice de 10/4 daca nu ai iti dau eu una pentru ca eu nu le mai folosesc. Cel mai bun lucru ar fi de fapt sa-i schimbi motorul cu unul de 5-6 cm cubi.

Imi asum prostia cu furtunelul subtire la rezervor dar ciudat este ca eu nu am avut nici o data probleme si am zburat o vara intreaga cu el. Dar e mai bine de schimbat cu unul mai gros.
0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 March 2011 - 12:58 PM

Dragii mei, vorbim de doua lucruri diferite: modelul lui Florin este un benzinar. Benzina nu face spuma. Motorul are pompa si, deci, rezervorul nu se presurizeaza. Acel furtun este pentru aerisire.
In cazul nostru avem un motor cu alcool, deci se folosesc bureti.
0

#46 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 March 2011 - 01:54 PM

@ Oachi

Metanolul face spuma la vibratii,inveleste rezervorul in burete si fixeaza-l cu soricei.In caz contrar se poate ca atunci cand ajungi cu rezervorul la jumatate sa ai numai spuma in el....adica oprire de motor 100%.
flying is my life...
0

#47 Useril este offline   cipri_tezaur 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 875
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:dej

Postat 14 March 2011 - 02:43 PM

am si eu doua zburatoare termice si sincer de cand le-am cumparat si le-am echipat rezervoarele sunt fixe fara nici un burete si nu am avut niciodata probleme

0

#48 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 March 2011 - 02:53 PM

Daca ai facut asa nu inseamna ca este si corect,a fost optiunea ta personala.
flying is my life...
0

#49 Useril este offline   cipri_tezaur 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 875
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:dej

Postat 14 March 2011 - 04:25 PM

 SILVIU66, la 14 March 2011 - 02:53 PM, a spus:

Daca ai facut asa nu inseamna ca este si corect,a fost optiunea ta personala.

binenteles ca a fost alegerea mea eu vroiam sa scot in evidenta faptul ca desi am montat rezervoarele fixe nu am patit niciodata sa faca spume combustibilul si sa se opreasca motorul
0

#50 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 15 March 2011 - 10:44 AM

 SILVIU66, la 14 March 2011 - 01:54 PM, a spus:

@ Oachi

Metanolul face spuma la vibratii,inveleste rezervorul in burete si fixeaza-l cu soricei.In caz contrar se poate ca atunci cand ajungi cu rezervorul la jumatate sa ai numai spuma in el....adica oprire de motor 100%.

Asa am facut.L-am sprijinit pe bureti ca sa nu fie in contact direct cu fuselajul si apoi l-am prins cu soricei.Cum se pare ca sambata asta nu va fi vreme de zbor asteptam urmatoarea data sa vedem cum merge.Intre timp am lipit si fuselajul.Si i-am mai dat pe deasupra cu scotch pentru siguranta.Mai zburam cu el pana il facem bucati si apoi cumparam alt avion care sa se potriveasca cu motorul asta mititel.Dar sa nu mai aiba roata in fata ca terenul unde zburam nu prea e bun pt genul asta de avion. :)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#51 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 March 2011 - 09:13 PM

Dat fiind faptul ca motorul pus pe Sonic este un pic cam prea mic pt avion am decis sa caut un avion care sa se potriveasca la el.Drept pt care am reusit sa gasesc la noi aceasta minunatie de Me 109
Asa ca o sa iau toat de pe Sonic si o sa le mut pe avionul de vanatoare.Am fost mai intai sa il vad sa verific daca e ceea ce imi trebuie si nu m-am putut abtine.Arata foarte bine si cred ca e exact ce imi trebuie.Acum vom vedea.
Cat despre Sonic m-am gandit sa ii desfac toata folia si sa ii refac structura in intregime si sa il in foliez de asta data intr-o combinatie care mie imi polace si anume galben cu negru.
Vom trai si vom vedea.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#52 Useril este offline   modelnicson 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 20-December 06

Postat 05 April 2011 - 12:12 PM

Salut,

Am si eu un Sonic low wing si ma gandesc sa nu-i lipesc definitiv aripile. Ce parerere aveti, rezista in zbor?

Multumesc
Sonic Low Wing
Multiplex AcroMaster
Multiplex EasyCub
Graupner MC-19 40 Mhz/2,4 Ghz (JETI)
0

#53 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 05 April 2011 - 12:44 PM

 modelnicson, la 05 April 2011 - 12:12 PM, a spus:

Am si eu un Sonic low wing si ma gandesc sa nu-i lipesc definitiv aripile. Ce parerere aveti, rezista in zbor?


Recomand lipirea asa cum recomanda si producatorul. Fii atent ca trenul de aterizare este pe aripi si sonicul vine destul de repede si tare la aterizare, exista riscul sa ramai cu aripile in spate. Nu are o aripa atat de mare in cat sa nu o poti transporta lipita.
0

#54 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 April 2011 - 12:46 PM

 matei_silviu, la 05 April 2011 - 12:44 PM, a spus:

Recomand lipirea asa cum recomanda si producatorul. Fii atent ca trenul de aterizare este pe aripi si sonicul vine destul de repede si tare la aterizare, exista riscul sa ramai cu aripile in spate. Nu are o aripa atat de mare in cat sa nu o poti transporta lipita.

Subscriem la cele mentionate!! :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#55 Useril este offline   modelnicson 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 20-December 06

Postat 05 April 2011 - 12:48 PM

Trenul o sa-l mut pe fuselaj. De asemenea, ma gandeam sa pun cate un servo/aripa, mai ales daca nu le-as lipi (aripile). Daca renunt, probabil nu se mai justifica...

Pot folosi adeziv poliuretanic la lipirea aripilor?

Multumesc

Aceasta postare a fost editata de modelnicson: 05 April 2011 - 12:52 PM

Sonic Low Wing
Multiplex AcroMaster
Multiplex EasyCub
Graupner MC-19 40 Mhz/2,4 Ghz (JETI)
0

#56 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 05 April 2011 - 01:05 PM

Lasa trenul acolo. Este de un foarte mare ajutor. Da poti folosi adeziv poliuretanic dar depinde de care, eu personal am folosit epoxi la Sonic si nu am avut probleme.
0

#57 Useril este offline   modelnicson 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 20-December 06

Postat 05 April 2011 - 01:08 PM

 matei_silviu, la 05 April 2011 - 01:05 PM, a spus:

Lasa trenul acolo. Este de un foarte mare ajutor. Da poti folosi adeziv poliuretanic dar depinde de care, eu personal am folosit epoxi la Sonic si nu am avut probleme.



Ma gandeam la Bison monocomponent poliuretanic ce se gaseste in toate magazinele... Sa caut un poliuretanic anume?
Ziceam sa mut trenul pe fuselaj ca sa nu suprasolicite aripile la aterizare, asa cum se spunea intr-un mesaj anterior.


Nicu

Aceasta postare a fost editata de modelnicson: 05 April 2011 - 01:09 PM

Sonic Low Wing
Multiplex AcroMaster
Multiplex EasyCub
Graupner MC-19 40 Mhz/2,4 Ghz (JETI)
0

#58 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 05 April 2011 - 01:13 PM

Nu este nevoie, aripile sunt destul de dure si fac fata, problema este sa nu se desprinda nu sa se rupa. Si eu m-am gandit ca nu o sa faca fata dar nu am avut nici o problema.
Lipiciul ala de la Bison este chiar foarte bun dar se intareste destul de greu in timp. Si trebuie sa fii atent ca expandeaza destul de mult.

Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 05 April 2011 - 01:14 PM

0

#59 Useril este offline   modelnicson 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 20-December 06

Postat 05 April 2011 - 01:18 PM

 matei_silviu, la 05 April 2011 - 01:13 PM, a spus:

Nu este nevoie, aripile sunt destul de dure si fac fata, problema este sa nu se desprinda nu sa se rupa. Si eu m-am gandit ca nu o sa faca fata dar nu am avut nici o problema.
Lipiciul ala de la Bison este chiar foarte bun dar se intareste destul de greu in timp. Si trebuie sa fii atent ca expandeaza destul de mult.



Fata de manual, sunt necesare modificari/imbunatatiri la montaj?

Multumesc
Sonic Low Wing
Multiplex AcroMaster
Multiplex EasyCub
Graupner MC-19 40 Mhz/2,4 Ghz (JETI)
0

#60 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 05 April 2011 - 01:22 PM

L-am facut acum 2 sau 3 ani deci nu mai tin minte dar nu imi aduc aminte sa fi modificat ceva. Este un model foarte bine facut si chiar si asamblarea este pentru incepatori. Iti recomand sa faci pas cu pas ceea ce scrie in manual si nu o sa ai surprize.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro