DLE-30cc
#2
Postat 29 October 2010 - 04:35 AM
DLEG5525
Pe Tower este 20$.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 October 2010 - 04:38 AM
#3
Postat 03 November 2010 - 12:49 AM
"If the engine is not to be used for more than a month, drain the fuel tank and remove any fuel from inside the carburetor. Do this by running the engine at idle until it quits by running out of fuel. Keeping gasoline inside the carburetor over an extended period of time will damage the diaphragm valve and clog passages inside the carburetor"
Ce pare aveti?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 November 2010 - 12:57 AM
#4
Postat 03 November 2010 - 12:50 PM
#5
Postat 03 November 2010 - 01:00 PM
#6
Postat 03 November 2010 - 03:47 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#7
Postat 03 November 2010 - 05:43 PM
Chestia cu motorul la relanti pina se goleste de combustibil este preluata de la motoarele pe alcool si are cu totul alt rol. Oricum si la acestea fara ungerea cu after run dupa golirea de combustibil este degeaba. Degeaba copiaza chinezii motoarele ; experienta pentru exploatarea lor nu poate fi copiata.
Cu stima ,
John
#8
Postat 03 November 2010 - 06:19 PM
#9
Postat 03 November 2010 - 06:59 PM
Cum l-ati postat l-am si copiat desi eu am DLE 55 ( am gandit ca are aceleasi indicatii si contraindicatii )
Manualul meu are doar 2-3 pagini XEROX , nu specifica asa ceva si stateam linistit , dar stand acum si gandind logic , parca totusi chinezul nu are dreptate - in general orice carburator pe benzina nefolosit se intalneste cu aceasta situatie de uscare a garniturilor, membranelor etc.
Pe de alta parte lasand motorul sa meraga pana se termina gazul ajungi si in situatie de a ramane fara ungere cand se termina benzina si el se tureaza brusc ( chiar si doar pentru cateva secunde ).
Si mai cred ca lasat peste iarna, benzina s-ar evapora oricum singura din carburator - gaseste ea o gaurica pe unde sa "iasa".
P.S.
Din ce am vazut la colegii mei nici un motor pe benzina ( DLE sau Mintor ) nu au rezistat macar un sezon plin ( s-au facut praf - ace de la biela sarite, uzura prematura, cu toata grija de rodare, utilizare etc. - deci nu au ajuns sa isi puna problema ce vor face peste iarna, din pacate.
Singurele care merg ceas sunt ale colegilor care au 3W .
Eu am terminat rodajul , dar am o indoiala - l-am fixat pe un banc din lemn fara puferi din cauciuc caci ar fi sarit in toate directiile si din acest motiv tind sa cred ca toate vibratiile ce le simteam eu in banc s-au transmis si in partile lui componente.
Au la HobyKing un batiu de benzinare bestial cu amortizoare dar foarte scump , cam cat motorul !
Fisiere atasate
-
BATIU_DA_50.jpg (77.52K)
Number of downloads: 93
#10
Postat 03 November 2010 - 07:15 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#11
Postat 03 November 2010 - 08:28 PM
Am 3W26 de ceva ani ,in fiecare iarna am lasat in rezervor un pic de benzina,in fiecare primavara dupa 6 luni de stat motorul a pornit exact cum scrie in carte la a treia pala.
Am si un DL50 ii aplic acelasi tratament peste iarna,la primavara va anunt daca s-au distrus membranele.
John are dreptate,membranele trebuie sa ramana umede.
#12
Postat 03 November 2010 - 08:38 PM
SILVIU66, la Nov 3 2010, 08:28 PM, a spus:
Am 3W26 de ceva ani ,in fiecare iarna am lasat in rezervor un pic de benzina,in fiecare primavara dupa 6 luni de stat motorul a pornit exact cum scrie in carte la a treia pala.
Am si un DL50 ii aplic acelasi tratament peste iarna,la primavara va anunt daca s-au distrus membranele.
John are dreptate,membranele trebuie sa ramana umede.
Te asigur ca furtunul folosit de mine pt legatura dintre sorb si stutul din capacul rezervorului era negru si era special pt benzina.Cel transparent de care folosesti tu nu este intodeauna destul de suplu ca sa asigure o buna mobilitate sorbului iar de la rezervor la motor si eu folosesc furtun transparent tocmai pt motivul enumerat de tine mai sus.
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#13
Postat 03 November 2010 - 08:43 PM
In rezervor sunt negre.
Dar cu membranele ramane cum am scris mai sus:
Eu nu le las sa se usuce,daca o sa ma usuce portofelul la primavara anunt public aici.
#14
Postat 03 November 2010 - 08:47 PM
SILVIU66, la Nov 3 2010, 08:43 PM, a spus:
In rezervor sunt negre.
Dar cu membranele ramane cum am scris mai sus:
Eu nu le las sa se usuce,daca o sa ma usuce portofelul la primavara anunt public aici.
Eu o sa golesc carburatorul si la primavara revenim cu concluziile trase si uite asa o rezolvam misterul.
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#15
Postat 03 November 2010 - 08:47 PM
Pei hai sa o luam logic si in timpul sezonului care dureaza in jur de 4-5 luni mebranele acelea stau non stop in benzina si cind e pornit si cind sta acasa. Deci tragem concluzia ca daca sta si peste iarna no sa pateasca absolut nimik . am si eu un gf50i care a stat peste iarna na patit nimik(carb walbro). si dle nu cred ca va pati nimik.
Numai bine!!!!!!!
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#16
Postat 04 November 2010 - 02:47 AM
#17
Postat 04 November 2010 - 05:46 AM
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...amp;hl=membrane
Troybuiltmodels de exemplu recomanda sa usuci carburatorul doar daca ai folosit benzina aditivata,si sa-l reumezesti cu benzina normala.
#18
Postat 05 November 2010 - 12:54 PM
#19
Postat 05 November 2010 - 03:54 PM
Asa esti tu Gica-Contra.... :unsure:
#20
Postat 05 November 2010 - 06:19 PM
Dupa toate discutiile si dupa ce am mai privit aici:
http://www.supertigr...s/supg0248.html
si tinand cont ca ST-ul costa jumatate cat DLE30 si ca nu o sa zbor de cinci ori pe zi, etc, etc, incep sa cred ca benzinarul nu a fost, decat, un moft scump.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 November 2010 - 06:19 PM
#21
Postat 05 November 2010 - 06:31 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#22
Postat 06 November 2010 - 02:14 PM
REAL DESIGN, la Nov 3 2010, 06:59 PM, a spus:
Cum l-ati postat l-am si copiat desi eu am DLE 55 ( am gandit ca are aceleasi indicatii si contraindicatii )
Manualul meu are doar 2-3 pagini XEROX , nu specifica asa ceva si stateam linistit , dar stand acum si gandind logic , parca totusi chinezul nu are dreptate - in general orice carburator pe benzina nefolosit se intalneste cu aceasta situatie de uscare a garniturilor, membranelor etc.
Linistea ta s-a terminat. Acum, ai si tu, manual:
http://manuals.hobbi...0055-manual.pdf
Despre partea cu mersul pana se opreste din cauza lipsei de carburant, deci fara ungere, cu toate ca nici mie nu-mi place, chiar si OS recomanda acelasi lucru la motoarele sale cu metanol. Deci nu pare sa dauneze. Probabil ramane suficient combustibil plus ulei pe suprafetele in miscare...zic si eu.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 November 2010 - 02:16 PM
#23
Postat 06 November 2010 - 08:38 PM
REAL DESIGN, la Nov 3 2010, 07:59 PM, a spus:
Cum l-ati postat l-am si copiat desi eu am DLE 55 ( am gandit ca are aceleasi indicatii si contraindicatii )
Manualul meu are doar 2-3 pagini XEROX , nu specifica asa ceva si stateam linistit , dar stand acum si gandind logic , parca totusi chinezul nu are dreptate - in general orice carburator pe benzina nefolosit se intalneste cu aceasta situatie de uscare a garniturilor, membranelor etc.
Pe de alta parte lasand motorul sa meraga pana se termina gazul ajungi si in situatie de a ramane fara ungere cand se termina benzina si el se tureaza brusc ( chiar si doar pentru cateva secunde ).
Si mai cred ca lasat peste iarna, benzina s-ar evapora oricum singura din carburator - gaseste ea o gaurica pe unde sa "iasa".
P.S.
Din ce am vazut la colegii mei nici un motor pe benzina ( DLE sau Mintor ) nu au rezistat macar un sezon plin ( s-au facut praf - ace de la biela sarite, uzura prematura, cu toata grija de rodare, utilizare etc. - deci nu au ajuns sa isi puna problema ce vor face peste iarna, din pacate.
Singurele care merg ceas sunt ale colegilor care au 3W .
Eu am terminat rodajul , dar am o indoiala - l-am fixat pe un banc din lemn fara puferi din cauciuc caci ar fi sarit in toate directiile si din acest motiv tind sa cred ca toate vibratiile ce le simteam eu in banc s-au transmis si in partile lui componente.
Au la HobyKing un batiu de benzinare bestial cu amortizoare dar foarte scump , cam cat motorul !
Acasa am 2 drujbe chinezesti de 2 bani,una de 38cc una de 52 cc.Ambele au 6 ani.Nu am golit rezervorul niciodata,nu l-am curatat niciodata,nu am facut alta lucrare de intretinere decit de a curata filtrul de aer,ma refer la partea motor.Cind le vine rindul,taie ambele cam 12 ore pe zi cam cite 15 mc de lemne la mama,la soacra,la cumnati,etc.Nu am curatat niciodata cu simt de raspundere aripioarele la cilindru.In schimb am folosit INTOTDEAUNA 30:1 ulei sintetic Stihl rosu la inceput,apoi Motul 800 .Si pornesc de obicei la a 3-a sfoara,rareori iarna sau cind sunt sub 0 grade la maxim a 5-a sfoara.
Si nu au bile prin carter... :lol:
Concluzia e ca daca materialul din care e facut membranele e de calitate,nu e nici o problema daca sta benzina in rezervor/carburator,iar la DLE si Mintoare daca le dai ulei suficient,le pui elice de care trebuie si folosesti un sistem de evacuare ca lumea nu culegi bile din carter.Asa ca si chestie,a crapat vreun motor din acesta si avea cumva sistem de evacuare MTW,Krummscheid sau PEFA?Sau poate MLGore si Silviu66 au tobe tip DLE la evacuare pe 3W-urile lor si eu nu stiu? :lol:
#24
Postat 06 November 2010 - 08:50 PM
nitrometan, la Nov 6 2010, 08:38 PM, a spus:
Si nu au bile prin carter... :lol:
Concluzia e ca daca materialul din care e facut membranele e de calitate,nu e nici o problema daca sta benzina in rezervor/carburator,iar la DLE si Mintoare daca le dai ulei suficient,le pui elice de care trebuie si folosesti un sistem de evacuare ca lumea nu culegi bile din carter.Asa ca si chestie,a crapat vreun motor din acesta si avea cumva sistem de evacuare MTW,Krummscheid sau PEFA?Sau poate MLGore si Silviu66 au tobe tip DLE la evacuare pe 3W-urile lor si eu nu stiu? :lol:
Aici aveti ca intotdeauna dreptate ! Nu aveau tobe de calitate si despicand firul in patru se pare ca s-au facut ceva greseli si anume s-a umblat la avans intr-unul din cazuri si s-a folosit si benzina 100 ( cifra octanica - cel putin cea declarata ) iar de aici se pare ca
detonatia se producea intr-un moment in care biela nu era in pozitia optima si o cam lua in " bot " .
Despre Mintor nu avem alte informatii decat ca mergea cu toba " stoc" ( nici canistra nici rezo ).
P.S.
Multumesc pentru manual Domnul DAN !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 November 2010 - 09:01 PM
#25
Postat 07 November 2010 - 12:13 AM
@Nitrometan. Am observat si eu acest dualism si, sincer, nu pot sa inteleg. Pe tondeuses, suffleuses, fierastraie cu lant, etc, etc, amaratele de motoare merg in conditii infernale. Cel putin suffleusele pornesc fara probleme la -40 de grade. Nu sta nimeni sa goleasca carburatoarele, sa regleze, etc. Iar la aeromodele, este, exact, situatia inversa.
Care sa fie explicatia?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 November 2010 - 12:14 AM
#26
Postat 07 November 2010 - 01:29 AM
La motoutilaje de obicei ne intereseaza ori relanti ori gaz in plin,vibratii si altele ni se rupe.La aveon,vrem ca motoarele sa mearga ceas la 4565,74 rpm si sa nu faca zgomot.mai avem si ditai elicea pe care o sucim cu aveon cu tot in fel si chip uitind de centrat si de momentul de spin,uitind de efect giroscopic,etc.Si vrem sa tina lagare,rulmenti,alte alea...Scriem pina miine si nu terminam.Au propos de dualism,a adus cineva asta primavara la mine un mototrimer Homelite.Il folosea de vreo 7 ani si l-a luat de la cineva care il folosise si el vreo 6-7 ani in Germania.Nu mai mergea,il desfac si ce gasesc,avea biela rupta.Ce e frumos acu vine: biela era facuta din 2 straturi AMBUTISATE de tabla de 2 una peste alta si prinsa una de alta cu citeva puncte de sudura.In partea de sus era presata camasa exterioara a rulmentului cu ace de la bolt piston iar jos avea presata camasa exterioara de la rulmentul cu ace de la biela!!!!ATIT DOAR!!!Si functiona asa de vreo 14 ani pina cind s-a rupt biela,deoarece s=au desfacut punctele de sudura ce uneau cele 2 foi de tabla din care era facuta biela,De asta ce mai zici???
#27
Postat 07 November 2010 - 05:29 AM
#28
Postat 11 November 2010 - 02:12 PM
adyc, la Nov 7 2010, 05:29 AM, a spus:
Bine le spui. Nu citim nimic, facem cum isi dau cu parea unii si altii si daca se strica dam vina pe producator.
Acum serios, am vazut ca manualul in discutie nu-i facut de chinezi ci de Hobbico, cel care asigura si garantia in lumea noua. Este scris jos, pe prima pagina. Ar cam avea interes sa mearga bine...spun si eu.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 November 2010 - 02:14 PM
#29
Postat 11 November 2010 - 03:47 PM
Hai sa incercam sa facem un experiment:
Eu de 3 ani nu scot peste iarna 30 de ml de benzina din rezervor la un 3W26i,si motorul merge impecabil in fiecare primavara la primul zbor.
Scoate tu benzina peste iarna,si ne spui la primavara la primul zbor.
Eu ma gandesc si la reversul medaliei: nu cumva e scris special asa ,pentru ca Ei (cu E mare) sa ne poata vinde membrane (pentru cei ce stiu sa le schimbe,sau carburatoare cu totul pentru cei ce nu se baga) in fiecare an?
Sau macar odata la doi ani....
#30
Postat 11 November 2010 - 06:40 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro