Salupa rapida Prima iubire
#1
Postat 28 October 2010 - 12:52 PM
Am decis sa incep un nou proiect, l-am demarat cam acum 8-9 ani de zile, era un corp de salupa din tei plin de 70 cm lungime, aranjat doar la exterior. Initial, dupa multe lucrari de usurare si scobire, chituire, vopsire am ajuns sa-l pun la apa, destul de dezamagitor dupa atata munca pentru ca a iesit prea greu, am folosit acumulatori de plumb, axul batea in draci, iar barca avea decat o singura viteza adica inainte si stop improvizate din ceva intrerupatoare montate pe servou. De jucat m-am putut juca decat 5-7 minute, iar viteza si timpul au fost cam mici asa ca am incercat un nou tip de acumulatori Saft, erau de Ni-mh de 4000mAh, pe vremea aia erau decat in varianta de acumulator cilindric mare mono daca nu ma insel (diametrul de 34 mm). A mers muult mai bine si mai repede, insa am facut prostia sa-i cositoresc, prostie pentru ca nu aveam incarcator universal. Asa ca am facut un nou corp celebra Remora din placaj si coaste, iar salupa am uitat-o in pod, pana cand am descoperit-o zilele trecute plina de praf si m-am gandit ca ce ar fi daca i-as face matrita si apoi s-o fac din fibra de sticla.....si asa am ajuns sa postez iarasi aici pe forum :)
#4
Postat 28 October 2010 - 01:17 PM
Asa arata corpul inca in lucrari :)
Ps: multumesc Ionuth22, pentru efort, asa ca primul corp e in cinstea muncii tale :o
.
.
#5
Postat 28 October 2010 - 01:27 PM
Sper sa starnesc prin constructia mea cel putin atat interes precum am starnit cu Mistralul Reloaded :o , deasemenea va astept cu intrebari, pareri si idei
#7
Postat 28 October 2010 - 07:37 PM
iony, la Oct 28 2010, 06:57 PM, a spus:
pe mijloc ???????????????????????????????????????? :D :D
Nu mai asta e pentru salteaua de o persoana :rolleyes:
#8
Postat 07 November 2010 - 08:20 PM
#9
Postat 07 November 2010 - 08:39 PM
Dupa parerea mea si dupa ultimile teste chiar a meritat o zi in plus de munca ;)
#10
Postat 07 November 2010 - 09:15 PM
Bogane super ideaa cu montajul suportului de motor, cit despre invelirea tubului cu camera de bicicleta nu prea sunt deacord(nu stiu cum o sa lucreze cauciucul in timp).
#11
Postat 08 November 2010 - 04:10 PM
Zue, la Nov 7 2010, 09:15 PM, a spus:
Bogane super ideaa cu montajul suportului de motor, cit despre invelirea tubului cu camera de bicicleta nu prea sunt deacord(nu stiu cum o sa lucreze cauciucul in timp).
Zue mai repede cu proiectarea ca mecanica e cam gata :D
#12
Postat 08 November 2010 - 04:13 PM
#13
Postat 09 November 2010 - 05:15 PM
In interior fibra de carbon arata destul de bine, dar pe exterior banuiesc ca ii vei da o vopsea. Si atunci nu era mai bine intai sa termini coca de finisat, eventual si capacul de montat, iar apoi sa te apuci sa lipesti componentele?
0722634840
#14
Postat 09 November 2010 - 06:16 PM
pic33, la Nov 9 2010, 05:15 PM, a spus:
In interior fibra de carbon arata destul de bine, dar pe exterior banuiesc ca ii vei da o vopsea. Si atunci nu era mai bine intai sa termini coca de finisat, eventual si capacul de montat, iar apoi sa te apuci sa lipesti componentele?
sal
Corpul e finisat in mare parte, am hotarat montarea pieselor acum pt ca am mai mult loc la dispozitie, ulterior cand incep lucrarea la punte piesele interioare le invelesc intr-o carpa. Nu zic ca e metoda cea mai buna, dar asa am facut mereu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif :)
#15
Postat 09 November 2010 - 06:20 PM
#17
Postat 22 November 2010 - 09:41 PM
#20
Postat 01 December 2010 - 10:51 PM
#21
Postat 01 December 2010 - 10:54 PM
Morala: nu lucra cand esti obosit!!!
#22
Postat 04 December 2010 - 02:34 AM
:rolleyes:
#27
Postat 04 December 2010 - 08:04 PM
#28
Postat 04 December 2010 - 09:02 PM
Pozele sunt graitoare :huh:
#30
Postat 05 December 2010 - 02:23 PM
Cred ca ar trebuii sa-i dai un pic de complexitate la bord, partea de deasupra alungita spre fata ca sa poti venii cu o rama de parbriz mai arcuita si partea de deasupra bordului mai curbata iar partea din dreptul ceasurilor mult mai ridicata. Restul arata suoer