Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
#1802
Postat 24 December 2014 - 09:08 AM
Aseara a avut loc intalnirea trupei HotFlight Sanpetru la......."Ceasu' Rau ". Sa fie intr-un ceas bun!
Se lucreaza la editarea filmelor si pozelor cu cei 24 particioanti ! Atmosfera.....stratosfera! Adica inalta ca sufletele " combatantilor".
Postati copii,poze filme, sa ne laudam cu anul 2014.....n-am zburat( mult) dar ne-am distrat!
#1806
Postat 27 December 2014 - 05:52 PM
#1807
Postat 27 December 2014 - 06:08 PM
#1810
Postat 31 December 2014 - 03:56 PM
Apropo.... azi am gasit in gradina pa bunica mea o revista de aeromodelism tiparita in '84, nu stiu cu a ajuns acolo.... presupun ca bunica nu are legarura cu asta :). Oricum revista este buna... are si planuri de modele si si rachete.
#1812
Postat 31 December 2014 - 09:31 PM
#1813
Postat 04 January 2015 - 09:10 AM
#1814
Postat 04 January 2015 - 10:13 AM
Facem voodoo de soare.!
#1816
Postat 10 January 2015 - 03:02 PM
Mâine pe la 12:30 voi ajunge şi eu cu Robert F.,
Vinul fiert şi scorţişoara le dau eu... sper să ne cadă bine... :)
Dorine nu uita de mici... să fie cât mai mari... :) :)
Cu drag: PVP
#1818
Postat 26 January 2015 - 06:54 PM
Astăzi am avut o discuţie cu conducerea aeroclubului în legătură cu achitarea taxei anuale de 15 euro.
Taxa se poate plăti de luni până joi între orele 09:00-12:00 la contabilitate... bine ar fi dacă am reuşi să
o achităm până la data de 14 feb. 2015. Totodată suntem rugaţi să facem o copie după chitanţă pentru
a putea fi ataşată la dosar.
Cu stimă: POP Vasile-Petre
#1821
Postat 05 February 2015 - 07:57 PM
Din pacate modelul nu mai exista a fost busit.
Decat sa-l fi facut scara 1/2 (cred ca era sau max 2/3) mai bine il facea 1/1 si nu era busit
Ciao Sorin
#1822
Postat 05 February 2015 - 08:32 PM
SORIN CAIUS, la 05 February 2015 - 07:57 PM, a spus:
Din pacate modelul nu mai exista a fost busit.
Decat sa-l fi facut scara 1/2 (cred ca era sau max 2/3) mai bine il facea 1/1 si nu era busit
Ciao Sorin
Da, asa zic si eu..........trebuie sa recunoastem ca la origine a fost si probabil este un avion super de acrobatie.
Cred ca la ora actuala exista numai replici care zboara. Cu ani buni in urma, s-au construit la noi ( IAR - BRASOV ) citeva exemplare (parti componente ) al celebrului avion.
#1823
Postat 05 February 2015 - 11:13 PM
Cred ca Jungmann era biloc si Jungmeister era monoloc avionul lui Papana.Deci e o mica greseala mai inainte in film avionul(aeromodelul) e Bucker Jungmeister.De fapt sunt sigur ca e asa.
Jungmann era cu motorcu cilindrii in linie inversati (cu chiulasa in jos) iar Jungmeister era cu motor in stea.
Ciao Sorin
Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 05 February 2015 - 11:16 PM
#1824
Postat 16 February 2015 - 11:33 PM
si cu toate acestea Dl. Vasile Pop a reusit sa aterizeze cu un acrobat de 1.8m dupa ce partea dreapta a stabilizatorului s-a desprins fara sa ceara acordul pilotului.
#1825
Postat 17 February 2015 - 08:55 AM
cornelc, la 16 February 2015 - 11:33 PM, a spus:
si cu toate acestea Dl. Vasile Pop a reusit sa aterizeze cu un acrobat de 1.8m dupa ce partea dreapta a stabilizatorului s-a desprins fara sa ceara acordul pilotului.
Sunt si cazuri reale, unde maestria pilotului face minuni : https://www.youtube....h?v=M359poNjvVA .
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#1826
Postat 17 February 2015 - 10:56 AM
Radubv, la 17 February 2015 - 08:55 AM, a spus:
asta este woooow, probabil doar viteza l-a salvat si faptul ca nu stia ce-i lipseste avionului, altfel se catapulta din prima.
dar daca totusi ma gandesc bine.... cu putin antrenament se poate ateriza si cu un acrobat fara o aripa din figura ''cutit'' dar nu stiu daca rezista trenul de aterizare, poate trebuie supradimensionat asa ca pentru un avion mult mai greu. pacat ca nu pitem face asta pe un simulator (adica sa simulam pierderea unei aripi si sa aterizam asa)
#1828
Postat 17 February 2015 - 09:38 PM
#1829
Postat 22 February 2015 - 02:52 PM
Cirrus F5J, la 1000 de metrii altitudine,.........
TELEMETRIE + ...........................
https://www.youtube....h?v=R0pTTA50qJw