Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
#181
Postat 19 October 2011 - 04:58 PM
#182
Postat 19 October 2011 - 08:26 PM
flypol, la 19 October 2011 - 04:58 PM, a spus:
Care este numele dansului pe forum?
#193
Postat 24 October 2011 - 08:49 AM
In sfarsit, am reusit sa devin membru pe acest forum, ceea ce in mod sigur o sa imbunatateasca considerabil legatura dintre mine si dvs, ceilalti membrii care zburati la Sanpetru.
Am citit toata arhiva acestui forum si am vazut o serie de intrebari, unele ramase fara raspuns, referitoare la tot ceea ce insemna activitatea de aeromodelism la Sanpetru. Le-am notat pe toate, si in cel mai scurt timp o sa fac o prezentare aici , pe forum, a activitatii de aeromodelism de la Aerodromul Sanpetru.
Pana atunci, sa speram ca vremea ne va mai lasa sa zburam.
O zi buna la toata lumea.
#194
Postat 24 October 2011 - 08:57 AM
#195
Postat 24 October 2011 - 09:09 AM
http://codlea-info.r...easupra-codlei/
#196
Postat 25 October 2011 - 10:07 AM
Saptamana 45 le vom monta noi.
#197
Postat 25 October 2011 - 11:43 AM
ca e unul din simbolurile rezistentei noastre ca popor si sa-i uram sanatate si viata lunga!
Mhai I si-a dorit aviatie glorioasa si a avut-o !
Pe noul foisor al aeromodelistilor de pe Sanpetru vom picta,pe langa simbolurile Aeroclubului
Brasov si ale investitorului,CRUCEA CU CEI 4 M-tricolor de pe IAR-urile 80,"cocarda" de lupta a aripilor romanesti pana la 23 august 1944.Este darul Flypol pentru ultimul simbol al natiunii noastre!
#198
Postat 25 October 2011 - 02:51 PM
Regele Mihai insusi a fost pasionat de zbor, deci poate fi considerat unul de-ai nostri...
#199
Postat 25 October 2011 - 03:05 PM
#200
Postat 25 October 2011 - 06:54 PM
flypol, la 25 October 2011 - 03:05 PM, a spus:
La inceputul celui de-al doilea Razboi Mondial, IAR era mai mare decat Boeing iar leul mai puternic decat dolarul si marca.
#201
Postat 25 October 2011 - 07:21 PM
dan_mitea, la 25 October 2011 - 06:54 PM, a spus:
Noroc ca ne-a trecut.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#202
Postat 25 October 2011 - 10:33 PM
Este firesc sa ne aducem aminte si sa cinstim memoria celor ce le datoram bucuria zborului, chiar si cel cu aeromodele.
#203
Postat 27 October 2011 - 06:58 AM
#206
Postat 30 October 2011 - 09:23 PM
#207
Postat 31 October 2011 - 08:43 AM
#208
Postat 31 October 2011 - 09:11 AM
A fost o zi superba, abia daca adia vantul. Am prins si cateva termici alaturi de un pasaroi, probabil un vultur....
Catalin a testat un avionas, creatie proprie inspirata de celebrul Easy Star.
Rezultatul a fost peste asteptari.....il rog sa posteze filmuletul...
#209
Postat 31 October 2011 - 10:04 AM
Avi, la 30 October 2011 - 09:23 PM, a spus:
Probabil ca ai fost dimineata, pentru ca atunci cand am ajuns eu (in jur de ora 13:00) intr-adevar nu era nimeni. Mai apoi au inceput sa apara, au mai fost vreo 5-6 persoane :D.
#210
Postat 31 October 2011 - 01:49 PM
Asa cum am promis, inecrc sa fac cateva precizari legate de activitatea de aromodelism de la Aerodromul Sanpetru.
In carul Aeroclubului Teritorial brasov, pe cele doua aerodroame (ghimbav si sanpetru) isi desfasoara activitatea sectii de Zbor cu motor, zbor cu aeronave ULM, planorism, parasutism si de aproximativ 2 ani, aeromodelism. Inceputurile au fost cu grupa de copii, infiintata prin efortul direct si major al d-lui Vasile Pop,sub "aripa" caruia se afla si acum aceasta grupa. Pentru ca pe langa elevii nostri "haiduceau" si un numar de "Old Boys", am considerat ca e mai util decat sa-i zgornesc de pe aerodrom, sa am o discutie cu dansii si sa-i atarg catre sectia noastra. Oferta a fost acceptata de un grup mai restrans, respectiv de cei din grupul Flypol aflati sub conducerea d-lui Dorin Feldiorean. Conditiile au fost (si au ramas in continuare) aceleasi cu cele pe care v-i le-am expus si la intalnirile noastre anterioare:
1. Aeroclubul Brasov pune la dispozitia elevilor aeromodelisti incaperi de lucru si depozitare aeromodele (2 la inceput, acum am eliberat-o si pe a 3-a si urmeaza a 4-a incapere), foisor, pista de zbor, sala de cursuri, bucatarie, etc;
2. Aeromodelistul are urmatoarele obligatii:
- Achita taxa de legitimare de 15 euro/an;
- Prezinta toate documentele necesare intocmirii dosarului (diverse cereri, foto, etc);
- Respecta in totalitate prevederile Normelor Interne de functionare ale sectiei de aeromodelism ( la al carui proiect lucrez si pe care il vom dezbate pe acest forum knd va fi gata)
- Participa cu o contributie lunara de 5 ore de munca/luna (incepand cu luna octombrie 2011)la diverse lucrari de intretinere, amenajare, curatenie, etc a infrastructurii Aerodromului Sanpetru, in special cea rezervata activitatii de aeromodelism. Precizez ca cele 5 ore de munca/luna sunt efectuate de absolut toti elevii si sportivii Aeroclubului Brasov, care au varsta de cel putin 16 ani impliniti, si asta se intampla continuu cam de vre-o 2 ani incoace. La intalnirile noastre anterioare am stabilit ca o optiune echivalenta pentru orele de munca lunara poate fi si sponsorizarea cu diferite materiale, obiecte,bunuri, etc (exclus micii si berea) necesare intretinerii sau dezvoltarii infrastructurii sectiei de aeromodelism.
Pana in momentul de fata avem 6 elevi la copii si 21 de Old Boys. Noi aeroclubul am incercat sa ne respectam promisiunile, respectiv; am asigurat conditii optime de zbor, am pus la dispozitie spatiile promise, am pregatit o serie de materiale pentru zona de zbor aeromodele (am taiat balize, am adus dale de beton, nisip, am sapat in jurul foisoarelor, etc). Astept, in continuare, sa vad aceeasi implicare si din partea dvs. Singurul care a participat direct la dezvoltarea acestei sectii a fost d-nul Dorin cu ceea ce se vede si stim cu totii.
Cateva precizari:
1. Nimeni nu e obligat sa concureze, dar si facilitatile vor fi restranse: vor avea spatiu pentru depozitare aeromodele si pentru zbor, in limita locurilor, a spatiului si a timpului ramas de la cei care vor concura; de asemenea, accesul la atelier si la tehnica din acesta va fi permis numai concurentilor;
2. Normele Interne care vor fi puse in aplicare vor fi obligatorii pentru toata lumea, fara exceptie;
3. Cele 5 ore munca/luna sunt obligatorii, sunt stabilite prin Dispozitie de Serviciu a Comandantului de aeroclub si sunt dispuse in conformitare cu ROF-AR.
4. Pe Aerodromul Sanpetru se face sport, nu comert.
5. Liderii de grupuri sunt stabiliti de mine si vor fi acceptati de toata lumea, fara obiectii sau comentarii. Acestia sunt: d-nul Pop Vasile la copii si d-nul Feldiorean Dorin la Old Boys.
6. Acesul la zborul cu aeromodele pe Aerodromul Sanpetru este permis numai membrilor clubului nostru. Exceptie fac cei invitati oficial, in cadrul diverselor manifestari pe care le vom organiza.
Banuiesc ca vor fi multe comentarii la acest text. Le astept, si ma voi stradui sa raspund la fiecare.
Pana atunci, vreme buna si zboruri frumoase.