Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
#1651
Postat 05 October 2014 - 02:28 PM
ZoliJet,vectorizat pana-n dinti! Incidente minore majoritatea din cauza oilor care n-au bunul simt sa-si faca nevoile acasa.FlyPol pana de cauciuc
dupa trei zboruri lejere cu Extra, doua aterizari deadstick cu Cessna mare din cauza de lipsa pistol lipit fire la alimentare CDI. Se poate zbura si
cu lipituri romanesti cu fire infasurate ca la hotii de curent.Noroc mare ca impricinatul ia pastile Zoloft de calmare si aterizeaza degajat,fara stres.
Nu mai amintim planoristii (VasiPop,Radu arhpoin,Robert, si altii,multi) care s-au molipsit de microbul F5J si cauta termicele ca disperatii.
La ora 13 inca se zbura cu public !
#1652
Postat 05 October 2014 - 03:33 PM
#1654
Postat 06 October 2014 - 08:11 AM
Sa strangem randurile sau gramajoarele :rolleyes: ,sa luam acrobatii mari(sau mai mici),sa punem 4 litri
de benzina buna cu ulei sintetic la noi,sa ne sculam in 19 octombrie mai devreme,sa ne suim in autocarul
aeroclubului pe la 6, sa mergem in inima aeromodelismului bucurestean( Adunatii Copaceni),sa zburam si sa
ne batem pentru ultimele locuri :blush: la intalnirea monstruoasa : "BigBalls Better" :rolleyes:
organizata de AdyCoFlyPollerii bine cunoscuti.
Chiar daca intalnirea este cu caracter exclusivist( sunt acceptati numai cei ce stiu sa zboare :rolleyes: )
trebuie sa nu ne speriem noi cei ce avem acum aeroport( spre ciuda bucurestenilor :angry2: )finctional in
secolul viitor si sa dam dovada de bravura pe cer si la gratar( FlyPol se lauda cu 200 mici si 20 kile de
Feteasca Neagra Impelinata din cercetarea stiintifica de la Valea Calugareasca).
Se zboara de la 1,8 m in sus....adica 2,7; 3;3,5m anvergura program de figuri acrobatice pe urmatoarele
clase : 1. Cresa : incercare de pornire motor,reusita sau nu
2. Gradinita incepatori : decolare si aterizare( nu conteaza cum si unde :pardon: )
3. Gradinita avansati : decolare,cerc 360 grade,incercare de looping ,incercare de tonou
4. Prescolari avansati : decolare ,tonou,zbor pe spate,ranversari
5. Maestrii de scoala primara : cam ce face FlyPol cand ii creste diabetul
6. Liceeni Zburdalnici plini de hormoni : F3A perfect.... din parti
7. Studii superioare : rollsuri,snapuri,cutite joase,zbor pe spate la 10 cm.,voverele ,etc.
8. Superdotati cu diplome la Harvard: studiati ce face DJ Andrei si Florin 100% si ce n-o sa
facem noi,epigonii,niciodata !
clasa subscale : Cessna 3m de facut "posta" la simpla comanda(strutzocessnocamila bine violata)
Pilatus Porter : demo de stall in vant!
Se intoarce si DJVasile din Franta ca sa-l numim sef de trib !
#1661
Postat 10 October 2014 - 07:12 AM
:ph34r: Cosmarul anual continua. " Motocicilstii" vor avea o surpriza rosie mare si violenta dupa ora 18 .Sport nou: fugarire de motodeltaplane
Clasa F x FlyPol :blink:
#1662
Postat 11 October 2014 - 08:17 AM
flypol, la 10 October 2014 - 07:12 AM, a spus:
:ph34r: Cosmarul anual continua. " Motocicilstii" vor avea o surpriza rosie mare si violenta dupa ora 18 .Sport nou: fugarire de motodeltaplane
Clasa F x FlyPol :blink:
:) la ce galagie si fum fac motoarele lor s-a putea sa nu-si dea seama decat daca va chemati si cativa prieteni
#1663
Postat 11 October 2014 - 08:22 AM
#1664
Postat 12 October 2014 - 09:45 PM
#1665
Postat 13 October 2014 - 07:37 AM
cornelc, la 12 October 2014 - 09:45 PM, a spus:
Decât să umpli flotoarele cu spumă mai bine identifică locurile pe unde intră apa, şi după aia caută să le izolezi cumva, fără să le îngreunezi prea tare...
Cu drag: PVP
#1666
Postat 13 October 2014 - 09:05 AM
cornelc, la 11 October 2014 - 08:22 AM, a spus:
Intai,felicitari pentru zborul pe apa! E ceva ce mi-am dorit si eu insa niciodata n-am avut puterea de a face asa ceva.Tu esti membru de onoare al Aeroclubului :rolleyes: Exista o lista secreta in biroul comenduirii cu 11 nume de modelisti care au acces nelimitat pe aerodrom din varii motive,unii sunt sportivi,unii sponsori,unii baieti simpatici,altii pasionati de zbor; cazul tau. :clapping: parola? Subsemnatul ! :good:
Vino si zboara linistit ! Daca ti-e greu sa cari modele poti lua Cessna mare din hangar,schimbi receptorul,setezi parametri( EPA) din lista din fuselaj,alimentezi( e un bidon de 10 litri in atelier), te dai cat vrei,garezi avionul la locul lui si daca vrei sa repeti figura mai multe zile,mai verifici si incarci acumulatorii.E simplu! "Asta daca eu voi fi plecat in Seychelle,la Rio,in Bermuda,prin Thailanda sau beat crita prin vreo carciuma din Koln-ul""vechi sau cu vreo fatuca prin Florida :rolleyes: :pardon: "
#1667
Postat 13 October 2014 - 09:29 AM
vasipop, la 13 October 2014 - 07:37 AM, a spus:
Cu drag: PVP
mai este o problema, desi am dat destul de multi bani pe ele, sunt facute din fibra de sticla dar foarte subtire si cand apas pe ele foarte usor, peretii se indoaie ca tabla subtire si din cauza asta vopseaua de pe ele incepe sa se desprinda. Si pentru ca asta nu era destul, atunci cand am strans unul din suruburi a aparut o fisura micuta la unul din flotoare. Am sa incerc pentru urmatorul zbor sa identific toate posibilele gauri din flotoare si sa le astup si sper ca la urmatorul zbor sa va trimit un filmulet cu o decolare-aterizare, sunt de efect :)
#1668
Postat 13 October 2014 - 09:39 AM
flypol, la 13 October 2014 - 09:05 AM, a spus:
Vino si zboara linistit ! Daca ti-e greu sa cari modele poti lua Cessna mare din hangar,schimbi receptorul,setezi parametri( EPA) din lista din fuselaj,alimentezi( e un bidon de 10 litri in atelier), te dai cat vrei,garezi avionul la locul lui si daca vrei sa repeti figura mai multe zile,mai verifici si incarci acumulatorii.E simplu! "Asta daca eu voi fi plecat in Seychelle,la Rio,in Bermuda,prin Thailanda sau beat crita prin vreo carciuma din Koln-ul""vechi sau cu vreo fatuca prin Florida :rolleyes: :pardon: "
:) si cum probabil beat crita nu este o varianta buna iar de Craciun mai toata lumea sarbatoreste in familie acasa, mai bine imi aduc modelele mele :)
oricum planuiesc de pe acum sa imi cumpar pentru a-l avea in tara, un acrobat. verific zilnic lista cu modele scoase la vanzare si pana cand vin in decembrie o sa ma decid. sper sa ma lase si vremea sa zbor, daca nu iau Fun-Cub - ul zi zbor oricum, chiar si pe vant puternic. Stiu ca mai sunt pasionati de adrenalina pe zapada si viscol.
#1669
Postat 13 October 2014 - 09:42 AM
flypol, la 13 October 2014 - 09:05 AM, a spus:
Vino si zboara linistit !
Multumesc!
#1670
Postat 13 October 2014 - 06:10 PM
cornelc, la 12 October 2014 - 09:45 PM, a spus:
Frumos peisaj, Oricind esti bine venit...........si te asteptam.
#1672
Postat 13 October 2014 - 07:59 PM
Pe 27 octombrie 2010 s-a creat din initiativa COLEGULUI NOSTRU FlyPol subforumul Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
pe vremea cind zburam pe linga santul drumului care duce spre preventoriu. Trebuie sa sarbatorim acest eveniment cum se cuvine.
Iata si primul foto postat; ca participanti (din stinga pozei) STEFAN ALBERT, CRISTI SERBAN, DORIN FELDIOREANU si BOGDAN MOARCAS
#1673
Postat 13 October 2014 - 08:30 PM
ALBERT STEFAN, la 13 October 2014 - 07:59 PM, a spus:
Pe 27 octombrie 2010 s-a creat din initiativa COLEGULUI NOSTRU FlyPol subforumul Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
pe vremea cind zburam pe linga santul drumului care duce spre preventoriu. Trebuie sa sarbatorim acest eveniment cum se cuvine.
Iata si primul foto postat; ca participanti (din stinga pozei) STEFAN ALBERT, CRISTI SERBAN, DORIN FELDIOREANU si BOGDAN MOARCAS
SCUZE.....din cei amintiti, l-am omis pe colegul nostru CATALIN.
#1674
Postat 13 October 2014 - 09:19 PM
Totul a inceput in 2009, cand de ziua mea pietenii m-au intrebat ce as dori de ziua mea (caci asa aveam obiceiul la vremea respectiva inre prieteni). Eu i-am raspuns ferm: Kitul de avion cu radiocomanda Cessna la 500 lei de la Sierra, caci eu im-i cumpar ce vreau dar pe asa ceva nu dau bani..... Zis si obtinut, am primit cadoul de la prieteni, cu bonus: Lectii de pilotat de la Dl. prof. Giro Zoltan din Sacele....., si de aceea am evidentiat si Sacele, caci acolo am vazut eu personal primul aeromodel (precizez telecomandat, si nu captiv, caci acesta este alta poveste cand am vazut captive zburate de catre Dl. prof Pop Vasile la palatul copiilor in 1993) in zbor, pe camp pilotat de Lajos, un Acromaster cu un DX7. Si de aici a plecat totul. Si pot confirma oricand, ca modelismul este o boala incurabila, care NU DOARE, COSTA, si este INCURABILA. Si de aici pleaca frumoasa poveste, pe care il povestesc cu ceea mai mare bucurie, cand sunt intr-o discutie in domeniu.
Si din 2009 incepe lungul catalog al numelor atat din Sacele cat si din Santpetru, cu cei care am inbatranit pe pamantul aerodromului......., baeti gandindu-ma sunteti multi, si prea valorosi ca sa imi permit sa uit si un singur nume.
Cu mult respect
Robert
P.S. Am scris mult, si prea putin, scuze de nostalgie, dar, cei 5 ani nu pot fi scrise in cateva cuvinte, mai ales ca in miezul tuturor este dragoste pura. Dragoste pentru tecnica, frumos, dar mai presus, dragoste de zbor.
#1675
Postat 14 October 2014 - 09:50 AM
ALBERT STEFAN, la 13 October 2014 - 06:10 PM, a spus:
sper ca in curand o sa inghete si lacurile din zona ca sa pot ridica sukhoi-ul, caci alta optiune nu prea am. numar zilele care au mai ramas pana de sarbatori :), dar liniute inca nu fac pe perete, au facut fetele mele destule. si dupa cum spunea si Robert, nostalgia nu ma prea lasa nici pe mine.
Va multumesc!
#1676
Postat 14 October 2014 - 10:03 AM
theman, la 13 October 2014 - 06:20 PM, a spus:
pina atunci uite cite ceva de astazi. IMG_4380 (Small).JPG IMG_4382 (Small).JPG
IMG_4390 (Small).JPG IMG_4391 (Small).JPG IMG_4404 (Small).JPG
IMG_4414 (Small).JPG
Frumos...., si vremea.... si modelul... dar si blonda de pe moddel :).
Azi am verificat prognoza meteo pe decembrie, nu ma prea incanta dar poate este gresita.
Aaa si mi-am amintit... am demarat negocierile de cumparare a unei suprafete de cateva hectare de teren perfect neted la tara la parintii mei, sper ca in 2-3 ani sa fie gata de inaugurare cu hangarele pregatite si cateva camere de dormit. terenul de afla langa o stana de oi, deci... se prevede si un tocan pe acolo. este doar un vis dar se poate implini. poate in felul acesta gorjenii or sa ia exemplu de la fratii lor mai mari din brasov despre ceea ce inseamna pasiunea aeromodelismului. Timpul o sa vorbeasca.
#1677
Postat 14 October 2014 - 11:19 AM
de consumat benzina / doua modele / zi zbor. Tinta: 10 litri ! :clapping:
#1678
Postat 14 October 2014 - 11:35 AM
Duminica sa o alocam numai evenimentului aniversat.
Ziua de 27 oct.2010 : de dimineata pe la 9 m-am intalnit cu dl.Cdt.Cojocaru. Citez: " Nu e mult de gandit,ce mi-ai propus e realizabil; chiar sunt interesat. Fa un plan,un regulament,vezi daca se poate face si competitie sau numai zbor de placere.
Ai la dispozitie pentru amenajare doua sali de la poarta,poate va mai dau una.Pe cati membrii contezi? Si 10 e bine dar regula
este : membru cotizant in aeroclub; cotizatia e ridicola,mai puteti organiza 5-6 ore de amenajari.Multumit? Sponsorizarile sunt binevenite,vrem sa modernizam dormitoarele,baile,bucataria. Poti repara foisorul? Daca poti sa faci unul nou e perfect, mese,scaune,paturi?".
Apoi am deschis topicul cu titlul cunoscut!
Era "romantic la drum" !
Mai povestim duminica!
#1679
Postat 14 October 2014 - 11:50 AM
#1680
Postat 14 October 2014 - 02:03 PM
flypol, la 14 October 2014 - 11:50 AM, a spus:
Baaaaa ! eu am inteles ca s-a reusit " performanta " ca un ULM cu tupeu ce " nu s-a dat" din calea unui motoplanor venit
" nevinovat " de pe panta pe Sanpetru sa fie la un pas de a produce o tragedie .. al draq ULM .. inca una doua d'astea si s-a
terminat cu zborul acolo .