Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
#1291
Postat 15 November 2013 - 03:38 PM
#1292
Postat 16 November 2013 - 09:01 AM
#1293
Postat 16 November 2013 - 05:04 PM
flypol, la 15 November 2013 - 03:38 PM, a spus:
Pai daca il punem in noiembrie ar trebui sa punem si o sigla cu o cana plina cu vin fiert din care ies aburi ca mie mi-au inghetat mainile de dimineata, si cred ca are trebui sa turnam putin vin si pe furtunele termicelor cu metanol asa ca sa nu se intareasca uleiul in ele :-)
#1298
Postat 17 November 2013 - 06:36 PM
#1299
Postat 17 November 2013 - 07:01 PM
Avi, la 17 November 2013 - 06:36 PM, a spus:
De acord, este buna idea.
#1300
Postat 18 November 2013 - 09:12 AM
Referitor poze de sambata. Wilga este o frumusete( si eu stiu ce e aia Wilga). Mare pacat ca sambata,in zi superba de zbor,Vasile ne-a innebunit doua ore cu rodajul unui motor care,cum ne-a spus chiar el,era rodat !
Extra mare si rosie....in prag de distrugere! Doua zboruri cu opriri de motor : unul aterizat la 1m de gardul depozitului de
combustibili si al doilea,cu vant in spate,aterizare cap aerodrom sudest,salt in shantz,pagube....o zi de reparatii.
Ce e clar motorul trebuie scos de pe model si ori inlocuit cu un DA 100 de la mama lui din America,ori rodat si reglat pe banc.
Un acrobat este controlabil daca-ti merge motorul ! Zboruri sigure cu Giles 202 30cmc/4T fara sa auzi motorul( foarte silentios) de harmalaia "rodajului" Wilgii. Cum spunea AVI.....sa cautam si sa inchiriem locuri la " December LastFlyFest".La preturile din Brasov bugetul se va apropia de 70-100 roni,dar merita!
#1301
Postat 18 November 2013 - 09:21 AM
- corpul din ABS ,platic turnat asemanator polivinilului dur,armat cu nervuri de placaj 4 mm si tendoane din carbon,trebuie
obligatoriu verificat dupa fiecare zi de zbor.Refacerea lipiturilor,care cedeaza una cate una din vibratii este necesara.
Singurul adeziv apt: BISON poliuretan 1/2 .Coada tebuie lipita;numai insurubata creeaza jocuri in nervurile de placaj 6mm
- jamba fata ,scurta la limita,trebuie schimbata cu una mai lunga cu 3 cm din teava de otel.(Originala s-a indoit spre spate).
- rotile de burete(ridicol de subrede) trebuie inlocuite cu 80 -90mm diametru umflabile.Are Kele!
Decizie: modelul intra in atelier la reparatii curente.Ne vedem la primavara.
#1302
Postat 22 November 2013 - 02:45 PM
#1303
Postat 22 November 2013 - 06:53 PM
Se mai poate zbura in bune conditiuni SIMBATA si DUMINICA
STIMATI COLEGI nu ratati aceasta ocazie unica
haideti la ZBOR cu tot ce aveti disponibil.........de marti vine IARNA, cu FRIG cu TOT.
#1304
Postat 22 November 2013 - 09:33 PM
flypol, la 22 November 2013 - 02:45 PM, a spus:
Maine la 11 primul zbor pe asfalt!! Mari emotii la aterizare care trebuie sa fie perfecta!! Nu mai vorbesc de alinierea cu pista! ::))) interesanta zi!! Prima data voi zbura pe asfalt! Atentie! Dupa ce ai trecut de sensul giratoriu de la capatul ZIZIN egi inainte cam 500 si pe dreapta o sa vedeti un dru cu 4 benzi lung de vreo 2 km si drept ca in palma!! wawwwwww
#1312
Postat 23 November 2013 - 08:50 PM
#1314
Postat 25 November 2013 - 08:34 AM
#1316
Postat 25 November 2013 - 03:26 PM
#1319
Postat 28 November 2013 - 08:48 AM
#1320
Postat 29 November 2013 - 05:21 PM