Aeroclubul Sanpetru-Sectia de aeromodelism
#1202
Postat 20 October 2013 - 09:30 AM
#1204
Postat 20 October 2013 - 09:55 PM
#1205
Postat 21 October 2013 - 09:49 AM
Noi ,FreeFlyerii,ne -am intristat ca nu s-a putut termina F3A-ul sambata;aveam si noi,un spatiu de zbor de 1-2 ore duminica dimineata,insa,"acrobatia organizata" primeaza.M-am bucurat pentru performantele unor iubiti vechi prieteni: Florin100%,MVPricop,MLGore .Concursul de elicoptere,"Cupa Zizin",inspirata intalnire,putea, foarte usor,sa fie combinata cu zboruri libere.Punerea marcajelor de zbor in mijlocul pistei(?) a fost neinspirata.S-a pierdut spatiu imens in care,pe langa elicoptere,se putea zbura liber,profitandu-se de vremea exceptionala.
Am plecat pe la 15,30 ca sa nu fiu nevoit sa-mi zbor "extra mare si rosie..." fara sa intreb pe nimeni(cum am facut la intalnirea "motociclistilor")si stiind ce va trebui facut pe viitor.
Vom incerca ,la anul,sa organizam si noi,freeflyerii,pe langa intalnirile clasice FlyFlowerpower,HobbyConstruct,SeptemberBestFlyFest si intalniri cu caracter sportiv;ma refer la CN F4C si o incercare de F3M
in care sa aratam ca,o data cu concursul propriuzis se poate atasa Show cu aeromodelele.
#1206
Postat 23 October 2013 - 11:32 AM
flypol, la 27 October 2010 - 09:40 AM, a spus:
un statut clar: Sectia de Aeromodelism a Aeroclubului Sanpetru( prescurtat SAAS) din cadrul Aeroclubul Romaniei (afiliat federatiei romane de modelism)
Bazata pe experienta comandantului Stelian Cojocaru , pe entuziasmul grupului Flypol si a m.instr. Pop Vasile ,noua organizare a
aeromodelismului brasovean dispune de suprafata de zbor,sala tehnica dotata pentru constructii,reparatii si scolarizari,spatii de cazare pentru participanti la evenimente,dotari anexe.
Invitam pe toti iubitorii de zbor curat,organizat,in siguranta sa apeleze la organizatori pentru legitimari si autorizatii de zbor.
Telefoane utile: ing.Feldioreanu Dorin(Flypol aerogrup) 0744532747 ( dorinfeldioreanu@yahoo.in)
fax.0267 347 142
m.instr. Pop Vasile 0723968653
Mulţumesc domnului Stiganas pentru corectură vis-a-vis de titulatură şi numă de telefon....
Cu stimă: POP Vasile-Petre
#1207
Postat 24 October 2013 - 12:23 PM
- aprilie: FlyFlowerPower zbor liber si zbor machete F4C
- august : Hobby Construct zbor liber si demo acrobatie F3A si F3M(de ce nu?)
- inceput septembrie : SeptemberBestFlyFest zbor liber si demo F3J sau F3B
- inceput decembrie : SnowWhiteFestival zbor liber si demo WWII
Dorinta generala este ca fiecare membru al Aeroclubului Teritorial Brasov,sectia de aeromodelism,sa aiba spatiu si timp alocat ca sa zboare.Normal,sunt solicitate sfarsiturile de saptamana . Am postat mai sus dorinta de a se aloca ,la fiecare intalnire ,spatiu de zbor liber.Aerodromul e lung,slava domnului ,timp morti sau mai bine zis statici,sunt destui care pot fi umpluti cu zbor liber.Organizatorii,fie ca sunt motoparapantisti sau ai etapelor CN aeromodelism,pot impune reguli de desfasurare a intalnirilor,timpi de antrenament si pauze ,in asa fel incat sa nu ramana cerul sau terenul gol.
Eu nu concep ca, intr-o zi superba de zbor, sa nu se zboare efectiv 30% din timp.Platim si investim sume importante in baza
ca sa zburam.Investim pentru ca ,de luni pana vineri, muncim din greu 10-12 ore ,ca sa avem bani de investitii si dotari.Orice restrictionare la zbor in weekend ne deranjeaza,si pe mine si pe ZoliJet si pe AlbertStefan,Stefano,Nica si multi altii.Autodisciplina impusa de noi,FreeFlyerii,s-a vazut la doua competitii de motoparapanta si la etapele CN F3 planoare si F3A acrobatie, cand am tinut modelele la sol dovedind inteligenta si respect.Vom fi revoltati cand motoparapantistii fac dirttrack fara aripa minute intregi dovedind ca :"daca platim putem si ara aerodromul si rupe capacele veceurilor si umpland iarba de benzina si ulei". sunt convins ca seful Aeroclubului Brasov poate cere organizatorilor si consultarea aeromodelistilor,in organizarea evenimentelor.
#1208
Postat 24 October 2013 - 03:08 PM
flypol, la 24 October 2013 - 12:23 PM, a spus:
- aprilie: FlyFlowerPower zbor liber si zbor machete F4C
- august : Hobby Construct zbor liber si demo acrobatie F3A si F3M(de ce nu?)
- inceput septembrie : SeptemberBestFlyFest zbor liber si demo F3J sau F3B
- inceput decembrie : SnowWhiteFestival zbor liber si demo WWII
Dorinta generala este ca fiecare membru al Aeroclubului Teritorial Brasov,sectia de aeromodelism,sa aiba spatiu si timp alocat ca sa zboare.Normal,sunt solicitate sfarsiturile de saptamana . Am postat mai sus dorinta de a se aloca ,la fiecare intalnire ,spatiu de zbor liber.Aerodromul e lung,slava domnului ,timp morti sau mai bine zis statici,sunt destui care pot fi umpluti cu zbor liber.Organizatorii,fie ca sunt motoparapantisti sau ai etapelor CN aeromodelism,pot impune reguli de desfasurare a intalnirilor,timpi de antrenament si pauze ,in asa fel incat sa nu ramana cerul sau terenul gol.
Eu nu concep ca, intr-o zi superba de zbor, sa nu se zboare efectiv 30% din timp.Platim si investim sume importante in baza
ca sa zburam.Investim pentru ca ,de luni pana vineri, muncim din greu 10-12 ore ,ca sa avem bani de investitii si dotari.Orice restrictionare la zbor in weekend ne deranjeaza,si pe mine si pe ZoliJet si pe AlbertStefan,Stefano,Nica si multi altii.Autodisciplina impusa de noi,FreeFlyerii,s-a vazut la doua competitii de motoparapanta si la etapele CN F3 planoare si F3A acrobatie, cand am tinut modelele la sol dovedind inteligenta si respect.Vom fi revoltati cand motoparapantistii fac dirttrack fara aripa minute intregi dovedind ca :"daca platim putem si ara aerodromul si rupe capacele veceurilor si umpland iarba de benzina si ulei". sunt convins ca seful Aeroclubului Brasov poate cere organizatorilor si consultarea aeromodelistilor,in organizarea evenimentelor.
???... Eu l-am rugat pe Domnul Stigănaş doar să schimbe nr. de tf. şi titulatura mea (ambele greşite în primă fază...), în rest ... dumnealui nu a modificat nimic din text. Garantez pentru asta... .... ?????????
Cu stimă: POP Vasile-Petre
#1209
Postat 24 October 2013 - 04:38 PM
#1210
Postat 24 October 2013 - 04:52 PM
Beatles "celebration"
Remember Sanpetru FreeFly Celebration
#1211
Postat 24 October 2013 - 05:07 PM
flypol, la 24 October 2013 - 04:52 PM, a spus:
Beatles "celebration"
Remember Sanpetru FreeFly Celebration
DE ACORRD cu programul.........prezent. Vremea frumoasa e pe sfirsite, trebuie recuperat
ce am pierdut in saptaminiile trecute. Ar trebui ca pe viitor sa fim si noi consultati, sau sa dam
macar cu parerea asupra ocuparii terenului de zbor , de ex. nu stiu cine a avut idea geniala de a fixa
tarcul elicopterelor exact in mijlocul aerodromului ? Cred ca a fost o alegere foarte dificila !
#1212
Postat 25 October 2013 - 09:37 AM
#1217
Postat 26 October 2013 - 08:53 PM
ALBERT STEFAN, la 24 October 2013 - 05:07 PM, a spus:
ce am pierdut in saptaminiile trecute. Ar trebui ca pe viitor sa fim si noi consultati, sau sa dam
macar cu parerea asupra ocuparii terenului de zbor , de ex. nu stiu cine a avut idea geniala de a fixa
tarcul elicopterelor exact in mijlocul aerodromului ? Cred ca a fost o alegere foarte dificila !
De acord cu tine Stefan!:) Foarte bine punctat! Nici eu nu am inteles!:) Dar daca asa au considerat organizatorii noi am respectat decizia!
#1218
Postat 27 October 2013 - 07:26 AM
Avi,zbor super cu Spacewalker excelent reparat,Vasile ,acrobatie in galben,albastru,EugenPaul ,linii drepte pe bune,CornelC,cu noua achizitie,Emil,gliders master,mesterul Vasi-pop si tanara generatie si........gratar de porc cu pepsi.
Azi e ziua cea mare: ziua jeturilorThe king of jets is ready! Bine Zoli! Ce om minunat,ce clasa ,ce superzburator,ce prieten
! Respect man,respect!
#1220
Postat 28 October 2013 - 08:24 AM
Cessna 182 SkyLane/ 3m/55cmc,acum la moda si....Extra Mare si rosie....Vremea : dementiala.A inceput cea mai frumoasa zi a anului.Incet,incet, vine toata suflarea aeromodelistica intre 12 si 80 ani.Se zboara ,se construieste.Vine Stefano secondat de Catalin AVI cu ....si ne-a rupt gura:Jodel Robin Graupner ...mare,50cmc, asamblat sambata noaptea.Punem poze cu evenimentul.
Gratar abundent,se pune rapid mana de la mana 200 lei,Cornel face demersurile logistice, ceafa,mici,ciuperci,carnati,fleici.
Apare si "motociclistul parapantist" ,face un tur si aterizeaza la masa dupa ce FlyPol l-a injurat ca polueaza frumusetea de eveniment.Noi am fost politicosi,l-am lasat pe ....sa decoleze,urmat periculos de aproape de :"Fiara rosie" care,dupa ce porneste greu ,e de neoprit.Zoli Jet rastoarna cerul si ne da fiori kerosenice.Mininatele lui insotitoare ne uimesc langa gratar.Vasile Pulbere,nostagia nitrometanului 3D,AlbertStefan,sufletul intalnirii,VasiPop, lectii de F3A cu tineretul.
Accidente? Mici dar spectaculoase !Suntem fericiti ca existam,ca suntem prieteni,ca cerul e mare si albastru!
#1221
Postat 28 October 2013 - 08:53 AM
Motorul este o dementa: CRRC GF55ii,porneste din prima cu demarorul,turatia constanta,relanti insa marisor 2000.Sub aceasta turatie nu ramane constant si are tendinta de a se opri.Fusese destinat RAF SE5a insa a fost detronat de Laser300V.Elicea 20x8 e suficienta.Modelul e surprinzator de rapid la cat de mare e.
#1222
Postat 28 October 2013 - 01:50 PM
flypol, la 28 October 2013 - 08:53 AM, a spus:
Motorul este o dementa: CRRC GF55ii,porneste din prima cu demarorul,turatia constanta,relanti insa marisor 2000.Sub aceasta turatie nu ramane constant si are tendinta de a se opri.Fusese destinat RAF SE5a insa a fost detronat de Laser300V.Elicea 20x8 e suficienta.Modelul e surprinzator de rapid la cat de mare e.
Flypol! Exerseaza in aer aterizari virtuale la aprox 20-30 m de tine (in profunzime paralel cu pista! Greseala pe care o faci este ca inainte de virajul 3 esti foarte sus, cand faci virajul fiind foarte sus ai intentia de a scadea altitudinea foarte repede ceea ce implica ca modelul va prinde viteza mai mare decat te astepti. Trebuie sa fi atent sa scazi altitudinea constant deja dupa virajul 1 astfel incat la final approach (cand esti bagat pe pista) sa scoti flapsurile si ii dai atata gaz cat sa nu intre in limita! Imagineaza-ti o pista imaginara la 30 m deasupra ta la o distanta de 30 m de tine ca sa vezi foarte bine ce se intampla ca sa ai timp sa redresezi modelul daca ai gresit ceva (full gaz si inca odata!:))!!! Vei reusi sigur!:) Aceasi greseala am facut-o si eu ieri si a venit cu 300 la ora la final approach!:) am luat prea reőpede virajul 3 , eram prea sus si cand am venit pe final approach a trecut ca racheta pe langa mine!:) am uitat ca modelul asta are 24 Kg fata de celalt care are 12!:)
#1223
Postat 28 October 2013 - 02:38 PM
For All The Girls We've Loved Before.....Pomelnic pentru cate modele am trimis la cer:
- Extra S300 1,6 15 cmc cazut glorios pe acoperisurile Sacelelor -grseala de pilotaj,ochi in soare
- Arcus AXI 2826-6 pierdut peste dealul Lempes.Declarat disparut.Il mai visez uneori noapte-greseala de pilotaj
- Giles 202 Krik Modellbau 1,6m/20 cmc - zdrobit pe trifoiul Portavionului. Nu eu,un prieten!
- SkyWind 2,8m /Roxxi 3635 - primul model aterizat pe pinii Lempesului din cauza interferentei.La 2m un prieten seta
cu acelasi tip de statie,aceeasi banda,acelasi Quartz can, 53.Gresala mea ,n-am intrebat cu ce
preocupa.Alpinisti,miezul noptii,lasat in pomi pana dimineata,taiat creanga,cadere dureroasa,
modelul scapa !!!! ,usoare reparatii,inca zboara de vis in termica Sanpetrului
- Wilga 2m/26cmc Aterizata pe spate pe Portavion dupa zbor de teribilist.Reconstruit integral.Inca zboara!
- Extra 330L BlackHorse 1,75m/15 cmc - Zburata de toti amicii.Bun avion.Agata cablu tractare planor,in zbor,cu profundorul,
Adusa jos cu talent,fara directie ! Se repara,schimbat mororul cu EVO10cmc.Donat picimii!
- Edge 540T CMPro 50cmc - Zburat frumos(desi greu de controlat) si aterizat in pom la capatul pistei.Greseala de pilotaj
evolutie prea departe pentru un miop(-1,5),scapat din vedere,norocul chiorului.Scapa usor
cojit.Reinfoliat ,vandut,.......
- Giles 202 Alien,CMPro - motor 30cmc 4 timpi.35 zboruri.M-am dat mare in fata lui fii-miu.3 vri pe dreapta/2 pe stanga
si a venit pamantul prea repede.Gresala de pilotaj la comanda a motorului, tarzie dupa vrie
Au ramas jumate fuselaj si aripile.Se reconstruieste .
-Al doilea Giles 202 identic - pus pe burta dupa o scoatere din vrie la mustata.Rupt tren,capot.Refacut perfect,zboara
Cazut in acelasi loc,la aceleasi comenzi,cu acelasi motor !
Si mai zicea cineva ca FlyPol zboara ca are experienta.......halal experienta,evenimente domnilor! Dure dar frumoase!
#1224
Postat 28 October 2013 - 02:46 PM
Duminica viitoare nu mai cumparati bere(fara alcool).Am pus la rece cele 15 cutii ramase :lazy: :bad: :friends: :drinks:
#1225
Postat 28 October 2013 - 03:01 PM
Ca injuram "motociclistul" e vizibil pe fata lui FluPol.....saracu Florin Zorila,poate ca n-a avut vina cand ne-a pasat pe tusa.
#1226
Postat 29 October 2013 - 08:04 PM
#1228
Postat 30 October 2013 - 08:44 AM
Si inca ceva. Legitimatii,membrii in aeroclub,pot solicita cheia de la sala de mese si au acces la compartimentul 3 bucatarie
unde vom face un stoc de: farfurii,tacamuri,detergenti,condimente,ceai,cafea,zahar,servete sul.Obligatia e ,ca dupa ziua de zbor,sa se lase terenul curat,vesela spalata.Gunoiul trebuie scos la tomberon.
Solicitati si cheia de la WC.Sapun si hartie igienica va pune FlyPol in fiecare weekend.La plecare ,ultimul da cu mopul pe pardoseaua boxei,incuie si preda cheia.
Pentru constituirea stocului de vesela va solicitam o donatie de 10 lei.Se depune intr-un plic cu numele contribuabilului si se aduna in cutia de donatii din foisorul nou.
#1229
Postat 30 October 2013 - 09:30 AM
flypol, la 30 October 2013 - 08:44 AM, a spus:
Si inca ceva. Legitimatii,membrii in aeroclub,pot solicita cheia de la sala de mese si au acces la compartimentul 3 bucatarie
unde vom face un stoc de: farfurii,tacamuri,detergenti,condimente,ceai,cafea,zahar,servete sul.Obligatia e ,ca dupa ziua de zbor,sa se lase terenul curat,vesela spalata.Gunoiul trebuie scos la tomberon.
Solicitati si cheia de la WC.Sapun si hartie igienica va pune FlyPol in fiecare weekend.La plecare ,ultimul da cu mopul pe pardoseaua boxei,incuie si preda cheia.
Pentru constituirea stocului de vesela va solicitam o donatie de 10 lei.Se depune intr-un plic cu numele contribuabilului si se aduna in cutia de donatii din foisorul nou.
Ma intreb ce or sa faca legitimatii care nu au primit o legitimatie inca, pt ca pe mine m-a intrebat domnul de la paza daca am asa ceva ca sa pot intra pe aeroport, de data asta m-a lasat pe incredere si pe buna dreptate dar ar fi bine totusi sa avem ce prezenta oa intrare daca suntem intrebati. Eu unul sunt la zi cu taxa si toate formularele completate.
#1230
Postat 30 October 2013 - 01:39 PM