Modelism - RHC Forum: Sebart WindS-110 pro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sebart WindS-110 pro F3A electric

#1 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2010 - 06:23 PM

Incurajat de rezultatul obtinut anul acesta la concursul F3A am decis sa trec la un model mai mare, respectiv WindS 110 de la Sebart.
Caracteristici:
Anvergura: 174 cm
Lungime: 180 cm
Suprafata aripa: 58 dm2
Greutate 3.150/3.250 gr, RTF fara pack.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MLGore: 24 October 2010 - 06:27 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#2 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2010 - 06:26 PM

Totul a venit perfect ambalat, folia, care este Oracover, nu prezinta cute. Am achizitionat separat si huse pt. aripa.

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#3 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2010 - 06:34 PM

Echipare:
Motor: Haker C50-14L Acro Competition, brushless inrunner cu reductor 6.7:1
Regulator: Jeti MasterSpin 99 OPTO
Servo:
Eleroane si directie: Hitec HS-7775 MG Low Profile
Profundoare: Align DS510
Elice: APC Electric 18*12E
Pack-uri: 8s 4500 Turnigy NanoTech 4500 mAh

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#4 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2010 - 06:53 PM

Hardware-ul e de calitate, ca la orice Sebart: articulatii sferice, echii din fibra de sticla, roti usoare. Tevile de la aripa si profundoare sunt din carbon.
Ce am costatat: diedru negativ la profundor:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#5 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2010 - 06:55 PM

Am primit si niste "cutite" aerodinamice pt. aripi, precum si un "T" canalizer:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 October 2010 - 07:13 PM

Sa il stapanesti sanatos .

La NEW Wind-ul 50 S al meu , ( achizitionat " ca urmare a incurajarilor datorate obtinerii titlului de " VICE Campion " - ha ha ) am constatat urmatorul lucru :

teava de carbon de la profundor introdusa in tubul din fuselaj are joc iar daca pun si semiprofundoarele si misc de ele in plan vertical obtin o miscare a lor
( sus/jos ) la capete foarte mare.
Am pus un strat de autocolant pe mijlocul tevii de carbon pe o latime egala cu a fuselajului si am luat total jocul , dar asta ma face sa ma gandesc daca voi veni cu profundoarele demontate la camp sau le voi lasa montate for ever !

P.S.

Verifica si tu !
Canard-ul ala este urat - trebuia dintr-o balsa mai groasa si usor profilat pe bordul de atac - cel putin asa se vede in poza .
Am facut eu unul dupa cel de la Osmose - pun maine poza .
Daca il montezi sa il verifici cu incidentometrul fata de profundor inainte de fixare definitiva !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 October 2010 - 07:17 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2010 - 08:12 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 24 2010, 08:13 PM, a spus:

Sa il stapanesti sanatos .

La NEW Wind-ul 50 S al meu , ( achizitionat " ca urmare a incurajarilor datorate obtinerii titlului de " VICE Campion " - ha ha ) am constatat urmatorul lucru :

teava de carbon de la profundor introdusa in tubul din fuselaj are joc iar daca pun si semiprofundoarele si misc de ele in plan vertical obtin o miscare a lor
( sus/jos ) la capete foarte mare.
Am pus un strat de autocolant pe mijlocul tevii de carbon pe o latime egala cu a fuselajului si am luat total jocul , dar asta ma face sa ma gandesc daca voi veni cu profundoarele demontate la camp sau le voi lasa montate for ever !

P.S.

Verifica si tu !
Canard-ul ala este urat - trebuia dintr-o balsa mai groasa si usor profilat pe bordul de atac - cel putin asa se vede in poza .
Am facut eu unul dupa cel de la Osmose - pun maine poza .
Daca il montezi sa il verifici cu incidentometrul fata de profundor inainte de fixare definitiva !



La mine teava de la profundor intra greu, am mai smirgheluit-o nitel. Al meu are pini de carbon in spate si in fata, nu pot sa manevrez nimic. Eu zic sa iei jocul cu niste scoci.
Canard-ul nu stiu daca trebuie sa aibe incidenta zero fata de profundor, dar nu am cum sa-l lipesc altfel, sloturile sunt decupate precis. Intr-adevar, nu e profilat. O sa zbor cu asta si, daca nu-mi place , fac altul.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#8 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2010 - 08:23 AM

Am lipit balamalele si echiile. Aici am niste observatii de facut:
Echia directiei trebuie lipita inainte de a monta directia pe fuselaj. E cel mai usor de centrat. Toate echiile se vor lipi cu epoxi de 30 minute pt ca superglue-ul nu cred ca tine, sloturile echiilor fiind destul de largi.
Am lipit si directia pe fuselaj, fara sa montez bechia intrucat am avut probleme cu sistemul asta de bechie incastrat in directie. Voi face o modificare pe care o voi prezenta mai tarziu.
Pt. lipirea balamalelor am folosit un ac de seringa pus pe bidonul de ciano, astfel putand doza corect si fara sa murdaresc folia.
Din echiile eleroanelor mai trebuie taiat vreo 4mm pt a se aseza pe eleron. Suprafetele echiilor ce urmeaza a fi lipite trebuiesc matuite in prealabil.
Poze:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MLGore: 25 October 2010 - 08:24 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#9 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 25 October 2010 - 12:21 PM

Misto! ala e cel mai tare Epoxy existent!!!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#10 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2010 - 03:34 PM

Profunoarele "ie" gata:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 October 2010 - 05:04 PM

Vezi postareaflorin100%, la Oct 25 2010, 12:21 PM, a spus:

Misto! ala e cel mai tare Epoxy existent!!!

Si eu care insistam ca tanti sa-mi aduca Great Planes. Dar ea nu si nu....
0

#12 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2010 - 05:06 PM

Am lucrat la fire: prelungit servo eleroane, facut prelungitoare pt. profundoare, lipit mufele la motor si ESC. Nu am avut mufe pt. pack, tre' sa comand.

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 October 2010 - 07:48 PM

Eu cand prelungesc asa firele de la servo fac taierea firelor ( alb, rosu, negru ) pe zone diferite ( lungimi diferite - in scara ) asa incat sa nu vina termocontractil-ul pentru toate in acelasi loc si sa iasa " cocolosul " prea mare .
La inceput am plecat de la ideea ca in caz ca se dezizoleaza accidental doua din fire sa nu faca scurt - o aberatie ca nu se strica asa usor termocontractilul ala .

Misto motorul ala ! Abia astept sa il vedem la zbor !

P.S.

Ai UBEC ( digi-switch ) separat ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2010 - 09:01 AM

Da, am un pack de receptie de 1300 mAh cu digi-switch.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2010 - 10:04 AM

Am montat prelungitoarele pt. profundoare. A fost ceva chinuiala ca imi intra mana greu in fuselaj. Cablurile le-am fixat cu niste P-clipsuri luate de la Botosani. Recomand cu incredere.

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#16 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2010 - 09:01 PM

Am mai avansat nitel. Aripile-s gata, iar la fuselaj mai am DigiSwitch-ul de pus imreuna cu pack-ul de receptie + SFG-urile de pe tren.

Poze:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MLGore: 27 October 2010 - 09:04 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#17 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2010 - 09:08 PM

Modificarea adusa bechiei, poza cu trenul principal si cu zavorul canopiei (original era cu suruburi):

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#18 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 27 October 2010 - 09:14 PM

Ce fel de motor e melcatul ala?
Are reductor?
0

#19 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2010 - 09:23 PM

Vezi postarearad_gaby, la Oct 27 2010, 10:14 PM, a spus:

Ce fel de motor e melcatul ala?
Are reductor?


Vezi postareaMLGore, la Oct 24 2010, 07:34 PM, a spus:

Echipare:
Motor: Haker C50-14L Acro Competition, brushless inrunner cu reductor 6.7:1
Regulator: Jeti MasterSpin 99 OPTO

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#20 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 27 October 2010 - 09:40 PM

Mda... Trebuie sa-mi dau picioare in cap singur. Urma sa mai intreb cat de sus zboara (chiar !).

Scuze pentru off-topic dar mi-a sarit in ochi forma carcasei. O fi bling sau e pentru marirea suprafetei?


Bafta.
0

#21 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2010 - 07:08 AM

Vezi postarearad_gaby, la Oct 27 2010, 10:40 PM, a spus:

Mda... Trebuie sa-mi dau picioare in cap singur. Urma sa mai intreb cat de sus zboara (chiar !).

Scuze pentru off-topic dar mi-a sarit in ochi forma carcasei. O fi bling sau e pentru marirea suprafetei?


Bafta.



Nu e blink, chiar ajuta la racire, ca sa nu mai vorbesc de usurare. Motorul are 1900w maxim si 423 grame.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 28 October 2010 - 07:11 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#22 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2010 - 08:53 AM

E gata. Am montat Digiswitch-ul, SFG-urile pe tren, T-canalizer si am re-aranjat un pic electronica pt. CG. Maine maiden-ul. Poze:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#23 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2010 - 08:56 AM

Inca una:

Fisiere atasate


Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#24 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 October 2010 - 08:58 AM

Ba, sfg-urile la tren le-ai lipit cum zice in manual? Eu ma gandeam la SU-ul meu sa le dau gaura si sa le prind cu suruburi pt ca am eu o banuiala in legatura cu ele si as vrea sa le fac demontabile. Gaura de 2 surub de 2, 3 bucati pe fiecare crezi ca e suficient?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#25 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2010 - 09:05 AM

Vezi postareaflorin100%, la Oct 29 2010, 09:58 AM, a spus:

Ba, sfg-urile la tren le-ai lipit cum zice in manual? Eu ma gandeam la SU-ul meu sa le dau gaura si sa le prind cu suruburi pt ca am eu o banuiala in legatura cu ele si as vrea sa le fac demontabile. Gaura de 2 surub de 2, 3 bucati pe fiecare crezi ca e suficient?



Ba, nu trebuia sa fi la scoala la ora asta? SFG-urile mele sunt din balsa asa ca le-am lipit, nu cred ca tineau in 3 suruburi de 2.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#26 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 October 2010 - 09:17 AM

Nu ca ie greva. Eu o sa incerc totusi sa le prind cu suruburi
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#27 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 29 October 2010 - 09:17 AM

Vezi postareaMLGore, la Oct 29 2010, 10:05 AM, a spus:

Ba, nu trebuia sa fi la scoala la ora asta?


Asa era pe vremea voastra... acu e mai diferit putin :blink: .
Misto rau de tot avionu. Sal stapanesti sanatos si sa iti aduca multe cupe . Ce rezistenta ai folosit la pack ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#28 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2010 - 09:19 AM

33 Ohmi la 0,5W. E suficient pt. incarcarea lenta a condensatorilor. Dar am montat-o pe ESC, nu pe pack.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#29 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 October 2010 - 11:45 PM

Ba, deci treaba, care este , sta cam asa: Modelul nu zboara bine, zboara perfect! Cu CG-ul pus ca in manual, e prea greu de bot, la 200mm (cota pt. 3D) cred ca e perfect. Din cauza canardului, nu mai trage pe tren, ci pe canopie, asa ca mix-ul directie profundor a trebuit facut cu 3% profundor pe impins cand directia e la maxim. Pack-ul de 5000 e urias, la un zbor de cca 9 minute (un program de F3A dureaza maxim 8 ) am bagat in pack 3000 mAh (cand am zburat eu) si 2150 cand a zburat Florin100%. Asta a fost si motivul pt care mi-am luat un singur pack la el, urmeaza sa comand 10 buc de 4s 4000mAh, Turnigy Nano Tech de 25C, curentul maxim consumat cu motorul in full fiind de 68 amperi (verificati cu JetiBox). Greutatea cu pack-ul de 5000 e de 4,1kg, cu pack de 4000 mai scap de 240g deci ajung la 3860g ceea ce e mai mult decat bine, viteza pe picaj va scadea semnificativ. Am si film, dar cand o sa-l recuperez de la Hash.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 October 2010 - 11:47 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#30 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 31 October 2010 - 09:38 PM

Parerea mea este sa ramai la capacitatea de 5000. De ce?

1. 4000 la marca mentionata in realitate este 3700-3800 iar dupa 20 de utilizari in programe F3A va fi 3500.
2. inca nu le-ai testat cu program complet F3A in conditii de vant
3. pentru antrenamente este bine sa ai mereu rezerva de zbor
4. ca totusi sa le mentii in conditii bune o perioada mai mare, nu va trebui sa descarci din ele mai mult de 70%-80%.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro